abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30018434
Godverrrrrrrrrr wat een zeikerds hier?
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
er is maar een die zo gruwelijk reageert.. xebro nml..
ach in truth woorden kan ik enkel maar denken zij zijn niet wijzer!
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30018526
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Ongelooflijk waar is dat gevoel van die klojoos? Waar is die emotie het doet ze geen ene flikker kan me hier werkelijk over verbazen..
Het zijn nog maar jonge zielen die nog vele levens te gaan hebben...en dat in 2005 waar komen al die jonge zielen toch vandaan? Moet je eerst zelf die shit onder ogen zien om mededogen te hebben met anderen? Hou toch schei toch uit zeg..
misselijkmakend gewoon..
En dat wordt ooit vader van een kind..wat moet hier nu uit voortvloeien? Nog erger ongevoelige wezens? Of nee misschien leert een kind ze nog wat emoties zijn..
sickoos
nee, want ze moeten wel stoer blijven, die paupertjes en medeleven tonen is niet stoer
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30018632
quote:
misselijkmakend gewoon..
sickoos
Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.
pi_30018731
quote:
misselijkmakend gewoon..
sickoos
Doe even niet zo debiel. Er zijn hier ook nog mensen die gewoon normaal doen en niet heel gehyped opeens geschokt zijn en in rouwstemming zijn.

Lees je anders even bij over de capriolen van deze user.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30019027
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:31 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Het meemaken van veel erge dingen maakt het een mens makkelijker om te relativeren en ik kan je vertellen dat wanneer iemand in zijn leven veel traumatische ervaringen opdoet zoiets als wat nu in dit topic plaatsvind niet meer deert, of iig minder dan iemand zonder deze ervaringen. Maw. mensen die huilerig gaan doen om iemand die ze amper of niet kennen zijn niks gewend.
Nou zal mijn levensverhaal hier maar niet neerpleuren..
en of ik iemand wel of niet ken doet niet terzake
respect en medegevoel staan op de eerste plaats
hoe dan ook en als je dit niet begrijpt mis je iets in je opvoeding
simpel toch?
Oh of was het leven so fucking hard voor jou dat je geen emotie meer kunt opbrengen voor een medemens , sure..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30019035
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk dit

Sunchaser, ik wil nog graag zeggen dat ik heel erg blij voor je ben. Je onbegrip jegens iemand die zelfmoord pleegt geeft mij alleen het idee dat je geen idee hebt hoe het moet voelen dat je er echt een einde aan wilt maken. Dat moet een kutgevoel zijn, dan ben je wel heel erg deep down there. Laf? Welnee.... ik denk wanhopig en vol pijn. Dus ik ben oprecht blij dat jij niet weet hoe dat voelt. Nu nog een beetje empathie ontwikkelen
Zo is het Isabeau.

Deze topicreeks is in die zin wel interessant dat het onthullende inkijkjes geeft in de gedachtenwereld van users hier, ik leer sommige users van een andere kant kennen en ineens vallen de verschillen uit andere topics in het niet bij een gebeurtenis als dit. Toch Tarak? Bij enkele users wordt de kloof alleen maar vergroot.

Ik hoop dat er op de een of andere manier een waardige uitvaart is voor Gboy deze week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')