Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
achin truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Gebeurd vaker...niemand die het meld en nu is er een item in de wereld geworpen die dit dode lid noemt en ineens is er een topic nummer 4.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef Nickthedick het volgende:
Dat er een Fok user dood is.
Kom kom...mensen uiten hun (gebrek) aan gevoelens altijd op hun eigen manier. Niet iets om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
Een fok! user is dood, en de wereld stort inquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
achin truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Maar dan hoor je er niet bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:37 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Een fok! user is dood, en de wereld stort in
Sorry maar, ik zal er niet minder van slapen hoor, dat een fok! user zelfmoord heeft gepleegd
Twee maakt meer indruk..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:48 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
God, nu moet ik een traantje wegpinken?
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.quote:
Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
Haha, oké je hebt gelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.
Je hoeft niet in tranen uit te barsten, maar je mag je best bewust worden van het feit dat dit de harde maatschappij is waarin wij leven, waarbij het leed van onbekenden ons min of meer koud laat en we ons alleen maar richten op de amusementswaarde van een dergelijke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
Dat dacht ik dus ook na het lezen van deel twee of zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Alsof iemand die het niet boeit dat een Fok!user zelfmoord heeft gepleegd geen goede vader zou kunnen zijn voor z'n éigen kind. Blijkbaar snap je er niet veel van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
sickoos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |