Nee,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is er mis met Idols???
Check mijn FB maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kort dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
Trouwens, een meisje van mn oude klas vond dat ik mn haren kort moest doen... Wat nu? Ik wil ze net langer laten groeien.![]()
Moet je dóén!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Ok ok... je zou wel gelijk hebben...![]()
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk.![]()
Wat is dat nou weer voor een vraag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je er dan toch bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zal ik meteen maar even berichten dan?
Ik vind het wel schattig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef Eix het volgende:
Trouwens, een meisje van mn oude klas vond dat ik mn haren kort moest doen... Wat nu? Ik wil ze net langer laten groeien.![]()
Even is leuk, maar niet te vaakquote:
Ja, nou weet ik toch nog niet wat er mis mee isquote:
Idols is leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag?
Eh, ja?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Even is leuk, maar niet te vaak
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik toch nog niet wat er mis mee is!
[..]
quote:
Wat ben jij humorvol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik toch nog niet wat er mis mee is!
[..]
Idols is leuk
Zeg Lilian, jij vindt mij toch wel een guitig knaapje hè?quote:
quote:
Daar heb je t al.quote:
quote:
quote:
quote:
Guitigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg Lilian, jij vindt mij toch wel een guitig knaapje hè?
Chris, je bent puik. Zeg maar Lily.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, neem je oude avatar trouwens weer.quote:
Jaquote:
Je moet uiteraard gewoon doen wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Eix het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je t al.![]()
De ene vind langer haar cool, de ander kort. Denk dat ik t gewoon langer laat.![]()
En heb t een keer heel kort laten knippen maar vond t zelf niet echt fijn, ik ben n grote kluns met gel.![]()
Lilyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Chris, je bent puik. Zeg maar Lily..
Lang haar is ook niet cool hoor als je niet kan stylen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Eix het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je t al.![]()
De ene vind langer haar cool, de ander kort. Denk dat ik t gewoon langer laat.![]()
En heb t een keer heel kort laten knippen maar vond t zelf niet echt fijn, ik ben n grote kluns met gel.![]()
Welke?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, neem je oude avatar trouwens weer.
BAN voor iemand anders aanvragen is strafbaar!quote:
Dat doe ik ook lekker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je moet uiteraard gewoon doen wat je zelf wil..
Die van onze vriend met zijn cupquote:
g g g g g g guitig??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Banaanvraagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
BAN voor iemand anders aanvragen is strafbaar!
PERMBAN!
banaan vraagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
PERMBAN!
Ik kan wel een beetje stylen hoor, alleen niet elk stekeltje perfect zetten met kort haar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Lang haar is ook niet cool hoor als je niet kan stylen.
Ik weet het niet Lily, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo fenomenaal tegen je?
O, nou, ik heb nog 40 gig vrij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
renesite, ik heb trouwens gehoord dat je meer ruimte op je Harde Schijf krijgt als je er een magneet bij houdt.
De ironie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
PERMBAN!
ej T.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef tonks het volgende:
ke ,per
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |