het spel wordt wel mooi in beeld gebracht, uit camera oogpunt.quote:Op zondag 18 september 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Wat een bagger-samenvattingen. AZ-Ajax laten ze na 10 minuten beginnen met de goal. Ze laten nauwelijks nog iets van het spel zien, alleen maar kansen.
Zoiets moet hij elke week weer even zeggenquote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
'Mooi om terug te zien wat ik ze vorig jaar heb geleerd.'
quote:Op zondag 18 september 2005 20:40 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
het spel wordt wel mooi in beeld gebracht, uit camera oogpunt.
ja ok, de momenten die ze uitkiezen kunnen slecht zijn, maar hoe de camera op het spel inzoomt is wel goed, dicht en laag bij het veld...quote:Op zondag 18 september 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Het is echt zeldzaam slecht. Had me er veel van voorgesteld maar het is echt bagger. Er klopt helemaal geen reet van. Waarom zien we tijdens de samenvatting niet of die bal van AZ over de lijn gaat bv?
Ik kijk niet voor de camerakunst. Ik vind de momenten belangrijker. Hoef geen camera mee in de catacomben, hoef dat gezeur van Blind in de pauze niet te zien, laat dan liever nog een actie zien.quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
ja ok, de momenten die ze uitkiezen kunnen slecht zijn, maar hoe de camera op het spel inzoomt is wel goed, dicht en laag bij het veld...
Viel mij ook op, voorgaande wedstrijden ook. Veel loze momenten komen wel terug in de samenvatting, terwijl er hele mooie acties/momenten 'vergeten' worden..quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef snabbi het volgende:
Feyenoord - Heerenveen was een prachtige wedstrijd vol strijd verkeerde beslissingen van de scheids en leuke kansen... maar het wordt nu afgedaan als een samenvatting van Willem II - RBC in de NOS tijdperk. Als voetbal liefhebber wil je toch mooie stukjes zien en niet 4 keer hoe boos blind is om een beslissing in de rust. Heel fijn ook dat ze bosvelt laten zien maar ik zie liever gewoon een wedstrijd bij De Wedstrijden.ik wil de NOS weer terug.
Dat van Blind vond ik wel interessant. Verder vind ik dat het programma al beter te pruimen is in vergelijking met de eerste afleveringen. Er wordt veel minder gezeurd tussen de wedstrijden door.quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor de camerakunst. Ik vind de momenten belangrijker. Hoef geen camera mee in de catacomben, hoef dat gezeur van Blind in de pauze niet te zien, laat dan liever nog een actie zien.
Ach als er wat gebeurt mag je dat best 1 keer tonen ja, maar waarom moest na het uitzenden van die samenvatting nou ook nog die documantaire komen met precies dezelfde beelden. Doe dat dan lekker in Sport Cafe ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat van Blind vond ik wel interessant. Verder vind ik dat het programma al beter te pruimen is in vergelijking met de eerste afleveringen. Er wordt veel minder gezeurd tussen de wedstrijden door.
Ik vind de reclames nog het minst erg eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef speknek het volgende:
Ik vond het de laatste keer al stukken beter dan eerst. Halve documentaire tussendoor, aardige beelden, leuke statistiek dingen erdoorheen (de snelheid van het schot van Yildirim), minder gelul.. Alleen inderdaad blijft het irritant al die reclame en de leuke voetbalwedstrijden aan het eind.
Dat is idd gods irritant. Die hele soap omtrent waterhoofd van Gaal en die slappe zak van Ajax kan me echt geen reet schelen. Gewoon voetbal.quote:Op maandag 19 september 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind de reclames nog het minst erg eigenlijk.
Die halve documentaire tussendoor, vind je dat echt leuk? Pislink word ik daar van.
Vind ik ook leuk hoor maar doe dat lekker in de andere voetbalprogramma's. Niet bij de samenvattingen.quote:Op maandag 19 september 2005 11:16 schreef speknek het volgende:
Ja ik wou al zeggen, de Wedstrijden kijken bestaat bij mij nu toch grotendeels uit zappen totdat de grote wedstrijden komen. En dan vond ik zo'n mini-documentaire nog best aardig. Dacht ik van ach, ze maken er tenminste nog wat van.
Ik ken de situatie:quote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
In mijn 2-persoonsgezin is dat voetballen toch altijd al een onderhandeling. De zap-momenten zijn nu veel groter met de reclames en al die non-voetbal items. Het is iedere zondag weer een gevecht
quote:Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef diamant het volgende:
[..]
Ik ken de situatie:
18.30 uur:
Ik: Schat, ik wil zo wel even voetbal kijken hoor....![]()
Vriendin: ALWEER?? Je hebt dinsdag en woensdag ook al voetbal gekeken....![]()
Ik: Weet je wat, als Feyenoord geweest is, mag-ie weer uit...![]()
Zij: Okee dan![]()
19:15 uur:
Zij: Is Feyenoord al geweest??
Ik: Nee, momenteel zie ik voor de tweede keer hoe boos Danny Blind wel niet is op de scheidsrechter in de rust...![]()
Zij: Danny wie??![]()
Ik:Laat maar... Feyenoord komt zo....
19:45 uur:
Zij: Is Feyenoord al geweest??
Ik: Nee, op dit moment kijk ik naar de thriller Roda JC - Willem II....![]()
20:10 uur:Schat, we moeten nu echt weg hoor, naar de verjaardag van X (vriendin van m'n vriendin)
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig was de vriend van X ook Feyenoord-fan, en heb ik daar onder het genot van een lekker stuk vlaai alsnog Feyenoord-Heerenveen gezien....![]()
jij zapte bij de NOS ook na de eerst 2n of 3 wedstrijden weg als de topclubs geweest waren?quote:Op maandag 19 september 2005 11:16 schreef speknek het volgende:
Ja ik wou al zeggen, de Wedstrijden kijken bestaat bij mij nu toch grotendeels uit zappen totdat de grote wedstrijden komen. En dan vond ik zo'n mini-documentaire nog best aardig. Dacht ik van ach, ze maken er tenminste nog wat van.
Dat hing van de kwaliteit van de eerste paar kleine wedstrijden af. Als er eerst een bloedeloze nul nul tussen rkc en de graafschap kwam, en daarna een saai inteview met Rick Hoogendorp, dan was ik weg ja.quote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
jij zapte bij de NOS ook na de eerst 2n of 3 wedstrijden weg als de topclubs geweest waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |