Het staat er misschien wat lomp. Maar er wordt nogal op zaken vooruit gelopen. En misschien onnodig in iemands priveleven gesnuffelt.quote:
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1442quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo zeker dat het zelfmoord is? Hij kan ook een natuurlijke dood zijn gestorven, of van de trap zijn gevallen of zo, volgens mij wordt er nergens bevestigd dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Het feit dat hij plannen had wil nog niet zeggen dat hij het ook echt gedaan heeft.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1442
Idd, dat is die homo die ook in NWS altijd hysterisch liep te doenquote:Hij kwam zelf niet opdagen bij de rechtbank maar stuurde een roze portomonnee met één cent er in. De man, die in emails aan de redactie van de Gay Krant liet weten aan depressiviteit te lijden, liet daarna weten geen spijt te hebben.
Na de veroordeling ging de man gewoon door met het bedreigen en zei dat Hofte boven aan zijn dodenlijst stond. Hij is hiervoor wederom opgepakt en in een Enschedese politiecel beland.
idiootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als ik het zelfmoord is geweest hoop ik dat ie zeer veel heeft geleden![]()
o?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
De man in dat bericht heeft tien dagen dood in zijn huis gelegen. Mineo zoveel is 4 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest.
Nog een homo ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als ik het zelfmoord is geweest hoop ik dat ie zeer veel heeft geleden![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
De man in dat bericht heeft tien dagen dood in zijn huis gelegen. Mineo zoveel is 4 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest.
is dat aan de hand van een post, of het gegeven in het profiel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
ja precies dat dacht ik dus ook....dus het zal m haast wel niet zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
duidelijk, verandere titel dan maar in speculeer hier over de dood van een niet fok user.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |