abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 06:07:56 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30021661
Fok user dood, deel 2
FOK! user dood?
Fok user dood ? deel III

hier de vorige 3 delen

Hier kun je je verdriet kwijt
Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace

hier een linkje naar de FP
Bedreiger raadslid pleegt zelfmoord

[ Bericht 16% gewijzigd door SunChaser op 27-08-2005 06:22:18 ]
pi_30021664
Maar....wat is eigenlijk de insteek van dit topic?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 06:14:16 #3
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30021671
Dat er een Fok user dood is.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 06:14:40 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30021672
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
ach in truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
pi_30021684
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef Nickthedick het volgende:
Dat er een Fok user dood is.
Gebeurd vaker...niemand die het meld en nu is er een item in de wereld geworpen die dit dode lid noemt en ineens is er een topic nummer 4.
pi_30021686
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus jij bepaalt eventjes dat anderen geen erge dingen hebben meegemaakt? Alles is blijkbaar zwart/wit in jouw wereldje, maar er zijn ook mensen die nuances zien, kunnen relativeren en een gezonde eigen mening hebben. Bemoei jij je maar lekker met je eigen ziel in plaats van te bepalen hoe andermans ziel is.
Kom kom...mensen uiten hun (gebrek) aan gevoelens altijd op hun eigen manier. Niet iets om je druk over te maken.
pi_30021706
quote:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
ach in truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Een fok! user is dood, en de wereld stort in

Sorry maar, ik zal er niet minder van slapen hoor, dat een fok! user zelfmoord heeft gepleegd

[ Bericht 5% gewijzigd door Koenz0r op 27-08-2005 06:38:48 (toch maar niet :')) ]
pi_30021710
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:37 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Een fok! user is dood, en de wereld stort in

Sorry maar, ik zal er niet minder van slapen hoor, dat een fok! user zelfmoord heeft gepleegd
Maar dan hoor je er niet bij.
pi_30021717
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:39 schreef wonko het volgende:

[..]

Maar dan hoor je er niet bij.
God, nu moet ik een traantje wegpinken?
pi_30021721
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:48 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

God, nu moet ik een traantje wegpinken?
Twee maakt meer indruk..
pi_30021723
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:52 schreef wonko het volgende:

[..]

Twee maakt meer indruk..
Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
pi_30021725
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Teveel moeite voor iemand die er zelf voor kiest om zelfmoord te plegen. Heb nog nooit van die man gehoort, hij ligt 10 dagen dood in zijn huis, familie merkt niets, en nu moet ik in tranen uitbarsten omdat hij nu dood is.
Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.
pi_30021728
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:59 schreef wonko het volgende:

[..]

Vent...maak je niet zo druk...doet de rest in de vorige afleveringen van dit topic wel. De persoon in kwestie zal zich in ieder geval nooit meer druk maken....hij rookt nog 1 keer...door de schoorsteen...daarna krijgt hij zijn gewenste rust.
Haha, oké je hebt gelijk

I rest my case voordat ik een ban oploop
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:47:36 #14
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30021891
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 06:54 schreef Koenz0r het volgende:
Je hoeft niet in tranen uit te barsten, maar je mag je best bewust worden van het feit dat dit de harde maatschappij is waarin wij leven, waarbij het leed van onbekenden ons min of meer koud laat en we ons alleen maar richten op de amusementswaarde van een dergelijke gebeurtenis.

Overigens hoeft zelfmoord geen bewuste keuze te zijn; het komt nogal eens voor dat iemand in een opwelling zelfmoord pleegt.
pi_30022072
Ik volg deze reeks nu vanaf het begin..

Ik moet toch zeggen dat ik me wel verbaas over de reacties hier eigenlijk. Tuurlijk hoef je niet te gaan huilen omdat het een Fok User was die dood is, tuurlijk heb je daar geen band mee.

Ik vind het veel erger dat iemand dus blijkbaar zo ver heen kan geraken, dat hij 10 dagen dood in huis kan liggen zonder dat er ook maar een haan naar kraait. Ik denk dat wij nooit kunnen begrijpen hoe deze jongen zich gevoeld moet hebben. En dat is toch erg? Ik vind het in ieder geval wel iets om over na te denken...

Ik hoop dat deze jongen zijn rust heeft gevonden...
  Redactie Frontpage zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:53:50 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30022384
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
pi_30022440
Ik vind het eigenlijk maar een domme discussie, gewoon triest voor zo'n man
pi_30022456
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen denkt steeds dat het om een kind gaat, een jongen van rond de 20 ofzo. Gboy was 38, dus een man die meerdere pogingen heeft gedaan. Als mensen op FOK dingen hebben geprobeerd, als hulpverlening faalt en hij na vier mislukte pogingen eindelijk slaagt om zelfmoord te plegen. Dan wilde hij waarschijnlijk erg graag. Moeten we dan niet juist blij voor m zijn dat t is gelukt? Volgens mij is het veel pijnlijker als je het steeds probeert en het lukt niet.
Dat dacht ik dus ook na het lezen van deel twee of zo.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:44:25 #20
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30023036
loopt dit topic nog steeds
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_30023063
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:44 schreef wise het volgende:
loopt dit topic nog steeds
Hij is nog steeds dood ja.
For great justice!
pi_30023125
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:46 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Hij is nog steeds dood ja.
Voorlopig ook nog wel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:26:24 #23
862 Arcee
Look closer
pi_30023764
quote:
sickoos
Alsof iemand die het niet boeit dat een Fok!user zelfmoord heeft gepleegd geen goede vader zou kunnen zijn voor z'n éigen kind. Blijkbaar snap je er niet veel van.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_30023816
Hoe heeft ie zelfmoord gepleegd dan?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_30023833
Kan iemand even een samenvatting geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')