nee, want ze moeten wel stoer blijven, die paupertjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
achin truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
Doe even niet zo debiel. Er zijn hier ook nog mensen die gewoon normaal doen en niet heel gehyped opeens geschokt zijn en in rouwstemming zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
misselijkmakend gewoon..
sickoos
Nou zal mijn levensverhaal hier maar niet neerpleuren..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.
Zo is het Isabeau.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk dit![]()
Sunchaser, ik wil nog graag zeggen dat ik heel erg blij voor je ben. Je onbegrip jegens iemand die zelfmoord pleegt geeft mij alleen het idee dat je geen idee hebt hoe het moet voelen dat je er echt een einde aan wilt maken. Dat moet een kutgevoel zijn, dan ben je wel heel erg deep down there. Laf? Welnee.... ik denk wanhopig en vol pijn. Dus ik ben oprecht blij dat jij niet weet hoe dat voelt. Nu nog een beetje empathie ontwikkelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |