Het begrip ironie is je vreemd?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trieste titel, afgezien van de spelfouten.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trieste titel, afgezien van de spelfouten.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
van de 90 minuten uitzending, waren er ongeveer 10 minuten reclame. Ik heb het even bijgehouden, er was een blok van 4 minuten,3 minuten en een blok 2 minuten en 50 sec, bij elkaar ongeveer 10 min.
Ik vond het nogwel mee vallen met de reclame, bij Studio Sport had je reclame en NOS Journaal, dat duurde bijelkaar 20 min.
De extra feitjes en technische zaken in beeld vind ik wel meerwaarde t.o.v. Studio Sport. Ook een speler in de studio is wel okRuud Gullit had er niet hoeven zitten, meer iemand in de vorm van Cruijf of van Hanegem o.i.d.
Studio Sport was niet slecht, maar Talpa doet er niet voor onder![]()
Nu zendt Talpa America's Funniest Home Videos uit!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
Waarom staan Talpa, Nederland 2 en Nederland 3 stil?
Er zal wel iets uitgevallen zijn in de Hilversumse studios, dat ze daarom nu alleen bandjes afspelen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
Waarom staan Talpa, Nederland 2 en Nederland 3 stil?
Dat is niet waar, van oudsher kwam er statistiek van John Frederickstad. Alleen het feit dat een doelpunt van ene speler het 25e betaald voetbal doelpunt is, is dat dan extra info? Ik weet niet hoor, GG voetbal is ook betaald. En die doelpunten is dat per week? Al dit soort snufjes moeten wel degelijk gekocht en dat kan niet extra van de overheidsbijdrage.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd helemaal met je eens en het ergste is nog dat de NOS al die technische extra's wel kon brengen maar t gewoon verrekte
de muur op afstand, afstand tot de goal etc. dat kon de NOS al een jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, van oudsher kwam er statistiek van John Frederickstad. Alleen het feit dat een doelpunt van ene speler het 25e betaald voetbal doelpunt is, is dat dan extra info? Ik weet niet hoor, GG voetbal is ook betaald. En die doelpunten is dat per week? Al dit soort snufjes moeten wel degelijk gekocht en dat kan niet extra van de overheidsbijdrage.
Zie eens hoe Youri Mulder vanavond de wedstrijd Ajax-Feyenoord doornam. Verrekte zei je?
Was dat niet contractueel van Canal+quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de muur op afstand, afstand tot de goal etc. dat kon de NOS al een jaar
Kijk, dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:58 schreef evert het volgende:
wat een dramatische volgorde en een aantal dramatische commentatoren (die man die vrijdag ado den haag van commentaar voorzag is echt een dieptepunt)
Tong blinkt niet echt uit in ironie.quote:
Cafe de Sport was ook maar 10 min he voordat het contact met Hilversum verloren ging ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Wedstrijden zondag: 1.899.000
Cafe de Sport: 204.000
![]()
de wedstrijden, met en ajax-feyenoord en ook nog psv is wel heel slecht.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef 2Drix het volgende:
Wedstrijden zondag: 1.899.000
Cafe de Sport: 204.000
![]()
Was ook zo bij Nederland 2 (Studio Voetbal) en Nederland 3, is dus geen excuus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Cafe de Sport was ook maar 10 min he voordat het contact met Hilversum verloren ging ofzo.
Desondanks is het natuurlijk een slecht programma.
Dus je bent blij met de ARD Sportschau? Dan moet je ook blij zijn met "De Wedstrijden" hoor.quote:Maar goed, een troost is er, ik zag vandaag dat de Bundesliga na jaren op het commerciële Sat1 te hebben vertoeft, die maakten er een complete kermis van met heeel veel reclame (min.10min.na elke wedstrijd!!, tenminste in het begin toen ik nog keek), schreeuwende reporters en gewinnspielerei, nu terug is bij de ARD.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat me ook opviel was dat de samenvatting van Ajax - Feyenoord hooguit maar een kwartiertje duurde (als het niet korter was) en bij Studio Sport was dat altijd een half uur bij een topwedstrijd.
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Noca het volgende:
[..]een half uur is wel heel lang.
Perfect zo
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.
Ze hebben exact opgemeten hoeveel reclametijd er was en hoeveel tijd er aan bepaalde wedstrijden gegeven werd.
Wat bleek: Talpa kwam er beter uit met minder tijd voor reclame.
Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
Overigens bepaalt de Eredivisie CV dat een samenvatting van een topper maximaal 20 minuten mag duren.
mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag in het Parool een analyse van de verschillen tussen de Wedstrijden en Studio Sport.
Ze hebben exact opgemeten hoeveel reclametijd er was en hoeveel tijd er aan bepaalde wedstrijden gegeven werd.
Wat bleek: Talpa kwam er beter uit met minder tijd voor reclame.
Verder werd de smanevattingstijd van Ajax-Feyenoord vergeleken met de samenvattingstijd van diezelfde wedstrijd bij Studio Sport en dat bleek vorig jaar bij de NOS 20 minuten en een analyse van 6 minuten te zijn en gisteren bij Talpa 15 minuten en 2 minuten te zijn.
Overigens bepaalt de Eredivisie CV dat een samenvatting van een topper maximaal 20 minuten mag duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |