Je kunt het ook niet online zien?quote:Op zondag 11 september 2005 19:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heel verhaal, maar heb hier geen Talpa..
En van gisterenquote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef golfer het volgende:
Welja, gooi er nog even een wedstrijd van vrijdag tussendoor.
Ook zoiets ja. Alles van gisteren laten zien, behalve PSV en Ajax.quote:Op zondag 11 september 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
En de volgorde is ook een beetje kut, omdat je nu verplicht wordt om te kijken omdat ik geen flauw idee heb hoe laat Ajax is..
nee Jack v. Gelder is leukquote:Op zondag 11 september 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil Studio Sport terug.
Wilfred Genee moet dood. Ik irriteer me mateloos aan die glibberige kankerkop van hem. Domme opmerking, domme vragen en kan geen discussie voeren.
Lange reclameblokken, suffe analyses (met dank aan WG), kutcommentaar en nog meer kutreclames. En de volgorde is ook een beetje kut, omdat je nu verplicht wordt om te kijken omdat ik geen flauw idee heb hoe laat Ajax is..
De ego's van sommige clubsupporters hier zijn te groot om dat wat te vinden.quote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef pascalheister het volgende:
Vind die afwisseling wel iets hebben, weer wat anders dan beginnen met de standaard top 3
Het liefst wil ik natuurlijk Ajax als eerste, maar toen het minder ging vorig jaar zijn we bij SS ook wel eens als 3de of 4de geweest. En terecht. De nummer 1 hoort gewoon als eerste, klaar. Mara waar ik me het meeste aan irriteer zijn die reclames en die ellenlange, niet-boeiende analyses van b-voetballersquote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Noca het volgende:
[..]
De ego's van sommige clubsupporters hier zijn te groot om dat wat te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |