abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29994197

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam : Xfire naam

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    UnleashMitch   : Fjd
    NLboy          : Nlboy
    Sickert.nl     : Niveklaams
    Silver_Shark   : Foksilver
    Ash            : Leenart
    Jazza          : Rudycarell
    Escape_nl      : Escapenl
    Morpheus2002   : Morpheus211983
    BMH            : Bmh
    Kievit19       : Kievit1983
    Cyberrobin     : Cyberrobin
    Frenkyboy      : Sickmyduck76
    PirE           : Pejastojakovic
    Razorback      : Razorback5000
    Droopie        : Johan5324
    MarkXL         : Markvanholstein
    Fillipe        : FillipeNL
    Gunner         : nlgunner
    Molotov25      : molotov25
    domolanglekker : domo666
    jpjedi         : Jedi05071977
    N-E-R-D        : 3kmenace
    Lonewolf2003   : vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, fokjump, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die is er!!!! De server heeft volgend ip-adres: 84.244.130.114:16567
    Ofwel zoeken op de naam Band of Fok!kers

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19 20
    21 22
    23 24
    25

De openingspost:

Die kan je hier vinden.
  • pi_29994289
    razor wil je spelen of moet je werken net als de andere :p
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:58:24 #3
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29994452
    LoL i-spy24 heeft een weekban in GAM

Hou zou dat nou komen...

Ook nog even mijn excuses voor het niet spelen de laatste weken....ik heb het namelijk nogal druk Vanavond en morgenavond ben ik wederom weg / zuipen...

Volgende week ga ik zeker weer spelen! Ik kom waarschijnlijk ook naar de LAN Party...

Voor Admin vragen kunnen jullie me uiteraard altijd mailen of op MSN aanspreken.

nocturne31@hotmail.com (MSN en Mail)
    bandoffok@gmail.com (alleen Mail)
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_29994844
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 13:58 schreef Morpheus2002 het volgende:

Hou zou dat nou komen...

Ook nog even mijn excuses voor het niet spelen de laatste weken....ik heb het namelijk nogal druk Vanavond en morgenavond ben ik wederom weg / zuipen...

Volgende week ga ik zeker weer spelen! Ik kom waarschijnlijk ook naar de LAN Party...

Voor Admin vragen kunnen jullie me uiteraard altijd mailen of op MSN aanspreken.

hoe komt ie daaraan dan
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    pi_29995097
    * Paxlie komt vanavond ook weer spelen

Hoe kan ik bij de clan komen eigenlijk?
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_29995119
    quote:

Hou zou dat nou komen...

Ik wou bijna 1-1-2 bellen omdat hij misschien wel ergens dood licht omdat hij nooit meer wat zegt

@MissesFox ( ) als jij even die plaatjes host doe ik wel een paar potjes mee
    pi_29995127
    gewoon vragen of je in de OP mag dan zit je lichtelijk in de clan :p
    pi_29995133
    ik verveelde me een beetje op een server en ik ging spec-oppen en plots kreeg ik een badge, lol. ik heb een vraagje, kan ik ergens een overzicht vinden welke kit wat beinvloed (bijvoorbeeld: Medic in Tank/APC/Heli word een M.A.S.H unit) (Support word in Tank/APC/Heli een ammo Depo)
    wat ik me vooral afvraag is het feit dat ik gelezen dat als je als Engineer in een heli zit je Crates kan droppen. Hoe wat en is het waar?
    "I don't know quotes" -Quoteless
    pi_29995221
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Silver_Shark het volgende:
    gewoon vragen of je in de OP mag dan zit je lichtelijk in de clan :p
    ja maar ik weet mijn bf2 id nummer ook niet
    Ingame is Paxlie ook de naam trouwens

Op Xfire heet ik ook Paxlie trouwens
    pi_29995251
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Razorback het volgende:

@MissesFox ( ) als jij even die plaatjes host doe ik wel een paar potjes mee
    ken geen uploader
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:19:34 #11
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_29995323
    Voeg me maar even toe op Paxlie@hotmail.com
    dan zorg ik dat die plaatjes gehost worden
    pi_29995359
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

ken geen uploader
    1) Jij kan niet lezen
    2) Jij wilt het niet lezen
    3) Je bent een beetje dom

http://www.imageshack.us hoe vaak moet ik het nog zeggen

Ik ga trouwens voor keuze 3
    pi_29995471
    ik doe het na de vkaantie wel
    pi_29995651
    quote:

Hou zou dat nou komen...

LOL
    Every war is different, every war is the same.
    pi_29995660
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 14:23 schreef Silver_Shark het volgende:
    ik doe het na de vkaantie wel
    Is het zo moeilijk dan dat je er zo lang over moet doen
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:38:06 #16
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29995958
    Gisteren is het er niet echt van gekomen om nog te BF2-en, kijken of het vanavond wel gaat lukken
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29997251
    Hmm..ik heb ook al betaald voor de server,maar sta ik in de OP ???
    Vanavond ben ik weer van de partij...effe geen schilderwerk vanavond.
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:21:07 #18
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29997524
    Zijn die gasten van |Na| inmiddels al gebanned?
    pi_29997748
    ik kwam die kuztah tegen op een andere server.. daar werd ie gekicked door een bad word kicker. Meteen maar even de admin verteld dat hij en zijn clan stats padders zijn.
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:35:54 #20
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29998140
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Hbjr het volgende:
    wat ik me vooral afvraag is het feit dat ik gelezen dat als je als Engineer in een heli zit je Crates kan droppen. Hoe wat en is het waar?
    Nope niet waar.
    Wanneer je engineer bent in een voertuig fix je automatisch de voertuigen en structures in je nabije omgeving.

Arme i-spy, hij bedoelde het zo goed
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_29999032
    Ik moet vanaf morgen gaan verhuizen. En vandaag verfen. Dus dat wordt voorlopig nixet spelen ...
    Before all else, be armed.
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:01:25 #22
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29999308
    quote:
    ( Vanavond en morgenavond ben ik wederom weg / zuipen...
    Ook al gaat het goed samen, ik vind het een valide excuus om niet te kunnen gamen

Denk dat ik zondag pas weer online ben, wegens soortgelijke redenen
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30001195
    Is die shit al gemaild naar EA games,,, ze MOETEN gebanned worden
    Anders stuur ik wel, als iemand maar ff de screens kan uppen bij imagehack bijv.
    BF2: Diamond3d
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:46:28 #24
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30001407
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef Silver_Shark het volgende:
    ik heb de mail verzonden naar EA
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30002525
    Het was weer gezellig op de server maar het werd beetje saai omdat allemaal saaie mappen langs kwamen en heb al een aantal keer gevraagd voor server reset.

@MissesFox nu kan je meteen die foto's uploaden
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:19:49 #26
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30002598
    Ey waar kan ik goede servers vinden dan, diegene die in het spel zitten zijn altijd vol of een slechte ping .
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:36:53 #27
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_30003135
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 12:03 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Gewoon 100 bij ping invullen krijg je alleen servers met ping onder 100..
    nog van het vorige deel
    Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:38:41 #28
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30003186
    Thanks . Ik kan mijn spel trouwens niet patchen, iemand enig idee hoe dat komt?
    pi_30003878
    Ik ga ook weer op de FOK server en nu voor punten en niet om te kloten he Fox
    En als jullie het goed vinden en Mashtuur City komt vlieg ik jullie weer rond

Tot vanavond allemaal
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:22:18 #30
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_30004379
    * Paxlie komt ook weer naar de fokserver toe

waar kan je je bf2 id zien ?
    pi_30004439
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 18:03 schreef Razorback het volgende:
    Ik ga ook weer op de FOK server en nu voor punten en niet om te kloten he Fox
    En als jullie het goed vinden en Mashtuur City komt vlieg ik jullie weer rond

Tot vanavond allemaal
    Ik ben van de partij!! Als ik in het juiste team zit.
    Soms begint er een nieuw spel en word ik opeens overgeplaatst naar het niet BOFFERS team zeg maar
    pi_30004726
    Bah server zit vol,
    Geen admin aanwezig
    en ik wil reset zodat ik begin met leuke maps
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:47:13 #33
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30005048
    Damn ik moet die patch nog steeds installen, loopt het spel daarom best wel brak? Ik heb echt een goede kaart enzo .

Die eerste manier helpt niet, de 2e kan ik die patch bestanden niet goed vinden..iemand die me wil helpen?
    pi_30005549
    Hoe laat word het vandaag battlefielden want dan zal vast wel de server gerest worden?
    En welk team word het fokker team? (USA, China, Mec)
    pi_30005693
    Ik weet dat ik de bevaamde : * DING * was vergeten maar ik had dat ispy nieuwtje al in het vorige topic gepost :
    [PC] Battlefield2 - Part 27
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_30005702
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 18:47 schreef MMaRsu het volgende:
    Damn ik moet die patch nog steeds installen, loopt het spel daarom best wel brak? Ik heb echt een goede kaart enzo .

Die eerste manier helpt niet, de 2e kan ik die patch bestanden niet goed vinden..iemand die me wil helpen?
    misschien de eerste patch 1.01 doen en dan pas patch 1.02 doen
    pi_30005779
    quote:
    De grootste Battlefield 2 hoster van de Benelux, www.i3d.nl Gamehosting, heeft vandaag de prijzen van alle Battlefield 2 servers verlaagd. De prijzen zijn nu als volgt:

Public
    16 gameslots 49,90 euro
    18 gameslots 55,90 euro
    20 gameslots 60,90 euro
    24 gameslots 67,90 euro
    32 gameslots 79,90 euro
    40 gameslots 99,90 euro
    50 gameslots 124,90 euro
    64 gameslots 149,90 euro

Bij elke Public Ranked server zit gratis toegang tot de private BF2 servers van i3d (voor alle wars en clantrainingen). Wil je een keer onze servers testen? Op deze pagina vind je een compleet overzicht van de gameservers die i3d host.
    bron: battlefield2.nl

wou het maar even melden
    pi_30005796
    Hoe ziet het met die performance optimizer? Die patcht over de .exe? Is dat betrouwbaar? Werkt het?
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:16:35 #39
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30005912
    Nevermind, je moet gewoon meer dan 1gb ruimte overhebben
    pi_30005944
    Jedi, ik zit bij tafel 33 en je telefoonnummer ligt thuis.
    Maaar deze computers zijn echt lauw
    Hell To The Liars
    pi_30006492
    -edit-
    pi_30006733
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 19:09 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

misschien de eerste patch 1.01 doen en dan pas patch 1.02 doen
    Mag niets uit maken.

Maar goed, hier weer een ding van

Jullie posten allemaal veels te snel om alles bij te houden dus daar ga ik dan ook echt mee stoppen. Hier nog steeds zonnig dus dat is wel lekker, af en toe een lekker wijntje en af en toe een lekker wijntje teveel. Ik zie dat Ajax gister zowaar nog gewonnen heeft, naja een goede generale is een....
    Jammer dat ik t niet kan volgen as zondag want in de Toscane verwacht ik nou niet echt een goede TV verbinding maar ach.

Over dat TGS. Klinkt allemaal goed maar aangezien ik op zn vroegst pas op 4 september weer helder ben en in misschien zelfs de week er na lijkt het me handig als de admins dat even onderling afhandelen, dat kunnen mijn medesmurfjes best

@Kievit, heb je niet aangedrongen bij die toko op een 256mb 6800GT voor een schappelijke prijs ? Ze bieden het nml wel aan en ze zijn dan volgens mij verplicht om een vergelijkbaar alternatief aan te bieden.

Maar anyway, ik ga weer eens door met de wijn. Die bevalt me uitermate goed. Veel schiet plezier nog Nog 1 week en dan kan ik op mn AMD spelen
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30006793
    Wie gaat er vanavond allemaal spelen want zonder fokkers is er ook weinig aan en kan iemand misschien de server resetten want ik wil wel in goede maps beginnen
    pi_30008305
    voor de mensen die om i spy geven, een FA met humor :
    Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
    hij heeft nu ook een ban op het hele forum te pakken.

anyway is er al wat bekend over die patch waneer die komt ofzo?
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:34:42 #46
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30008364
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 20:32 schreef Gamedemon het volgende:
    voor de mensen die om i spy geven, een FA met humor :
    Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
    hij heeft nu ook een ban op het hele forum te pakken.

anyway is er al wat bekend over die patch waneer die komt ofzo?
    september
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30008366
    Damn mn BF2 flipt op de nieuwe catalist driver,kan ik de oude er weer overheen zetten?
    Of hoe gaat dat?
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_30008478
    is iedereen aan het overwerken ofzo
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:52:25 #49
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30008872
    Ey wat doet die patch eigenlijk . Ik heb hem geinstalled maar het spel draait nog steeds niet goed. Komt dat omdat ik maar 512mbram heb? Ik heb een 6800GE dus met die videokaart zit het wel snor.

Elke keer als ik het spel ga spelen duurt het eerst een halfuur voordat het spel is 'opgewarmt' en vloeiend speelt. Wtf kan ik hier aan doen? Als ik bij ctrl alt del kijk zie ik dat het spel 320mb aan geheugen in beslag neemt .
    pi_30010301
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
    Damn mn BF2 flipt op de nieuwe catalist driver,kan ik de oude er weer overheen zetten?
    Of hoe gaat dat?
    hmm ik had de beschikking over windows XP system restore.. Nieuwe over oude heenzetten gaat meestal niet tenzij:
    Je de nieuwe verwijdert.
    Een drivercleaner eroverheengooit.
    En de oude er weer opzet
    pi_30010358
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
    Ey wat doet die patch eigenlijk . Ik heb hem geinstalled maar het spel draait nog steeds niet goed. Komt dat omdat ik maar 512mbram heb? Ik heb een 6800GE dus met die videokaart zit het wel snor.

Elke keer als ik het spel ga spelen duurt het eerst een halfuur voordat het spel is 'opgewarmt' en vloeiend speelt. Wtf kan ik hier aan doen? Als ik bij ctrl alt del kijk zie ik dat het spel 320mb aan geheugen in beslag neemt .
    Misschien je CPU? Alle niet nodige progamma's afgesloten? anders 512 MB bijprikken (en stel in je virrusscanner in dat ie je bf2 directories met rust laat)
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:58:18 #52
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30011038
    Ey wtf..ik heb laatst mn bios gereset, maar nu staat er hier dat ik een 1.3 processor heb . Terwijll ik een amd +2700 heb WTFFFF
    pi_30011346
    Gaan er nog BoF!fers die gaan knallen vanavond of niet??
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:07:50 #54
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_30011416
    ik ben geen BOF-er, maar ik zal het zo weer opstarten
    eerst ff teamspeak joinen dan
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:10:39 #55
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_30011520
    Waarom kan ik de teamspeak server niet joinen ?
    pi_30011527
    admin aanwezig via xfire
    pi_30012143
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef MMaRsu het volgende:

512mb is al een jaar of 2 eigenlijk te weinig om lekker mee te gamen, ik heb er 1gig inhangen, loopt nog niet naar me zin dus binnekort maak ik er 2 van
    pi_30012302
    Vorige week effe gedraaid met 2 gig...laadtijden gaan echt een keer zo snel. Vooral bij Verifying Client Data..
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:39:01 #59
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30012673
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

512mb is al een jaar of 2 eigenlijk te weinig om lekker mee te gamen, ik heb er 1gig inhangen, loopt nog niet naar me zin dus binnekort maak ik er 2 van
    Heb het probleem al ontdekt, pc 'denkt' ineens dat ik een 1.3 Ghz CPU heb
    pi_30012696
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Paxlie het volgende:
    Waarom kan ik de teamspeak server niet joinen ?
    zit wachtwoord op
    pi_30013036
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm ik had de beschikking over windows XP system restore.. Nieuwe over oude heenzetten gaat meestal niet tenzij:
    Je de nieuwe verwijdert.
    Een drivercleaner eroverheengooit.
    En de oude er weer opzet
    Ja bij ATI kan je z`on tooltje downen,die de driver verwijderd,heb Omega geprobeerd maar doet hetzelfde,krijg opeens allemaal gekleurde verticale strepen in beeld net als het spel begonnen is
    Snap er geen moer van,
    Welke driver was nou goed voor bf2 van ati?
    pi_30013164
    Hmmzz me punten zijn niet bijgewerkt van de laatste paar potjes als bevelhebber... waren toch aardig wat punten en 2x een medaille....
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:54:18 #63
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_30013317
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 22:39 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

zit wachtwoord op
    pi_30013418
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Fok! dat is um
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:05:56 #65
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_30013780
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Fok! dat is um
    die werkt niet
    pi_30013946
    Ben uit de gamesyndicate, Jedi, Sickert en Jedi ontmoet!!
    maar we hebben goede zaken gedaan waarover
    Jedi meer zal schrijven. Drie belangerijkste punten

* 25 euro (min. 35 mensen, max. 45)
    * 16 september van 20.00 tot 06.00
    * De zaal is van ons, dus zelfs je eigen xbox kan je meenemen om evt. online te spelen, en ook de
    Beamer is van ons.

Dat gaat gezellig worden, want je kan ook vrienden meenemen.
    Hell To The Liars
    pi_30013963
    En supergeile computers
    Hell To The Liars
    pi_30014779
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef Droopie het volgende:
    Ben uit de gamesyndicate, Jedi, Sickert en Jedi ontmoet!!
    maar we hebben goede zaken gedaan waarover
    Jedi meer zal schrijven. Drie belangerijkste punten

* 25 euro (min. 35 mensen, max. 45)
    * 16 september van 20.00 tot 06.00
    * De zaal is van ons, dus zelfs je eigen xbox kan je meenemen om evt. online te spelen, en ook de
    Beamer is van ons.

Dat gaat gezellig worden, want je kan ook vrienden meenemen.
    hey johan!!

waren zeker vette pc's!
    goed spul daar hopelijk krijgen ze die nachtvergunning rond
    dan kunnen we lekker gaan knallen

was gezellig ook en mister wheels moet voortaan maar eerst om het hoekje kijken

er kan wel eens een tank aankomen
    Narf!
    pi_30014814
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Paxlie het volgende:

[..]

die werkt niet
    FOK! is de pass met hoofdletters dus
    Narf!
    pi_30016193
    net ff battlefield 2 op de fok server gedaan, I-spy24, onze alles wetende pro elite bf2 gamer kwam niet boven de 12 punten uit in de 5 potjes dat ik gespeeld heb
    pi_30016961
    Ik weet niet wat die server tegen me heeft maar

A: me punten worden niet meer opgeteld.
    B: Ik sta altijd in de min met teamwork terwijl ik niet op teammaatjes etc. schiet. Dat geeft hij ook niet aan!
    Kreeg zelf minpunten omdat ik en Razorback dood werden geschoten door een helicopter :S
    pi_30017222
    * DING *
    Nou dames hier dan de rapportage over ons bezoek aan the Gamesyndicate Rotterdam.

Vanavond zijn Johan, Sickert, Mr Wheels en Jedi op bezoek geweest om wat spijkers met koppen te slaan voor onze lanparty. In Rotterdam aangekomen en elkaar ontmoet bij station Blaak blijkt dat we Johan missen. De telefoon wordt dan door hem opgenomen met `Hier spreekt tafel 33` oftewel hij was al aan het warmdraaien binnen. We zijn snel naar het gamesyndicate gelopen en ons gemeld bij de bar.

We werden goed ontvangen door Jur en werden gelijk apart genomen om het een en ander door te spreken onder het genot van een cola van het huis. Begin was al goed... Alleerst deelde hij ons mee dat defightnight eigenlijk niet echt iets voor ons is. Het is voor min of meer genodigden die wat betekenen in de gamewereld. Volgens hem een selectie van de beste gamers ter wereld..
    Wel biedt hij aan een avond voor ons te organiseren onder bepaalde voorwaarde waarbij hij een prijs kan maken waarvoor we de hele tent exclusief tot onze beschikking hebben met personeel. We mogen zelfs onze eigen spullen etc meenemen. Hetgeen is onder voorwaarde gesteld dat de nachtvergunning verleend wordt door gemeente Rotterdam. We stellen de datum voor van 16 september en dit is geen prbleem en Jur beloofd om zo snel mogelijk met een voorstel te komen.

We worden naar onze plaatsen begleid waar we zien dat Johan al druk verwikkeld is in een virtuele strijd op het slagveld. We krijgen plaatsen en de pc`s worden vanaf de bar vrijgegeven. Je kiest je spel en kan zo beginnen met spelen. Er zitten wel 42 vette spellen op die pc`s die je vanuit een heerlijke stoel kan bedienen. De hardware is gewoon prima in orde bevonden!

Na een tijdje vraagt Jur weer eventjes om mee te komen waarna hij tot zijn voorstel komt:

-minimaal 35 personen, maximaal 42
    -speciale prijs van 25 euro pp excl. drank
    -Exclusieve verhuring dus geen vreemden
    -16 september van 20.00 tot 0.600
    -Alles onder voorbehoud dat de vergunning verleend wordt.
    -vooruit betalen

Wij zeggen toe dit voor te leggen aan de clan met de verwachting een positieve bevestiging te kunnen doorgeven ten laatste zondagavond. Dit zo snel mogelijk vanwege de periode voor vergunningaanvraag.

We hebben nog tot 23.00 doorgespeeld al viel het me niet mee zonder TS. Nu moesten we echt vertrekken omdat de parkeergarage ging sluiten.

Nou mensen een geweldige avond gehad en leuk mensen eens in het echt te ontmoeten. Wat ik nu verwacht van iedereen is een aanmelding officieel en als we de bevestiging hebben van de vergunning dan moet er ook vooraf betaald worden aan mij aangezien ik geen 850 euro ga voorschieten.

Hier de lijst van aanmeldingen zo ver:

Sickert+maat
    Mr Wheels
    Dr Bravo
    Dun Tinnus
    Timinater
    Jedi
    Hobbes
    Linux
    Johan + 7 maten
    Dickie
    Escape
    I-spy
    BMH
    Morpheus
    Stoja
    FJD
    Jafarx
    Ash

Teller staat dus op: 28

Nog 14 plaatsen beschibaar.........

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 27-08-2005 08:27:20 ]
    pi_30017424
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:

VERHAAL

Sickert+maat
    Mr Wheels
    Dr Bravo
    Dun Tinnus
    Timinater
    Jedi
    Hobbes
    Linux
    Johan + 7 maten
    Dickie
    Escape
    I-spy
    BMH
    Morpheus
    Stoja
    FJD
    Jafarx
    DOMO
    Ash

Word toch wel nieuwsgierig en het is hier niet ver vandaan... Heb het vaker gedaan (meetings, geen LAN-Party) en dat was elke keer weer tof! Ik ga ff de datum bekijken en overwegen...
    pi_30017521
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Word toch wel nieuwsgierig en het is hier niet ver vandaan... Heb het vaker gedaan (meetings, geen LAN-Party) en dat was elke keer weer tof! Ik ga ff de datum bekijken en overwegen...
    Niet denken, gewoon doen. Je hoort er gewoon bij, zie je vaak online en in het squad!
    pi_30018551
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Niet denken, gewoon doen. Je hoort er gewoon bij, zie je vaak online en in het squad!
    inderdaad
    en neem evt aanhangsel mee

@ jedi
    was echt goed spul daar
    alleen denk ik wel dat ik mn Zboard mee neem want ik moest de eerste ronde erg wennen.. (76 punten en goud)

verders leuke tent waar een lekkere gamesfeer hangt enzo

Mensen aanmelden!!!
    Narf!
    pi_30018949
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
    * DING *

Sickert+maat
    Mr Wheels
    Dr Bravo
    Dun Tinnus
    Timinater
    Jedi
    Hobbes
    Linux
    Johan + 7 maten
    Dickie
    Escape
    I-spy
    BMH
    Morpheus
    Stoja
    FJD
    Jafarx
    DOMO
    Ash

huh had ik me al aangemeld ? Denk niet dat ik dat redt. (werk op vr/za) en die doekoes kan ik de komende maanden niet missen
    pi_30019611
    OMG!! OH MY FUCKING GOD

dit stuurde ispy dus net naar me...

met het verhaal of wij dit toevallig waren...
    had ie van een ''vriend'' die fotograaf is en niet wist dat wij daar waren en maakte ''toevallig'' een foto en ''toevallig'' staan wij er op Jedi sickert en wheels (ik heb wel een flits gezien maar daar let je verder niet op)

dus ik vraag waarom maakt er iemand een foto van ons die ons nieteens kent.... hij gaf als rede dat ie daar dan toevallig was en misschien wel naar de wc moest ofzo

ff een paar stukjes van het gesprek:

Keffo.nl: @ BF2: Sickert.nl | thnx JEDI zegt:
    lijkt me sterk dat die vriend dat toevallig doet zonder te weten dat wij daar waren en dan toevallig dezelfde avond dat naar jou stuurt

ja maarwat deed die daar?

Iwan Spyros zegt:
    Weet ik veel. Mischien poeplen?

wist hij dat we daar waren ofzo?

bedoel je neemt niet zomaar foto's

Iwan Spyros zegt:
    neu...ik denk dat jullie gewoon 1 van de foto's waren van die avond.Want er stonden meer mensen op als je goed kijkt

Iwan Spyros zegt:
    ken niet.. anders had ik het wel gezegd.

Iwan Spyros zegt:
    Ik heb ook foto's van andere gasten die daar die avond waren binnengekregen.En jullie zeiden dat je er heen zou gaan en alles zouden uittesten en aangezien 1+ 1 = 2 dus mensen die BF2 gaan spelen dan opvallen dacht ik: hey...mischien zijn jullie dit omdat jullie van wat ik hoorde de enigen waren die aan het spelen waren

nou ja... denk wat je er van wil denken maar ispy heeft zo z'n connecties

vanuit zimbabwe

volgens mij was ie er gewoon zelf en woont ie op blaak zelf in een doos

maar zolang die me blijft verbazen mn z'n ^Ding^(en) mag ie best mee blijven doen
    Narf!
    pi_30020314
    Net terug uit griekenland, morgen maar weer even gamen
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_30021844
    quote:
    Sorry hoor...maar ik vind dit nogal eng...

Beetje stalker idee. Wel heel stomtoevallig..
    pi_30021849
    Oke

Domo gaat van de lijst af...(Had de eerste lijst gekopieerd)
    Raffie erbij??

En ik vergeet te melden dat we server tools mogen draaien op een aantal pc`s die avond. Dit moet echter wel van te voren worden aangeleverd want het wordt door een IT-er van TGS geinstalleerd.
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:40:42 #81
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_30021869
    Met een examen op 17 september gaat het dus niets voor mij worden helaas..
    Volgende keer beter... Hae fun guys..
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:57:44 #82
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30021938
    Ik wil ook naar de meeting...maar waarom is het zo ver weg?
    pi_30022121
    WTF?!!?!
    Kan iemand mij uitleggen wat er met mijn account is gebeurt?
    Kijk in in mijn BFHQ, krijg ik dit:[img][/img]
    Ik heb ongeveer 3 dagen niet gespeeld... Ik speel nooit met anti-tank of een assault rifle, alleen maar met support. Ook zijn al mijn medals en ribbons weg, dat waren er heel wat.
    Ben ik gehacked ofzo of is dit weer zo'n grappige bug
    Er zit een knop op je TV
    Die helpt je zo uit de puree
    Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
    Jailbait Gallery
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:29:36 #84
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30022149
    Mmm...ziet er idd niet goed uit. Heb je Battlefield gerestart?
    pi_30022164
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef nlboy het volgende:
    Mmm...ziet er idd niet goed uit. Heb je Battlefield gerestart?
    huh wtf?! Nu is inderdaad alles weer normaal
    Okay ben iets te voorbarig geweest met schelden
    Er zit een knop op je TV
    Die helpt je zo uit de puree
    Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
    Jailbait Gallery
    pi_30022240
    iemand bf2 spelen???
    pi_30022357
    kan iemand van hier er een paar gasten op de server er van af kicken nlboy en ik willen er op dus
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:52:52 #88
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30022370
    Ja ik wil erop maar denk dat nog geen admin online is
    pi_30022389
    et zijn alleen maar onbekende die op de fok server spelen
    pi_30022514
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 09:32 schreef cappp het volgende:

[..]

huh wtf?! Nu is inderdaad alles weer normaal
    Okay ben iets te voorbarig geweest met schelden
    Heb ik ook 2x gehad, opnieuw inloggen lost het probleem op.
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:10:47 #91
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_30022558
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef Sickert het volgende:
    OMG!! OH MY FUCKING GOD

[[url=http://img356.imageshack.us/img356/8464/naamloos1xu.th.png]afbeelding][/URL]

dit stuurde ispy dus net naar me...

met het verhaal of wij dit toevallig waren...
    had ie van een ''vriend'' die fotograaf is en niet wist dat wij daar waren en maakte ''toevallig'' een foto en ''toevallig'' staan wij er op Jedi sickert en wheels (ik heb wel een flits gezien maar daar let je verder niet op)
    Hey das TOEVALLIG!

*hoort de Psycho theme*
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:20:20 #92
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30022698
    Ik sta ook bij de LA N Party lijst toch?
    pi_30023845
    effe een nieuwe account gemaakt speciaal voor fok!

online naam : [BoF]kogelvoer
    pi_30023902
    kan er iemand effe op de bof server er 1 van af kicken
    wil er namelijk weer op
    pi_30024865
    hou er voor mij maar voorlopig op 3 maten mee, dan vullen we evt. te min mensen aan.
    andere mensen mogen ook vrienden meenemen hoor/
    Hell To The Liars
    pi_30025152
    Ispy FA humor

JP, je bent goed bezig als ik t zo eens hoor. Ziet er allemaal goed uit, ben dan ook erg benieuwd. Hoop idd wel dat ik mn Zboard mee mag nemen want anders...en TS installeren en een Rcon tooltje.

Dan Sickert als commander op de Beamer, lijkt me iig erg gaaf.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30025893
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ispy FA humor

JP, je bent goed bezig als ik t zo eens hoor. Ziet er allemaal goed uit, ben dan ook erg benieuwd. Hoop idd wel dat ik mn Zboard mee mag nemen want anders...en TS installeren en een Rcon tooltje.

die pc op de beamer gaat een beetje moeilijk volgens mij.
    maar je Zboard kan je meenemen. das geen probleem.

ik ga lekker heel de avond counterstrike: source spelen
    dat was een gaaf spel.
    Hell To The Liars
    pi_30026414
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ispy FA humor

ben de laatste tijd ook erg vaak tankboy
    dat gaat namelijk ook erg goed gister 74 punten en eerste

[ Bericht 8% gewijzigd door Sickert op 27-08-2005 13:38:18 ]
    Narf!
    pi_30026439
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef Droopie het volgende:

[..]

die pc op de beamer gaat een beetje moeilijk volgens mij.
    maar je Zboard kan je meenemen. das geen probleem.

ik ga lekker heel de avond counterstrike: source spelen
    dat was een gaaf spel.

overloper
    Narf!
    pi_30027130
    bezig met instaleren
    pi_30027312
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef CittaR het volgende:
    bezig met instaleren

Welcome to the Battlefield 2 addicts

en kom ook naar de Fok! fightnight!
    Narf!
    pi_30028220
    ik kom misschien toch wel... klinkt wel lache... laat het nog weten

ok ga toch niet mee...

[ Bericht 20% gewijzigd door jazza op 27-08-2005 18:28:42 ]
    pi_30029000
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 14:32 schreef jazza het volgende:
    ik kom misschien toch wel... klinkt wel lache... laat het nog weten
    ja joh, lachen neem iemand mee die van computeren houdt en helemaal los tot 06.00.
    voor de mensen die roken, er mag zelfs gerookt worden achter de computers.
    Hell To The Liars
    pi_30029071
    heb net 2 x 512 erbij gezet en het gaat lekker, zit nu 2 gb in, geen happeringen meer
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:20:17 #105
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30029461
    Kan je daar goedkoop parkeren in de buurt?
    pi_30029509
    gister lachen bij de wetlands (dacht ik).
    ik had anti tank kit, en een andere gozert in me team ook.
    we zaten op een heuveltje vlak boven een vlag die de vijand net gepakt had, super veel respawns daar, dus wij om en om een raket schieten,paar doden, vervolgens komen er 3 rakketten terug die ons miste, wij weer verder,weer paar doden, hun weer 3 ging me maat dood, ik loop naar voren, schiet er nog 1 en toen werd ik in me rug geschoten.
    was ook op de fokserver weet niet of iemand dat gezien had
    pi_30029569
    Vanvond moet ik invallen voor de clan van me vriend

wel cool, toch!
    pi_30030281
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
    vanaf 2300 gratis om de hoek, verder kan je achter hofplein gratis parkeren, maar dan moet je ver
    lopen.

maar die foto is echt vreemd, het zijn ze echt!!
    Hell To The Liars
    pi_30030340
    Ik heb me toen aangemeld voor BoF en kreeg laatst zo'n mailtje voor die LAN, maar verder wat???
    Zijn er wars ofzo? Trainingen?
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_30030595
    Nee hoor gezellig in de Gamesyndicate met zijn allen knallen.
    Met zijn allen op de server, die neem ik aan voor die avond
    voor alle aanwezigen beschikbaar is.
    Onder het genot van een drankje en een hapje. New york Pizza.

Zie het meer als een 2e Battlefield launchparty
    Hell To The Liars
    pi_30030636
    ik bedoel in het algemeen, niet op die lan
    pi_30031797
    Johan & ik dachten aan het CLUBLIED
    pi_30031902
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:46 schreef Silver_Shark het volgende:
    Johan & ik dachten aan het CLUBLIED
    dire straits - brothers in arms
    pi_30031995

Sickert+maat
    Mr Wheels
    Dr Bravo
    Dun Tinnus
    Timinater
    Jedi
    Hobbes
    Linux
    Johan + 3 maten
    Dickie
    Escape
    I-spy
    BMH
    Morpheus
    Stoja
    FJD
    Jafarx
    Ash
    Rudy Carell (?)
    NL boy (?)

Teller staat dus op: 23 (vraagtekens niet meegerekend)

Nog 19 plaatsen beschikbaar.........

Mensen mbiliseer iedereen di het leuk kan vinden want we moeten aan de 35 personen komen voor morgenavond!!!
    Anders wordt het afgeblazen wegens financiele risico`s

Er zijn een aantal mensen die hier veel posten maar niet reageren op de lanparty.:

Diamond
    Razorback
    Paxlie
    mmarsu
    n-e-r-d
    Disorder
    Gamedemon
    Dries
    Ghostbuster
    Raffie
    Capp
    Dekkered
    CittaR
    Beach

@Morpheus: Je staat erbij hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 28-08-2005 00:41:16 ]
    pi_30032009
    jpjedi mijn vraag gelezen?
    pi_30032031
    kan je deze id ook op de clanserver van bof zetten

48196659
    pi_30032042
    @jedi

Schrap mij maar van de lijst. 17 September kon ik met enig passen en meten wel komen,maar de 16e kan ik echt niet. verjaardag en natuurlijk de rally..
    pi_30032046
    ik ga niet mee naar de lanparty
    pi_30032093
    ik heb al een lan bij vrienden precies op die datum
    pi_30032104
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:55 schreef Beach het volgende:
    jpjedi mijn vraag gelezen?
    Oh had hem gemist. sorry

Nou het is gewoon een LAN party waarbij we een gamecentre in Rotterdam afhuren. Kunnen we elkaar eens zien. Het is gewoon een avondje lol en veel BF2 al is er alles mogelijk natuurlijk. Lees de link in mijn onderschrift en ons laatste verslag van TGS (dat gamecentre; www.gamesyndicate.nl).

Geen trainingen wars whatsoever want dat gaat via Clanbase en dat valt onder BMH zijn TOKO.
    pi_30032133
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:58 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Oh had hem gemist. sorry

Nou het is gewoon een LAN party waarbij we een gamecentre in Rotterdam afhuren. Kunnen we elkaar eens zien. Het is gewoon een avondje lol en veel BF2 al is er alles mogelijk natuurlijk. Lees de link in mijn onderschrift en ons laatste verslag van TGS (dat gamecentre; www.gamesyndicate.nl).

Geen trainingen wars whatsoever want dat gaat via Clanbase en dat valt onder BMH zijn TOKO.
    dus ik ben een tijd lid nu van BoF zonder ook maar ooit een ander lid online te zijn tegengekomen
    pi_30032261
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef Beach het volgende:

[..]

dus ik ben een tijd lid nu van BoF zonder ook maar ooit een ander lid online te zijn tegengekomen
    Dan zit je toch echt op de verkeerde server

We zijn normaal met een man of 8-10 aanwezig door de week en nog veel meer in het weekend

Kijk eens naar de mensen die in het BOF squad zitten aan een van de zijde
    pi_30032334
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:56 schreef dekkered het volgende:
    ik ga niet mee naar de lanparty
    jammer..

Jij en demon staan afgestreept
    pi_30032596
    ik heb het ff geprobeerd op de fok server... maar dat was egt te laggy voor mij, tot nu toe de enige server waar je niet chill kan spelen. jammer
    pi_30032705
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 17:14 schreef CittaR het volgende:
    ik heb het ff geprobeerd op de fok server... maar dat was egt te laggy voor mij, tot nu toe de enige server waar je niet chill kan spelen. jammer
    Tja..als er één tussen zit met een 14k4-modem knalt alles in elkaar. Normaal als er een admin bij in zit,worden zulke lui gekickt.
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:53:15 #126
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30033814
    bah. net 100 punten @ Karkand + Meritorius Unit Ribbon... zijn de stats traag
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_30034042
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
    ik heb al een lan bij vrienden precies op die datum
    neem ze mee naar rotterdam
    Hell To The Liars
    pi_30034084
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
    we gaam gewoon met de trein joh!

jafar ik + support gaan ook waarschijnlijk met de trein! je kunt wel met mij mee naar het station rijden kom ikje wel ophalen
    Narf!
    pi_30034416
    *spring spring spring*

neem mensen mee! 1 a 2 vrienden (als je die hebt )

kom op!!

die toko moet vol!
    is erg gaaf spul!

en je word gefotografeerd door een vriend van I-spy
    Narf!
    pi_30034596
    ik heb er mischien ook nog 1 bij dat laat ik je morgen weten jedi (ik heb nietzoveel vrienden )
    Narf!
    pi_30034693
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Tja..als er één tussen zit met een 14k4-modem knalt alles in elkaar. Normaal als er een admin bij in zit,worden zulke lui gekickt.
    denk niet dat dat het is, want bijna op elke server die ik speel loopt alles prima. en op de server van fok geeft ie de hele tijd aan dat ik problemen heb met mijn verbinding
    dan ga ik naar een andere server toe, en dan loopt alles weer prima... beetje jammer wel
    pi_30035191
    Ik kan alleen op full screen spelen
    maar dan kan ik mn teamspeak niet bedienen meer
    krijg hem niet naar het bureaublad kolere ding
    pi_30035843
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef CittaR het volgende:

[..]

denk niet dat dat het is, want bijna op elke server die ik speel loopt alles prima. en op de server van fok geeft ie de hele tijd aan dat ik problemen heb met mijn verbinding
    dan ga ik naar een andere server toe, en dan loopt alles weer prima... beetje jammer wel
    Bij mij ook, de fok-server loopt 'eerder' haperend dan andere servers wanneer er high-pingers zijn.
    En nu ga ik vast voorzuipen en uit!!
    pi_30035962
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
    Ik kan alleen op full screen spelen
    maar dan kan ik mn teamspeak niet bedienen meer
    krijg hem niet naar het bureaublad kolere ding
    Je kunt de essentiele knoppen van TS instellen en ingame gebruiken. Bij mij zit kanaal wisselen onder `*`. Handiger is TS op ee ander pc/laptop maar dat moet ik nog installeren eigenlijk.

Maar bij het gamesyndicate heeft men ventrillo geïnstalleerd staan en die schijnt ook beter te zijn dan TS.. Misschien moeten we die eens proberen.

MAAR MENSEN, IK VERWACHT VEE LVAN VANAVOND MBT DE DEELNEMERSLIJST. VANAVOND MOET HIJ VOL WANT IK ZIE HET MORGEN NIET MEER GEBEUREN EN VANWEGE DE VERGUNNING MOET IK MORGENAVOND ANTWOORD GEVEN!! plzzz

Ideetje om de FOD-ers toch over te halen?? Posteman

Anders GoT??

Ik stel voor dat ik morgen een thread aan maak in Gam op Fok! om dan maar niet BF2-ers over te halen...Of toch GoT?

Wat denken jullie wapenbroeders??
    pi_30036161
    3e keer dat ik de fok server probeer, verspreid over de dag. en nog steeds hapert die als een malle
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:41:32 #136
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30036548
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:

-knip-
    Sorry guys, maar ik kan niet . Anders was ik mss wel gekomen, maar het komt niet goed uit
    pi_30037756
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef CittaR het volgende:
    3e keer dat ik de fok server probeer, verspreid over de dag. en nog steeds hapert die als een malle
    hier helaas ook...

dat gebeurt echt niet vaak :S

(was trouwens net anat TK killen) iets in mij zei dat dat ff moest
    Narf!
    pi_30038308
    quote:
    lol

oud maar wel ok
    Narf!
    pi_30038413
    Nou ik ging even bij een andere server op visite
    Rij ik verdomme op een mijn en met een paar manschappen aan boord
    Stond ik gelijk -8
    Een goed begin is het halve werk
    pi_30038439
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 20:45 schreef Ghostbuster het volgende:
    Nou ik ging even bij een andere server op visite
    Rij ik verdomme op een mijn en met een paar manschappen aan boord
    Stond ik gelijk -8
    Een goed begin is het halve werk
    dat verdomde TK systeem ook... ik begin me steeds meer te irriteren aan alles dat niet werkt of kut is

EA moet opschieten met die patch
    Narf!
    pi_30038448
    Och...dat valt wel mee. Vraag Jedi maar eens
    pi_30038761
    What is Battlefield? sickert dont hurt me, dont hurt me, no more!
    pi_30038938
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
    What is Battlefield? sickert dont hurt me, dont hurt me, no more!
    [[url=http://img119.imageshack.us/img119/3376/screen0097iq.th.jpg]afbeelding][/URL]
    heb jij de nederlandse versie die zuigt erg
    pi_30038984
    die nederlandse ..heb 'm er nog geen 5 minuten op gehad...
    Toen maar de engelse erop gezet.
    pi_30039059
    ben te lui om te uninstaleren
    pi_30039370
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
    ben te lui om te uninstaleren
    hoeft niet gewoon opnieuw installen (overheen) en dan die patch er overheen

@ plaatje... damn dat was in karkand daar gingen er veel vliegen zeg
    Narf!
    pi_30040038
    ja dat zijn echt zwaar vette gevechten , we hadden nog maar 1 vlag en jullie de rest van het veld dus dan zit je ingesloten, dan is battlefield op zen vetst als je op het verliezende team zit.
    golf na golf na golf na golf die usa honden slachten echt te vet
    pi_30040076
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
    ja dat zijn echt zwaar vette gevechten , we hadden nog maar 1 vlag en jullie de rest van het veld dus dan zit je ingesloten, dan is battlefield op zen vetst als je op het verliezende team zit.
    golf na golf na golf na golf die usa honden slachten echt te vet
    kapot kapot kapot!!
    Narf!
    pi_30040364
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 20:47 schreef Suikermais het volgende:
    Och...dat valt wel mee. Vraag Jedi maar eens
    LOL

Wat was het ook al weer? -14 in een klap?
    pi_30040480
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

jammer..

Jij en demon staan afgestreept
    ik woon namelijk helemaal in zeeland en heb ook geen tijd ook
    pi_30040567
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef jpjedi het volgende:

[..]

LOL

Wat was het ook al weer? -14 in een klap?
    of je hebt dit:

pi_30041504
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 22:00 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik woon namelijk helemaal in zeeland en heb ook geen tijd ook
    kom je toch op je scooter, en tijd maak je gewoon.
    Hell To The Liars
    pi_30041870
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 22:02 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

of je hebt dit: [afbeelding]

Das ook een goede ja
    pi_30042560
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

kom je toch op je scooter, en tijd maak je gewoon.
    ben nog maar 15 dus dat lukt niet en dat is te verweg
    pi_30042654
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef dekkered het volgende:

[..]

ben nog maar 15 dus dat lukt niet en dat is te verweg
    ja wie woont er dan ook een zeeland
    Narf!
    pi_30042788
    Was weer cool Ispy onder me kunnen houden
    pi_30042903
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja wie woont er dan ook een zeeland
    IK!!!!!
    pi_30044266
    FOK! LANPARTY in the gamesyndicate Rotterdam

Het staat op Fok! Gam pagina

Ff allemaal reageren zo nu en dan dan lijkt het een populair topic

[ Bericht 36% gewijzigd door jpjedi op 27-08-2005 23:56:48 ]
    pi_30044497
    Wie helpt fox de winter door?? Hij mag wel komen maar heef tgeen geld voor entree!
    Hij zoekt geldschieters...Wat hij er vor over heeft moet je hem zelf vragen..

@Dickie
    Ik hoor van Foxie dat je niet kan komen op de lanparty?? klopt dit? Het is vrijdag de 16e.....
    Anders moet ik de inschrijvingslijst aanpassen...Zou het erg jammer vinden als je niet kan komen
    pi_30044652
    wie mij doneert zing ik een liedje voor en je kan dickie vragen hoe
    pi_30044789
    hoe krijgen jullie dat plaatje onder je naam? ik kan hem uploaden naar een hoster maar dan krijg ik met de link geen plaatje maar een melding...
    De officiele uploadfunctie van fok werkt niet iig
    pi_30044961
    Nee man..ik kan echt niet die avond. 17e was eventueel wel gelukt. Maar ja..een verjaardag van m'n broertje en de rally. Dat gaat Di3ki3 niet lukken !!! Jammer,maar helaas. Had het hartstikke leuk gevonden om al die BoF!fers eens in real-life te ontmoetten. Volgende keer gewoon afspreken op Drome. Das nog geen 5 minuten van mij vandaan.
    pi_30045019
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 00:10 schreef Suikermais het volgende:
    Nee man..ik kan echt niet die avond. 17e was eventueel wel gelukt. Maar ja..een verjaardag van m'n broertje en de rally. Dat gaat Di3ki3 niet lukken !!! Jammer,maar helaas. Had het hartstikke leuk gevonden om al die BoF!fers eens in real-life te ontmoetten. Volgende keer gewoon afspreken op Drome. Das nog geen 5 minuten van mij vandaan.
    Das echt balen, ik schrap je uit de lijst..

Wat is drome?
    pi_30045084
    LAN-feessie. Niet zo groot. Maar 2000 man
    www.drome.nl
      zondag 28 augustus 2005 @ 00:18:27 #166
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_30045173
    ik heb een submit gedaan bij games.fok.nl met het verzoek om info van dat lan op games.fok te zetten, hopen voor jullie dat ze het doen
    pi_30045180
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 00:15 schreef Suikermais het volgende:
    LAN-feessie. Niet zo groot. Maar 2000 man
    www.drome.nl
    Jezus man! das niet zo erg heel groot. Ben benieuwd. Als we onze eigen lanparty goed doorkomen kunnen we best overwegen een bof! delegatie hierheen te sturen..
    pi_30045472
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
    ik heb een submit gedaan bij games.fok.nl met het verzoek om info van dat lan op games.fok te zetten, hopen voor jullie dat ze het doen
    Wow demon

Thanks!

pi_30045617
    ik ben er helaas ook niet bij. toch iets te ver en heb het die dagen beetje druk helaas. hopelijk kan ik er volgende keer wel zijn
    pi_30047424
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 23:55 schreef jpjedi het volgende:
    Wie helpt fox de winter door?? Hij mag wel komen maar heef tgeen geld voor entree!
    Hij zoekt geldschieters...Wat hij er vor over heeft moet je hem zelf vragen..
    Ik heb wel ¤ 5,- voor hem over, maar dan moet hij alleen niet meer vragen om een kick als er niks aan de hand is. En VOORAL niet meer zingen op ts en ik neem m de 16e wel ff apart ......

(als er een paar ¤ 5,- droppen voor dat manneke, dan komt hij er wel )

[ Bericht 6% gewijzigd door Sickert op 28-08-2005 02:07:04 ]
    Narf!
    pi_30048184
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 01:37 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik heb wel ¤ 5,- voor hem over, maar dan moet hij alleen niet meer vragen om een kick als er niks aan de hand is. En VOORAL niet meer zingen op ts en ik neem m de 16e wel ff apart ......

(als er een paar ¤ 5,- droppen voor dat manneke, dan komt hij er wel )
    heb zin om lekker te knallen nu
    alleen zit bij mn vriendin
    dan ga ik maar iets anders doen
    Narf!
    pi_30048455
    tdog462 -44

zit nu op de server

- 44 ...

omg dat lukt zelfs jedi niet op zn aller slechtste dag
    Narf!
      zondag 28 augustus 2005 @ 02:49:24 #173
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30048745
    Ey maandag ofzo kom ik ff met jullie spelen, ben nu niet thuis
    pi_30048790
    elke server waar ik op kom loopt niet soepel, en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.
    me verbinding getest, helemaal goed. ik heb zelfs de meeste instellingen op medium gezet, zodat ie het miss wat beter trok, maar dat hielp ook niet. echt irritant, met lag zijn online spellen kut.
    pi_30048857
    Had ik vandaag ook last van. erg vervelend inderdaad. maar ligt bij mij ook aan me pc.
    pi_30048866
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef CittaR het volgende:
    elke server waar ik op kom loopt niet soepel, en dan is het gewoon niet leuk om te spelen.
    me verbinding getest, helemaal goed. ik heb zelfs de meeste instellingen op medium gezet, zodat ie het miss wat beter trok, maar dat hielp ook niet. echt irritant, met lag zijn online spellen kut.
    ldat is inderdaad vreemd...

ik had vanmiddag trrouwens ook dat ik er ineens werd afgegooid en nogwat anderen ook
    alleen misterfox en ik geloof di3ki3 niet... erg vreemd... lag aan ea want ik werd ook van de acount server getrapt
    Narf!
    pi_30050803
    Ik word er ook regelmatig zonder reden afgegooid. Soms zelfs, ben ik ongeveer 10 minuten aan het laden (een stuk langer dan voorheen, wtf) om er vervolgens achter te komen dat de server van map is gewisseld, waarna ik weer 10 minuten kan laden, om er vervolgens uitgegooid te worden als 'join game' in beeld verschijnt. 'Network data corruption' of iets dergelijks krijg ik dan in beeld. Met andere spellen nooit last van
      zondag 28 augustus 2005 @ 10:59:24 #178
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_30051366
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
    Hoi
      zondag 28 augustus 2005 @ 11:22:48 #179
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_30051707
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 10:59 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Hoi
    pi_30052120
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef CittaR het volgende:
    Verder niks aan staan zoals p2p-programma's, downloads etc?
    pi_30052322
    ik kom ook niet naar de party in Rotterdam, helaas
    pi_30052888
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef escape_nl het volgende:
    ik kom ook niet naar de party in Rotterdam, helaas
    Sjezus

Zolopen we terug ipv op met het aantal inschrijvingen

Dit begint kritisch te worden vrees ik

Diamond, kom jij?

Ik lap ook wel 5 voor fox
    pi_30053513
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 12:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Sjezus

Zolopen we terug ipv op met het aantal inschrijvingen

Dit begint kritisch te worden vrees ik

Diamond, kom jij?

Ik lap ook wel 5 voor fox
    De 16e was het??? Op een vrijdag of zit ik verkeerd??

----------------------------------------------------------------

Ik was net bevelhebber en ik had 12 punten totdat me zus even op me pc moest.. ik ALT + TAB gedaan en vervolgens klik ik 10 minuten later terug en was het spel afgelopen: 84 punten !! Zonder wat te doen.
    Dat snap ik dan weer niet???

Niet dat het heel erg is maar toch
    pi_30053627
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik was net bevelhebber en ik had 12 punten totdat me zus even op me pc moest.. ik ALT + TAB gedaan en vervolgens klik ik 10 minuten later terug en was het spel afgelopen: 84 punten !! Zonder wat te doen.

FOK! LANPARTY in the gamesyndicate Rotterdam

Hier staat alles in...16 september idd van 20.00 tot 06.00

Gewoon doen zeg ik dan..

Heb gelukkig net in het laatste uur weer 5 inschrijvingen mogen noteren..
    pi_30053719
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

je zal wel meer als die 12 gehad hebben (ook voor orders geven enzo) die punten worden nietzo snel geupdate en je hebt natuurlijk ook dubbel .

ik begin trouwens steeds meer te vinden dat een commander ook mee moet vechten dat doe ik de laatste tijd ook vaak en dat gaat erg goed ik verdedig meestal 1 vlag helemaal alleen als spec ops zijnde
    Narf!
      zondag 28 augustus 2005 @ 14:04:42 #186
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30054381
    Mag ik even wat zeggen tegen sickert.nl

FEYENOORD!!
    pi_30054466
    I'm not asking you to die for your country! I'm asking you to make that other dumb son-of-a-bitch die for his country!!
    General George S. Patton, US Army
    Hell To The Liars
    pi_30054774
    feyenoord is de baas in amsterdam!
    pi_30055377
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 13:32 schreef Sickert het volgende:

[..]

je zal wel meer als die 12 gehad hebben (ook voor orders geven enzo) die punten worden nietzo snel geupdate en je hebt natuurlijk ook dubbel .

ik begin trouwens steeds meer te vinden dat een commander ook mee moet vechten dat doe ik de laatste tijd ook vaak en dat gaat erg goed ik verdedig meestal 1 vlag helemaal alleen als spec ops zijnde
    een commander moet niet meevechten.. een commander moet de map in de gaten houden. In de tijd dat je gaat vechten ga je dood zie je niet dat er 2 vijandelijke squads richting vlaggen gaan/ je arty wordt verwoest / je uav vernielt en je kan alleen maar toekijken hoe de strijd 180 graden draait
    pi_30055719
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 15:02 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

een commander moet niet meevechten.. een commander moet de map in de gaten houden. In de tijd dat je gaat vechten ga je dood zie je niet dat er 2 vijandelijke squads richting vlaggen gaan/ je arty wordt verwoest / je uav vernielt en je kan alleen maar toekijken hoe de strijd 180 graden draait
    dat is niet waar en je moet ook niet dood gaan antuurlijk

ik ga meestal bij een vlag liggen en daar plaats ik wat c4's en hou die in de gaten en mocht het te gek worden dan vecht ik mee.. als ik zie dat er bij vlaggen in de buurt geen tegenstanders zijn dan verover ik die..
    Narf!
    pi_30055880
    Voor de clanbaas, mn ingame nick is vanaf nu [BoF]Beach
    Dus vanaf vooraan beginnen maar dat maakt toch niet uit voor de stats die kunnen me gestolen worden.
    En dan ga ik ff de server onveilig maken
    pi_30056080
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Beach het volgende:
    Dus vanaf vooraan beginnen maar dat maakt toch niet uit voor de stats die kunnen me gestolen worden.

Kom je naar onze Lan party?
    pi_30056110
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Beach het volgende:
    download Xfire ff en voeg er een paar toe... met name de admins

als de server vol zit kun je ff vragen om een kick
    niveklaams is mn xfire
    msn is Kefchen@hotml

en download ook meteen teamspeak ip staat onder bij mn sig en eh... het wachtwoord is FOK!
    Narf!
    pi_30056119
    He BoF! ers

De teller loopt gestaag..net weer aanmelding binnen

Nu nog 7 aanmeldingen en het gaat door!!! even duimen allemaal en nodig je game matent uit om ook te komen!

Leuk bericht ontvangen van de redactie van Fok!:
    Hallo jpjedi (en anderen),

We willen jullie vanuit FOK!games feliciteren met het uitstekende initiatief
    om een FOK!LANPARTY te organiseren omtrend de game Battle Field II amongst
    others!

Uiteraard willen we een stukje schrijven over de party en dit publiceren op
    FOK!games mits jullie dit zelf ook leuk vinden. Indien gewenst sturen we dus
    graag een recensist naar de party, en hiervoor betalen we uiteraard het
    normale inschrijfgeld. Wie van FOK!games van de partij zal zijn is nog niet
    bekend, maar zodra ik een naam voor je heb dan laat ik het je weten. Graag
    ontvangen we een bevestiging van de inschrijving en horen we van je wat de
    verdere procedure is .

Intussen zijn we bezig met een nieuwspost op FOK!games waarin we uiteraard
    een beetje reclame zullen maken voor jullie topic. Mocht je verder hulp
    nodig hebben bij de organisatie dan horen we het graag.

kind regards / met vriendelijke groeten,

Marco Mullers
    FOK! Hoofdredacteur
    FOK! Editor-in-Chief
    pi_30056193
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 15:52 schreef jpjedi het volgende:
    He BoF! ers

De teller loopt gestaag..net weer aanmelding binnen

Nu nog 7 aanmeldingen en het gaat door!!! even duimen allemaal en nodig je game matent uit om ook te komen!

Leuk bericht ontvangen van de redactie van Fok!:
    Hallo jpjedi (en anderen),

We willen jullie vanuit FOK!games feliciteren met het uitstekende initiatief
    om een FOK!LANPARTY te organiseren omtrend de game Battle Field II amongst
    others!

Uiteraard willen we een stukje schrijven over de party en dit publiceren op
    FOK!games mits jullie dit zelf ook leuk vinden. Indien gewenst sturen we dus
    graag een recensist naar de party, en hiervoor betalen we uiteraard het
    normale inschrijfgeld. Wie van FOK!games van de partij zal zijn is nog niet
    bekend, maar zodra ik een naam voor je heb dan laat ik het je weten. Graag
    ontvangen we een bevestiging van de inschrijving en horen we van je wat de
    verdere procedure is .

Intussen zijn we bezig met een nieuwspost op FOK!games waarin we uiteraard
    een beetje reclame zullen maken voor jullie topic. Mocht je verder hulp
    nodig hebben bij de organisatie dan horen we het graag.

kind regards / met vriendelijke groeten,

Marco Mullers
    FOK! Hoofdredacteur
    FOK! Editor-in-Chief
    die FOK! recensist is dan nummer 29!! dus nog 6 te gaan

die moet ook gewoon mee gamen! de pc testen en dan kan die meteen op de avond/nacht zelf het nog op fok! games posten

goed initiatief van GAMES

WE need 6 people over here sir!!!
    Narf!
    pi_30056197
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 14:25 schreef jazza het volgende:
    feyenoord is de baas in amsterdam!
    Voor vandaag wel ja, anders ook niet.
    Ajax in Rotterdam wel! Om precies te zijn 1 duel meer gewonnen

Maargoed... even over de LANparty, dat ga ik niet trekken tot zo laat omdat ik de volgende dag weer moet werken

Jammer maar het is niet anders.
    pi_30056532
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 15:59 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Voor vandaag wel ja, anders ook niet.
    Ajax in Rotterdam wel! Om precies te zijn 1 duel meer gewonnen

Maargoed... even over de LANparty, dat ga ik niet trekken tot zo laat omdat ik de volgende dag weer moet werken

Jammer maar het is niet anders.
    mietje!!! sjonge dan werk je maar minder hard
    Narf!
    pi_30056562
    Misterfox ik schrijf je in!

Je inschrijfgeld is bij elkaar..Moet je het vervoer zelf regelen (post het hier) of zelf betalen!

Wij regelen dat je op de trein gezet wordt en opgehaald...

Onze mascotte moet erbij zijn!
    pi_30057034
    jaaaaa
    heb nu vier aanmeldingen op de nominatie die nog bevestigd moeten worden....we gaan er komen
      zondag 28 augustus 2005 @ 17:41:23 #200
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_30057062
    mijn submit heeft jullie lan mischien gered
    pi_30057235
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
    mijn submit heeft jullie lan mischien gered
    Zal er zeker toe hebben bijgedragen!

Dat je zelf niet komt joh!

Enneh we hebben ook nog contacten gelegd nu met de hoofdredacteur van Fok!. Hij is al contacten aan het leggen met TGS om het op hoger niveau te spelen. Als deze happening goed gaat lopen kan het best wel eens een vervolg gaan krijgen maar dat is voor latere zorg.
    pi_30057830
    tis iig wel een leuk idee. maar voor mij is het te ver, en ik heb ook al geen ov
      zondag 28 augustus 2005 @ 22:23:54 #203
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30060793
    Ben ff niet online geweest, omdat ik een Lannetje had in zwolle.
    Gaat de Lan van jullie door?
    Mochten jullie nog mensen nodig hebben dan zal ik morgen even een post doen op He FoD forum, misschien dat er nog mensen van FoD kommen, maar ik verwacht er zelf niet veel van.
    Ik zit nog even te kijken of ik wel ga komen, het is echter wel een pokke stuk karren.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30061580
    gamedemon
    kamikaze bitch!!

als je nu gewoon niet kunt winnen ga dan niet voor kamikaze spelen... dat is zo nooberig

damn!

verder was wel leuk en hadden we elkaar soms flink te pakken
    Narf!
    pi_30061646
    Mensen mensen mensen

We hebben onze missie niet kunnen volbrengen en zijn gestrand op een paar reserveringen voor de LAN party na helaas...

Er komt een nieuwe datum

Hebben julie ideeen dan post ze in het lanparty topic..

Bedankt voor jullie reacties.
    pi_30061700
    Ik hou voor mijzelf het maar op drie maten, mochten er zeven zijn kunnen ze er toch wel bij,
    of gaan ze maar bij iemand thuis zitten. Ik heb geen zin door hun straks honderd euro fiasco
    te lopen.
    Hell To The Liars
    pi_30062209
    Zo irritant als mensen jouw met 1 kogel dood schieten en jij hun niet met een hele lading :S
    Vanavond ook, zo'n mannetje duikt en gelijk schiet hij me neer met 1 kogel, ik snap dat niet.

Ik heb zeker het verkeerde wapen geunlockt ofzo.
    pi_30062257
    doe het anders over een maand of 2 zoals je al zei.. en dan voor eh 22 oktober ofzo inschrijven

dan heb je tijd zat om het met tgs te regelen!

en het komt voor elkaar zeker als Fok! games mee helpt
    Narf!
    pi_30062919
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 15:25 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat is niet waar en je moet ook niet dood gaan antuurlijk

ik ga meestal bij een vlag liggen en daar plaats ik wat c4's en hou die in de gaten en mocht het te gek worden dan vecht ik mee.. als ik zie dat er bij vlaggen in de buurt geen tegenstanders zijn dan verover ik die..
    zelf zit ik constant met me neus op de map.. aangezien je spec ops niet ziet op je scan moet je soms zelf wat inzoomen op de map :| Niks zo plezierig als een vijandelijk squad 5 min volgen terwijl ze naar de andere kant van de map lopen om er dan artillerie op te gooien vlak voordat de vlag op wit gaat.
    pi_30063332
    quote:
    Op zondag 28 augustus 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:
    gamedemon
    kamikaze bitch!!

als je nu gewoon niet kunt winnen ga dan niet voor kamikaze spelen... dat is zo nooberig

damn!

verder was wel leuk en hadden we elkaar soms flink te pakken
    lol ik kan niet schieten met zon lege transport heli, dan maar beuken he
    pi_30063468
    Vanavond (lees: maandagavond) is die clan-war toch?? Vanaf 21.00
    8 tegen 8 en wie doen er nu allemaal mee van de BOF en gaat die server wel op slot etc???
    Tactics ..??
      maandag 29 augustus 2005 @ 01:29:54 #212
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_30064577
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 22:02 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

of je hebt dit: [afbeelding]

Ach dat was een per ongeluk afzwaaiende IGLA. Was nog niets vergeleken met de Jedi-rampage zondagavond op de server. Ik ben er morgen waarschijnlijk ook, zal de TK's thuis proberen te houden..
    aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
      maandag 29 augustus 2005 @ 06:01:50 #213
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_30066159
    ik denk dat een groot probleem ook is dat het een vrijdag is,
    ik moet zelf dan ook om half 6 's ochtends opstaan om te gaan werken
    en dan trek ik het echt niet om dan ook nog eens tot 6 uur door te halen
    als het die zaterdag was geweest had ik het wel gered denk ik , maarja dat is achteraf...
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_30067073
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 01:29 schreef Frenkyboy het volgende:

[..]

Ach dat was een per ongeluk afzwaaiende IGLA. Was nog niets vergeleken met de Jedi-rampage zondagavond op de server. Ik ben er morgen waarschijnlijk ook, zal de TK's thuis proberen te houden..
    Hahaha

Dat was lachen he??

Die bezoekers snapten er uiteraard geen enkele zak van en gingen soms zelfs alles meedoen...

Dickie heeft een screenshotje gemaakt geloof ik..bij mij is die mislukt met mijn laptop toetsenbordje....

Squad had meer dan -200

maandag 29 augustus 2005 @ 09:40:18 #215
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30067821
    -edit- never mind
    pi_30068344
    iemand bf2 spelen???
      maandag 29 augustus 2005 @ 11:00:45 #217
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30068777
    Geen LAN Party

* Morpheus2002 gaat vanavond weer eens spelen
      maandag 29 augustus 2005 @ 12:05:17 #218
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30069487
    ACHTUNG!!

Vanavond hebben we een friendly clanwar tegen de duitsers van Justify. Om 21:00 zal de war beginnen op de volgende server: 85.236.101.39:17367. Ik zou het erg waarderen als de mensen die gaan meedoen de sever om 20:45 betreden.

We hebben nog niet genoeg mensen die willen meespelen, dus als je kunt zeg het even!
    pi_30069787
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
    ACHTUNG!!

Vanavond hebben we een friendly clanwar tegen de duitsers van Justify. Om 21:00 zal de war beginnen op de volgende server: 85.236.101.39:17367. Ik zou het erg waarderen als de mensen die gaan meedoen de sever om 20:45 betreden.

We hebben nog niet genoeg mensen die willen meespelen, dus als je kunt zeg het even!
    Dit weekend te horen gekregen dat we vanavond een extra oefening hebben (vanwege de officiele in werking stelling van ons nieuwe communicatiesysteem C2000). Dit is om 20.00 dus ik probeer er nog op tijd bij te zijn BMH maar het zal krap worden...

pi_30069874
    quote:
    ACHTUNG!!

*beschikbaar is*
    HEt waren toch belgen??
      maandag 29 augustus 2005 @ 13:58:23 #221
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30071165
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 13:11 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

*beschikbaar is*
    HEt waren toch belgen??
    Belg, duits... Buitenlanders
      maandag 29 augustus 2005 @ 14:34:18 #222
    13036 Frenkyboy
    pi_30072165
    quote:
    ACHTUNG!!

Ik zal mijn best doen, heb nog een andere afspraak net d'r voor... tot vanavond..
      maandag 29 augustus 2005 @ 14:40:39 #223
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30072324
    BoF-ers,
    Elk jaar organiseert Fight or Die een Lan party. Zo ook dit jaar, we hebben als lokatie een bungalowparkje in Winterswijk. Dit jaar gaan we 7, 8 en 9 oktober weer helemaal los op het battlefield.

Meestal zijn we met zo'n 30 a 40 man, wij wilden jullie ook de mogelijkheid geven om te komen.

De kosten zijn 45 euro pp en daar krijg je het volgende voor terug:
    Een slaapplaats in een echt bed.
    Een beetje eten en drinken, meestal is de brunch geregeld.

Over het algemeen neemt iedereen zelf ook nog wat eten en vooral drinken mee.
    Wat doen we tijdens zo'n weekend:
    Battlefield 2 en af en toe een potje Soldier of Fortune 2 als afwisseling, dit doen we meestal in 4 game huisjes. Dat houdt in dat er 10 man met pc in een 6 persoonshuisje zitten
    Meestal hebben we ook nog 2 losse slaaphuisjes erbij.

Mochten mensen interesse hebben registreer je op ons forum en laat een berichtje achter.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30072534
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    BoF-ers,
    Elk jaar organiseert Fight or Die een Lan party. Zo ook dit jaar, we hebben als lokatie een bungalowparkje in Winterswijk. Dit jaar gaan we 7, 8 en 9 oktober weer helemaal los op het battlefield.

Meestal zijn we met zo'n 30 a 40 man, wij wilden jullie ook de mogelijkheid geven om te komen.

De kosten zijn 45 euro pp en daar krijg je het volgende voor terug:
    Een slaapplaats in een echt bed.
    Een beetje eten en drinken, meestal is de brunch geregeld.

Over het algemeen neemt iedereen zelf ook nog wat eten en vooral drinken mee.
    Wat doen we tijdens zo'n weekend:
    Battlefield 2 en af en toe een potje Soldier of Fortune 2 als afwisseling, dit doen we meestal in 4 game huisjes. Dat houdt in dat er 10 man met pc in een 6 persoonshuisje zitten
    Meestal hebben we ook nog 2 losse slaaphuisjes erbij.

Mochten mensen interesse hebben registreer je op ons forum en laat een berichtje achter.
    lijkt me eigenlijk wel wat..hebben we tch nog een beetje lan party. Ik laat het je nog weten postman.

Wil wel met een groepje boF! ers zijn daar...
    pi_30072618
    Exp.Elektric staat nu op de tweede plaats..

zal wel naar school moeten. hehe

Dus straks geen gamedemon, Razorback of misterfox meer online....

Gaat wel de gemiddelde leeftijd weer wat omhoog

Niet gelijk ontploffen jongens, is maar een GEINTJE

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 29-08-2005 15:52:37 ]
      maandag 29 augustus 2005 @ 14:56:59 #226
    13036 Frenkyboy
    pi_30072703
    Ik zal dat piepstemmetje missen
    pi_30072951
    Hoge stem-modus on :

kan iemand mij toevoegen aan 't skwat ??

Hoge stem-modus off
    pi_30073268
    Ze zitten span te killen

Mrfox: Kun je die drie spelers kicken?
    Admin: waarom?
    mrfox: ze staan bovenaan en ik wil een gouden plak

pi_30073438
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef jpjedi het volgende:

ik ben zoiezo niet veel online met battlefield 2, ik werk en ik ben 19.
      maandag 29 augustus 2005 @ 15:37:21 #230
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30073698
    Vorig jaar hadden we een Drugs huis, een Getronics huisje, een rest huisje en natuurlijk Het FoD huisje.
    Als je jezelf hier niet in kwijt kan kunnen we altijd een huisje ombouwen tot BoF huisje.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30074133
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik ben zoiezo niet veel online met battlefield 2, ik werk en ik ben 19.
    hehe excuse me..

Dacht dat je ook lid was van het brakken korps omdat je af en toe ook zo lekker onstuimig uit je slof kan schieten...
    pi_30074172
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Vorig jaar hadden we een Drugs huis, een Getronics huisje, een rest huisje en natuurlijk Het FoD huisje.
    Als je jezelf hier niet in kwijt kan kunnen we altijd een huisje ombouwen tot BoF huisje.
    haha zou lachen zijn!

Denk ook dat er wat Bof!fers zijn die interesse hebben in het Drugs huisje
    hehe

noem geen namen
    pi_30074340
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef jpjedi het volgende:

Streep mijn naam ook is door ik werk ook (4 dagen werken, 1 dag school)
    Ik heb alleen wat meer vrije tijd dan jullie
    pi_30074398
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Razorback het volgende:

[..]

Streep mijn naam ook is door ik werk ook (4 dagen werken, 1 dag school)
    Ik heb alleen wat meer vrije tijd dan jullie
    Hoe oud ben je dan?

Lijkt me sterk dat foxke de enige brak is in ons midden...
    pi_30075461
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?

Toch is het zo
    En ik ben 16 (4 jaar school gedaan)
    pi_30075739
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:

[..]

Toch is het zo
    En ik ben 16 (4 jaar school gedaan)
    Dan blijf je dus lekker in mijn lijstje

pi_30075804
    quote:
    ACHTUNG!!

ik kan mischien meej doen
      maandag 29 augustus 2005 @ 16:58:10 #238
    19284 B
    van benbenieuwd
    pi_30075824
    Ben net sergeant geworden
    pi_30075913
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Das niet eerlijk want je lijstje was voor mensen die naar school moesten en ik werk (1 dag school maar dat telt niet )
    pi_30075946
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

en ik dan met men 15 jaar
    pi_30075978
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?

Hoe oud is iedereen hier??? Ben zelf bijna 20 dus ik denk dat jullie de gemiddelde leeftijd omhoog brengen dan wij omlaag??
    pi_30076475
    wtf, waarom dat wachtwoord en wat mag dat wezen>>?
      maandag 29 augustus 2005 @ 21:11:05 #243
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30076512
    Ik ben 21
      maandag 29 augustus 2005 @ 21:12:37 #244
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_30076580
    ik denk dat een groot probleem ook is dat het een vrijdag is,
    ik moet zelf dan ook om half 6 's ochtends opstaan om te gaan werken
    en dan trek ik het echt niet om dan ook nog eens tot 6 uur door te halen
    als het die zaterdag was geweest had ik het wel gered denk ik , maarja dat is achteraf...
    Cause all I ever do
      maandag 29 augustus 2005 @ 21:46:37 #245
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_30078099
    ik ben 22 trouwens
    Cause all I ever do
      maandag 29 augustus 2005 @ 22:30:19 #246
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30079854
    En ik ben heel erg teleurgesteld in de mensen die niet kwamen opdagen voor de Clanwar.

Dikke vinger voor jullie. Ik organiseer een war en dan komen jullie niet? Leuk hoor.

Bekijk het maar met de clan, ik doe er helemaal niets meer voor.
    pi_30079999
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 17:05 schreef dekkered het volgende:

[..]

en ik dan met men 15 jaar
    Jij mag erbij jongen!!
    pi_30080280
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef BMH het volgende:
    En ik ben heel erg teleurgesteld in de mensen die niet kwamen opdagen voor de Clanwar.

Dikke vinger voor jullie. Ik organiseer een war en dan komen jullie niet? Leuk hoor.

Bekijk het maar met de clan, ik doe er helemaal niets meer voor.
    Kloten om te horen joh! Kon zelfplots niet vanwege brandweer activiteiten maar dat had ik al gemeld.
    Misschien kan ik je helpen om het goed voor de bakker te krijgen?? Niet na 1 keer opgeven. Doe ik toch ook niet met die LAN na weet ik veel hoeveel afmeldingen?

Organiseer er eentje over een geruime tijd en we zorgen dat we er staan! komt goed...

Moet gewoon serieus genomen worden en iig een tactiek hebben en zorgen dat mensen ook luisteren enzo. Ik heb nog steeds het idee dat we allemaal zo maar wat doen. Mensen die War willen spelen hebben de server gewoon 2 uur per week exclusief voor trainingen. We moeten het niet zo serieus maken als de tour of duty community maar dit is ook niet erg goed als we echt willen warren.

Je moet eerst een war club samen stellen met mensen die echt willen warren. Zitten veel mensen bij die gewoon af en toe eens komen kijken.. 42 leden geloof ik en je had er 6 vanavond....moet je nagaan.. is een structurele fout.

Wat denk je ervan?
      maandag 29 augustus 2005 @ 22:45:42 #249
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30080447
    Is de war nog wel door gegaan?
    Zo ja hoe is het afgelopen?
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30080834
    Ik was er heel even 1,5 potje ofzo. Eerst kon ik er niet in omdat ik het wachtwoord niet had en vervolgens toen ik opeens weg was viel hier de stroom ff uit!

En tijdens het spelen ging alles ook niet vlekkeloos maargoed.
    En op tijd is ook 3x niks, zolang had je niet
    pi_30080905
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Is de war nog wel door gegaan?
    Zo ja hoe is het afgelopen?
    We hebben een keer strike at karkand gedaan. zij keer mec en wij we verloren die allebij.
      maandag 29 augustus 2005 @ 23:00:42 #252
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30081000
    Ik lees het nu pas. Ga nu wel een potje spelen.

22 en student trouwens, geen idee waarom iemand het vroeg, maar dan weten jullie dat tenminste ;').
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 29 augustus 2005 @ 23:03:20 #253
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30081107
    BMH? Wat is er precies fout gegaan dan?

Zou je dat ff in het Admin Forum willen posten...dank.
      maandag 29 augustus 2005 @ 23:03:52 #254
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30081121
    Jammer BMH, maar vergeet niet dat de clan geen verplichtingen kent.Volgens mij heb je dat in het begin ook wel gezegt (kan me vergissen)

Als je teleurgesteld bent in de mensen die zich wel hebben opgegeven, maar niet zijn gekomen, is dat begrijpelijk
      maandag 29 augustus 2005 @ 23:05:10 #255
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30081168
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
    BMH? Wat is er precies fout gegaan dan?

Zou je dat ff in het Admin Forum willen posten...dank.
    Admin forum? mogen de plebs dat niet weten?
      maandag 29 augustus 2005 @ 23:07:11 #256
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30081247
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef Gunner het volgende:

[..]

Admin forum? mogen de plebs dat niet weten?
    Oh jawel hoor.

Maar het lijkt me verstandig dit eerst ff met de Admins te bespreken. Ik wil namelijk niet dat BMH ermee stopt want hij doet veel goede dingen voor de Clan.

No offence naar anderen hoor
      maandag 29 augustus 2005 @ 23:08:11 #257
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30081294
    vooruit dan maar
      maandag 29 augustus 2005 @ 23:14:15 #259
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30081499
    Ik koop de uitbreiding (voorlopig) niet, eerst maar even de patch afwachten.

Wanneer die tenminste uitkomt.

Ik heb al verhalen over oktober gelezen
    pi_30081586
    nee, maar dacht dacht doe ff iets on-topic
    pi_30082569
    *ispy mode*

Jafarx (ummqassr) ik heb je zien lopen
    Narf!
    pi_30082907
    * DING *

Inderdaad ...

UPDATE

... dat klopt!!
    pi_30083493
    Nou lekker potje domo tours gedaan zeg

met het squad 500+ punten... nu eens kijken of die screen shot eindelijk gelukt is

edit:

mislukt helaas.. stom genoeg werkt het alleen met mijn Zboard maar niet met mijn laptop toetsenbord vanwege die functie toets.. Dan maar wachten op de rest!

ben benieuwd

[ Bericht 44% gewijzigd door jpjedi op 30-08-2005 00:17:24 ]
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:29:26 #264
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30084249
    Domo Tours rules! Niet aan gedacht om een screenshot te maken alleen .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_30084288
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
    * DING *

Inderdaad ...

UPDATE

... dat klopt!!
    wel toevallig dat jij ook net in de lokale platen shop van Sosua in de Domenicaanse republiek was

hopelijk kom ik je niet tegen als ik naar Oslo vertrek
    Narf!
    pi_30085240
    vanmiddag voor het eerst beetje goed gespeeld op de fok server, was 1 bof-fer, dat was raffie volgens mij.
    1 redelijk potje gehad met beste teamword, beste medic, beste healer, beste reviver.
    als er geen lag is is t egt een prachtspel
    pi_30085323
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef speknek het volgende:
    Domo Tours rules! Niet aan gedacht om een screenshot te maken alleen .
    geniet ervan nu t nog kan .. na de patch is t over
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:14:52 #268
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30085385
    Wat gaat er gebeuren in de patch dan?
    pi_30085490
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 01:14 schreef speknek het volgende:
    Wat gaat er gebeuren in de patch dan?
    ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturen
    pi_30085506
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturen
    `
    dan kan je nogsteeds domo tours houden in ons rondje hadden we er maar 5 dood geschoten ofzo
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 07:27:58 #271
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30086754
    quote:
    Op maandag 29 augustus 2005 23:03 schreef Gunner het volgende:
    Jammer BMH, maar vergeet niet dat de clan geen verplichtingen kent.Volgens mij heb je dat in het begin ook wel gezegt (kan me vergissen)

Als je teleurgesteld bent in de mensen die zich wel hebben opgegeven, maar niet zijn gekomen, is dat begrijpelijk
    Geen verplichtingen, maar wel verwachtingen. Als iemand zich opgeeft dat ie wel komt en daarna niet komt opdagen zonder enige reden vind ik het gewoon zwak.
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:33:57 #272
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30087253
    Mee eens. Daarom heb ik me ook niet opgegeven
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:09:29 #273
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_30088885
    gister was ik ziek, dit weekend had ik Mystery Land en nog wat dingen met vriendin

Misschien dat ik vanavond weer kom spelen, maar ik moet Fable - The Lost Chapters dan ook ff bekijken (druk druk druk druk )

Ik ga in ieder geval niet naar die lan
    a) omdat er gewoon gerookt mag worden
    b) omdat ik het te ver weg vind (woon 15km boven Amsterdam)
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:11:17 #274
    13036 Frenkyboy
    pi_30088923
    Even voor de goede orde: wie hadden zich opgegeven en zijn niet komen opdagen? Overigens moeten we wel wat taktischer spelen zeg. Dat met zijn allen rondlopen in een (1) squad, werkt misschien op de server maar in een 8 vs 8 schiet dat niet echt op. Was verder wel lachen..
    pi_30089104
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 10:09 schreef Paxlie het volgende:
    gister was ik ziek, dit weekend had ik Mystery Land en nog wat dingen met vriendin

Misschien dat ik vanavond weer kom spelen, maar ik moet Fable - The Lost Chapters dan ook ff bekijken (druk druk druk druk )

Ik ga in ieder geval niet naar die lan
    a) omdat er gewoon gerookt mag worden
    b) omdat ik het te ver weg vind (woon 15km boven Amsterdam)
    a) mag gerookt worden
    b) bezoekers komen van door heel NL

MAar geen nood, de LAN is afgelast...komt nieuwe datum..
    pi_30089200
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Frenkyboy het volgende:
    Even voor de goede orde: wie hadden zich opgegeven en zijn niet komen opdagen? Overigens moeten we wel wat taktischer spelen zeg. Dat met zijn allen rondlopen in een (1) squad, werkt misschien op de server maar in een 8 vs 8 schiet dat niet echt op. Was verder wel lachen..
    Heb eerder op de dag gemeld dat ik toch verhinderd. Of ik op tijd terug zou zijn was de vraag. Dit heb ik hier gepost en Sickert heeft het doorgegeven aan BMH op TS.

Ik heb nog wel een pdf boekje met tactieken voor BF2 naar BMH gestuurd en misschien kan hij dit gebruiken in afgeslankte vorm.

Wat ik al gepost heb:

-Vaste war groep, (hoeveel mensen willen er warren)
    -Clan bestand opschonen...we hebben een aantal spookleden denk ik
    -Wekelijkse trainingen? (kunnen misschien op FoD server plaatsvinden in alle rust)
    -War spelen gaat niet om punten en dat moeten de mensen door hebben. Squadleader moet bijvoorbeeld niet voorop lopen maar vooral in leven blijven. (De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..)

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 30-08-2005 11:27:06 ]
    pi_30089216
    ik geloof dak niet eens al op clanbase sta dus
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:51:50 #278
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30089939
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:
    De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..
    Dat is inderdaad een goede tactiek: Kan je direct weer spawnen in de actie als de SL op een afstandje staat
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:56:21 #279
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30090050
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef domolanglekker het volgende:
    Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:10:20 #280
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30090424
    Ik zat laatst te denken dat je als je 8vs8 speelt ook allemaal squadleader kan zijn. Zodra je dood gaat join je een anders squad zodra je weer spawned ga je verder met vechten en als je tijd hebt, switch je weer naar je eigen squad, zo heb je altijd wel een spawnpunt bij de actie in de buurt.

Overigens blijft als FoD in team verband speelt de SL vaak wat verder naar achteren, hij mag niet dood gaan.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30091296
    K back from holyday
    las net de email van band of fok
    over de party in Gamesyndicate Rotterdam waar ik helaas niet aan mee kan doen(geweldig idee btw)
    zal zo het forum ff lezen over de nieuwstjes als die er al zijn
    shoot ya later
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_30091397
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Molotov25 het volgende:
    K back from holyday
    las net de email van band of fok
    over de party in Gamesyndicate Rotterdam waar ik helaas niet aan mee kan doen(geweldig idee btw)
    zal zo het forum ff lezen over de nieuwstjes als die er al zijn
    shoot ya later
    het gaat niet meer door or
    pi_30091928
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

-War spelen gaat niet om punten en dat moeten de mensen door hebben. Squadleader moet bijvoorbeeld niet voorop lopen maar vooral in leven blijven. (De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..)
    De squad leader kan best meevechten maar iig niet als eerste de bestorming leiden. Werkt meestal wel goed als de squad leader medic is. En als ie dan dood gaat pakt iemand anders zijn medic kit om te reviven.

Wat wellicht ook wel handig is is om van te voren de squad samenstellingen vast te leggen en met welke kits (mapafhankelijk.. 2x anti tank in 1 squad als er alleen een APC rondtuft is nix natuurlijk) iedereen speelt. En we moeten uiteraard goed oefenen op die kleine 16 player maps want daar speel je heel anders op.
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:07:33 #284
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30092018
    Ik vind wel (ik ben dan wel geen lid van de clan, maar denk lekker toch mee) dat squad leaders niet zelf zouden mogen vliegen. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan, als je om orders vraagt en zo'n gast zit lekker rond te tuffen in z'n straaljager.
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:23:54 #285
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_30092455
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

a) mag gerookt worden
    b) bezoekers komen van door heel NL

MAar geen nood, de LAN is afgelast...komt nieuwe datum..
    Ik heb er dus juist een gigantische hekel aan als er om me heen gerookt wordt
    Daarbij vind ik het te ver, wat anderen vinden moeten ze zelf weten natuurlijk
    pi_30092855
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.
    zon heli neerleggen is vrij simpel hoor, vooral de schutters eruit knallen is geen probleem, als zon flikker probeert te landen en je bent:
    Special forces : Plak c4 erop terwijl die land
    Assault : schiet er een granaat in die onder je gun zit
    Anti tank : Schiet er een rakketje naar binnen

de bemanning is gewoon kwetsbaar bij de usa die knal je er zo uit, wat nog leuker is
    Met een tank op zon heli schieten , huppa +5 killz
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:40:42 #287
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30092948
    Mja ik had het ook meer over die kleinere helikopters dan de black hawk. Die is inderdaad aardig log en makkelijk te raken.
    pi_30093065
    Zon standaard heli is vrij makkelijk te ontwijken mits je in een stad staat, niemand is veilig voor een heli op een grote open veld, zo is het nou in eenmaal in het echt ook.
    zodra zon heli bij een vlag hangt schiet je em zo uit de lucht, als je onder em staat sta je in zen dode hoek en beginnen ze niks meer
    pi_30095280
    Vraagjes..

Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
    zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?

En dan nog een belangrijke, ik ben omdat ik net begin natuurlijk nog niet echt goed.
    Wat kan ik dan het beste doen om het een beetje op te pakken zonder anderen in de weg te lopen ?
    Zijn er speciale beginners-games of wordt je naar ranking ingedeeld zoals bij halo 2 ?

thanks
    - Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
    pi_30096460
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
    Vraagjes..

Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
    zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?

thanks
    moet makkelijk draaien met alles op high denk ik zo...
    pi_30096652
    Oh, leuk, warmaster perikelen! Daar weet ik alles van! Ik kan nog wel wat oude mails opduikelen voor je. Hoef je alleen de namen aan te passen naar je eigen clanleden, de rest van de inhoud is zo direkt overdraagbaar! Ik heb mailtjes in de categorieen 'teleurgesteld', 'boos', 'woedend', 'bijtend sarcastisch', 'cynisch', 'dreigend' en 'ontslag indienen' voor je liggen!

Mijn clanbase entry: http://www.clanbase.com/personinfo.php?pid=10271

dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:52:02 #292
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30096672
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
    Vraagjes..

En dan nog een belangrijke, ik ben omdat ik net begin natuurlijk nog niet echt goed.
    Wat kan ik dan het beste doen om het een beetje op te pakken zonder anderen in de weg te lopen ?
    Zijn er speciale beginners-games of wordt je naar ranking ingedeeld zoals bij halo 2 ?

thanks
    Videokaart kan dat makkelijk aan.

Je moet gewoon beginnen met spelen. Je zoekt een server uit met een lage ping en je gaat gewoon op de rooie schieten. Join een squad en luister naar je squadleader. Heeft hij niks te melden dan gewoon T indrukken en direct op de linkermuisknop (requesting orders).
    Let vooral niet op het afkrakende ingame commentaar van sommige.

Als je gewoon voor het team speelt komt het helemaal goed en dan komt de BF2 Bling Bling ook vanzelf.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30096854
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef speknek het volgende:
    Ik vind wel (ik ben dan wel geen lid van de clan, maar denk lekker toch mee) dat squad leaders niet zelf zouden mogen vliegen. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan, als je om orders vraagt en zo'n gast zit lekker rond te tuffen in z'n straaljager.
    Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een ronde .
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:22:56 #294
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30097583
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef RetepV het volgende:
    Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een ronde .
    Het ligt er wel een beetje aan. Ik ben heel vaak SL en vlieg ook geregeld een ronde BH, ik sta echter wel meestal in contact met mijn squad via TS. In een BH kun je als je een beetje handig bent ook nog wel commando's geven. In de BH maakt het dus aanzienlijk minder uit.
    In een attack heli vliegen doe ik ook nog wel eens, maar dan ga ik meestal van SL naar SM.
    Een SL moet altijd beschikbaar zijn als spawnpunt (ook ik ben dat niet altijd ), als je in een tank zit als SL en er zit iemand bij jou in de koepel, dan kan niemand meer bij je spawnen.
    Snipers zijn verschrikkelijke SL, als je dan op hun positie spawned, kom je op de meest vreemde locaties
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30097619
    zet deze id nog is effe in de lijst van de bof site ( id 48196659 )
    pi_30098179
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef dekkered het volgende:
    zet deze id nog is effe in de lijst van de bof site ( id 48196659 )
    dude, je sig klopt niet helemaal...
    pi_30100273
    Hmm wij spelen vrijdag tegen justify, zou een van jullie misschien naar,
    dutchsupercows@chello.nl kunnen mailen hoe hun op sharqi aanvallen/defenden...

Sharqi en Karkand waren de maps toch afgelopen maandag ??
    pi_30100422
    quote:
    Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef jazza het volgende:

[..]

dude, je sig klopt niet helemaal...
    wat bedoel je
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:51:32 #299
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30100525
    je kan geen html in je sig plakken

1[url=http://bf2s.com/player/46239592]Jouw BF2 STATS[/url]

Dit moet je in je profile plakken
    pi_30100613
    bij gameslave kan ie wel [BoF]kogelvoer vinden maar bij die andere waar de bof site je naar toe wijst niet neej moet ie mischien nog ge refresht worden
    pi_30100681
    Nog even terugkomend op de uitnodiging van postman voor het LAN weekend van FoD.

Ik zou ik principe wel zin hebben om te gaan en ook wat ervaring opdoen met de organisatie van grotere LAN parties. Ik organiseer nu slechts kleinere in de regio.

Maar het lijkt me pas echt gaaf als we zelf een BOF! huisje hebben..

Zijn er mensen die in aanloop tot onze grote BOF! lanparty bij TGS, interesse hebben om op de uitnodiging van FoD in te gaan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')