ik pas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Laten we met z'n allen RIP posten en hier een slotje opgooien.
Achterlaten met vragen? Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is laf! Anderen opzadelen met je probleem. Euthanasie is anders, dan eindig je je leven met de mensen om je heen, nu laat je mensen achter met vragen, egoistisch gedoe
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef Mike het volgende:
. Maar als ik zie dat 'ie 10 dagen in z'n huis gelegen heeft
In de openingspost stond: 'Volgens de politie is geen sprake van een misdrijf.'quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
Maar ehm... de politie sluit een misdrijf niet uit![]()
(relatiesfeer? rancuneuze fokker ? msn-date? kinky sex? )
Of toch gewoon een ordinaire suicide ?
Volgens de openingspost van het eerste topic was er geen sprake van een misdrijf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
stel je voor dat Kasta, Nordcore of Sunchaser overlijdt, dan sterven er in een keer tig usersquote:
Doe niet zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
In de berichten op rtvoost.nl wordt een misdrijf juist wel uitgesloten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef Loedertje het volgende:
wat een ingewikkelde reply.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doe niet zo ingewikkeld
Maar het is hem dus denk ik wel, over het word weer overhyped zoals het geen pottekijkers verhaal maart dit jaar
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.
bij elkaar netzoveel als jij user hebt aangemaakt, denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je voor dat Kasta, Nordcore of Sunchaser overlijdt, dan sterven er in een keer tig users
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
stel je voor dat Kasta, Nordcore of Sunchaser overlijdt, dan sterven er in een keer tig users
Tjonge, het moet idd niet gekker worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.
zal wel door niemand gesubmit zijn dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom is het trouwens niet op de fok frontpage gepost
Niet dat het omtrend een user gaat, maar het hele verhaal overh et algemeen![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal wel door niemand gesubmit zijn dan?
wat stoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
aangezien het niet over allochtonen gaat snap ik niet waarom calvobbes het nogniet gepost heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal wel door niemand gesubmit zijn dan?
Misschien had ie nog een coming-out te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aangezien het niet over allochtonen gaat snap ik niet waarom calvobbes het nogniet gepost heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |