we weten nog niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat wisten we in deel 1 toch al
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:06 schreef Trixal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie ooit een relatie met jou gehad heeft
Nooit gezetenquote:
dat verhaal is zeker nergens terug te vinden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Jane het volgende:
Jeetje... wat een verhaal.
Zeker als je hier al lang genoeg bent om dat GBoy-zelfmoord verhaal meegemaakt te hebben, brengt dit wel weer wat naar boven.
Nee, die is weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:11 schreef Trixal het volgende:
[..]
dat verhaal is zeker nergens terug te vinden?
ooh,dus je durft er eigelijk gewoon niet voor uit te komen. Geeft niks meidquote:
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Een 38-jarige inwoner van Roermond die begin juli werd veroordeeld wegens het bedreigen van het Enschedese raadslid Hans Hofte van de Stadpartij, heeft zelfmoord gepleegd. De man blijkt 10 dagen lang dood in zijn woning te hebben gelegen.
Vervolgens kijk ik in zijn profiel:
mineo39-76
en vervolgens de statistieken en wat schertst mijn verbazing:
Laatste bezoek: 4 dagen, 18 uur, 8 minuten geleden
Laatste bezoek is 4 dagen geleden en de dode Roermonder om het maar even zo te noemen is al meer dan 10 dagen dood.
Dus . . .
Lees het topic ff.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Laatste bezoek is 4 dagen geleden en de dode Roermonder om het maar even zo te noemen is al meer dan 10 dagen dood.
Dus . . .
Als je eens het topic doorleest kom je tot de conclusie datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Een 38-jarige inwoner van Roermond die begin juli werd veroordeeld wegens het bedreigen van het Enschedese raadslid Hans Hofte van de Stadpartij, heeft zelfmoord gepleegd. De man blijkt 10 dagen lang dood in zijn woning te hebben gelegen.
mineo39-76
Dus . . .
Dus.....lees jij de postings maar niet waarin duidelijk staat aangegeven dat mineo's l;aatste posting van 15 augustus is en de stats brak zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
Dus . . .
Mr. Wiseguyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
mineo39-76
Dus . . .
zie: doofpot!quote:
Ga huuuuuuuuuuuuuuuilen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Trixal het volgende:
[..]
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezen
Nou, dat heb je toch even knap opgelost Sherlock, hulde!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Plejades het volgende:
mineo39-76
Dus . . .
Eerder een stel nichten die zich graag lieten meppen gezien zsijn liefde voor kinky sexquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dat is best erg
Plejedas misschien heeft hij een vriendin die ook wel eens op internet zit ?
als jij terug naar school gaat om te leren wat lezen isquote:
ik geef de voorkeur aan plassex eigelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Plejades het volgende:
Voor de mensen die het nodig vinden om mij er op te wijzen dat ik moet lezen etc.
Eat Shit!
Nou, die mag dus weer genoemd worden nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie: doofpot!
zelfs het noemen vand e naam gboy27 was na dat incident uit den boze
Ik schijn best grappig te zijn inderdaad...:')quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef Plejades het volgende:
Jij bent zeker de lolligste thuis.
En ja kom maar op een bijdehande opmerking erover heen. Welke trouwens wel afgezaagd zal zijn (zoals bijv. Nee dat is mijn broer of whatever).
ga toch een eind treinen koppen fietsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Plejades het volgende:
Voor de mensen die het nodig vinden om mij er op te wijzen dat ik moet lezen etc.
Eat Shit!
nee ik ben de grappigste en de leukste thuis. Overigens ook de slimste. Dat laaste valt van jou niet te zeggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef Plejades het volgende:
Jij bent zeker de lolligste thuis.
En ja kom maar op een bijdehande opmerking erover heen. Welke trouwens wel afgezaagd zal zijn (zoals bijv. Nee dat is mijn broer of whatever).
lamaar zien danquote:
ga toch bungy jumpen zonder touwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ga toch een eind treinen koppen fietsen
Nou, inderdaad. Ben ook heel benieuwd.quote:
bungy? ik wil wel bunny jumpenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:19 schreef Plejades het volgende:
[..]
ga toch bungy jumpen zonder touw
Rot nou maar weer op. Speelkwartier is over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:19 schreef Plejades het volgende:
[..]
ga toch bungy jumpen zonder touw
Veronica Moser volgt jouw bevel graag opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Plejades het volgende:
Eat Shit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |