Ik heb hier staan de 15e voor het laatst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik het ook niet. Wat vreemd allemaal.
Van z'n profielquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat aan de hand van een post, of het gegeven in het profiel?
dat laatste klopt namelijk regelmatig niet.
Ja dat kan al gauw als iemand al jaren mensen op de hoogte hield van zijn pogingen, op een gegeven moment zal de omgeving van zo'n *dreiger* hem niet meer serieus nemen en niet meer direct gaan kijken of er een maag leeggepompt moet worden...quote:
haast haast, het verschil is 6 dagen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
ja precies dat dacht ik dus ook....dus het zal m haast wel niet zijn...
Dat klopt ook nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hier staan de 15e voor het laatst.
Laatste bezoek: 4 dagen, 17 uur, 2 minuten geledenquote:
[/quote]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef Ichi het volgende:
[..]
duidelijk, verandere titel dan maar in ..
hm, dat zou dan weer eng kloppen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet hoe zoiets gaat, m`n oma lag ook 6 dagen voor iemand haar vond..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja dat kan al gauw als iemand al jaren mensen op de hoogte hield van zijn pogingen, op een gegeven moment zal de omgeving van zo'n *dreiger* hem niet meer serieus nemen en niet meer direct gaan kijken of er een maag leeggepompt moet worden...
Kom eens wat vaker in het fok bug forumquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 dagen, 17 uur, 2 minuten geleden
mineo39-76
EDIT : Maar als het profiel inderdaad niet steekhoudend is...
Voor mij ook ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:02 schreef CartWOman het volgende:
Juist. Voor mij is het wel duidelijk.
De gegevens hier zeggen 15 augustus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker in het fok bug forum
L;aatste posting is van de 15e
Klopt dus precies.
Daar krijg ik alleen maar koppijn van. Dat snap ik allemaal nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:06 schreef Loedertje het volgende:
Kom eens wat vaker in het fok bug forum
Getverquote:Laatste posting is van de 15e
Klopt dus precies.
Ik dacht al, kan bijna niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap jij ff met die ongepaste lolbroekerij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaan jullie hem nu bannen voor moorneigingen?![]()
*inkopt*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, met 700.000 geregistreerde users zal er af en toe wel iemand de pijp uitgaan natuurlijk.
Ik mag nu toch echt hopen dat hij zo post met hoi, ik was op de Bahama's maar het stukje op gaykrant beschrijft wel iemand die dan sprekend op hem lijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht al, kan bijna niet.
Hem kennende is die Hofte-affaire de druppel qua depressiviteit geweest.
Heel treurig, maar dit was voor hemzelf de beste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |