Weet ik lekkertje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef tonks het volgende:
Toen ik lily's fotoboek zag kreeg ik een stijve
Jij ook alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef tonks het volgende:
Toen ik lily's fotoboek zag kreeg ik een stijve
gemaakt met een wepkemquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was IJsmeis. En het waren foto's.
Nee ijsmeis ken ik in het echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was IJsmeis. En het waren foto's.
Dan pas tegen mij klagenquote:
Die film heb ik nog gezien ook.quote:
De plaatjes die hij in zijn avater heeft stelerquote:
Alwéér?quote:
Eensquote:
Je brengt het alsof de TT jouwns had kunnen zijn.quote:
"OK"quote:
goh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die fokker schijnt trouwens echt dood te zijn
Nee, nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je brengt het alsof de TT jouwns had kunnen zijn.
Dan is het goed, Lilyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, nee..
Ik sprak niet voor mezelf.
erg nobel van je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, nee..
Ik sprak niet voor mezelf.
En daar kom je nu mee ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die fokker schijnt trouwens echt dood te zijn
als dat gebeurt, sms me eventjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
Als ik dood ga wil ik ook een topic
Jat je mijn icoontje dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
als dat gebeurt, sms me eventjes
Ja, maar dat klagen heb ik al gedaan. Dus die regel telt niet meer, makker.quote:
ooo, is dat de TT norm tegenwoordigquote:
Ik wel.quote:
DD's tieten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
ooo, is dat de TT norm tegenwoordig![]()
mmm, wat wordt dan de volgende
Who the fock is Gboy?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh moet het weer over Gboy gaan?
Het is toch wel bizar hoor...
Ik ken 'm niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh moet het weer over Gboy gaan?
Het is toch wel bizar hoor...
Nee, ik zie het dan als een nobel streven om dan jouw icoontje te gebruikenquote:
Geen FP bericht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef tonks het volgende:
Als ik dood ga wil ik ook een topic
Ja, die subsite van het forumquote:
Anus in je tshirt!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, die subsite van het forum
Die check ik echt nooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, die subsite van het forum
Wat wou je er aan doenquote:
Mooie goatse opdruk hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |