ik ben zoiezo niet veel online met battlefield 2, ik werk en ik ben 19.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef jpjedi het volgende:
Exp.Elektric staat nu op de tweede plaats..
zal wel naar school moeten. hehe
Dus straks geen gamedemon, Razorback of misterfox meer online....
Gaat wel de gemiddelde leeftijd weer wat omhoog![]()
Niet gelijk ontploffen jongens, is maar een GEINTJE![]()
hehe excuse me..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben zoiezo niet veel online met battlefield 2, ik werk en ik ben 19.
haha zou lachen zijn!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vorig jaar hadden we een Drugs huis, een Getronics huisje, een rest huisje en natuurlijk Het FoD huisje.
Als je jezelf hier niet in kwijt kan kunnen we altijd een huisje ombouwen tot BoF huisje.
Streep mijn naam ook is door ik werk ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef jpjedi het volgende:
Exp.Elektric staat nu op de tweede plaats..
zal wel naar school moeten. hehe
Dus straks geen gamedemon, Razorback of misterfox meer online....
Gaat wel de gemiddelde leeftijd weer wat omhoog![]()
Niet gelijk ontploffen jongens, is maar een GEINTJE![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
Streep mijn naam ook is door ik werk ook(4 dagen werken, 1 dag school)
Ik heb alleen wat meer vrije tijd dan jullie![]()
![]()
![]()
Toch is het zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Lijkt me sterk dat foxke de enige brak is in ons midden...
Dan blijf je dus lekker in mijn lijstjequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:
[..]
Toch is het zo
En ik ben 16 (4 jaar school gedaan)
ik kan mischien meej doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
ACHTUNG!!
Vanavond hebben we een friendly clanwar tegen de duitsers van Justify. Om 21:00 zal de war beginnen op de volgende server: 85.236.101.39:17367. Ik zou het erg waarderen als de mensen die gaan meedoen de sever om 20:45 betreden.
We hebben nog niet genoeg mensen die willen meespelen, dus als je kunt zeg het even!
Das niet eerlijk want je lijstje was voor mensen die naar school moesten en ik werk (1 dag school maar dat telt nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan blijf je dus lekker in mijn lijstje
![]()
en ik dan met men 15 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan blijf je dus lekker in mijn lijstje
![]()
Hoe oud is iedereen hier??? Ben zelf bijna 20 dus ik denk dat jullie de gemiddelde leeftijd omhoog brengen dan wij omlaag??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Lijkt me sterk dat foxke de enige brak is in ons midden...
Kloten om te horen joh! Kon zelfplots niet vanwege brandweer activiteiten maar dat had ik al gemeld.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef BMH het volgende:
En ik ben heel erg teleurgesteld in de mensen die niet kwamen opdagen voor de Clanwar.
Dikke vinger voor jullie. Ik organiseer een war en dan komen jullie niet? Leuk hoor.
Bekijk het maar met de clan, ik doe er helemaal niets meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |