Misschien je CPU? Alle niet nodige progamma's afgesloten? anders 512 MB bijprikken (en stel in je virrusscanner in dat ie je bf2 directories met rust laat)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ey wat doet die patch eigenlijk. Ik heb hem geinstalled maar het spel draait nog steeds niet goed. Komt dat omdat ik maar 512mbram heb? Ik heb een 6800GE dus met die videokaart zit het wel snor.
Elke keer als ik het spel ga spelen duurt het eerst een halfuur voordat het spel is 'opgewarmt' en vloeiend speelt. Wtf kan ik hier aan doen? Als ik bij ctrl alt del kijk zie ik dat het spel 320mb aan geheugen in beslag neemt.
512mb is al een jaar of 2 eigenlijk te weinig om lekker mee te gamen, ik heb er 1gig inhangen, loopt nog niet naar me zin dus binnekort maak ik er 2 vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
Ey wat doet die patch eigenlijk. Ik heb hem geinstalled maar het spel draait nog steeds niet goed. Komt dat omdat ik maar 512mbram heb? Ik heb een 6800GE dus met die videokaart zit het wel snor.
Elke keer als ik het spel ga spelen duurt het eerst een halfuur voordat het spel is 'opgewarmt' en vloeiend speelt. Wtf kan ik hier aan doen? Als ik bij ctrl alt del kijk zie ik dat het spel 320mb aan geheugen in beslag neemt.
Heb het probleem al ontdekt, pc 'denkt' ineens dat ik een 1.3 Ghz CPU hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
512mb is al een jaar of 2 eigenlijk te weinig om lekker mee te gamen, ik heb er 1gig inhangen, loopt nog niet naar me zin dus binnekort maak ik er 2 van
zit wachtwoord opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Paxlie het volgende:
Waarom kan ik de teamspeak server niet joinen ?
Ja bij ATI kan je z`on tooltje downen,die de driver verwijderd,heb Omega geprobeerd maar doet hetzelfde,krijg opeens allemaal gekleurde verticale strepen in beeld net als het spel begonnen isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:36 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm ik had de beschikking over windows XP system restore.. Nieuwe over oude heenzetten gaat meestal niet tenzij:
Je de nieuwe verwijdert.
Een drivercleaner eroverheengooit.
En de oude er weer opzet
quote:
die werkt nietquote:
hey johan!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef Droopie het volgende:
Ben uit de gamesyndicate, Jedi, Sickert en Jedi ontmoet!!
maar we hebben goede zaken gedaan waarover
Jedi meer zal schrijven. Drie belangerijkste punten
* 25 euro (min. 35 mensen, max. 45)
* 16 september van 20.00 tot 06.00
* De zaal is van ons, dus zelfs je eigen xbox kan je meenemen om evt. online te spelen, en ook de
Beamer is van ons.
Dat gaat gezellig worden, want je kan ook vrienden meenemen.
Word toch wel nieuwsgierig en het is hier niet ver vandaan... Heb het vaker gedaan (meetings, geen LAN-Party) en dat was elke keer weer tof! Ik ga ff de datum bekijken en overwegen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
VERHAAL
Hier de lijst van aanmeldingen zo ver:
Sickert+maat
Mr Wheels
Dr Bravo
Dun Tinnus
Timinater
Jedi
Hobbes
Linux
Johan + 7 maten
Dickie
Escape
I-spy
BMH
Morpheus
Stoja
FJD
Jafarx
DOMO
Ash
Teller staat dus op: 28
Nog 14 plaatsen beschibaar.........![]()
Niet denken, gewoon doen. Je hoort er gewoon bij, zie je vaak online en in het squad!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Word toch wel nieuwsgierig en het is hier niet ver vandaan... Heb het vaker gedaan (meetings, geen LAN-Party) en dat was elke keer weer tof! Ik ga ff de datum bekijken en overwegen...
inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niet denken, gewoon doen. Je hoort er gewoon bij, zie je vaak online en in het squad!![]()
huh had ik me al aangemeld ? Denk niet dat ik dat redt. (werk op vr/za) en die doekoes kan ik de komende maanden niet missenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:41 schreef jpjedi het volgende:
* DING *
Hier de lijst van aanmeldingen zo ver:
Sickert+maat
Mr Wheels
Dr Bravo
Dun Tinnus
Timinater
Jedi
Hobbes
Linux
Johan + 7 maten
Dickie
Escape
I-spy
BMH
Morpheus
Stoja
FJD
Jafarx
DOMO
Ash
Teller staat dus op: 28
Nog 14 plaatsen beschibaar.........![]()
Sorry hoor...maar ik vind dit nogal eng...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef Sickert het volgende:
OMG!! OH MY FUCKING GOD
[[url=http://img356.imageshack.us/img356/8464/naamloos1xu.th.png]afbeelding][/URL]
huh wtf?! Nu is inderdaad alles weer normaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef nlboy het volgende:
Mmm...ziet er idd niet goed uit. Heb je Battlefield gerestart?
Heb ik ook 2x gehad, opnieuw inloggen lost het probleem op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:32 schreef cappp het volgende:
[..]
huh wtf?! Nu is inderdaad alles weer normaal![]()
Okay ben iets te voorbarig geweest met schelden![]()
Hey das TOEVALLIG!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:14 schreef Sickert het volgende:
OMG!! OH MY FUCKING GOD
[[url=http://img356.imageshack.us/img356/8464/naamloos1xu.th.png]afbeelding][/URL]
dit stuurde ispy dus net naar me...
met het verhaal of wij dit toevallig waren...
had ie van een ''vriend'' die fotograaf is en niet wist dat wij daar waren en maakte ''toevallig'' een foto en ''toevallig'' staan wij er op Jedi sickert en wheels (ik heb wel een flits gezien maar daar let je verder niet op)
![]()
die pc op de beamer gaat een beetje moeilijk volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Ispy FA humor![]()
![]()
JP, je bent goed bezig als ik t zo eens hoor. Ziet er allemaal goed uit, ben dan ook erg benieuwd. Hoop idd wel dat ik mn Zboard mee mag nemen want anders...en TS installeren en een Rcon tooltje.
Dan Sickert als commander op de Beamer, lijkt me iig erg gaaf.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Ispy FA humor![]()
![]()
JP, je bent goed bezig als ik t zo eens hoor. Ziet er allemaal goed uit, ben dan ook erg benieuwd. Hoop idd wel dat ik mn Zboard mee mag nemen want anders...en TS installeren en een Rcon tooltje.
Dan Sickert als commander op de Beamer, lijkt me iig erg gaaf.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
die pc op de beamer gaat een beetje moeilijk volgens mij.
maar je Zboard kan je meenemen. das geen probleem.
ik ga lekker heel de avond counterstrike: source spelen
dat was een gaaf spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |