Het begrip ironie is je vreemd?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trieste titel, afgezien van de spelfouten.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trieste titel, afgezien van de spelfouten.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
van de 90 minuten uitzending, waren er ongeveer 10 minuten reclame. Ik heb het even bijgehouden, er was een blok van 4 minuten,3 minuten en een blok 2 minuten en 50 sec, bij elkaar ongeveer 10 min.
Ik vond het nogwel mee vallen met de reclame, bij Studio Sport had je reclame en NOS Journaal, dat duurde bijelkaar 20 min.
De extra feitjes en technische zaken in beeld vind ik wel meerwaarde t.o.v. Studio Sport. Ook een speler in de studio is wel okRuud Gullit had er niet hoeven zitten, meer iemand in de vorm van Cruijf of van Hanegem o.i.d.
Studio Sport was niet slecht, maar Talpa doet er niet voor onder![]()
Nu zendt Talpa America's Funniest Home Videos uit!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
Waarom staan Talpa, Nederland 2 en Nederland 3 stil?
Er zal wel iets uitgevallen zijn in de Hilversumse studios, dat ze daarom nu alleen bandjes afspelen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
Waarom staan Talpa, Nederland 2 en Nederland 3 stil?
Dat is niet waar, van oudsher kwam er statistiek van John Frederickstad. Alleen het feit dat een doelpunt van ene speler het 25e betaald voetbal doelpunt is, is dat dan extra info? Ik weet niet hoor, GG voetbal is ook betaald. En die doelpunten is dat per week? Al dit soort snufjes moeten wel degelijk gekocht en dat kan niet extra van de overheidsbijdrage.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd helemaal met je eens en het ergste is nog dat de NOS al die technische extra's wel kon brengen maar t gewoon verrekte
de muur op afstand, afstand tot de goal etc. dat kon de NOS al een jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, van oudsher kwam er statistiek van John Frederickstad. Alleen het feit dat een doelpunt van ene speler het 25e betaald voetbal doelpunt is, is dat dan extra info? Ik weet niet hoor, GG voetbal is ook betaald. En die doelpunten is dat per week? Al dit soort snufjes moeten wel degelijk gekocht en dat kan niet extra van de overheidsbijdrage.
Zie eens hoe Youri Mulder vanavond de wedstrijd Ajax-Feyenoord doornam. Verrekte zei je?
Was dat niet contractueel van Canal+quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de muur op afstand, afstand tot de goal etc. dat kon de NOS al een jaar
Kijk, dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:58 schreef evert het volgende:
wat een dramatische volgorde en een aantal dramatische commentatoren (die man die vrijdag ado den haag van commentaar voorzag is echt een dieptepunt)
Tong blinkt niet echt uit in ironie.quote:
Cafe de Sport was ook maar 10 min he voordat het contact met Hilversum verloren ging ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Wedstrijden zondag: 1.899.000
Cafe de Sport: 204.000
![]()
de wedstrijden, met en ajax-feyenoord en ook nog psv is wel heel slecht.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Wedstrijden zondag: 1.899.000
Cafe de Sport: 204.000
![]()
Was ook zo bij Nederland 2 (Studio Voetbal) en Nederland 3, is dus geen excuus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Cafe de Sport was ook maar 10 min he voordat het contact met Hilversum verloren ging ofzo.
Desondanks is het natuurlijk een slecht programma.
Dus je bent blij met de ARD Sportschau? Dan moet je ook blij zijn met "De Wedstrijden" hoor.quote:Maar goed, een troost is er, ik zag vandaag dat de Bundesliga na jaren op het commerciële Sat1 te hebben vertoeft, die maakten er een complete kermis van met heeel veel reclame (min.10min.na elke wedstrijd!!, tenminste in het begin toen ik nog keek), schreeuwende reporters en gewinnspielerei, nu terug is bij de ARD.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat me ook opviel was dat de samenvatting van Ajax - Feyenoord hooguit maar een kwartiertje duurde (als het niet korter was) en bij Studio Sport was dat altijd een half uur bij een topwedstrijd.
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Noca het volgende:
[..]een half uur is wel heel lang.
Perfect zo
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.
Ze hebben exact opgemeten hoeveel reclametijd er was en hoeveel tijd er aan bepaalde wedstrijden gegeven werd.
Wat bleek: Talpa kwam er beter uit met minder tijd voor reclame.
Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
Overigens bepaalt de Eredivisie CV dat een samenvatting van een topper maximaal 20 minuten mag duren.
mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.
Ze hebben exact opgemeten hoeveel reclametijd er was en hoeveel tijd er aan bepaalde wedstrijden gegeven werd.
Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
Overigens bepaalt de Eredivisie CV dat een samenvatting van een topper maximaal 20 minuten mag duren.
k kijk juist weer eindelijk de uitzendingn uit, dat deed k bij de NOS niet meerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog geen hele uitzending uitgezeten en dat kan je natuurlijk op twee manieren uitleggen; of ik heb geen recht van spreken omdat ik het niet helemaal gezien heb, of ze brengen het zo matig dat het mij niet kan boeien.
ik heb het stuk ook gelezen maar mijn interpretatie was toch echt anders. het is maar wat je beter vindt: 20 minuten en 6 minuten analyse (dus 26 minuten totaal) of 17 minuten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het stukje uit mijn verhaal dat jij aanhaalt, gaat over het feit dat in Duitsland het clubvoebal uit de Bundesliga terug is bij de publieke omroep, blijkbaar is een commercieel avontuur dus niet per definitie permanent, en dat ik dus hoop dat dat hier ook zo snel mogelijk gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus je bent blij met de ARD Sportschau? Dan moet je ook blij zijn met "De Wedstrijden" hoor.
ARD heeft meer reclame, beschouwt ook voor en na en stopt de topclubs ook achteraan. Dus als je dat okay vindt, dan vind je het ook prima zoals Talpa het doet.
idd dat mag niet, maar dan plempen ze er gewoon een journaal ofzo in en dan is dat ook weer opgelost.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef dl3b het volgende:
[..]
Het stukje uit mijn verhaal dat jij aanhaalt, gaat over het feit dat in Duitsland het clubvoebal uit de Bundesliga terug is bij de publieke omroep, blijkbaar is een commercieel avontuur dus niet per definitie permanent, en dat ik dus hoop dat dat hier ook zo snel mogelijk gaat gebeuren.
Hoe die Duitsers dat verder met hun wetgeving invullen moeten zij weten, in Nederland mag een programma van de publieke omroep niet door reclame onderbroken worden.
Na een uur voetbal het journaal vind ik niks mis mee. Journaal is toch niks mis mee. En daarna weer voetbal. Perfect toch. In een live wedstrijd zit ook een rust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat mag niet, maar dan plempen ze er gewoon een journaal ofzo in en dan is dat ook weer opgelost.
als een journaal + 2 dikke reclame blokken oke is dan kan een raclameblokje op Talpa ook geen probleem zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Na een uur voetbal het journaal vind ik niks mis mee. Journaal is toch niks mis mee. En daarna weer voetbal. Perfect toch. In een live wedstrijd zit ook een rust.
Reclame of niet, t is een kutprogramma vergeleken met Studio Sport. En ik baal ervan dat het enige leuke op TV naast wielrennen verneukt wordt door een stel van die muppets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als een journaal + 2 dikke reclame blokken oke is dan kan een raclameblokje op Talpa ook geen probleem zijn
nee joh, vooruitgangquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reclame of niet, t is een kutprogramma vergeleken met Studio Sport. En ik baal ervan dat het enige leuke op TV naast wielrennen verneukt wordt door een stel van die muppets.
Ik snap niet hoe Talpa er beter uit kan komen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
Is toch alweer niet in het voordeel van Talpa?!quote:Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
ligt eraan, als de wedstrjid niet meer bood dan die tijd, je kan er altijd wel 5 minuten bijsnijden maar asl dat niet boeit......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Talpa er beter uit kan komen?
Bij Studio Sport had je een uur lang een uitzending met de gespeelde wedstrijden geloof ik. Dan even een plaspauze, het journaal en weer tijd om de koffie te halen. Daarna gingen ze verder geloof ik met wat andere sporten of soms nog een restje voetbal.
Bij Talpa beginnen ze met een suffe wedstrijd, wat commentaar van supporters. Dan een aankondiging over wat er allemaal nog voor spannends gaat komen. Dan reclame. Daarna gaat de uitzending weer verder. Eerst een aankondiging over wat er gaat komen. Dan de wedstrijd etc. Weer reclame. Dan weer wat wedstrijden. Teveel reclameonderbrekingen in ieder geval.
Dus ik snap niet wat er beter is aan Talpa.
[..]
Is toch alweer niet in het voordeel van Talpa?!
Juist welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Is toch alweer niet in het voordeel van Talpa?!
Geef ze de tijd zou ik zeggen, wij bekijken alles nu nog met een 50 jaar oude NOS-bril natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooruitgang wil ik niet zeggen, maar een achteruitgang vind ik het ook niet. Dat de wedstrijden worden gemixt vind ik alleen maar goed.
2 reclameblokken, voor en na het journaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef tong80 het volgende:
Er is nogal een verschil van reclametijd tussen de wedstrijden en reclame in één gesloten blok samen met het journaal.
Maar wel aaneengesloten.Je wist precies waar je aan toe was. Als je nu iets te lang op de WC blijft zitten mis je een doelpunt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 reclameblokken, voor en na het journaal
poepen doe je maar voor en na de wedstrijden, de reclames zijn prima geschikt voor een plasjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel aaneengesloten.Je wist precies waar je aan toe was. Als je nu iets te lang op de WC blijft zitten mis je een doelpunt.
Studio Sport was één keer 20 minuten ff eruit.. bij Talpa heb je constant reclames, dát is zo irritant..quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
van de 90 minuten uitzending, waren er ongeveer 10 minuten reclame. Ik heb het even bijgehouden, er was een blok van 4 minuten,3 minuten en een blok 2 minuten en 50 sec, bij elkaar ongeveer 10 min.
Ik vond het nogwel mee vallen met de reclame, bij Studio Sport had je reclame en NOS Journaal, dat duurde bijelkaar 20 min.
De extra feitjes en technische zaken in beeld vind ik wel meerwaarde t.o.v. Studio Sport. Ook een speler in de studio is wel okRuud Gullit had er niet hoeven zitten, meer iemand in de vorm van Cruijf of van Hanegem o.i.d.
Studio Sport was niet slecht, maar Talpa doet er niet voor onder![]()
Die technische extra'tjes van Talpa vind ik alleen maar irritant.. die stomme kutlaptop erbij, alles aanwijzen met cirkeltjes.. niet iets te veel van het goeie. Af en toe laat hij met pijlen zien hoe een actie anders had gekund ed.. dat is wel mooi, maar ik vind het zwaar irritant en overdone om elke speler even te omcirkelen enzo.. die dingen moet je met mate doen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd helemaal met je eens en het ergste is nog dat de NOS al die technische extra's wel kon brengen maar t gewoon verrekte
nog altijd prettiger dan de dooddoeners van van Hanegemquote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef Uddel het volgende:
[..]
Die technische extra'tjes van Talpa vind ik alleen maar irritant.. die stomme kutlaptop erbij, alles aanwijzen met cirkeltjes.. niet iets te veel van het goeie. Af en toe laat hij met pijlen zien hoe een actie anders had gekund ed.. dat is wel mooi, maar ik vind het zwaar irritant en overdone om elke speler even te omcirkelen enzo.. die dingen moet je met mate doen..
De Mute knop doet een hoop..quote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog altijd prettiger dan de dooddoeners van van Hanegem
Die zal ook wel voor PSV zijn, dat ze dit nu doen. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zou Theo Teitsma er al over gemaild hebben?
1.78quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is Reiziger zo klein menneke?
Gore talpanist.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uitzending ziet er netjes uit tot nu toe.
Niets.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Niet bepaald een diepte interview van JJ v G.
Wat zijn we nu voor nieuws te weten gekomen?
Ga nou maar gewoon dood in een hoekje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Whahahaha, ze beginnen met Heracles, terwijl ze in de preview het over AZ hadden. Kankertalpa!
Talpa naait je gewoon waar je bij staat. En na 28 minuten begint de 2e samenvatting pas. Echt belachelijk!quote:
Val lekker dood neerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Whahahaha, ze beginnen met Heracles, terwijl ze in de preview het over AZ hadden. Kankertalpa!
Niet dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
In het voorstukje lieten ze AZ zien. Eventjes kijken of ze ook daadwerkelijk AZ uitzenden na deze reclame ipv een andere samenvatting.
Das toch een worst voorhouden? Dat vind ik erg. Dat deden ze niet bij de publieke omroepen of wel?quote:
Wil je even de FAQ van VBL gaan lezen m.b.t. tot schelden met dodelijke ziektes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Er zit een knop op je tv pc die helpt je zo uit de puree...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa naait je gewoon waar je bij staat. En na 28 minuten begint de 2e samenvatting pas. Echt belachelijk!
Sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je even de FAQ van VBL gaan lezen m.b.t. tot schelden met dodelijke ziektes?![]()
Talpaquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pberends. Normaal ben je best lollig maar nu ben je erg irritant aan het worden. Je loopt werkelijk elke minuut te zeiken en je hebt er een obsessie van gemaakt zoals SCH dat heeft met Van Basten. Kennelijk mis je nog geen minuut van alle Talpa uitzendingen.
Geniale opmerking. Ik zap meteen naar RTL5 waar ze ook eredivisie-samenvattingen hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv pc die helpt je zo uit de puree...
Er zijn best wel wat programma's die ik ook waardeloos vind, maar dit programma wat nu aan de gang is zit gewoon goed in elkaar. Je kan ook zeiken om het zeiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa. Komop man, wees eerlijk, Talpa is geen verrijking voor de tv-wereld
.
Je kijkt, dus blijkbaar wel. Je hoeft in ieder geval niet continu door te zeiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Kansloos.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniale opmerking. Ik zap meteen naar RTL5 waar ze ook eredivisie-samenvattingen hebben.
Jij ook niet voor de wereld, maar jij gaat ook maar niet wegquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Goed in elkaar? Worst voorhouden, ellelange samenvattingen, baggercommentaar, gezeik om de wedstrijden, reclame, opzouten ermeequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn best wel wat programma's die ik ook waardeloos vind, maar dit programma wat nu aan de gang is zit gewoon goed in elkaar. Je kan ook zeiken om het zeiken.
Ik zeg ook niet dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij ook niet voor de wereld, maar jij gaat ook maar niet weg
+ uitslagen/tussenstanden van tevoren bekendmakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Goed in elkaar? Worst voorhouden, ellelange samenvattingen, baggercommentaar, gezeik om de wedstrijden, reclame, opzouten ermee.
Omdat hij niet meer meekan op dit niveau lijkt het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
CMT: Waarom? Als je kan kiezen tussen deze 2 clubs, lijkt het me niet moeilijk
Ok, ik dacht dat je vanuit hem redeneerde... maar je bedoelt meer waar hij op z'n plaats is... Zou best kunnen dat hij het lastig krijgt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer meekan op dit niveau lijkt het wel.
Wat een lam zootje bij Heerenveen. Verbeek voorop. Totaal geen ambitie daar. Ze vinden het allemaal wel prima daar.
Het wordt echt nooit wat daar in Heerenveen. Veel te vrijblijvend allemaal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:10 schreef feyenoord-dude het volgende:
Inderdaad. Die Verbeek ook als z'n ploeg scoort : totaal geen reactie.
Maar ze hadden dan ook totaal geen tegenstandquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:18 schreef VoreG het volgende:
wat voetbalt AZ makkelijk
De aftrap nemen kost 30 seconden... als je dat 8x moet doen, tikt dat aan!quote:
Onterechte overwinningquote:
Ipse-patientquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
heb je hier meer last van eikels?
- alleen in september![]()
![]()
altijd al geweestquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een kneusje die Reuser.
Ja, heel vaak inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef Radegast het volgende:
Valt bij jullie ook regelmatig heel kort het geluid weg? Echt irritant...
Ja, hier ook behoorlijk vaakquote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef Radegast het volgende:
Valt bij jullie ook regelmatig heel kort het geluid weg? Echt irritant...
Sukkels zijn het.quote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Alleen jammer dat ze al bij de voorstukjes in de bovenhoek de stand hadden staan bij Willem II - Ajax
Je kunt het ook niet online zien?quote:Op zondag 11 september 2005 19:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heel verhaal, maar heb hier geen Talpa..
En van gisterenquote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef golfer het volgende:
Welja, gooi er nog even een wedstrijd van vrijdag tussendoor.
Ook zoiets ja. Alles van gisteren laten zien, behalve PSV en Ajax.quote:Op zondag 11 september 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
En de volgorde is ook een beetje kut, omdat je nu verplicht wordt om te kijken omdat ik geen flauw idee heb hoe laat Ajax is..
nee Jack v. Gelder is leukquote:Op zondag 11 september 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil Studio Sport terug.
Wilfred Genee moet dood. Ik irriteer me mateloos aan die glibberige kankerkop van hem. Domme opmerking, domme vragen en kan geen discussie voeren.
Lange reclameblokken, suffe analyses (met dank aan WG), kutcommentaar en nog meer kutreclames. En de volgorde is ook een beetje kut, omdat je nu verplicht wordt om te kijken omdat ik geen flauw idee heb hoe laat Ajax is..
De ego's van sommige clubsupporters hier zijn te groot om dat wat te vinden.quote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef pascalheister het volgende:
Vind die afwisseling wel iets hebben, weer wat anders dan beginnen met de standaard top 3
Het liefst wil ik natuurlijk Ajax als eerste, maar toen het minder ging vorig jaar zijn we bij SS ook wel eens als 3de of 4de geweest. En terecht. De nummer 1 hoort gewoon als eerste, klaar. Mara waar ik me het meeste aan irriteer zijn die reclames en die ellenlange, niet-boeiende analyses van b-voetballersquote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Noca het volgende:
[..]
De ego's van sommige clubsupporters hier zijn te groot om dat wat te vinden.
Mee eens. Met die afwisseling is niks mis en de reclame is ook nog wel te doen. En een gemiddelde reclameonderbreking op de andere commerciele zenders duurt veel langer. Het enige wat wel wat beter kan bij 'de Wedstrijden' is het commentaar tussen de wedstrijden. Zet bijv. van Hanegem of Johan Derksen naast Geneequote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee Jack v. Gelder is leuk![]()
Vind die afwisseling wel iets hebben, weer wat anders dan beginnen met de standaard top 3
Ik vind het gewoon kut omdat ik de andere wedstrijden vaak niet eens wil zien, wat heeft dat met mijn ego te maken?quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Noca het volgende:
[..]
De ego's van sommige clubsupporters hier zijn te groot om dat wat te vinden.
Amen,quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Ja een interview met Babos na de wedstrijd daar zitten we op te wachten. Het programma dat daar voor zou moeten zijn café de sport gaat op dooie zeeuwmeeuwen schieten opv dit soort dingen uit te zenden. Ik wil GVD ALLE WEDSTIJDEN ACHTER ELKAAR ZONDER GEZEIK RECLAME EN ANALYSES !!!!!!
bij de NOS had je ook een reclame van 15 minquote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Ja een interview met Babos na de wedstrijd daar zitten we op te wachten. Het programma dat daar voor zou moeten zijn café de sport gaat op dooie zeeuwmeeuwen schieten opv dit soort dingen uit te zenden. Ik wil GVD ALLE WEDSTIJDEN ACHTER ELKAAR ZONDER GEZEIK RECLAME EN ANALYSES !!!!!!
Tussen de samenvattingen in?quote:Op zondag 11 september 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de NOS had je ook een reclame van 15 min![]()
Zelfs een journaal. Maar we kregen wel ononderbroken de wedstrijden te zien. Met naar aanleiding van de positie op de ranglijst die clubs eerst. Mochten niet alle wedstrijden in het eerste uur aan bod zijn geweest gaan ze verder met de actuele wedstrijden van die dag. Daarna de hoogtepunten van de wedstrijden van eerder dat weekend. Je wist precies wanneer de reclame was en het programma verder ging. Verder had je geen geneuzel met suporters uitgerangeerde voetballers en ontslagen coaches tussen de wedstrijden door. Dat analiseren deden ze in het programma studio voetbal.quote:Op zondag 11 september 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de NOS had je ook een reclame van 15 min![]()
ja de wedstrijden van zaterdag en vrijdag kwamen pas na t journaal, was je van 19.00 tot 21.00 bezigquote:Op zondag 11 september 2005 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tussen de samenvattingen in?.
.
Alleen bij jou dan, denk ik.
Je antwoordt zegt al genoegquote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut omdat ik de andere wedstrijden vaak niet eens wil zien, wat heeft dat met mijn ego te maken?.
Maar je kreeg wel alles van de zondag aan een stuk door te zien. Net zoals de samenvattingen van de zaterdag op zaterdag.quote:Op zondag 11 september 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de wedstrijden van zaterdag en vrijdag kwamen pas na t journaal, was je van 19.00 tot 21.00 bezig
Niet zeiken.quote:Op zondag 11 september 2005 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
GewaagdEen Heracles speler die zegt dat zijn hart nog wel een beetje bij Fc Twente ligt
Wat wel (wederom) fucked up is; Beginnen met Fc Groningen - Sparta, dan Fc Twente - Vitesse, en nu gaan ze de wedstrijd van vrijdag uitzenden; Rkc Waalwijk - Roda Jc.
Nu ook nog even de wedstrijden van gisteren erdoorheen jagen........
Maar goed, je begint eraan te wennen![]()
Dit is echt bullshitquote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Ook al stond Ajax 5e, begonnen ze er nog mee.
De waarheid verdraaien is zo simpel. Maar dan verlies je wel je geloofwaardigheid in een discussie.quote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Ook al stond Ajax 5e, begonnen ze er nog mee.
Inderdaad. Volgens mij werkte SS de samenvatting altijd af aan de hand van de de ranglijst. Vorig seizoen begonnen ze dus ook bijna altijd met PSV.quote:
Is altijd zo geweest. Ik was rond 98 ook verbaasd dat ze niet met Ajax begonnen omdat ik gewend was dat ze bovenaan stonden.quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht de laatste 3 jaar dat de NOS met een ranglijst werkte, maar toen zat ik op de vrijdagavond met Kraaij jr.
ja voor en na 8en werden er samenvattingen uitgezonden, valt de helft van kijker ook al weg.quote:Op zondag 11 september 2005 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tussen de samenvattingen in?.
.
Alleen bij jou dan, denk ik.
dat viel ook wel mee, maar vooral omdat het grootste deel van de PSV thuiswedstrijden op zaterdag zijnquote:Op zondag 11 september 2005 20:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij werkte SS de samenvatting altijd af aan de hand van de de ranglijst. Vorig seizoen begonnen ze dus ook bijna altijd met PSV.
Daarbij, waren dat samenvattingen van nog geen 2minutenquote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja voor en na 8en werden er samenvattingen uitgezonden, valt de helft van kijker ook al weg.
kwam vaak zat voor dat een deel van de samenvattingen van de zondag pas in het 2e deel kwamenquote:Op zondag 11 september 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarbij, waren dat samenvattingen van nog geen 2minuten
neem contact op met je kabelboerquote:Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog wel altijd erg slecht beeld, beetje sneeuw.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Dat komt gewoon door De Mol. Alles komt door De Mol.
talpaquote:
Productquote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Niet zeiken.
Het is veel eerlijker op deze manier en bij SS wilde het bij mij nog wel eens gebeuren dat ik na de 3 wedstrijden van de topclubs wegzapte. Gebeurt nu niet meer, het product eredivisie wordt veel beter gepromoot.
En jouw mening is representatief voor de gehele groep voetballiefhebbers?quote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het echt een goed programma... volgens mij is het ook veel zeiken om het zeiken. Als je toch alle wedstrijden wilt zien maakt de volgorde toch niet uit?! De reclames zijn helemaal niet lang en de analyses vind ik juist leuk.
op zondag wil je toch gewoon eerst de wedstrijden van zondag zien en geen herhalingen van vrijdag, kom op zegquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:17 schreef S-Two het volgende:
Ik wil trouwens best alle wedstrijden zien, maar dan wel een goede samenvatting, de wedstrijden achterelkaar aan, en geen domme kutinterviews met matige nietszeggende voetballers.
Dat zeg ik toch niet. Je kunt van een commerciële zender alleen niet verwachten dat ze het op dezelfde manier doen als de NOS. Reclames horen er nou eenmaal bij en de wedstrijdvolgorde is ook volkomen begrijpelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
En jouw mening is representatief voor de gehele groep voetballiefhebbers?
idd, minder nabeschouwing, vaak niet meer dan een kleine vraag aan de gast en de interviews met fans zijn ook veel minder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Je kunt van een commerciële zender alleen niet verwachten dat ze het op dezelfde manier doen als de NOS. Reclames horen er nou eenmaal bij en de wedstrijdvolgorde is ook volkomen begrijpelijk.
Bovendien is "De wedstrijden" sinds het begin al flink wat aangepast, dus ze zijn er echt wel mee bezig om het voor de kijker te verbeteren.
Ik bedoelde ook de wedstrijden van zondag ja. Die andere wedstrijden kon je op die dagen zelf ook al wel zien, dus moeten na de wedstrijden van zondag wordne uitgezondenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
op zondag wil je toch gewoon eerst de wedstrijden van zondag zien en geen herhalingen van vrijdag, kom op zegIk zit meer te zappen (reclame, onrelevantie interviews, mediagetrainde niet boeiende gasten) dan dat ik er echt wat van zie, het nederlandse voetbal verliest wel degelijk mijn intresse door de constructie van talpa.
Jij vind anders wel dat de mensen die kritiek hebben alleen maar "zeiken om het zeiken"quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Je kunt van een commerciële zender alleen niet verwachten dat ze het op dezelfde manier doen als de NOS. Reclames horen er nou eenmaal bij en de wedstrijdvolgorde is ook volkomen begrijpelijk.
Bovendien is "De wedstrijden" sinds het begin al flink wat aangepast, dus ze zijn er echt wel mee bezig om het voor de kijker te verbeteren.
Hier heb ik weinig aan toe te voegen. Ik ken al mensen die zondagavond geen voetbal meer kijken, misschien ga ik ook tot die groep behoren. Ik zit me alleen maar te ergeren. Alleen maar nutteloos positief commentaar (het lijken wel communisten). Wat interesseert het mij nou of Kees van Wonderen denkt dat iemand in Oranje gaat voetballen?quote:Op zondag 11 september 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil Studio Sport terug.
Wilfred Genee moet dood. Ik irriteer me mateloos aan die glibberige kankerkop van hem. Domme opmerking, domme vragen en kan geen discussie voeren.
Lange reclameblokken, suffe analyses (met dank aan WG), kutcommentaar en nog meer kutreclames. En de volgorde is ook een beetje kut, omdat je nu verplicht wordt om te kijken omdat ik geen flauw idee heb hoe laat Ajax is..
Het is een kritiekloze zak hooi die door iedere uitgerangeerde b-voetballer uitgeluld wordt.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef S-Two het volgende:
Ik vond Genee bij Voetbal Insite altijd wel goed, maar ik vind hem hier ook waardeloos.
Van Hanegem als analist, daar moet voor eeuwig een stok voor gestoken worden, die man is een karikatuur van zichzelf gewordenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wen er maar aan. De Eredivisie N.V. wil dat er niet zo negatief (of kritisch) de wedstrijden becommentarieerd en besproken worden. Willem van Hanegem als commentator is al een stokje voor gestoken. Tevens is er al over Johan Derksen geklaagd dat ie kritisch was op een live wedstrijd op de vrijdag avond.![]()
Derksen snoer je de mond zo niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wen er maar aan. De Eredivisie N.V. wil dat er niet zo negatief (of kritisch) de wedstrijden becommentarieerd en besproken worden. Willem van Hanegem als commentator is al een stokje voor gestoken. Tevens is er al over Johan Derksen geklaagd dat ie kritisch was op een live wedstrijd op de vrijdag avond.![]()
Van Hanagem is geniaalquote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Hanegem als analist, daar moet voor eeuwig een stok voor gestoken worden, die man is een karikatuur van zichzelf geworden
Ja, laten ze Heerenveen ook nog eens verliezen, dat Talpa.quote:Op zondag 18 september 2005 20:30 schreef SCH het volgende:
Wat een kutprogramma is dit toch - echt schijt aan de kijkers.
het spel wordt wel mooi in beeld gebracht, uit camera oogpunt.quote:Op zondag 18 september 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Wat een bagger-samenvattingen. AZ-Ajax laten ze na 10 minuten beginnen met de goal. Ze laten nauwelijks nog iets van het spel zien, alleen maar kansen.
Zoiets moet hij elke week weer even zeggenquote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
'Mooi om terug te zien wat ik ze vorig jaar heb geleerd.'
quote:Op zondag 18 september 2005 20:40 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
het spel wordt wel mooi in beeld gebracht, uit camera oogpunt.
ja ok, de momenten die ze uitkiezen kunnen slecht zijn, maar hoe de camera op het spel inzoomt is wel goed, dicht en laag bij het veld...quote:Op zondag 18 september 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Het is echt zeldzaam slecht. Had me er veel van voorgesteld maar het is echt bagger. Er klopt helemaal geen reet van. Waarom zien we tijdens de samenvatting niet of die bal van AZ over de lijn gaat bv?
Ik kijk niet voor de camerakunst. Ik vind de momenten belangrijker. Hoef geen camera mee in de catacomben, hoef dat gezeur van Blind in de pauze niet te zien, laat dan liever nog een actie zien.quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
ja ok, de momenten die ze uitkiezen kunnen slecht zijn, maar hoe de camera op het spel inzoomt is wel goed, dicht en laag bij het veld...
Viel mij ook op, voorgaande wedstrijden ook. Veel loze momenten komen wel terug in de samenvatting, terwijl er hele mooie acties/momenten 'vergeten' worden..quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef snabbi het volgende:
Feyenoord - Heerenveen was een prachtige wedstrijd vol strijd verkeerde beslissingen van de scheids en leuke kansen... maar het wordt nu afgedaan als een samenvatting van Willem II - RBC in de NOS tijdperk. Als voetbal liefhebber wil je toch mooie stukjes zien en niet 4 keer hoe boos blind is om een beslissing in de rust. Heel fijn ook dat ze bosvelt laten zien maar ik zie liever gewoon een wedstrijd bij De Wedstrijden.ik wil de NOS weer terug.
Dat van Blind vond ik wel interessant. Verder vind ik dat het programma al beter te pruimen is in vergelijking met de eerste afleveringen. Er wordt veel minder gezeurd tussen de wedstrijden door.quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor de camerakunst. Ik vind de momenten belangrijker. Hoef geen camera mee in de catacomben, hoef dat gezeur van Blind in de pauze niet te zien, laat dan liever nog een actie zien.
Ach als er wat gebeurt mag je dat best 1 keer tonen ja, maar waarom moest na het uitzenden van die samenvatting nou ook nog die documantaire komen met precies dezelfde beelden. Doe dat dan lekker in Sport Cafe ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat van Blind vond ik wel interessant. Verder vind ik dat het programma al beter te pruimen is in vergelijking met de eerste afleveringen. Er wordt veel minder gezeurd tussen de wedstrijden door.
Ik vind de reclames nog het minst erg eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef speknek het volgende:
Ik vond het de laatste keer al stukken beter dan eerst. Halve documentaire tussendoor, aardige beelden, leuke statistiek dingen erdoorheen (de snelheid van het schot van Yildirim), minder gelul.. Alleen inderdaad blijft het irritant al die reclame en de leuke voetbalwedstrijden aan het eind.
Dat is idd gods irritant. Die hele soap omtrent waterhoofd van Gaal en die slappe zak van Ajax kan me echt geen reet schelen. Gewoon voetbal.quote:Op maandag 19 september 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind de reclames nog het minst erg eigenlijk.
Die halve documentaire tussendoor, vind je dat echt leuk? Pislink word ik daar van.
Vind ik ook leuk hoor maar doe dat lekker in de andere voetbalprogramma's. Niet bij de samenvattingen.quote:Op maandag 19 september 2005 11:16 schreef speknek het volgende:
Ja ik wou al zeggen, de Wedstrijden kijken bestaat bij mij nu toch grotendeels uit zappen totdat de grote wedstrijden komen. En dan vond ik zo'n mini-documentaire nog best aardig. Dacht ik van ach, ze maken er tenminste nog wat van.
Ik ken de situatie:quote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
In mijn 2-persoonsgezin is dat voetballen toch altijd al een onderhandeling. De zap-momenten zijn nu veel groter met de reclames en al die non-voetbal items. Het is iedere zondag weer een gevecht
quote:Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef diamant het volgende:
[..]
Ik ken de situatie:
18.30 uur:
Ik: Schat, ik wil zo wel even voetbal kijken hoor....![]()
Vriendin: ALWEER?? Je hebt dinsdag en woensdag ook al voetbal gekeken....![]()
Ik: Weet je wat, als Feyenoord geweest is, mag-ie weer uit...![]()
Zij: Okee dan![]()
19:15 uur:
Zij: Is Feyenoord al geweest??
Ik: Nee, momenteel zie ik voor de tweede keer hoe boos Danny Blind wel niet is op de scheidsrechter in de rust...![]()
Zij: Danny wie??![]()
Ik:Laat maar... Feyenoord komt zo....
19:45 uur:
Zij: Is Feyenoord al geweest??
Ik: Nee, op dit moment kijk ik naar de thriller Roda JC - Willem II....![]()
20:10 uur:Schat, we moeten nu echt weg hoor, naar de verjaardag van X (vriendin van m'n vriendin)
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig was de vriend van X ook Feyenoord-fan, en heb ik daar onder het genot van een lekker stuk vlaai alsnog Feyenoord-Heerenveen gezien....![]()
jij zapte bij de NOS ook na de eerst 2n of 3 wedstrijden weg als de topclubs geweest waren?quote:Op maandag 19 september 2005 11:16 schreef speknek het volgende:
Ja ik wou al zeggen, de Wedstrijden kijken bestaat bij mij nu toch grotendeels uit zappen totdat de grote wedstrijden komen. En dan vond ik zo'n mini-documentaire nog best aardig. Dacht ik van ach, ze maken er tenminste nog wat van.
Dat hing van de kwaliteit van de eerste paar kleine wedstrijden af. Als er eerst een bloedeloze nul nul tussen rkc en de graafschap kwam, en daarna een saai inteview met Rick Hoogendorp, dan was ik weg ja.quote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
jij zapte bij de NOS ook na de eerst 2n of 3 wedstrijden weg als de topclubs geweest waren?
Iedereen wil Ajax zien verliezen...quote:Op maandag 19 september 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
de wedstrijden had 2,3 miljoen kijkers, flinke stijging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |