En is het niet triest omdat die jongen nu misschien wel dood op de grond ligt, dan is het wel triest om op deze manier om hulp te schreeuwen.
Wat gebeurt er nou als die jongen straks écht dood blijkt te zijn? Moeten wij (wij de users, wij de admins, wij als communitie) dan niet iemand inlichten? De politie? Familie? Vrienden? Weet ik het...
En zou zoiets gevolgen kunnen hebben voor Fok! als forum?
en hoe wil je iemand inlichten? tis wel erg cru dat die user dus nu dood achter zn computer kan zitten, je zit toch wel met een morele verplichting ofzo
Ik denk dat het wel voorkomt op sites die over zelfmoord gaan, op die fora. Ik heb daar een keer gekeken uit nieuwsgierigheid en ik schrok me rot.
Zou het gaan om iemand die ik ken dan zou ik wel proberen iets te doen, maar wat dat zou zijn zou ik werkelijk nu niet kunnen zeggen.
Gieren van het lachen, tsja,
ik neem het iig serieus.
EDIT: Niet dat ik niet vind dat dit serieus genomen moet worden, ik vind het goed dat ze er mee bezig zijn, maar het lijkt mij zo vreemd omdat de kans zo veel groter is dat iemand er een stokje voor steekt.
quote:Het is heel moeilijk iemand te waarschuwen. We hebben geen adres, telefoonnummer of wat anders. Tenzij hier iemand meer over hem weet.
Op woensdag 04 september 2002 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Wat gebeurt er nou als die jongen straks écht dood blijkt te zijn? Moeten wij (wij de users, wij de admins, wij als communitie) dan niet iemand inlichten? De politie? Familie? Vrienden? Weet ik het...En zou zoiets gevolgen kunnen hebben voor Fok! als forum?
Jojo: als je pillen slikt, kan het een hele tijd duren voor je buiten bewustzijn bent.
Lijkt me moeilijk, want als het een zieke grap is, of gewoon een tijdelijke depri-bui van de user dan maak je hiermee wel een hele hoop los in zijn/haar omegving.
en de droogheid waarmee het gebeurt, het echt lijkt steeds meer een soap...
Erhmmm lets do:
*live* live *live*
Hoe aneurism live een blowjob krijgt van een vrouwelijke fokker.
Net als die radiomaker, haha grappig, geintje, leuk...
[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 04-09-2002 12:47]
quote:Je hebt het IP-adres. Als het echt serieus lijkt, zou je met hulp van de provider de politie o.i.d. kunnen waarschuwen.
Op woensdag 04 september 2002 12:43 schreef YPPY het volgende:[..]
Het is heel moeilijk iemand te waarschuwen. We hebben geen adres, telefoonnummer of wat anders. Tenzij hier iemand meer over hem weet.
Jojo: als je pillen slikt, kan het een hele tijd duren voor je buiten bewustzijn bent.
<edit>
Better safe than sorry... Geen hulp inschakelen, als later blijkt dat het echt was lijkt me erger dan onnodig hulp inschakelen.
</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 04-09-2002 12:47]
quote:Het lijkt mij ook behoorlijk serieus, maar het is moeilijk iets te doen, omdat hij 'onbekend' is.
Op woensdag 04 september 2002 12:43 schreef Halinalle het volgende:
Het klonk als een serieuze roep om hulp/aandacht. Gelukkig lijkt dat de 'crew' niet ontgaan te zijn.
Het is de 'crew' idd niet ontgaan.
quote:dat heeft de user m.i. dan zelf gedaan...
Op woensdag 04 september 2002 12:43 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Lijkt me moeilijk, want als het een zieke grap is, of gewoon een tijdelijke depri-bui van de user dan maak je hiermee wel een hele hoop los in zijn/haar omegving.
quote:Dat dacht ik ook al ja.
Op woensdag 04 september 2002 12:47 schreef Flurry het volgende:[..]
dat heeft de user m.i. dan zelf gedaan...
als je er dan 150 neemt ben je flink serieus, ik denk niet dat dit een schreeuw voor aandacht meer is
ik ken zelf ook 2 gasten die wel eens een poging gedaan hebben, maar die zijn echt heel raar, het ene moment zijn ze vrolijk en gaan ze naar elk feest in hun buurt, en het andere moment hoor je dat de een in het ziekenhuis ligt met doorgesneden polsen en dat de ander een tijdje later van 4 meter hoog door een raam springt (het ambulancepersoneel stond er van te kijken dat ie nog leefde )
ik weet zelf ook niet hoe ik met dit soort dingen moet omgaan, je kan er niet echt veel tegen doen, dit sort mensen hebben professionele hulp nodig
quote:Dat ben ik met je eens, maar het kan wel iets zijn om rekening mee te houden. Al gaat het redden van een leven natuurlijk altijd voor Bah wat klinkt dat dramatisch
Op woensdag 04 september 2002 12:47 schreef Flurry het volgende:[..]
dat heeft de user m.i. dan zelf gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |