Het staat er misschien wat lomp. Maar er wordt nogal op zaken vooruit gelopen. En misschien onnodig in iemands priveleven gesnuffelt.quote:
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1442quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Hoe weten jullie trouwens zo zeker dat het zelfmoord is? Hij kan ook een natuurlijke dood zijn gestorven, of van de trap zijn gevallen of zo, volgens mij wordt er nergens bevestigd dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Het feit dat hij plannen had wil nog niet zeggen dat hij het ook echt gedaan heeft.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1442
Idd, dat is die homo die ook in NWS altijd hysterisch liep te doenquote:Hij kwam zelf niet opdagen bij de rechtbank maar stuurde een roze portomonnee met één cent er in. De man, die in emails aan de redactie van de Gay Krant liet weten aan depressiviteit te lijden, liet daarna weten geen spijt te hebben.
Na de veroordeling ging de man gewoon door met het bedreigen en zei dat Hofte boven aan zijn dodenlijst stond. Hij is hiervoor wederom opgepakt en in een Enschedese politiecel beland.
idiootquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als ik het zelfmoord is geweest hoop ik dat ie zeer veel heeft geleden![]()
o?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
De man in dat bericht heeft tien dagen dood in zijn huis gelegen. Mineo zoveel is 4 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest.
Nog een homo ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als ik het zelfmoord is geweest hoop ik dat ie zeer veel heeft geleden![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
De man in dat bericht heeft tien dagen dood in zijn huis gelegen. Mineo zoveel is 4 dagen geleden voor het laatst op FOK! geweest.
is dat aan de hand van een post, of het gegeven in het profiel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
ja precies dat dacht ik dus ook....dus het zal m haast wel niet zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
duidelijk, verandere titel dan maar in speculeer hier over de dood van een niet fok user.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier staan de 15e voor het laatst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik het ook niet. Wat vreemd allemaal.
Van z'n profielquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat aan de hand van een post, of het gegeven in het profiel?
dat laatste klopt namelijk regelmatig niet.
Ja dat kan al gauw als iemand al jaren mensen op de hoogte hield van zijn pogingen, op een gegeven moment zal de omgeving van zo'n *dreiger* hem niet meer serieus nemen en niet meer direct gaan kijken of er een maag leeggepompt moet worden...quote:
haast haast, het verschil is 6 dagen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
ja precies dat dacht ik dus ook....dus het zal m haast wel niet zijn...
Dat klopt ook nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hier staan de 15e voor het laatst.
Laatste bezoek: 4 dagen, 17 uur, 2 minuten geledenquote:
[/quote]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef Ichi het volgende:
[..]
duidelijk, verandere titel dan maar in ..
hm, dat zou dan weer eng kloppen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet hoe zoiets gaat, m`n oma lag ook 6 dagen voor iemand haar vond..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja dat kan al gauw als iemand al jaren mensen op de hoogte hield van zijn pogingen, op een gegeven moment zal de omgeving van zo'n *dreiger* hem niet meer serieus nemen en niet meer direct gaan kijken of er een maag leeggepompt moet worden...
Kom eens wat vaker in het fok bug forumquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 dagen, 17 uur, 2 minuten geleden
mineo39-76
EDIT : Maar als het profiel inderdaad niet steekhoudend is...
Voor mij ook ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:02 schreef CartWOman het volgende:
Juist. Voor mij is het wel duidelijk.
De gegevens hier zeggen 15 augustus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker in het fok bug forum
L;aatste posting is van de 15e
Klopt dus precies.
Daar krijg ik alleen maar koppijn van. Dat snap ik allemaal nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Getverquote:Laatste posting is van de 15e
Klopt dus precies.
Ik dacht al, kan bijna niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap jij ff met die ongepaste lolbroekerij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaan jullie hem nu bannen voor moorneigingen?![]()
*inkopt*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, met 700.000 geregistreerde users zal er af en toe wel iemand de pijp uitgaan natuurlijk.
Ik mag nu toch echt hopen dat hij zo post met hoi, ik was op de Bahama's maar het stukje op gaykrant beschrijft wel iemand die dan sprekend op hem lijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht al, kan bijna niet.
Hem kennende is die Hofte-affaire de druppel qua depressiviteit geweest.
Heel treurig, maar dit was voor hemzelf de beste oplossing.
yep, heb het ook even opgezochtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
L;aatste posting is van de 15e
Klopt dus precies.
Dat dacht ik ook al jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, met 700.000 geregistreerde users zal er af en toe wel iemand de pijp uitgaan natuurlijk.
6 VWO; heb je dan nog nooit je bek leren houden?quote:
Hierrrrrquote:
Moet ik nou medelijden hebben met iemand die het zelf zo heeft gewild?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kap jij ff met die ongepaste lolbroekerij.
Dankkkkkquote:
Idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef SunChaser het volgende:
wat is er zo erg aan die post?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
6 VWO; heb je dan nog nooit je bek leren houden?
Ik ook als ik ernaast zou wonen op warme dagen.quote:
Okee, duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1442
De laatste post van Mineo is toch nog geen 10 dagen geleden? Ik dacht pas 4 dagenquote:De man, die begin juli door de Almelose rechtbank is veroordeeld voor het bedreigen van Hofte, heeft zo'n 10 dagen dood in zijn huis gelegen.
Nee; ik heb wel geleerd dat het makkelijk is voor je problemen weg te vluchtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
6 VWO; heb je dan nog nooit je bek leren houden?
Ja, dat is wmb het laatste puzzelstukje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag nu toch echt hopen dat hij zo post met hoi, ik was op de Bahama's maar het stukje op gaykrant beschrijft wel iemand die dan sprekend op hem lijkt
Hoe eenzaam moet je dan zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Rica het volgende:
Pas na 10 dagen? Dat is vreselijk triest.
Ik kan er slecht tegen hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, duidelijk
Maar dan valt me wel iets raars op:
[..]
De laatste post van Mineo is toch nog geen 10 dagen geleden? Ik dacht pas 4 dagen
quote:
Wat dus grote flauwekul isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Ichi het volgende:
Omdat je bij elke topic weer iemand aanspoort om het te doen?
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan hoef je 'm toch niet direct voor lafbek uit te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan die post?
wat heeft dat met tact te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; ik heb wel geleerd dat het makkelijk is voor je problemen weg te vluchten
ieder zijn mening daarover.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan hoef je 'm toch niet direct voor lafbek uit te maken?
Ze laaste post was 15-8quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, duidelijk
Maar dan valt me wel iets raars op:
[..]
De laatste post van Mineo is toch nog geen 10 dagen geleden? Ik dacht pas 4 dagen
Iedereen heeft zo zijn eigen mening bij dat onderwerp.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan hoef je 'm toch niet direct voor lafbek uit te maken?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ieder zijn mening daarover.
jij hoeft degene die vindt dat hij een lafbek is, ook niet meteen stil te schoppen.
dus ach.
Ik was even weggelopen en inmiddels was dat opgehelderd. Jullie zijn te snelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
Ze laaste post was 15-8
Topic beter lezen![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens, alleen de manier waarop je eea. bracht lijkt mij wat minder gepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; ik heb wel geleerd dat het makkelijk is voor je problemen weg te vluchten
ik deel je mening, dus het was ook een beetje voor mezelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer kom ik trouwens wel voor mezelf op![]()
Niet dus, als je de rest ook even leest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Edit: Inmiddels bijgelezen, dat klopt dus niet
Wat maakt het op een forum nou uit hoe je het brengt; als je hetzelfde bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, alleen de manier waarop je eea. bracht lijkt mij wat minder gepast.
Hij was onder zijn oude account best wel bekend. Zeker door zijn *live* *live* *live* acties.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:15 schreef MouseOver het volgende:
Wat vreemd, ik heb die kerel werkelijk nog nooit gezien hier.. terwijl hij toch een redelijke postcount en gevarieerd postgedrag heeft/had
Nah ja je mag ermee spotten. Ik vind het erg. Gewoon omdat het een leven, een mens, persoon is. Niemand verdient het om zo wanhopig te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook als ik ernaast zou wonen op warme dagen.
als ik iets NIET laf vind, is het wel zelfmoord plegen, ik vind het veel laffer om door te blijven leven als dat toch alleen maar een pijnlijke bedoening is en je er helemaal geen zin meer in hebt.quote:
Z'n avatar kwam me idd wel vaag bekend voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij was onder zijn oude account best wel bekend. Zeker door zijn *live* *live* *live* acties.
Check anders of hij een keer 2 weken niet online is geweest ?quote:De rechter nam het hoog op dat het raadslid anoniem bedreigd is, en dat de man geen berouw toonde. Hij werd daarom veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van 2 weken.
Ik heb geen respect voor mensen die om eigen wil zelfmoord plegen, maar een lafbek was hij niet, als je leest wat hij allemaal heeft gedaan tegen dat raadslid en na zijn veroordeling is doorgegaan...quote:lafbek
Ook in MSN history:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet dus, als je de rest ook even leest.
Kan het zijn dat zijn computer onderzocht is oid
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Bewijst ook weer eens dat je net moet weten waar je moet zijn voor hulp. Die kerel had gewoon goede hulp nodig maar heeft niet de juiste weg gevonden naar de hulpverlening. En zit je in de juiste hulpverlening wil dat ook niet alles zeggen natuurlijk. Neemt wel risico's weg.
Ik wordt zeker oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat maakt het op een forum nou uit hoe je het brengt; als je hetzelfde bedoeld![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan eis ik een permban. De lafaard
Daar gaat de volgendequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik iets NIET laf vind, is het wel zelfmoord plegen, ik vind het veel laffer om door te blijven leven als dat toch alleen maar een pijnlijke bedoening is en je er helemaal geen zin meer in hebt.
Ik vind trouwens niet dat een kind zoals jij er eigenlijk al een mening over kan hebben.
Stel je niet zo aan, het is laf! Anderen opzadelen met je probleem. Euthanasie is anders, dan eindig je je leven met de mensen om je heen, nu laat je mensen achter met vragen, egoistisch gedoequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik iets NIET laf vind, is het wel zelfmoord plegen, ik vind het veel laffer om door te blijven leven als dat toch alleen maar een pijnlijke bedoening is en je er helemaal geen zin meer in hebt.
Ik vind trouwens niet dat een kind zoals jij er eigenlijk al een mening over kan hebben.
incl "mailen is niet nodig" zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan eis ik een permban. De lafaard
Hulp in de beste instelling neemt het risico niet weg. Zelfs de beste medicatie is geen garantie op een gezond leven. Het zit moeilijker in elkaar en het eist ook inspanning van je eigen kant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.
Hulp is er geweest, maar dat was niet genoeg.
Gelukkig is een goede vriend van mij van een flat gesprongen, de moeder van mn vriendin voor een trein, en mijn oom heeft een poging gedaan tot. Als ik toen zag wat dat met mezelf en anderen deed denk ik dat zij (degenen die sprongen), zich wel 4 keer zouden hebben bedacht als ze van tevoren de gevolgen voor de directe omgeving hadden gekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens. Maar als ik zie dat 'ie 10 dagen in z'n huis gelegen heeft, dan vraag ik me af hoeveel mensen er om hem heen waren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is laf! Anderen opzadelen met je probleem. Euthanasie is anders, dan eindig je je leven met de mensen om je heen, nu laat je mensen achter met vragen, egoistisch gedoe
ik denk dan ook dat dit meer in het algemeen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens. Maar als ik zie dat 'ie 10 dagen in z'n huis gelegen heeft, dan vraag ik me af hoeveel mensen er om hem heen waren...
ik pas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Laten we met z'n allen RIP posten en hier een slotje opgooien.
Achterlaten met vragen? Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is laf! Anderen opzadelen met je probleem. Euthanasie is anders, dan eindig je je leven met de mensen om je heen, nu laat je mensen achter met vragen, egoistisch gedoe
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef Mike het volgende:
. Maar als ik zie dat 'ie 10 dagen in z'n huis gelegen heeft
In de openingspost stond: 'Volgens de politie is geen sprake van een misdrijf.'quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
Maar ehm... de politie sluit een misdrijf niet uit![]()
(relatiesfeer? rancuneuze fokker ? msn-date? kinky sex? )
Of toch gewoon een ordinaire suicide ?
Volgens de openingspost van het eerste topic was er geen sprake van een misdrijf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
stel je voor dat Kasta, Nordcore of Sunchaser overlijdt, dan sterven er in een keer tig usersquote:
Doe niet zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
In de berichten op rtvoost.nl wordt een misdrijf juist wel uitgesloten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
wat een ingewikkelde reply.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doe niet zo ingewikkeld
Maar het is hem dus denk ik wel, over het word weer overhyped zoals het geen pottekijkers verhaal maart dit jaar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.
bij elkaar netzoveel als jij user hebt aangemaakt, denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je voor dat Kasta, Nordcore of Sunchaser overlijdt, dan sterven er in een keer tig users
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je voor dat Kasta, Nordcore of Sunchaser overlijdt, dan sterven er in een keer tig users
Tjonge, het moet idd niet gekker worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.
zal wel door niemand gesubmit zijn dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom is het trouwens niet op de fok frontpage gepost
Niet dat het omtrend een user gaat, maar het hele verhaal overh et algemeen![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal wel door niemand gesubmit zijn dan?
wat stoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
aangezien het niet over allochtonen gaat snap ik niet waarom calvobbes het nogniet gepost heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal wel door niemand gesubmit zijn dan?
Misschien had ie nog een coming-out te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aangezien het niet over allochtonen gaat snap ik niet waarom calvobbes het nogniet gepost heeft
ik heb gezien op mythbusters dat het moeilijk word het huis te verkopen waar iemand in heeft liggen rotten, omwille van de stank enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat ding klopt van geen kant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als hij hier 4 dagen geleden voor het laatst is geweest
Misschien heeft de politie z'n pc gechecked klopt het tijdstip van de melding van de vondst niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als hij hier 4 dagen geleden voor het laatst is geweest dan is er dus een ingelogde comp geweest die hier heeft lopen lurken
De buren, die het huis aan het leeghalen waren misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als hij hier 4 dagen geleden voor het laatst is geweest dan is er dus een ingelogde comp geweest die hier heeft lopen lurken
Theo Maassenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
oo jah.. dat was het, het profiel klopt niet.. hij staat bij mij vaak op -28 seconden geleden..quote:
je laatste bezoek registreert wanneer je voor het laatst op de site bent geweest zonder dat je evt hebt gepost. Hij kan dus wel 10 dagen geleden hebben zitten posten, maar 4 dagen geelden is er een comp geweest waarop hij ingelogd stond die op het forum is geweest (zonder daadwerkelijk te posten)quote:
mogelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is ook een topic over zelfmoord en wat we daar van vinden. Gaan jullie daar maar verder discussieren over de voors en tegens. Wat hier nog van te zeggen, de man in kwestie is toch dood. En waarschijnlijk kon bijna niemand van ons hem dus is lekker makkelijk oordelen of ie laf was of niet.
omfg rofl wtf BBQ !!!!1!1111quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is ook een topic over zelfmoord en wat we daar van vinden. Gaan jullie daar maar verder discussieren over de voors en tegens. Wat hier nog van te zeggen, de man in kwestie is toch dood. En waarschijnlijk kon bijna niemand van ons hem dus is lekker makkelijk oordelen of ie laf was of niet.
Als ik kijk naar een kloon van mij dan staat laatste bezoek op 3 dagen geleden, terwijl ik er jaren niet meer mee gepost hebt, dat ding zegt dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oo jah.. dat was het, het profiel klopt niet.. hij staat bij mij vaak op -28 seconden geleden..
Bekende bug, is nu al een paar keer gepost, database zegt 10 dagen geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je laatste bezoek registreert wanneer je voor het laatst op de site bent geweest zonder dat je evt hebt gepost. Hij kan dus wel 10 dagen geleden hebben zitten posten, maar 4 dagen geelden is er een comp geweest waarop hij ingelogd stond die op het forum is geweest (zonder daadwerkelijk te posten)
Ja, als dat zou werken wel ja, alleen is dat ding dus gewoon harstikke brak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je laatste bezoek registreert wanneer je voor het laatst op de site bent geweest zonder dat je evt hebt gepost.
Ben je mooi meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Als ik kijk naar een kloon van mij dan staat laatste bezoek op 3 dagen geleden, terwijl ik er jaren niet meer mee gepost hebt, dat ding zegt dus helemaal niks.
Het is duidelijk dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, of hij het was of niet. Laat lompe reactie's dan achterwege over wat je van mensen vind die zelfmoord plegen.quote:
Dus in principe weten we nog niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed.
ooh op die fiets..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, of hij het was of niet. Laat lompe reactie's dan achterwege over wat je van mensen vind die zelfmoord plegen.
het is internet hoorquote:Als ik familie van hem was en ik zou dit lezen was ik hier nog niet klaar mee, dat kan ik je wel zeggen.![]()
en we kunnen wel oneindig gaan speculeren, wat zal resulteren in 15 topics, beledigde users enz. enz. , maar het haalt niks uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in principe weten we nog niks.
laten we wachten totdat de desbetreffende user postquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
ironisch.. na 1.5 topic oeverloes gediscussieer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
tja, dan heeft ie die bedreigingen niet van een vreemdequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, of hij het was of niet. Laat lompe reactie's dan achterwege over wat je van mensen vind die zelfmoord plegen.
Als ik familie van hem was en ik zou dit lezen was ik hier nog niet klaar mee, dat kan ik je wel zeggen.![]()
O ja joh, regelt de HELE familie de begrafenis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh op die fiets..
[..]
het is internet hoorJe moet dan ook al een begrafenis regelen en zo, dan denk je hier echt niet aan.
als je nou had gelezen,had je gezien dat dat niet kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Vast niet... het was dan ook bij wijze van spreke natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
O ja joh, regelt de HELE familie de begrafenis?
Daar staat al een urgent message.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef xman het volgende:
Oh jeetje heeft Frank iets gedaan? Ik zal het op het andere forum vragen waar hij moderator is.
was dus... mogelijkerwijs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef xman het volgende:
Oh jeetje heeft Frank iets gedaan? Ik zal het op het andere forum vragen waar hij moderator is. was
En uiteindelijk leeft ie nog gewoon ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef xman het volgende:
Oh jeetje heeft Frank iets gedaan? Ik zal het op het andere forum vragen waar hij moderator is.
google vertelde mij dat hij ermee gestopt is:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was dus... mogelijkerwijs.
En hier en daar een banquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en we kunnen wel oneindig gaan speculeren, wat zal resulteren in 15 topics, beledigde users enz. enz. , maar het haalt niks uit
welke kneus is er eigenlijk verantwoordelijk voor het forum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
ok dus waar het op neer komt is dat deze hele forumsoftware zo brak is dat er niets echt na te gaan is: het forum zegt 4 dagen geleden maar dat is een bug. Ouwe topics onder zijn originele account zijn niet terug te vinden op 1 na want dat ligt aan de forumsoftware.
Op zo'n beetje alles moeten we Yvonne d'r beweringen geloven.
Afijn, over 2 dagen posten Mineo en Yvonne samen in een topic met: jullie zijn er in getrapt!
dat heb je ook niet van jezelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
ok dus waar het op neer komt is dat deze hele forumsoftware zo brak is dat er niets echt na te gaan is: het forum zegt 4 dagen geleden maar dat is een bug. Ouwe topics onder zijn originele account zijn niet terug te vinden op 1 na want dat ligt aan de forumsoftware.
Afijn, over 2 dagen posten Mineo en Yvonne samen in een topic met: jullie zijn er in getrapt!
breuls,iteejer,danny,highlanderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:50 schreef Ichi het volgende:
[..]
welke kneus is er eigenlijk verantwoordelijk voor het forum?
niewoaquote:
Nou het andere forum zegt dat hij op 11 augustus zijn laatste post had daar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef Ichi het volgende:
breuls.. ik dacht dat daar al verschillenden topics over waren, waar in besproken was of hij een pedofiel/kinderlokker is
misschien heb ik de verkeerde voor me..
nee, dat ging over mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef Ichi het volgende:
breuls.. ik dacht dat daar al verschillenden topics over waren, waar in besproken was of hij een pedofiel/kinderlokker is
misschien heb ik de verkeerde voor me..
uhuh... vast niet... naar mijn weten is Yvonne niet zo (op het forum)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
jij bent toch die gast die op minderjarigen geilt?quote:
Naïef,how cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uhuh... vast niet... naar mijn weten is Yvonne niet zo (op het forum)
duidelijk, kheb over jou wel eens een "tjeck deze spastische kneus" topic gezien?quote:
Yvonne is vast wel in voor een leuke rel want daarna gaat men om haar aftreden roepen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uhuh... vast niet... naar mijn weten is Yvonne niet zo (op het forum)
Daar heb ik MikeyMo voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef Trixal het volgende:
[..]
hey,jij bent toch 14? wil je me knuffelen?
het schijntquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef Trixal het volgende:
[..]
jij bent toch die gast die op minderjarigen geilt?
quote:
tja.. speculaties alom dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Yvonne is vast wel in voor een leuke rel want daarna gaat men om haar aftreden roepen natuurlijk
Als je oud en harig bent ga ik akkoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Trixal het volgende:
[..]
Jammer,ik schijn lekker te knuffen
Ik ben jong en kaal,mag dat ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je oud en harig bent ga ik akkoord.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef Trixal het volgende:
[..]
jij bent toch die gast die op minderjarigen geilt?
Ik wist niet dat ie ooit een relatie met jou gehad heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij valt op labiele puberende meisjes, da's iets anders
daar weet jij heulemaal nix vanaf oh en het is een manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
overigens is zo'n dode fok user wel goed voor je necrofiele neigings
Die kunnen dan toch naar R&P gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
, maar er zijn mensen die hier toch zeker wel heel erg mee bezig zijn, zeker gezien geschiedenis etc. etc.
speculeren over iemands dood op een openbaar forum is ook een beetje respectloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het overbodige gekeuvel en gekibbel hier achterwege laten? Er zijn mensen die dit totaal niet boeiend vinden, maar er zijn mensen die hier toch zeker wel heel erg mee bezig zijn, zeker gezien geschiedenis etc. etc.
Of het nou wel of niet zo is, beetje respectloos voor degenen die wel contact hadden met mineo-Gboy27
Dat wisten we in deel 1 toch alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, hier ging het erover of hij het wel of niet is.
*Knufkroelkras*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch naar R&P gaan
Hier relativeren we gewoon een suicide.
we weten nog niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat wisten we in deel 1 toch al
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef Trixal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie ooit een relatie met jou gehad heeft
Nooit gezetenquote:
dat verhaal is zeker nergens terug te vinden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Jane het volgende:
Jeetje... wat een verhaal.
Zeker als je hier al lang genoeg bent om dat GBoy-zelfmoord verhaal meegemaakt te hebben, brengt dit wel weer wat naar boven.
Nee, die is weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:11 schreef Trixal het volgende:
[..]
dat verhaal is zeker nergens terug te vinden?
ooh,dus je durft er eigelijk gewoon niet voor uit te komen. Geeft niks meidquote:
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Een 38-jarige inwoner van Roermond die begin juli werd veroordeeld wegens het bedreigen van het Enschedese raadslid Hans Hofte van de Stadpartij, heeft zelfmoord gepleegd. De man blijkt 10 dagen lang dood in zijn woning te hebben gelegen.
Vervolgens kijk ik in zijn profiel:
mineo39-76
en vervolgens de statistieken en wat schertst mijn verbazing:
Laatste bezoek: 4 dagen, 18 uur, 8 minuten geleden
Laatste bezoek is 4 dagen geleden en de dode Roermonder om het maar even zo te noemen is al meer dan 10 dagen dood.
Dus . . .
Lees het topic ff.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Laatste bezoek is 4 dagen geleden en de dode Roermonder om het maar even zo te noemen is al meer dan 10 dagen dood.
Dus . . .
Als je eens het topic doorleest kom je tot de conclusie datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Een 38-jarige inwoner van Roermond die begin juli werd veroordeeld wegens het bedreigen van het Enschedese raadslid Hans Hofte van de Stadpartij, heeft zelfmoord gepleegd. De man blijkt 10 dagen lang dood in zijn woning te hebben gelegen.
mineo39-76
Dus . . .
Dus.....lees jij de postings maar niet waarin duidelijk staat aangegeven dat mineo's l;aatste posting van 15 augustus is en de stats brak zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Dus . . .
Mr. Wiseguyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
mineo39-76
Dus . . .
zie: doofpot!quote:
Ga huuuuuuuuuuuuuuuilen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Trixal het volgende:
[..]
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezen
Nou, dat heb je toch even knap opgelost Sherlock, hulde!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
mineo39-76
Dus . . .
Eerder een stel nichten die zich graag lieten meppen gezien zsijn liefde voor kinky sexquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dat is best erg
Plejedas misschien heeft hij een vriendin die ook wel eens op internet zit ?
als jij terug naar school gaat om te leren wat lezen isquote:
ik geef de voorkeur aan plassex eigelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Plejades het volgende:
Voor de mensen die het nodig vinden om mij er op te wijzen dat ik moet lezen etc.
Eat Shit!
Nou, die mag dus weer genoemd worden nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie: doofpot!
zelfs het noemen vand e naam gboy27 was na dat incident uit den boze
Ik schijn best grappig te zijn inderdaad...:')quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef Plejades het volgende:
Jij bent zeker de lolligste thuis.
En ja kom maar op een bijdehande opmerking erover heen. Welke trouwens wel afgezaagd zal zijn (zoals bijv. Nee dat is mijn broer of whatever).
ga toch een eind treinen koppen fietsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Plejades het volgende:
Voor de mensen die het nodig vinden om mij er op te wijzen dat ik moet lezen etc.
Eat Shit!
nee ik ben de grappigste en de leukste thuis. Overigens ook de slimste. Dat laaste valt van jou niet te zeggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef Plejades het volgende:
Jij bent zeker de lolligste thuis.
En ja kom maar op een bijdehande opmerking erover heen. Welke trouwens wel afgezaagd zal zijn (zoals bijv. Nee dat is mijn broer of whatever).
lamaar zien danquote:
ga toch bungy jumpen zonder touwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ga toch een eind treinen koppen fietsen
Nou, inderdaad. Ben ook heel benieuwd.quote:
bungy? ik wil wel bunny jumpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:19 schreef Plejades het volgende:
[..]
ga toch bungy jumpen zonder touw
Rot nou maar weer op. Speelkwartier is over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:19 schreef Plejades het volgende:
[..]
ga toch bungy jumpen zonder touw
Veronica Moser volgt jouw bevel graag opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Plejades het volgende:
Eat Shit!
dat was et?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
1 t/m 10, wie weg is is gezien...
Leuk voor de evt nabestaandenquote:Gay Videos XXX
Sexy man on manver 200,000 hardcore xxx images XXX Gay video :150,000+ explicit
videos streamed to you 24/7 Kinky teen gay pics :Sexy cock suckers in 1,000 ...
* Tobbes vraagt zich af of poster zelf weet wat compulsief betekentquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Plejades het volgende:
Oh god, Trixal is er zo eentje die op alles gaat antwoorden en als ie er op terug kan antwoorden met een grapje dan moet dat dan ook.
Compulsief gedrag.
Niet reageren mag ook gewoon. Het is niet verplicht om op alles en iedereen te reageren, Trixal.
die hij is een zijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:32 schreef Plejades het volgende:
Compulsief Obessief :-)
Is een term binnen de Psychologie / Orthopedagogie.
Dit staat gewoon voor o.a. dwangneurose. Trixal heeft de ongelooflijke drang naar het reageren op topics, het maakt dan ook niet uit wat hij voor een spuit poep neer plempt.
Je hoeft het mij niet uit te leggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:32 schreef Plejades het volgende:
Dit staat gewoon voor o.a. dwangneurose. Trixal heeft de ongelooflijke drang naar het reageren op topics, het maakt dan ook niet uit wat hij voor een spuit poep neer plempt.
Ok, als jij het zegt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, ik heb alles ff doorgelezen en ik denk dat hij het gewoon is hoor. Maarja
.
Nog een weblogger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:32 schreef Plejades het volgende:
spuit poep
Zeg stumper, ga eens wieberen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:32 schreef Plejades het volgende:
Ej.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef dwerg het volgende:
Nog een weblogger.
Jullie worden niet op jullie hoge IQ geselecteerd zeker?
Tja, na 4 keer proberen zou het best een afgang zijn op zich..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:37 schreef Aneurism het volgende:![]()
GBoy27? Damn, dat het toch zover gekomen is.
Lezen is geen schande hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
Dus Minoe76-27 ofzow () die is een kloon van GBoy 27
![]()
Ja, precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Jane het volgende:
Jeetje... wat een verhaal.
Zeker als je hier al lang genoeg bent om dat GBoy-zelfmoord verhaal meegemaakt te hebben, brengt dit wel weer wat naar boven.
Of meneer wilde geen zorgquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:57 schreef pberends het volgende:
RIP, zoveelste voorbeeld dat de zorg een puinhoop is in dit land.
Vraag er dan ook niet naar, druiloor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
* Tobbes vraagt zich af of poster zelf weet wat compulsief betekent
![]()
jah.. gooi het daar maar weer op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Elke dag sterven er miljoenen mensen, waarom moet deze zieke geest zelfs na zijn dood nog topics vol aandacht krijgen![]()
Kan dat heen en weer gebash even op msn worden voortgezet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef Plejades het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet naar, druiloor.
Ja sorry hoor, maar mensen die zelfmoord willen plegen gaan niet de hele wereld inlichten voordat ze de daad begaan. Dat noemen ze aandacht vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. gooi het daar maar weer op.![]()
Voor zover ik weet is er nog niks zeker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:07 schreef SCH het volgende:
Is er ook een wat serieuzer In Memoriam topic op Fok?
De live-zelfmoord met 150 pillen was de 4e keer. Ik neem aan dat dit dan de 5e keer was, tenzij 'ie ondertussen nog pogingen heeft ondernomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:13 schreef _Boo_ het volgende:
Damn de vierde keer? Wat een leven.. maar het feit dat ie pas na 10 dagen is gevonden zegt natuurlijk ook wel wat.
Van de FP begrijp ik dat het vrij duidelijk is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er nog niks zeker.
Tenzij ik er overheen gelezen heb. In dat geval mijn excuses.
Yep en 1 van de weinige tv programma's zonder presentatie-homoquote:
Dat kwam ook een keer voor bij een hetnet-club,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
De gegevens hier zeggen 15 augustus.
Laf of lef, ik vind dat je nogal lef moet hebben om je zelf van deze aardbol te vegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
klinkt misschien bot, maar heb totaal geen medelijden met mensen die zelfmoord plegen.
heb het altijd een lafe daad gevonden!
Laf? Hm denk dat iemand wel intens ver heen moet zijn om uberhaupt tot een daad als deze te komen. Zou er eerder medelijden mee hebben, want een keuze als deze maak je echt niet snel, en daar gaan maanden ellende aan vooraf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
klinkt misschien bot, maar heb totaal geen medelijden met mensen die zelfmoord plegen.
zowieso moet je lef hebben, maar weg rennen voor de problemen die je hebt is gewoon laf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:21 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Laf of lef, ik vind dat je nogal lef moet hebben om je zelf van deze aardbol te vegen.
Het meervoud van lef is leven..... (om maar een wctegeltjesspreuk uit de mouw te schudden)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:21 schreef Glinzdorff het volgende:
Laf of lef, ik vind dat je nogal lef moet hebben om je zelf van deze aardbol te vegen.
Bot niet nee, dom en onwetend wel. Als je op je 15de je eerste zelfmoord poging pleegt en je bij de laatste pas na 10 dagen gevonden wordt dan is er heus wel wat meer gaande dan een dipje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik kan begrijpen dat je zo denkt. Maar daarentegen, als elke dag een obstakel is, je hebt het gevoel dat deze wereld niet je plaats is, waarom zou je dan verder willen gaan? dan is het moedig als je de kracht hebt om te durven zeggen dat je er een einde aan maakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
Psychisch in de war? Denk je dat je dan nog kracht hebt om er iets mee te kunnen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
zowieso moet je lef hebben, maar weg rennen voor de problemen die je hebt is gewoon laf.
Hope notquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
Dus Minoe76-27 ofzow () die is een kloon van GBoy 27
![]()
Vind het wat snel oordelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
zowieso moet je lef hebben, maar weg rennen voor de problemen die je hebt is gewoon laf.
Nee hoor, de FP twijfelt ook en verwijst juist naar dit topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
Van de FP begrijp ik dat het vrij duidelijk is.
Ze zien er anders wel uit als leernichtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep en 1 van de weinige tv programma's zonder presentatie-homo
Flikker toch op. Het is egoisme ten top. Anderen opzadelen met jouw probleem, aandacht vragen, weg van de minste weerstand. Niks moedigs aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:26 schreef Desdinova het volgende:
. Dan is het moedig, en verstandig, en absoluut niet laf.
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:58 schreef SCH het volgende:
Jeemig - hier schrik ik wel van.
Gboy is toch die jongen die eerder een poging deed (bijna live op Fok) en daarmee veel rumoer op Fok veroorzaakte?
Aandacht vragen betwijfel ik, aandacht vraag je als je er daadwerkelijk iets voor terug krijgt, wat heb je er aan als je dood bent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Flikker toch op. Het is egoisme ten top. Anderen opzadelen met jouw probleem, aandacht vragen, weg van de minste weerstand. Niks moedigs aan.
dat is zo ja, dat geluk heb ik wel gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:27 schreef Glinzdorff het volgende:
[..]
Vind het wat snel oordelen.
Waarschijnlijk zoek jij snel hulp, of heb je nooit echt diep in de problemen gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |