yep, heb het ook even opgezochtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker in het fok bug forum
L;aatste posting is van de 15e
Klopt dus precies.
Dat dacht ik ook al jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, met 700.000 geregistreerde users zal er af en toe wel iemand de pijp uitgaan natuurlijk.
6 VWO; heb je dan nog nooit je bek leren houden?quote:
Hierrrrrquote:
Moet ik nou medelijden hebben met iemand die het zelf zo heeft gewild?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kap jij ff met die ongepaste lolbroekerij.
Dankkkkkquote:
Idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, met 700.000 geregistreerde users zal er af en toe wel iemand de pijp uitgaan natuurlijk.
wat is er zo erg aan die post?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
6 VWO; heb je dan nog nooit je bek leren houden?
Ik ook als ik ernaast zou wonen op warme dagen.quote:
Okee, duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1442
De laatste post van Mineo is toch nog geen 10 dagen geleden? Ik dacht pas 4 dagenquote:De man, die begin juli door de Almelose rechtbank is veroordeeld voor het bedreigen van Hofte, heeft zo'n 10 dagen dood in zijn huis gelegen.
Nee; ik heb wel geleerd dat het makkelijk is voor je problemen weg te vluchtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
6 VWO; heb je dan nog nooit je bek leren houden?
Ja, dat is wmb het laatste puzzelstukje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag nu toch echt hopen dat hij zo post met hoi, ik was op de Bahama's maar het stukje op gaykrant beschrijft wel iemand die dan sprekend op hem lijkt
Hoe eenzaam moet je dan zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Rica het volgende:
Pas na 10 dagen? Dat is vreselijk triest.
Ik kan er slecht tegen hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, duidelijk
Maar dan valt me wel iets raars op:
[..]
De laatste post van Mineo is toch nog geen 10 dagen geleden? Ik dacht pas 4 dagen
quote:
Wat dus grote flauwekul isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Ichi het volgende:
Omdat je bij elke topic weer iemand aanspoort om het te doen?
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan hoef je 'm toch niet direct voor lafbek uit te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan die post?
wat heeft dat met tact te maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; ik heb wel geleerd dat het makkelijk is voor je problemen weg te vluchten
ieder zijn mening daarover.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan hoef je 'm toch niet direct voor lafbek uit te maken?
Ze laaste post was 15-8quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee, duidelijk
Maar dan valt me wel iets raars op:
[..]
De laatste post van Mineo is toch nog geen 10 dagen geleden? Ik dacht pas 4 dagen
Iedereen heeft zo zijn eigen mening bij dat onderwerp.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan hoef je 'm toch niet direct voor lafbek uit te maken?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ieder zijn mening daarover.
jij hoeft degene die vindt dat hij een lafbek is, ook niet meteen stil te schoppen.
dus ach.
Ik was even weggelopen en inmiddels was dat opgehelderd. Jullie zijn te snelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
Ze laaste post was 15-8
Topic beter lezen![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens, alleen de manier waarop je eea. bracht lijkt mij wat minder gepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; ik heb wel geleerd dat het makkelijk is voor je problemen weg te vluchten
ik deel je mening, dus het was ook een beetje voor mezelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer kom ik trouwens wel voor mezelf op![]()
Niet dus, als je de rest ook even leest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Edit: Inmiddels bijgelezen, dat klopt dus niet
Wat maakt het op een forum nou uit hoe je het brengt; als je hetzelfde bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, alleen de manier waarop je eea. bracht lijkt mij wat minder gepast.
Hij was onder zijn oude account best wel bekend. Zeker door zijn *live* *live* *live* acties.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:15 schreef MouseOver het volgende:
Wat vreemd, ik heb die kerel werkelijk nog nooit gezien hier.. terwijl hij toch een redelijke postcount en gevarieerd postgedrag heeft/had
Nah ja je mag ermee spotten. Ik vind het erg. Gewoon omdat het een leven, een mens, persoon is. Niemand verdient het om zo wanhopig te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook als ik ernaast zou wonen op warme dagen.
als ik iets NIET laf vind, is het wel zelfmoord plegen, ik vind het veel laffer om door te blijven leven als dat toch alleen maar een pijnlijke bedoening is en je er helemaal geen zin meer in hebt.quote:
Z'n avatar kwam me idd wel vaag bekend voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij was onder zijn oude account best wel bekend. Zeker door zijn *live* *live* *live* acties.
Check anders of hij een keer 2 weken niet online is geweest ?quote:De rechter nam het hoog op dat het raadslid anoniem bedreigd is, en dat de man geen berouw toonde. Hij werd daarom veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf van 2 weken.
Ik heb geen respect voor mensen die om eigen wil zelfmoord plegen, maar een lafbek was hij niet, als je leest wat hij allemaal heeft gedaan tegen dat raadslid en na zijn veroordeling is doorgegaan...quote:lafbek
Ook in MSN history:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niet dus, als je de rest ook even leest.
Kan het zijn dat zijn computer onderzocht is oid
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Bewijst ook weer eens dat je net moet weten waar je moet zijn voor hulp. Die kerel had gewoon goede hulp nodig maar heeft niet de juiste weg gevonden naar de hulpverlening. En zit je in de juiste hulpverlening wil dat ook niet alles zeggen natuurlijk. Neemt wel risico's weg.
Ik wordt zeker oudquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat maakt het op een forum nou uit hoe je het brengt; als je hetzelfde bedoeld![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan eis ik een permban. De lafaard
Daar gaat de volgendequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik iets NIET laf vind, is het wel zelfmoord plegen, ik vind het veel laffer om door te blijven leven als dat toch alleen maar een pijnlijke bedoening is en je er helemaal geen zin meer in hebt.
Ik vind trouwens niet dat een kind zoals jij er eigenlijk al een mening over kan hebben.
Stel je niet zo aan, het is laf! Anderen opzadelen met je probleem. Euthanasie is anders, dan eindig je je leven met de mensen om je heen, nu laat je mensen achter met vragen, egoistisch gedoequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik iets NIET laf vind, is het wel zelfmoord plegen, ik vind het veel laffer om door te blijven leven als dat toch alleen maar een pijnlijke bedoening is en je er helemaal geen zin meer in hebt.
Ik vind trouwens niet dat een kind zoals jij er eigenlijk al een mening over kan hebben.
incl "mailen is niet nodig" zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Als die gast zelfmoord heeft gepleegd dan eis ik een permban. De lafaard
Hulp in de beste instelling neemt het risico niet weg. Zelfs de beste medicatie is geen garantie op een gezond leven. Het zit moeilijker in elkaar en het eist ook inspanning van je eigen kant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies.
Hulp is er geweest, maar dat was niet genoeg.
Gelukkig is een goede vriend van mij van een flat gesprongen, de moeder van mn vriendin voor een trein, en mijn oom heeft een poging gedaan tot. Als ik toen zag wat dat met mezelf en anderen deed denk ik dat zij (degenen die sprongen), zich wel 4 keer zouden hebben bedacht als ze van tevoren de gevolgen voor de directe omgeving hadden gekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens. Maar als ik zie dat 'ie 10 dagen in z'n huis gelegen heeft, dan vraag ik me af hoeveel mensen er om hem heen waren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is laf! Anderen opzadelen met je probleem. Euthanasie is anders, dan eindig je je leven met de mensen om je heen, nu laat je mensen achter met vragen, egoistisch gedoe
ik denk dan ook dat dit meer in het algemeen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben het op zich met je eens. Maar als ik zie dat 'ie 10 dagen in z'n huis gelegen heeft, dan vraag ik me af hoeveel mensen er om hem heen waren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |