Dit is echt bullshitquote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Ook al stond Ajax 5e, begonnen ze er nog mee.
De waarheid verdraaien is zo simpel. Maar dan verlies je wel je geloofwaardigheid in een discussie.quote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Ook al stond Ajax 5e, begonnen ze er nog mee.
Inderdaad. Volgens mij werkte SS de samenvatting altijd af aan de hand van de de ranglijst. Vorig seizoen begonnen ze dus ook bijna altijd met PSV.quote:
Is altijd zo geweest. Ik was rond 98 ook verbaasd dat ze niet met Ajax begonnen omdat ik gewend was dat ze bovenaan stonden.quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht de laatste 3 jaar dat de NOS met een ranglijst werkte, maar toen zat ik op de vrijdagavond met Kraaij jr.
ja voor en na 8en werden er samenvattingen uitgezonden, valt de helft van kijker ook al weg.quote:Op zondag 11 september 2005 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tussen de samenvattingen in?.
.
Alleen bij jou dan, denk ik.
dat viel ook wel mee, maar vooral omdat het grootste deel van de PSV thuiswedstrijden op zaterdag zijnquote:Op zondag 11 september 2005 20:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij werkte SS de samenvatting altijd af aan de hand van de de ranglijst. Vorig seizoen begonnen ze dus ook bijna altijd met PSV.
Daarbij, waren dat samenvattingen van nog geen 2minutenquote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja voor en na 8en werden er samenvattingen uitgezonden, valt de helft van kijker ook al weg.
kwam vaak zat voor dat een deel van de samenvattingen van de zondag pas in het 2e deel kwamenquote:Op zondag 11 september 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarbij, waren dat samenvattingen van nog geen 2minuten
neem contact op met je kabelboerquote:Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nog wel altijd erg slecht beeld, beetje sneeuw.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Dat komt gewoon door De Mol. Alles komt door De Mol.
talpaquote:
Productquote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Niet zeiken.
Het is veel eerlijker op deze manier en bij SS wilde het bij mij nog wel eens gebeuren dat ik na de 3 wedstrijden van de topclubs wegzapte. Gebeurt nu niet meer, het product eredivisie wordt veel beter gepromoot.
En jouw mening is representatief voor de gehele groep voetballiefhebbers?quote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het echt een goed programma... volgens mij is het ook veel zeiken om het zeiken. Als je toch alle wedstrijden wilt zien maakt de volgorde toch niet uit?! De reclames zijn helemaal niet lang en de analyses vind ik juist leuk.
op zondag wil je toch gewoon eerst de wedstrijden van zondag zien en geen herhalingen van vrijdag, kom op zegquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:17 schreef S-Two het volgende:
Ik wil trouwens best alle wedstrijden zien, maar dan wel een goede samenvatting, de wedstrijden achterelkaar aan, en geen domme kutinterviews met matige nietszeggende voetballers.
Dat zeg ik toch niet. Je kunt van een commerciėle zender alleen niet verwachten dat ze het op dezelfde manier doen als de NOS. Reclames horen er nou eenmaal bij en de wedstrijdvolgorde is ook volkomen begrijpelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
En jouw mening is representatief voor de gehele groep voetballiefhebbers?
idd, minder nabeschouwing, vaak niet meer dan een kleine vraag aan de gast en de interviews met fans zijn ook veel minder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Je kunt van een commerciėle zender alleen niet verwachten dat ze het op dezelfde manier doen als de NOS. Reclames horen er nou eenmaal bij en de wedstrijdvolgorde is ook volkomen begrijpelijk.
Bovendien is "De wedstrijden" sinds het begin al flink wat aangepast, dus ze zijn er echt wel mee bezig om het voor de kijker te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |