Niets.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Niet bepaald een diepte interview van JJ v G.
Wat zijn we nu voor nieuws te weten gekomen?
Ga nou maar gewoon dood in een hoekje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Whahahaha, ze beginnen met Heracles, terwijl ze in de preview het over AZ hadden. Kankertalpa!
Talpa naait je gewoon waar je bij staat. En na 28 minuten begint de 2e samenvatting pas. Echt belachelijk!quote:
Val lekker dood neerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Whahahaha, ze beginnen met Heracles, terwijl ze in de preview het over AZ hadden. Kankertalpa!
Niet dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
In het voorstukje lieten ze AZ zien. Eventjes kijken of ze ook daadwerkelijk AZ uitzenden na deze reclame ipv een andere samenvatting.
Das toch een worst voorhouden? Dat vind ik erg. Dat deden ze niet bij de publieke omroepen of wel?quote:
Wil je even de FAQ van VBL gaan lezen m.b.t. tot schelden met dodelijke ziektes?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Er zit een knop op je tv pc die helpt je zo uit de puree...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa naait je gewoon waar je bij staat. En na 28 minuten begint de 2e samenvatting pas. Echt belachelijk!
Sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je even de FAQ van VBL gaan lezen m.b.t. tot schelden met dodelijke ziektes?![]()
Talpaquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pberends. Normaal ben je best lollig maar nu ben je erg irritant aan het worden. Je loopt werkelijk elke minuut te zeiken en je hebt er een obsessie van gemaakt zoals SCH dat heeft met Van Basten. Kennelijk mis je nog geen minuut van alle Talpa uitzendingen.
Geniale opmerking. Ik zap meteen naar RTL5 waar ze ook eredivisie-samenvattingen hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv pc die helpt je zo uit de puree...
Er zijn best wel wat programma's die ik ook waardeloos vind, maar dit programma wat nu aan de gang is zit gewoon goed in elkaar. Je kan ook zeiken om het zeiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Talpa. Komop man, wees eerlijk, Talpa is geen verrijking voor de tv-wereld
.
Je kijkt, dus blijkbaar wel. Je hoeft in ieder geval niet continu door te zeiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Kansloos.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniale opmerking. Ik zap meteen naar RTL5 waar ze ook eredivisie-samenvattingen hebben.
Jij ook niet voor de wereld, maar jij gaat ook maar niet wegquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Goed in elkaar? Worst voorhouden, ellelange samenvattingen, baggercommentaar, gezeik om de wedstrijden, reclame, opzouten ermeequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er zijn best wel wat programma's die ik ook waardeloos vind, maar dit programma wat nu aan de gang is zit gewoon goed in elkaar. Je kan ook zeiken om het zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |