abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30706901
Wat een bagger-samenvattingen. AZ-Ajax laten ze na 10 minuten beginnen met de goal. Ze laten nauwelijks nog iets van het spel zien, alleen maar kansen.
pi_30707015
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Wat een bagger-samenvattingen. AZ-Ajax laten ze na 10 minuten beginnen met de goal. Ze laten nauwelijks nog iets van het spel zien, alleen maar kansen.
het spel wordt wel mooi in beeld gebracht, uit camera oogpunt.
  zondag 18 september 2005 @ 20:41:46 #278
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30707062
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
'Mooi om terug te zien wat ik ze vorig jaar heb geleerd.'

Zoiets moet hij elke week weer even zeggen

Leuke uitzending
pi_30707136
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:40 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

het spel wordt wel mooi in beeld gebracht, uit camera oogpunt.
Het is echt zeldzaam slecht. Had me er veel van voorgesteld maar het is echt bagger. Er klopt helemaal geen reet van. Waarom zien we tijdens de samenvatting niet of die bal van AZ over de lijn gaat bv?
pi_30707387
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is echt zeldzaam slecht. Had me er veel van voorgesteld maar het is echt bagger. Er klopt helemaal geen reet van. Waarom zien we tijdens de samenvatting niet of die bal van AZ over de lijn gaat bv?
ja ok, de momenten die ze uitkiezen kunnen slecht zijn, maar hoe de camera op het spel inzoomt is wel goed, dicht en laag bij het veld...
pi_30707688
Feyenoord - Heerenveen was een prachtige wedstrijd vol strijd verkeerde beslissingen van de scheids en leuke kansen... maar het wordt nu afgedaan als een samenvatting van Willem II - RBC in de NOS tijdperk. Als voetbal liefhebber wil je toch mooie stukjes zien en niet 4 keer hoe boos blind is om een beslissing in de rust. Heel fijn ook dat ze bosvelt laten zien maar ik zie liever gewoon een wedstrijd bij De Wedstrijden. ik wil de NOS weer terug.
pi_30708384
Wat ik wel lache vind op Talpa is die reacties van die coaches op de scheidsrechters in de gang tijdens de rust. Eerst met Stevens en nu weer met Blind.
pi_30708679
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

ja ok, de momenten die ze uitkiezen kunnen slecht zijn, maar hoe de camera op het spel inzoomt is wel goed, dicht en laag bij het veld...
Ik kijk niet voor de camerakunst. Ik vind de momenten belangrijker. Hoef geen camera mee in de catacomben, hoef dat gezeur van Blind in de pauze niet te zien, laat dan liever nog een actie zien.
pi_30709692
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef snabbi het volgende:
Feyenoord - Heerenveen was een prachtige wedstrijd vol strijd verkeerde beslissingen van de scheids en leuke kansen... maar het wordt nu afgedaan als een samenvatting van Willem II - RBC in de NOS tijdperk. Als voetbal liefhebber wil je toch mooie stukjes zien en niet 4 keer hoe boos blind is om een beslissing in de rust. Heel fijn ook dat ze bosvelt laten zien maar ik zie liever gewoon een wedstrijd bij De Wedstrijden. ik wil de NOS weer terug.
Viel mij ook op, voorgaande wedstrijden ook. Veel loze momenten komen wel terug in de samenvatting, terwijl er hele mooie acties/momenten 'vergeten' worden..
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 19 september 2005 @ 01:05:08 #285
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30715536
en dan genee, die na 1 wedsdtrijd al zegt dat er 15 doelpunten nog komen... even simpel meetellen en je weet al hoeveel je er bij de laatste wedstrijd kan verwachten.
en dat 'schitterend' van al die commentatoren kan ik ook niet meer horen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_30715628
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kijk niet voor de camerakunst. Ik vind de momenten belangrijker. Hoef geen camera mee in de catacomben, hoef dat gezeur van Blind in de pauze niet te zien, laat dan liever nog een actie zien.
Dat van Blind vond ik wel interessant. Verder vind ik dat het programma al beter te pruimen is in vergelijking met de eerste afleveringen. Er wordt veel minder gezeurd tussen de wedstrijden door.
That's all folks!
pi_30719860
quote:
Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat van Blind vond ik wel interessant. Verder vind ik dat het programma al beter te pruimen is in vergelijking met de eerste afleveringen. Er wordt veel minder gezeurd tussen de wedstrijden door.
Ach als er wat gebeurt mag je dat best 1 keer tonen ja, maar waarom moest na het uitzenden van die samenvatting nou ook nog die documantaire komen met precies dezelfde beelden. Doe dat dan lekker in Sport Cafe ofzo.
pi_30719971
Het wordt tijd voor die DVD-recorder.... Feyenoord-Heerenveen om 20:20 uur....
  maandag 19 september 2005 @ 10:39:57 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_30720275
Ik vond het de laatste keer al stukken beter dan eerst. Halve documentaire tussendoor, aardige beelden, leuke statistiek dingen erdoorheen (de snelheid van het schot van Yildirim), minder gelul.. Alleen inderdaad blijft het irritant al die reclame en de leuke voetbalwedstrijden aan het eind.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30720884
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef speknek het volgende:
Ik vond het de laatste keer al stukken beter dan eerst. Halve documentaire tussendoor, aardige beelden, leuke statistiek dingen erdoorheen (de snelheid van het schot van Yildirim), minder gelul.. Alleen inderdaad blijft het irritant al die reclame en de leuke voetbalwedstrijden aan het eind.
Ik vind de reclames nog het minst erg eigenlijk.
Die halve documentaire tussendoor, vind je dat echt leuk? Pislink word ik daar van.
  maandag 19 september 2005 @ 11:09:52 #291
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30720986
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind de reclames nog het minst erg eigenlijk.
Die halve documentaire tussendoor, vind je dat echt leuk? Pislink word ik daar van.
Dat is idd gods irritant. Die hele soap omtrent waterhoofd van Gaal en die slappe zak van Ajax kan me echt geen reet schelen. Gewoon voetbal.

Gullit met zijn achterlijke computer analyses. Geen wonder dat Feyenoord geen kut presteerde vorig jaar. Volgens mij kan die vent zelfs Chelsea laten degraderen.
pi_30721092
In mijn 2-persoonsgezin is dat voetballen toch altijd al een onderhandeling. De zap-momenten zijn nu veel groter met de reclames en al die non-voetbal items. Het is iedere zondag weer een gevecht
  maandag 19 september 2005 @ 11:16:55 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_30721142
Ja ik wou al zeggen, de Wedstrijden kijken bestaat bij mij nu toch grotendeels uit zappen totdat de grote wedstrijden komen. En dan vond ik zo'n mini-documentaire nog best aardig. Dacht ik van ach, ze maken er tenminste nog wat van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30721214
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:16 schreef speknek het volgende:
Ja ik wou al zeggen, de Wedstrijden kijken bestaat bij mij nu toch grotendeels uit zappen totdat de grote wedstrijden komen. En dan vond ik zo'n mini-documentaire nog best aardig. Dacht ik van ach, ze maken er tenminste nog wat van.
Vind ik ook leuk hoor maar doe dat lekker in de andere voetbalprogramma's. Niet bij de samenvattingen.
pi_30721333
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
In mijn 2-persoonsgezin is dat voetballen toch altijd al een onderhandeling. De zap-momenten zijn nu veel groter met de reclames en al die non-voetbal items. Het is iedere zondag weer een gevecht
Ik ken de situatie:

18.30 uur:

Ik: Schat, ik wil zo wel even voetbal kijken hoor....
Vriendin: ALWEER?? Je hebt dinsdag en woensdag ook al voetbal gekeken....
Ik: Weet je wat, als Feyenoord geweest is, mag-ie weer uit...
Zij: Okee dan

19:15 uur:

Zij: Is Feyenoord al geweest??
Ik: Nee, momenteel zie ik voor de tweede keer hoe boos Danny Blind wel niet is op de scheidsrechter in de rust...
Zij: Danny wie??
Ik: Laat maar... Feyenoord komt zo....

19:45 uur:

Ik: Nee, op dit moment kijk ik naar de thriller Roda JC - Willem II....

20:10 uur:

Schat, we moeten nu echt weg hoor, naar de verjaardag van X (vriendin van m'n vriendin)
Ik:

Gelukkig was de vriend van X ook Feyenoord-fan, en heb ik daar onder het genot van een lekker stuk vlaai alsnog Feyenoord-Heerenveen gezien....
pi_30721401
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:26 schreef diamant het volgende:

[..]

Ik ken de situatie:

18.30 uur:

Ik: Schat, ik wil zo wel even voetbal kijken hoor....
Vriendin: ALWEER?? Je hebt dinsdag en woensdag ook al voetbal gekeken....
Ik: Weet je wat, als Feyenoord geweest is, mag-ie weer uit...
Zij: Okee dan

19:15 uur:

Ik: Nee, momenteel zie ik voor de tweede keer hoe boos Danny Blind wel niet is op de scheidsrechter in de rust...
Zij: Danny wie??
Ik: Laat maar... Feyenoord komt zo....

19:45 uur:

Ik: Nee, op dit moment kijk ik naar de thriller Roda JC - Willem II....

20:10 uur:

Schat, we moeten nu echt weg hoor, naar de verjaardag van X (vriendin van m'n vriendin)
Ik:

Gelukkig was de vriend van X ook Feyenoord-fan, en heb ik daar onder het genot van een lekker stuk vlaai alsnog Feyenoord-Heerenveen gezien....
Vul bij vriendin vriend in en bij Feyenoord Heerenveen en je hebt mijn verhaal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 september 2005 @ 12:11:41 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30722509
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:16 schreef speknek het volgende:
jij zapte bij de NOS ook na de eerst 2n of 3 wedstrijden weg als de topclubs geweest waren?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30722783
Talpa is gewoon een commercieel kankergezwel .
IK WIL KWALITEIT!
-
  maandag 19 september 2005 @ 12:24:14 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_30722865
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef rubbereend het volgende:
jij zapte bij de NOS ook na de eerst 2n of 3 wedstrijden weg als de topclubs geweest waren?
Dat hing van de kwaliteit van de eerste paar kleine wedstrijden af. Als er eerst een bloedeloze nul nul tussen rkc en de graafschap kwam, en daarna een saai inteview met Rick Hoogendorp, dan was ik weg ja.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 september 2005 @ 12:26:53 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30722931
de wedstrijden had 2,3 miljoen kijkers, flinke stijging
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')