Het begrip ironie is je vreemd?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trieste titel, afgezien van de spelfouten.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trieste titel, afgezien van de spelfouten.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
van de 90 minuten uitzending, waren er ongeveer 10 minuten reclame. Ik heb het even bijgehouden, er was een blok van 4 minuten,3 minuten en een blok 2 minuten en 50 sec, bij elkaar ongeveer 10 min.
Ik vond het nogwel mee vallen met de reclame, bij Studio Sport had je reclame en NOS Journaal, dat duurde bijelkaar 20 min.
De extra feitjes en technische zaken in beeld vind ik wel meerwaarde t.o.v. Studio Sport. Ook een speler in de studio is wel okRuud Gullit had er niet hoeven zitten, meer iemand in de vorm van Cruijf of van Hanegem o.i.d.
Studio Sport was niet slecht, maar Talpa doet er niet voor onder![]()
Nu zendt Talpa America's Funniest Home Videos uit!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
Waarom staan Talpa, Nederland 2 en Nederland 3 stil?
Er zal wel iets uitgevallen zijn in de Hilversumse studios, dat ze daarom nu alleen bandjes afspelen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
Waarom staan Talpa, Nederland 2 en Nederland 3 stil?
Dat is niet waar, van oudsher kwam er statistiek van John Frederickstad. Alleen het feit dat een doelpunt van ene speler het 25e betaald voetbal doelpunt is, is dat dan extra info? Ik weet niet hoor, GG voetbal is ook betaald. En die doelpunten is dat per week? Al dit soort snufjes moeten wel degelijk gekocht en dat kan niet extra van de overheidsbijdrage.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd helemaal met je eens en het ergste is nog dat de NOS al die technische extra's wel kon brengen maar t gewoon verrekte
de muur op afstand, afstand tot de goal etc. dat kon de NOS al een jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, van oudsher kwam er statistiek van John Frederickstad. Alleen het feit dat een doelpunt van ene speler het 25e betaald voetbal doelpunt is, is dat dan extra info? Ik weet niet hoor, GG voetbal is ook betaald. En die doelpunten is dat per week? Al dit soort snufjes moeten wel degelijk gekocht en dat kan niet extra van de overheidsbijdrage.
Zie eens hoe Youri Mulder vanavond de wedstrijd Ajax-Feyenoord doornam. Verrekte zei je?
Was dat niet contractueel van Canal+quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de muur op afstand, afstand tot de goal etc. dat kon de NOS al een jaar
Kijk, dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:58 schreef evert het volgende:
wat een dramatische volgorde en een aantal dramatische commentatoren (die man die vrijdag ado den haag van commentaar voorzag is echt een dieptepunt)
Tong blinkt niet echt uit in ironie.quote:
Cafe de Sport was ook maar 10 min he voordat het contact met Hilversum verloren ging ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Wedstrijden zondag: 1.899.000
Cafe de Sport: 204.000
![]()
de wedstrijden, met en ajax-feyenoord en ook nog psv is wel heel slecht.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Wedstrijden zondag: 1.899.000
Cafe de Sport: 204.000
![]()
Was ook zo bij Nederland 2 (Studio Voetbal) en Nederland 3, is dus geen excuus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Cafe de Sport was ook maar 10 min he voordat het contact met Hilversum verloren ging ofzo.
Desondanks is het natuurlijk een slecht programma.
Dus je bent blij met de ARD Sportschau? Dan moet je ook blij zijn met "De Wedstrijden" hoor.quote:Maar goed, een troost is er, ik zag vandaag dat de Bundesliga na jaren op het commerciële Sat1 te hebben vertoeft, die maakten er een complete kermis van met heeel veel reclame (min.10min.na elke wedstrijd!!, tenminste in het begin toen ik nog keek), schreeuwende reporters en gewinnspielerei, nu terug is bij de ARD.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat me ook opviel was dat de samenvatting van Ajax - Feyenoord hooguit maar een kwartiertje duurde (als het niet korter was) en bij Studio Sport was dat altijd een half uur bij een topwedstrijd.
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Noca het volgende:
[..]een half uur is wel heel lang.
Perfect zo
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.
Ze hebben exact opgemeten hoeveel reclametijd er was en hoeveel tijd er aan bepaalde wedstrijden gegeven werd.
Wat bleek: Talpa kwam er beter uit met minder tijd voor reclame.
Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
Overigens bepaalt de Eredivisie CV dat een samenvatting van een topper maximaal 20 minuten mag duren.
mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.
Ze hebben exact opgemeten hoeveel reclametijd er was en hoeveel tijd er aan bepaalde wedstrijden gegeven werd.
Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
Overigens bepaalt de Eredivisie CV dat een samenvatting van een topper maximaal 20 minuten mag duren.
k kijk juist weer eindelijk de uitzendingn uit, dat deed k bij de NOS niet meerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:24 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog geen hele uitzending uitgezeten en dat kan je natuurlijk op twee manieren uitleggen; of ik heb geen recht van spreken omdat ik het niet helemaal gezien heb, of ze brengen het zo matig dat het mij niet kan boeien.
ik heb het stuk ook gelezen maar mijn interpretatie was toch echt anders. het is maar wat je beter vindt: 20 minuten en 6 minuten analyse (dus 26 minuten totaal) of 17 minuten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het stukje uit mijn verhaal dat jij aanhaalt, gaat over het feit dat in Duitsland het clubvoebal uit de Bundesliga terug is bij de publieke omroep, blijkbaar is een commercieel avontuur dus niet per definitie permanent, en dat ik dus hoop dat dat hier ook zo snel mogelijk gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus je bent blij met de ARD Sportschau? Dan moet je ook blij zijn met "De Wedstrijden" hoor.
ARD heeft meer reclame, beschouwt ook voor en na en stopt de topclubs ook achteraan. Dus als je dat okay vindt, dan vind je het ook prima zoals Talpa het doet.
idd dat mag niet, maar dan plempen ze er gewoon een journaal ofzo in en dan is dat ook weer opgelost.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:57 schreef dl3b het volgende:
[..]
Het stukje uit mijn verhaal dat jij aanhaalt, gaat over het feit dat in Duitsland het clubvoebal uit de Bundesliga terug is bij de publieke omroep, blijkbaar is een commercieel avontuur dus niet per definitie permanent, en dat ik dus hoop dat dat hier ook zo snel mogelijk gaat gebeuren.
Hoe die Duitsers dat verder met hun wetgeving invullen moeten zij weten, in Nederland mag een programma van de publieke omroep niet door reclame onderbroken worden.
Na een uur voetbal het journaal vind ik niks mis mee. Journaal is toch niks mis mee. En daarna weer voetbal. Perfect toch. In een live wedstrijd zit ook een rust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat mag niet, maar dan plempen ze er gewoon een journaal ofzo in en dan is dat ook weer opgelost.
als een journaal + 2 dikke reclame blokken oke is dan kan een raclameblokje op Talpa ook geen probleem zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Na een uur voetbal het journaal vind ik niks mis mee. Journaal is toch niks mis mee. En daarna weer voetbal. Perfect toch. In een live wedstrijd zit ook een rust.
Reclame of niet, t is een kutprogramma vergeleken met Studio Sport. En ik baal ervan dat het enige leuke op TV naast wielrennen verneukt wordt door een stel van die muppets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als een journaal + 2 dikke reclame blokken oke is dan kan een raclameblokje op Talpa ook geen probleem zijn
nee joh, vooruitgangquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Reclame of niet, t is een kutprogramma vergeleken met Studio Sport. En ik baal ervan dat het enige leuke op TV naast wielrennen verneukt wordt door een stel van die muppets.
Ik snap niet hoe Talpa er beter uit kan komen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
Is toch alweer niet in het voordeel van Talpa?!quote:Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
ligt eraan, als de wedstrjid niet meer bood dan die tijd, je kan er altijd wel 5 minuten bijsnijden maar asl dat niet boeit......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Talpa er beter uit kan komen?
Bij Studio Sport had je een uur lang een uitzending met de gespeelde wedstrijden geloof ik. Dan even een plaspauze, het journaal en weer tijd om de koffie te halen. Daarna gingen ze verder geloof ik met wat andere sporten of soms nog een restje voetbal.
Bij Talpa beginnen ze met een suffe wedstrijd, wat commentaar van supporters. Dan een aankondiging over wat er allemaal nog voor spannends gaat komen. Dan reclame. Daarna gaat de uitzending weer verder. Eerst een aankondiging over wat er gaat komen. Dan de wedstrijd etc. Weer reclame. Dan weer wat wedstrijden. Teveel reclameonderbrekingen in ieder geval.
Dus ik snap niet wat er beter is aan Talpa.
[..]
Is toch alweer niet in het voordeel van Talpa?!
Juist welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef IntroV het volgende:
[..]
Is toch alweer niet in het voordeel van Talpa?!
Geef ze de tijd zou ik zeggen, wij bekijken alles nu nog met een 50 jaar oude NOS-bril natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooruitgang wil ik niet zeggen, maar een achteruitgang vind ik het ook niet. Dat de wedstrijden worden gemixt vind ik alleen maar goed.
2 reclameblokken, voor en na het journaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef tong80 het volgende:
Er is nogal een verschil van reclametijd tussen de wedstrijden en reclame in één gesloten blok samen met het journaal.
Maar wel aaneengesloten.Je wist precies waar je aan toe was. Als je nu iets te lang op de WC blijft zitten mis je een doelpunt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 reclameblokken, voor en na het journaal
poepen doe je maar voor en na de wedstrijden, de reclames zijn prima geschikt voor een plasjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel aaneengesloten.Je wist precies waar je aan toe was. Als je nu iets te lang op de WC blijft zitten mis je een doelpunt.
Studio Sport was één keer 20 minuten ff eruit.. bij Talpa heb je constant reclames, dát is zo irritant..quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
van de 90 minuten uitzending, waren er ongeveer 10 minuten reclame. Ik heb het even bijgehouden, er was een blok van 4 minuten,3 minuten en een blok 2 minuten en 50 sec, bij elkaar ongeveer 10 min.
Ik vond het nogwel mee vallen met de reclame, bij Studio Sport had je reclame en NOS Journaal, dat duurde bijelkaar 20 min.
De extra feitjes en technische zaken in beeld vind ik wel meerwaarde t.o.v. Studio Sport. Ook een speler in de studio is wel okRuud Gullit had er niet hoeven zitten, meer iemand in de vorm van Cruijf of van Hanegem o.i.d.
Studio Sport was niet slecht, maar Talpa doet er niet voor onder![]()
Die technische extra'tjes van Talpa vind ik alleen maar irritant.. die stomme kutlaptop erbij, alles aanwijzen met cirkeltjes.. niet iets te veel van het goeie. Af en toe laat hij met pijlen zien hoe een actie anders had gekund ed.. dat is wel mooi, maar ik vind het zwaar irritant en overdone om elke speler even te omcirkelen enzo.. die dingen moet je met mate doen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd helemaal met je eens en het ergste is nog dat de NOS al die technische extra's wel kon brengen maar t gewoon verrekte
nog altijd prettiger dan de dooddoeners van van Hanegemquote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef Uddel het volgende:
[..]
Die technische extra'tjes van Talpa vind ik alleen maar irritant.. die stomme kutlaptop erbij, alles aanwijzen met cirkeltjes.. niet iets te veel van het goeie. Af en toe laat hij met pijlen zien hoe een actie anders had gekund ed.. dat is wel mooi, maar ik vind het zwaar irritant en overdone om elke speler even te omcirkelen enzo.. die dingen moet je met mate doen..
De Mute knop doet een hoop..quote:Op zondag 4 september 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog altijd prettiger dan de dooddoeners van van Hanegem
Die zal ook wel voor PSV zijn, dat ze dit nu doen. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zou Theo Teitsma er al over gemaild hebben?
1.78quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is Reiziger zo klein menneke?
Gore talpanist.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uitzending ziet er netjes uit tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |