ik heb gezien op mythbusters dat het moeilijk word het huis te verkopen waar iemand in heeft liggen rotten, omwille van de stank enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.
Dat ding klopt van geen kant.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als hij hier 4 dagen geleden voor het laatst is geweest
Misschien heeft de politie z'n pc gechecked klopt het tijdstip van de melding van de vondst niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als hij hier 4 dagen geleden voor het laatst is geweest dan is er dus een ingelogde comp geweest die hier heeft lopen lurken
De buren, die het huis aan het leeghalen waren misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als hij hier 4 dagen geleden voor het laatst is geweest dan is er dus een ingelogde comp geweest die hier heeft lopen lurken
Theo Maassenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:23 schreef SunChaser het volgende:
Dubbel egoistisch dus. Nu lag ie 10 dagen voor niks in zn huis te rotten terwijl de woningnood zo hoog is.
oo jah.. dat was het, het profiel klopt niet.. hij staat bij mij vaak op -28 seconden geleden..quote:
je laatste bezoek registreert wanneer je voor het laatst op de site bent geweest zonder dat je evt hebt gepost. Hij kan dus wel 10 dagen geleden hebben zitten posten, maar 4 dagen geelden is er een comp geweest waarop hij ingelogd stond die op het forum is geweest (zonder daadwerkelijk te posten)quote:
mogelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is ook een topic over zelfmoord en wat we daar van vinden. Gaan jullie daar maar verder discussieren over de voors en tegens. Wat hier nog van te zeggen, de man in kwestie is toch dood. En waarschijnlijk kon bijna niemand van ons hem dus is lekker makkelijk oordelen of ie laf was of niet.
omfg rofl wtf BBQ !!!!1!1111quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is ook een topic over zelfmoord en wat we daar van vinden. Gaan jullie daar maar verder discussieren over de voors en tegens. Wat hier nog van te zeggen, de man in kwestie is toch dood. En waarschijnlijk kon bijna niemand van ons hem dus is lekker makkelijk oordelen of ie laf was of niet.
Als ik kijk naar een kloon van mij dan staat laatste bezoek op 3 dagen geleden, terwijl ik er jaren niet meer mee gepost hebt, dat ding zegt dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oo jah.. dat was het, het profiel klopt niet.. hij staat bij mij vaak op -28 seconden geleden..
Bekende bug, is nu al een paar keer gepost, database zegt 10 dagen geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je laatste bezoek registreert wanneer je voor het laatst op de site bent geweest zonder dat je evt hebt gepost. Hij kan dus wel 10 dagen geleden hebben zitten posten, maar 4 dagen geelden is er een comp geweest waarop hij ingelogd stond die op het forum is geweest (zonder daadwerkelijk te posten)
Ja, als dat zou werken wel ja, alleen is dat ding dus gewoon harstikke brak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je laatste bezoek registreert wanneer je voor het laatst op de site bent geweest zonder dat je evt hebt gepost.
Ben je mooi meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:39 schreef Murray het volgende:
[..]
Als ik kijk naar een kloon van mij dan staat laatste bezoek op 3 dagen geleden, terwijl ik er jaren niet meer mee gepost hebt, dat ding zegt dus helemaal niks.
Het is duidelijk dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, of hij het was of niet. Laat lompe reactie's dan achterwege over wat je van mensen vind die zelfmoord plegen.quote:
Dus in principe weten we nog niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed.
ooh op die fiets..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, of hij het was of niet. Laat lompe reactie's dan achterwege over wat je van mensen vind die zelfmoord plegen.
het is internet hoorquote:Als ik familie van hem was en ik zou dit lezen was ik hier nog niet klaar mee, dat kan ik je wel zeggen.![]()
en we kunnen wel oneindig gaan speculeren, wat zal resulteren in 15 topics, beledigde users enz. enz. , maar het haalt niks uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in principe weten we nog niks.
laten we wachten totdat de desbetreffende user postquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
ironisch.. na 1.5 topic oeverloes gediscussieer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |