Zal er zeker toe hebben bijgedragen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
mijn submit heeft jullie lan mischien gered
zelf zit ik constant met me neus op de map.. aangezien je spec ops niet ziet op je scan moet je soms zelf wat inzoomen op de map :| Niks zo plezierig als een vijandelijk squad 5 min volgen terwijl ze naar de andere kant van de map lopen om er dan artillerie op te gooien vlak voordat de vlag op wit gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is niet waar en je moet ook niet dood gaan antuurlijk![]()
ik ga meestal bij een vlag liggen en daar plaats ik wat c4's en hou die in de gaten en mocht het te gek worden dan vecht ik mee.. als ik zie dat er bij vlaggen in de buurt geen tegenstanders zijn dan verover ik die..
lol ik kan niet schieten met zon lege transport heli, dan maar beuken hequote:Op zondag 28 augustus 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:
gamedemon
kamikaze bitch!!
als je nu gewoon niet kunt winnen ga dan niet voor kamikaze spelen... dat is zo nooberig
damn!
verder was wel leuk en hadden we elkaar soms flink te pakken
Ach dat was een per ongeluk afzwaaiende IGLA. Was nog niets vergeleken met de Jedi-rampage zondagavond op de server. Ik ben er morgen waarschijnlijk ook, zal de TK's thuis proberen te houden..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:02 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
of je hebt dit: [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:29 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
Ach dat was een per ongeluk afzwaaiende IGLA. Was nog niets vergeleken met de Jedi-rampage zondagavond op de server. Ik ben er morgen waarschijnlijk ook, zal de TK's thuis proberen te houden..![]()
Dit weekend te horen gekregen dat we vanavond een extra oefening hebben (vanwege de officiele in werking stelling van ons nieuwe communicatiesysteem C2000). Dit is om 20.00 dus ik probeer er nog op tijd bij te zijn BMH maar het zal krap worden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
ACHTUNG!!
Vanavond hebben we een friendly clanwar tegen de duitsers van Justify. Om 21:00 zal de war beginnen op de volgende server: 85.236.101.39:17367. Ik zou het erg waarderen als de mensen die gaan meedoen de sever om 20:45 betreden.
We hebben nog niet genoeg mensen die willen meespelen, dus als je kunt zeg het even!
*beschikbaar is*quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
ACHTUNG!!
Vanavond hebben we een friendly clanwar tegen de duitsers van Justify. Om 21:00 zal de war beginnen op de volgende server: 85.236.101.39:17367. Ik zou het erg waarderen als de mensen die gaan meedoen de sever om 20:45 betreden.
We hebben nog niet genoeg mensen die willen meespelen, dus als je kunt zeg het even!
Belg, duits... Buitenlandersquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
*beschikbaar is*
HEt waren toch belgen??![]()
Ik zal mijn best doen, heb nog een andere afspraak net d'r voor... tot vanavond..quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
ACHTUNG!!
lijkt me eigenlijk wel wat..hebben we tch nog een beetje lan party. Ik laat het je nog weten postman.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BoF-ers,
Elk jaar organiseert Fight or Die een Lan party. Zo ook dit jaar, we hebben als lokatie een bungalowparkje in Winterswijk. Dit jaar gaan we 7, 8 en 9 oktober weer helemaal los op het battlefield.
Meestal zijn we met zo'n 30 a 40 man, wij wilden jullie ook de mogelijkheid geven om te komen.
De kosten zijn 45 euro pp en daar krijg je het volgende voor terug:
Een slaapplaats in een echt bed.
Een beetje eten en drinken, meestal is de brunch geregeld.
Over het algemeen neemt iedereen zelf ook nog wat eten en vooral drinken mee.
Wat doen we tijdens zo'n weekend:
Battlefield 2 en af en toe een potje Soldier of Fortune 2 als afwisseling, dit doen we meestal in 4 game huisjes. Dat houdt in dat er 10 man met pc in een 6 persoonshuisje zitten![]()
Meestal hebben we ook nog 2 losse slaaphuisjes erbij.
Mochten mensen interesse hebben registreer je op ons forum en laat een berichtje achter.
ik ben zoiezo niet veel online met battlefield 2, ik werk en ik ben 19.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef jpjedi het volgende:
Exp.Elektric staat nu op de tweede plaats..
zal wel naar school moeten. hehe
Dus straks geen gamedemon, Razorback of misterfox meer online....
Gaat wel de gemiddelde leeftijd weer wat omhoog![]()
Niet gelijk ontploffen jongens, is maar een GEINTJE![]()
hehe excuse me..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben zoiezo niet veel online met battlefield 2, ik werk en ik ben 19.
haha zou lachen zijn!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vorig jaar hadden we een Drugs huis, een Getronics huisje, een rest huisje en natuurlijk Het FoD huisje.
Als je jezelf hier niet in kwijt kan kunnen we altijd een huisje ombouwen tot BoF huisje.
Streep mijn naam ook is door ik werk ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef jpjedi het volgende:
Exp.Elektric staat nu op de tweede plaats..
zal wel naar school moeten. hehe
Dus straks geen gamedemon, Razorback of misterfox meer online....
Gaat wel de gemiddelde leeftijd weer wat omhoog![]()
Niet gelijk ontploffen jongens, is maar een GEINTJE![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
Streep mijn naam ook is door ik werk ook(4 dagen werken, 1 dag school)
Ik heb alleen wat meer vrije tijd dan jullie![]()
![]()
![]()
Toch is het zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Lijkt me sterk dat foxke de enige brak is in ons midden...
Dan blijf je dus lekker in mijn lijstjequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:
[..]
Toch is het zo
En ik ben 16 (4 jaar school gedaan)
ik kan mischien meej doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
ACHTUNG!!
Das niet eerlijk want je lijstje was voor mensen die naar school moesten en ik werk (1 dag school maar dat telt nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan blijf je dus lekker in mijn lijstje
![]()
en ik dan met men 15 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan blijf je dus lekker in mijn lijstje
![]()
Hoe oud is iedereen hier??? Ben zelf bijna 20 dus ik denk dat jullie de gemiddelde leeftijd omhoog brengen dan wij omlaag??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Lijkt me sterk dat foxke de enige brak is in ons midden...
Kloten om te horen joh! Kon zelfplots niet vanwege brandweer activiteiten maar dat had ik al gemeld.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef BMH het volgende:
En ik ben heel erg teleurgesteld in de mensen die niet kwamen opdagen voor de Clanwar.
Dikke vinger voor jullie. Ik organiseer een war en dan komen jullie niet? Leuk hoor.
Bekijk het maar met de clan, ik doe er helemaal niets meer voor.
We hebben een keer strike at karkand gedaan. zij keer mec en wij we verloren die allebij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is de war nog wel door gegaan?
Zo ja hoe is het afgelopen?
Admin forum? mogen de plebs dat niet weten?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMH? Wat is er precies fout gegaan dan?
Zou je dat ff in het Admin Forum willen posten...dank.
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Admin forum? mogen de plebs dat niet weten?![]()
wel toevallig dat jij ook net in de lokale platen shop van Sosua in de Domenicaanse republiek wasquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
Inderdaad ...
UPDATE
... dat klopt!!![]()
geniet ervan nu t nog kan .. na de patch is t overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef speknek het volgende:
Domo Tours rules! Niet aan gedacht om een screenshot te maken alleen.
ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:14 schreef speknek het volgende:
Wat gaat er gebeuren in de patch dan?
`quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturen
Geen verplichtingen, maar wel verwachtingen. Als iemand zich opgeeft dat ie wel komt en daarna niet komt opdagen zonder enige reden vind ik het gewoon zwak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:03 schreef Gunner het volgende:
Jammer BMH, maar vergeet niet dat de clan geen verplichtingen kent.Volgens mij heb je dat in het begin ook wel gezegt (kan me vergissen)
Als je teleurgesteld bent in de mensen die zich wel hebben opgegeven, maar niet zijn gekomen, is dat begrijpelijk
a) mag gerookt wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:09 schreef Paxlie het volgende:
gister was ik ziek, dit weekend had ik Mystery Land en nog wat dingen met vriendin
Misschien dat ik vanavond weer kom spelen, maar ik moet Fable - The Lost Chapters dan ook ff bekijken (druk druk druk druk)
Ik ga in ieder geval niet naar die lan
a) omdat er gewoon gerookt mag worden
b) omdat ik het te ver weg vind (woon 15km boven Amsterdam)
Heb eerder op de dag gemeld dat ik toch verhinderd. Of ik op tijd terug zou zijn was de vraag. Dit heb ik hier gepost en Sickert heeft het doorgegeven aan BMH op TS.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Frenkyboy het volgende:
Even voor de goede orde: wie hadden zich opgegeven en zijn niet komen opdagen? Overigens moeten we wel wat taktischer spelen zeg. Dat met zijn allen rondlopen in een (1) squad, werkt misschien op de server maar in een 8 vs 8 schiet dat niet echt op. Was verder wel lachen..
Dat is inderdaad een goede tactiek: Kan je direct weer spawnen in de actie als de SL op een afstandje staatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:
De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..
Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef domolanglekker het volgende:
ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturen
het gaat niet meer door orquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Molotov25 het volgende:
K back from holyday
las net de email van band of fok
over de party in Gamesyndicate Rotterdam waar ik helaas niet aan mee kan doen(geweldig idee btw)
zal zo het forum ff lezen over de nieuwstjes als die er al zijn
shoot ya later
De squad leader kan best meevechten maar iig niet als eerste de bestorming leiden. Werkt meestal wel goed als de squad leader medic is. En als ie dan dood gaat pakt iemand anders zijn medic kit om te reviven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
-War spelen gaat niet om punten en dat moeten de mensen door hebben. Squadleader moet bijvoorbeeld niet voorop lopen maar vooral in leven blijven. (De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..)
Ik heb er dus juist een gigantische hekel aan als er om me heen gerookt wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
a) mag gerookt worden
b) bezoekers komen van door heel NL
MAar geen nood, de LAN is afgelast...komt nieuwe datum..![]()
zon heli neerleggen is vrij simpel hoor, vooral de schutters eruit knallen is geen probleem, als zon flikker probeert te landen en je bent:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.
moet makkelijk draaien met alles op high denk ik zo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
Vraagjes..
Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?
thanks
Videokaart kan dat makkelijk aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
Vraagjes..
Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?
En dan nog een belangrijke, ik ben omdat ik net begin natuurlijk nog niet echt goed.
Wat kan ik dan het beste doen om het een beetje op te pakken zonder anderen in de weg te lopen ?
Zijn er speciale beginners-games of wordt je naar ranking ingedeeld zoals bij halo 2 ?
thanks
Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een rondequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef speknek het volgende:
Ik vind wel (ik ben dan wel geen lid van de clan, maar denk lekker toch mee) dat squad leaders niet zelf zouden mogen vliegen. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan, als je om orders vraagt en zo'n gast zit lekker rond te tuffen in z'n straaljager.
Het ligt er wel een beetje aan. Ik ben heel vaak SL en vlieg ook geregeld een ronde BH, ik sta echter wel meestal in contact met mijn squad via TS. In een BH kun je als je een beetje handig bent ook nog wel commando's geven. In de BH maakt het dus aanzienlijk minder uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef RetepV het volgende:
Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een ronde.
dude, je sig klopt niet helemaal...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef dekkered het volgende:
zet deze id nog is effe in de lijst van de bof site ( id 48196659 )
wat bedoel jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef jazza het volgende:
[..]
dude, je sig klopt niet helemaal...
1 | [url=http://bf2s.com/player/46239592]Jouw BF2 STATS[/url] |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |