Ik kán het wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf gedaan?
Wat goed van je!
Ik ga ook vaker op stap hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat deed ik ook 2 jaar geledenalleen met carnaval opstap gaan maar die tijd is nu voorbij
![]()
Je mag je schoolboeken ophalen? Hoeft niet per se dus? Dan zou ik wel weten wat ik zou kiezen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:18 schreef Renesite het volgende:
O ja, ik mag mijn schoolboeken ophalen
betalen moet ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je mag je schoolboeken ophalen? Hoeft niet per se dus? Dan zou ik wel weten wat ik zou kiezen!
Ik moest ze ophalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je mag je schoolboeken ophalen? Hoeft niet per se dus? Dan zou ik wel weten wat ik zou kiezen!
ej maat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
H.O.I.
maar maar maar maar.quote:
Het leven is hard, hè Chris.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zonder?
Jij weet het DD, jij weet het.quote:
Dat kan ook wel even in 1 postquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar maar maar maar.
die fucking telefoon was 2 keer dikker dan een nokia 3310 en 2.5 á 3 keer zo groot, niet normaaal
Ach gut wat schattig toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb mijn boeken al thuisgestuurd gekregen, maar ik durf de doos niet open te maken.
Dat hóópte we tenminste.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zonder?
quote:
Wantquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb mijn boeken al thuisgestuurd gekregen, maar ik durf de doos niet open te maken.
Neem een paar pilletjes en dan kom je er wel weer boven op, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij weet het DD, jij weet het.
Ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik heb echt n vage bui vandaag. Heb geeneens zin om muziek te luisteren.![]()
Hij was n beetje stout op school.quote:
Ik ook rare bui, ik zit niezend in een dikke trui met de laptop op de schoot half tv te kijken en te kijken hoe mijn broer *blij* zit te kijken naar zijn schoolboeken die afgeleverd zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef Eix het volgende:
Trouwens, ik heb echt n vage bui vandaag. Heb geeneens zin om muziek te luisteren.![]()
Dág lieve Chris.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben even FPS Doug kijken.
Ik normaal ook, en de zin begint weer terug te komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Altijd.![]()
Ik draai The Gypsy Kings - Hotel California.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |