Schoolangst?quote:
Wat is de school?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Schoolangst?![]()
En dan komt het einde van de vakantie dichtbij.![]()
En dan moet ik al die leraren die mij haten weer zien.![]()
Die had ik er eerst staan, maar ik haalde 'm toch weer weg, want ik dacht dat mijn hypercorrectie weer begon toe te slaan.quote:
Ik ben er weer DDquote:
Zit jij ook altijd je posts 5x te editten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die had ik er eerst staan, maar ik haalde 'm toch weer weg, want ik dacht dat mijn hypercorrectie weer begon toe te slaan.![]()
Ik welquote:
Okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Toch maar eens slapen. Doei Speedy!
doei?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Doei Jag, Renesite, Imberr, en de rest.
Wat ik bedóélde te vragen was eigenlijk van welke scholengemeenschap Dhr. -Mo- deel uit maakte.quote:
De rest...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
O, je gaat slapen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Toch maar eens slapen. Doei Speedy!
Oh, ik wordt omschreven als "de rest"?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Ikke noorderpoortquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat ik bedóélde te vragen was eigenlijk van welke scholengemeenschap Dhr. -Mo- deel uit maakte.
ga je alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
Hebben ze in Zwolle dan n school?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat ik bedóélde te vragen was eigenlijk van welke scholengemeenschap Dhr. -Mo- deel uit maakte.
Ik beteken dus toch ietsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
school (de ~, scholen)quote:
Ik weet hoe je je voelt DD, ik weet het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Oh, ik wordt omschreven als "de rest"?
Yes! Ik hoor bij de rest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
1x maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Zit jij ook altijd je posts 5x te editten?![]()
Je bent een vrouw DD, een vrouwquote:
Tief op, Zwolle is een hotspot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Hebben ze in Zwolle dan n school?
Wow, respect...![]()
Thomas á Kempis College Centrum....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:
Dat ik daar toch keer op keer aan herinnert moet worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je bent een vrouw DD, een vrouw
Fijn...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
BOOM HEADSHOT
CCC. Jawel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Thomas á Kempis College Centrum....![]()
En jij?![]()
Lurckertquote:
Dubbel D....topmokkelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tief op, Zwolle is een hotspot..
Ok ok... je zou wel gelijk hebben...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, het CCC is lekker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
CCC. Jawel.
TAK is een kutschool..
Whehequote:
Ben bij vrienden geweest op de camping Agnietenberg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat is er mis met Idolsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |