Mee eens. Met die afwisseling is niks mis en de reclame is ook nog wel te doen. En een gemiddelde reclameonderbreking op de andere commerciele zenders duurt veel langer. Het enige wat wel wat beter kan bij 'de Wedstrijden' is het commentaar tussen de wedstrijden. Zet bijv. van Hanegem of Johan Derksen naast Geneequote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee Jack v. Gelder is leuk![]()
Vind die afwisseling wel iets hebben, weer wat anders dan beginnen met de standaard top 3
Ik vind het gewoon kut omdat ik de andere wedstrijden vaak niet eens wil zien, wat heeft dat met mijn ego te maken?quote:Op zondag 11 september 2005 19:52 schreef Noca het volgende:
[..]
De ego's van sommige clubsupporters hier zijn te groot om dat wat te vinden.
Amen,quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Ja een interview met Babos na de wedstrijd daar zitten we op te wachten. Het programma dat daar voor zou moeten zijn café de sport gaat op dooie zeeuwmeeuwen schieten opv dit soort dingen uit te zenden. Ik wil GVD ALLE WEDSTIJDEN ACHTER ELKAAR ZONDER GEZEIK RECLAME EN ANALYSES !!!!!!
bij de NOS had je ook een reclame van 15 minquote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Ja een interview met Babos na de wedstrijd daar zitten we op te wachten. Het programma dat daar voor zou moeten zijn café de sport gaat op dooie zeeuwmeeuwen schieten opv dit soort dingen uit te zenden. Ik wil GVD ALLE WEDSTIJDEN ACHTER ELKAAR ZONDER GEZEIK RECLAME EN ANALYSES !!!!!!
Tussen de samenvattingen in?quote:Op zondag 11 september 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de NOS had je ook een reclame van 15 min![]()
Zelfs een journaal. Maar we kregen wel ononderbroken de wedstrijden te zien. Met naar aanleiding van de positie op de ranglijst die clubs eerst. Mochten niet alle wedstrijden in het eerste uur aan bod zijn geweest gaan ze verder met de actuele wedstrijden van die dag. Daarna de hoogtepunten van de wedstrijden van eerder dat weekend. Je wist precies wanneer de reclame was en het programma verder ging. Verder had je geen geneuzel met suporters uitgerangeerde voetballers en ontslagen coaches tussen de wedstrijden door. Dat analiseren deden ze in het programma studio voetbal.quote:Op zondag 11 september 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de NOS had je ook een reclame van 15 min![]()
ja de wedstrijden van zaterdag en vrijdag kwamen pas na t journaal, was je van 19.00 tot 21.00 bezigquote:Op zondag 11 september 2005 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tussen de samenvattingen in?.
.
Alleen bij jou dan, denk ik.
Je antwoordt zegt al genoegquote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut omdat ik de andere wedstrijden vaak niet eens wil zien, wat heeft dat met mijn ego te maken?.
Maar je kreeg wel alles van de zondag aan een stuk door te zien. Net zoals de samenvattingen van de zaterdag op zaterdag.quote:Op zondag 11 september 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja de wedstrijden van zaterdag en vrijdag kwamen pas na t journaal, was je van 19.00 tot 21.00 bezig
Niet zeiken.quote:Op zondag 11 september 2005 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
GewaagdEen Heracles speler die zegt dat zijn hart nog wel een beetje bij Fc Twente ligt
Wat wel (wederom) fucked up is; Beginnen met Fc Groningen - Sparta, dan Fc Twente - Vitesse, en nu gaan ze de wedstrijd van vrijdag uitzenden; Rkc Waalwijk - Roda Jc.
Nu ook nog even de wedstrijden van gisteren erdoorheen jagen........
Maar goed, je begint eraan te wennen![]()
Dit is echt bullshitquote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Ook al stond Ajax 5e, begonnen ze er nog mee.
De waarheid verdraaien is zo simpel. Maar dan verlies je wel je geloofwaardigheid in een discussie.quote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Ook al stond Ajax 5e, begonnen ze er nog mee.
Inderdaad. Volgens mij werkte SS de samenvatting altijd af aan de hand van de de ranglijst. Vorig seizoen begonnen ze dus ook bijna altijd met PSV.quote:
Is altijd zo geweest. Ik was rond 98 ook verbaasd dat ze niet met Ajax begonnen omdat ik gewend was dat ze bovenaan stonden.quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht de laatste 3 jaar dat de NOS met een ranglijst werkte, maar toen zat ik op de vrijdagavond met Kraaij jr.
ja voor en na 8en werden er samenvattingen uitgezonden, valt de helft van kijker ook al weg.quote:Op zondag 11 september 2005 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tussen de samenvattingen in?.
.
Alleen bij jou dan, denk ik.
dat viel ook wel mee, maar vooral omdat het grootste deel van de PSV thuiswedstrijden op zaterdag zijnquote:Op zondag 11 september 2005 20:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij werkte SS de samenvatting altijd af aan de hand van de de ranglijst. Vorig seizoen begonnen ze dus ook bijna altijd met PSV.
Daarbij, waren dat samenvattingen van nog geen 2minutenquote:Op zondag 11 september 2005 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja voor en na 8en werden er samenvattingen uitgezonden, valt de helft van kijker ook al weg.
kwam vaak zat voor dat een deel van de samenvattingen van de zondag pas in het 2e deel kwamenquote:Op zondag 11 september 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarbij, waren dat samenvattingen van nog geen 2minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |