tja, dan heeft ie die bedreigingen niet van een vreemdequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat iemand zelfmoord heeft gepleegd, of hij het was of niet. Laat lompe reactie's dan achterwege over wat je van mensen vind die zelfmoord plegen.
Als ik familie van hem was en ik zou dit lezen was ik hier nog niet klaar mee, dat kan ik je wel zeggen.![]()

O ja joh, regelt de HELE familie de begrafenis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh op die fiets..
[..]
het is internet hoorJe moet dan ook al een begrafenis regelen en zo, dan denk je hier echt niet aan.

als je nou had gelezen,had je gezien dat dat niet kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Maar als hij hier 4 dagen geleden voor het laatst is geweest dan is er dus een ingelogde comp geweest die hier heeft lopen lurken

Vast niet... het was dan ook bij wijze van spreke natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
O ja joh, regelt de HELE familie de begrafenis?

Daar staat al een urgent message.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef xman het volgende:
Oh jeetje heeft Frank iets gedaan? Ik zal het op het andere forum vragen waar hij moderator is.

was dus... mogelijkerwijs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef xman het volgende:
Oh jeetje heeft Frank iets gedaan? Ik zal het op het andere forum vragen waar hij moderator is. was

En uiteindelijk leeft ie nog gewoon ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef xman het volgende:
Oh jeetje heeft Frank iets gedaan? Ik zal het op het andere forum vragen waar hij moderator is.

google vertelde mij dat hij ermee gestopt is:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was dus... mogelijkerwijs.

En hier en daar een banquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en we kunnen wel oneindig gaan speculeren, wat zal resulteren in 15 topics, beledigde users enz. enz. , maar het haalt niks uit

welke kneus is er eigenlijk verantwoordelijk voor het forum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
ok dus waar het op neer komt is dat deze hele forumsoftware zo brak is dat er niets echt na te gaan is: het forum zegt 4 dagen geleden maar dat is een bug. Ouwe topics onder zijn originele account zijn niet terug te vinden op 1 na want dat ligt aan de forumsoftware.
Op zo'n beetje alles moeten we Yvonne d'r beweringen geloven.
Afijn, over 2 dagen posten Mineo en Yvonne samen in een topic met: jullie zijn er in getrapt!

dat heb je ook niet van jezelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:
ok dus waar het op neer komt is dat deze hele forumsoftware zo brak is dat er niets echt na te gaan is: het forum zegt 4 dagen geleden maar dat is een bug. Ouwe topics onder zijn originele account zijn niet terug te vinden op 1 na want dat ligt aan de forumsoftware.
Afijn, over 2 dagen posten Mineo en Yvonne samen in een topic met: jullie zijn er in getrapt!

breuls,iteejer,danny,highlanderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:50 schreef Ichi het volgende:
[..]
welke kneus is er eigenlijk verantwoordelijk voor het forum?

niewoaquote:

Nou het andere forum zegt dat hij op 11 augustus zijn laatste post had daar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef Ichi het volgende:
breuls.. ik dacht dat daar al verschillenden topics over waren, waar in besproken was of hij een pedofiel/kinderlokker is
misschien heb ik de verkeerde voor me..

nee, dat ging over mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:52 schreef Ichi het volgende:
breuls.. ik dacht dat daar al verschillenden topics over waren, waar in besproken was of hij een pedofiel/kinderlokker is
misschien heb ik de verkeerde voor me..

uhuh... vast niet... naar mijn weten is Yvonne niet zo (op het forum)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:48 schreef MikeyMo het volgende:

jij bent toch die gast die op minderjarigen geilt?quote:

Naïef,how cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uhuh... vast niet... naar mijn weten is Yvonne niet zo (op het forum)

duidelijk, kheb over jou wel eens een "tjeck deze spastische kneus" topic gezien?quote:

Yvonne is vast wel in voor een leuke rel want daarna gaat men om haar aftreden roepen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uhuh... vast niet... naar mijn weten is Yvonne niet zo (op het forum)

Daar heb ik MikeyMo voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef Trixal het volgende:
[..]
hey,jij bent toch 14? wil je me knuffelen?

het schijntquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef Trixal het volgende:
[..]
jij bent toch die gast die op minderjarigen geilt?

quote:

tja.. speculaties alom dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Yvonne is vast wel in voor een leuke rel want daarna gaat men om haar aftreden roepen natuurlijk

Als je oud en harig bent ga ik akkoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Trixal het volgende:
[..]
Jammer,ik schijn lekker te knuffen

Ik ben jong en kaal,mag dat ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je oud en harig bent ga ik akkoord.

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef Trixal het volgende:
[..]
jij bent toch die gast die op minderjarigen geilt?

Ik wist niet dat ie ooit een relatie met jou gehad heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij valt op labiele puberende meisjes, da's iets anders

daar weet jij heulemaal nix vanaf oh en het is een manquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Trixal het volgende:
[..]![]()
overigens is zo'n dode fok user wel goed voor je necrofiele neigings

Die kunnen dan toch naar R&P gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
, maar er zijn mensen die hier toch zeker wel heel erg mee bezig zijn, zeker gezien geschiedenis etc. etc.

speculeren over iemands dood op een openbaar forum is ook een beetje respectloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we het overbodige gekeuvel en gekibbel hier achterwege laten? Er zijn mensen die dit totaal niet boeiend vinden, maar er zijn mensen die hier toch zeker wel heel erg mee bezig zijn, zeker gezien geschiedenis etc. etc.
Of het nou wel of niet zo is, beetje respectloos voor degenen die wel contact hadden met mineo-Gboy27

Dat wisten we in deel 1 toch alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, hier ging het erover of hij het wel of niet is.

*Knufkroelkras*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch naar R&P gaan
Hier relativeren we gewoon een suicide.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |