Ik kán het wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf gedaan?
Wat goed van je!
Ik ga ook vaker op stap hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat deed ik ook 2 jaar geledenalleen met carnaval opstap gaan maar die tijd is nu voorbij
![]()
Je mag je schoolboeken ophalen? Hoeft niet per se dus? Dan zou ik wel weten wat ik zou kiezen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef Renesite het volgende:
O ja, ik mag mijn schoolboeken ophalen
betalen moet ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je mag je schoolboeken ophalen? Hoeft niet per se dus? Dan zou ik wel weten wat ik zou kiezen!
Ik moest ze ophalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je mag je schoolboeken ophalen? Hoeft niet per se dus? Dan zou ik wel weten wat ik zou kiezen!
ej maat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
H.O.I.
maar maar maar maar.quote:
Het leven is hard, hè Chris.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zonder?
Jij weet het DD, jij weet het.quote:
Dat kan ook wel even in 1 postquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar maar maar maar.
die fucking telefoon was 2 keer dikker dan een nokia 3310 en 2.5 á 3 keer zo groot, niet normaaal
Ach gut wat schattig toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb mijn boeken al thuisgestuurd gekregen, maar ik durf de doos niet open te maken.
Dat hóópte we tenminste.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zonder?
quote:
Wantquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb mijn boeken al thuisgestuurd gekregen, maar ik durf de doos niet open te maken.
Neem een paar pilletjes en dan kom je er wel weer boven op, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij weet het DD, jij weet het.
Ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik heb echt n vage bui vandaag. Heb geeneens zin om muziek te luisteren.![]()
Hij was n beetje stout op school.quote:
Ik ook rare bui, ik zit niezend in een dikke trui met de laptop op de schoot half tv te kijken en te kijken hoe mijn broer *blij* zit te kijken naar zijn schoolboeken die afgeleverd zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik heb echt n vage bui vandaag. Heb geeneens zin om muziek te luisteren.![]()
Dág lieve Chris.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben even FPS Doug kijken.
Ik normaal ook, en de zin begint weer terug te komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Altijd.![]()
Ik draai The Gypsy Kings - Hotel California.![]()
Schoolangst?quote:
Wat is de school?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Schoolangst?![]()
En dan komt het einde van de vakantie dichtbij.![]()
En dan moet ik al die leraren die mij haten weer zien.![]()
Die had ik er eerst staan, maar ik haalde 'm toch weer weg, want ik dacht dat mijn hypercorrectie weer begon toe te slaan.quote:
Ik ben er weer DDquote:
Zit jij ook altijd je posts 5x te editten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die had ik er eerst staan, maar ik haalde 'm toch weer weg, want ik dacht dat mijn hypercorrectie weer begon toe te slaan.![]()
Ik welquote:
Okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Toch maar eens slapen. Doei Speedy!
doei?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Doei Jag, Renesite, Imberr, en de rest.
Wat ik bedóélde te vragen was eigenlijk van welke scholengemeenschap Dhr. -Mo- deel uit maakte.quote:
De rest...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
O, je gaat slapen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Toch maar eens slapen. Doei Speedy!
Oh, ik wordt omschreven als "de rest"?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Ikke noorderpoortquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat ik bedóélde te vragen was eigenlijk van welke scholengemeenschap Dhr. -Mo- deel uit maakte.
ga je alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Hebben ze in Zwolle dan n school?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat ik bedóélde te vragen was eigenlijk van welke scholengemeenschap Dhr. -Mo- deel uit maakte.
Ik beteken dus toch ietsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
school (de ~, scholen)quote:
Ik weet hoe je je voelt DD, ik weet het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Oh, ik wordt omschreven als "de rest"?
Yes! Ik hoor bij de rest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
1x maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Zit jij ook altijd je posts 5x te editten?![]()
Je bent een vrouw DD, een vrouwquote:
Tief op, Zwolle is een hotspot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Hebben ze in Zwolle dan n school?
Wow, respect...![]()
Thomas á Kempis College Centrum....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:
Dat ik daar toch keer op keer aan herinnert moet worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je bent een vrouw DD, een vrouw
Fijn...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
BOOM HEADSHOT
CCC. Jawel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Thomas á Kempis College Centrum....![]()
En jij?![]()
Lurckertquote:
Dubbel D....topmokkelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tief op, Zwolle is een hotspot..
Ok ok... je zou wel gelijk hebben...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, het CCC is lekker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
CCC. Jawel.
TAK is een kutschool..
Whehequote:
Ben bij vrienden geweest op de camping Agnietenberg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat is er mis met Idolsquote:
Nee,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is er mis met Idols???
Check mijn FB maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kort dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
Trouwens, een meisje van mn oude klas vond dat ik mn haren kort moest doen... Wat nu? Ik wil ze net langer laten groeien.![]()
Moet je dóén!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ok ok... je zou wel gelijk hebben...![]()
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk.![]()
Wat is dat nou weer voor een vraag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zal ik meteen maar even berichten dan?
Ik vind het wel schattig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
Trouwens, een meisje van mn oude klas vond dat ik mn haren kort moest doen... Wat nu? Ik wil ze net langer laten groeien.![]()
Even is leuk, maar niet te vaakquote:
Ja, nou weet ik toch nog niet wat er mis mee isquote:
Idols is leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag?
Eh, ja?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Even is leuk, maar niet te vaak
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik toch nog niet wat er mis mee is!
[..]
quote:
Wat ben jij humorvol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik toch nog niet wat er mis mee is!
[..]
Idols is leuk
Zeg Lilian, jij vindt mij toch wel een guitig knaapje hè?quote:
quote:
Daar heb je t al.quote:
quote:
quote:
quote:
Guitigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg Lilian, jij vindt mij toch wel een guitig knaapje hè?
Chris, je bent puik. Zeg maar Lily.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, neem je oude avatar trouwens weer.quote:
Jaquote:
Je moet uiteraard gewoon doen wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Eix het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je t al.![]()
De ene vind langer haar cool, de ander kort. Denk dat ik t gewoon langer laat.![]()
En heb t een keer heel kort laten knippen maar vond t zelf niet echt fijn, ik ben n grote kluns met gel.![]()
Lilyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Chris, je bent puik. Zeg maar Lily..
Lang haar is ook niet cool hoor als je niet kan stylen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Eix het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je t al.![]()
De ene vind langer haar cool, de ander kort. Denk dat ik t gewoon langer laat.![]()
En heb t een keer heel kort laten knippen maar vond t zelf niet echt fijn, ik ben n grote kluns met gel.![]()
Welke?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, neem je oude avatar trouwens weer.
BAN voor iemand anders aanvragen is strafbaar!quote:
Dat doe ik ook lekker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je moet uiteraard gewoon doen wat je zelf wil..
Die van onze vriend met zijn cupquote:
g g g g g g guitig??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Banaanvraagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
BAN voor iemand anders aanvragen is strafbaar!
PERMBAN!
banaan vraagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
PERMBAN!
Ik kan wel een beetje stylen hoor, alleen niet elk stekeltje perfect zetten met kort haar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Lang haar is ook niet cool hoor als je niet kan stylen.
Ik weet het niet Lily, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo fenomenaal tegen je?
O, nou, ik heb nog 40 gig vrij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
renesite, ik heb trouwens gehoord dat je meer ruimte op je Harde Schijf krijgt als je er een magneet bij houdt.
De ironie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
PERMBAN!
ej T.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
ke ,per
Het is ronduit triest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik weet het niet Lily, ik weet het niet.
Je bent guitig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik weet het niet Lily, ik weet het niet.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
PERMBAN!
Niet zo brutaal hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg Svensational??
Dit doe ik altijd al, dus niet klagen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
renesite, ik heb trouwens gehoord dat je meer ruimte op je Harde Schijf krijgt als je er een magneet bij houdt.
quote:
Toeval?quote:
Wie is eigenlijk dat pijpsletje uit je avatarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
ke ,per
quote:
De moeder van faguarizedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk dat pijpsletje uit je avatar?
Nee,quote:
Ooh okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee,
Hij heeft sneller internet dan mijn buren.
Wheheh. Inderdaad, het werkt echt. Je klokt hem ook minimaal 0.5GHZ over, is het niet rene?quote:
quote:
Zit wat inquote:
Heb zat aan 2.8ghzquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wheheh. Inderdaad, het werkt echt. Je klokt hem ook minimaal 0.5GHZ over, is het niet rene?
Postopkrikkertquote:
Ej T.quote:
Bemoei met je eigen zaken wil jequote:
Dankje Lily, dankjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik zal er voor je zijn in moeilijke tijden. Als goede vriend..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Toen ik Lily's fotoboek zag dacht ik weer aan de nakend in een weide met bier periode. Ik had ook zo'n immens puike avatar.
De mijne met 4 magneten op 3.8Ghzquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bemoei met je eigen zaken wil je
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik dacht precies hetzelfde
. Ik had alleen niet zo''n avatar.
.
Nee, even echt. Wie is dat?quote:
Kijk eerst naar je zelfquote:
Mijn fotoboek doet een nostalgisch gevoel opwellen, nietwaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Toen ik Lily's fotoboek zag dacht ik weer aan de nakend in een weide met bier periode. Ik had ook zo'n immens puike avatar.
Jantje kreeg eens geld van opa voor sigaretten maar raakte het steeds kwijt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:43 schreef tonks het volgende:
Teringjantje
Meske uit freddy got fingeredquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, even echt. Wie is dat?
Meske uit freddy got fingeredquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, even echt. Wie is dat?
Ik ken de avatars wel, had er alleen geen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Mijn fotoboek doet een nostalgisch gevoel opwellen, nietwaar?
Boeit me geen fuckquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De mijne met 4 magneten op 3.8Ghz![]()
quote:
quote:
Dat was IJsmeis. En het waren foto's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef tonks het volgende:
OO is DD die Lily die nu haar buste showt op de webcam
En danquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef tonks het volgende:
Toen ik lily's fotoboek zag kreeg ik een stijve
Weet ik lekkertje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef tonks het volgende:
Jij ook alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef tonks het volgende:
gemaakt met een wepkemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was IJsmeis. En het waren foto's.
Nee ijsmeis ken ik in het echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was IJsmeis. En het waren foto's.
Dan pas tegen mij klagenquote:
Die film heb ik nog gezien ook.quote:
De plaatjes die hij in zijn avater heeft stelerquote:
Alwéér?quote:
Eensquote:
Je brengt het alsof de TT jouwns had kunnen zijn.quote:
"OK"quote:
goh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die fokker schijnt trouwens echt dood te zijn
Nee, nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je brengt het alsof de TT jouwns had kunnen zijn.
Dan is het goed, Lilyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, nee..
Ik sprak niet voor mezelf.
erg nobel van je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, nee..
Ik sprak niet voor mezelf.
En daar kom je nu mee ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die fokker schijnt trouwens echt dood te zijn
als dat gebeurt, sms me eventjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
Als ik dood ga wil ik ook een topic
Jat je mijn icoontje dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
als dat gebeurt, sms me eventjes
Ja, maar dat klagen heb ik al gedaan. Dus die regel telt niet meer, makker.quote:
ooo, is dat de TT norm tegenwoordigquote:
Ik wel.quote:
DD's tieten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
ooo, is dat de TT norm tegenwoordig![]()
mmm, wat wordt dan de volgende
Who the fock is Gboy?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh moet het weer over Gboy gaan?
Het is toch wel bizar hoor...
Ik ken 'm niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh moet het weer over Gboy gaan?
Het is toch wel bizar hoor...
Nee, ik zie het dan als een nobel streven om dan jouw icoontje te gebruikenquote:
Geen FP bericht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
Als ik dood ga wil ik ook een topic
Ja, die subsite van het forumquote:
Anus in je tshirt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, die subsite van het forum
Die check ik echt nooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, die subsite van het forum
Wat wou je er aan doenquote:
Mooie goatse opdruk hèquote:
Hij wil nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[[url=http//www.renesite.com/fok/tonks.png]afbeelding[/url]]
quote:
Wie is er doodquote:
Je vergat een dubbele punt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
[[url=http//www.renesite.com/fok/tonks.jpg]afbeelding[/url]]
Sven of die moeder?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Zei ik gister ook tegen je moeder.
Kuthoer
Hee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Zei ik gister ook tegen je moeder.
Kuthoer
Dat is Tonks, dat zie je toch.quote:
Houd je bakkesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee.Dat kwam van Renesite mên
YEAH!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef Dead-Doll het volgende:
Heeft er iemand nog toffe muziek?
Ja, daar heb ik niks tegen in te brengen.quote:
Niet grappig !quote:
The Click Five heeft wel leuke liedjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef Dead-Doll het volgende:
Musequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef Dead-Doll het volgende:
Hmm.. eens kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
The Click Five heeft wel leuke liedjes![]()
so.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee.Dat kwam van Renesite mên
Simple plan !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef Dead-Doll het volgende:
Het was toch een ja/nee vraagquote:
Hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niks tegen in te brengen..
Heb al ruim een maand geen sigaret meer aangeraaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Elm, heb je een sigaret voor me?
Ow sorry...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ventje dat zelfmoord heeft gepleegd![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahaha
je durft niet
quote:
Talk dirty to me.quote:
met die oma?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Die Skittles-reclame blijft geweldig![]()
noordafrikanen.avi mênquote:
Eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb al ruim een maand geen sigaret meer aangeraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |