Ik was moequote:
Als je al sorry tegen static gaat zeggen.... hij baggerde gewoon, bagger slotje, bek houden, toedeloe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Ik was moe, maar om er nog even op terug te komen het was een erg handig topic (qua linkjes enz
) maar bedoel je dat het een reeks had moeten worden ofzo?
want hij is dicht omdat ie vol is![]()
(sorry voor het debiele antwoord vannacht,ik moet nu weg dus je antwoord hierop lees ik ook pas laat)
Ik sliep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:55 schreef Xlarge het volgende:
hee , een nieuwe feedback , en niet geopend door Bupatih , hij was er een keertje niet snel genoeg bij
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mag ik u mijn complimenten geven over het hoge aantal kwaliteits topics de laatste dagen weken in ONZ!
Mag ik u mijn complimenten geven over het hoge aantal kwaliteits topics de laatste dagen maanden in ONZ!
Mag ik u mijn complimenten geven over het hoge aantal kwaliteits topics de laatste dagen tijd in ONZ!
Jij ook bedankt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mag ik u mijn complimenten geven over het hoge aantal kwaliteits topics de laatste dagen in ONZ!
Mag ik u mijn complimenten geven over het hoge aantal kwaliteits topics de laatste dagen in ONZ!
Wat nou ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:18 schreef yvonne het volgende:
Ja.
Maakt niet uit, maar het slotje zonder uitleg behalve 'nu wel' verbaasde me enigszins, vooral omdat het topic absoluut niet vol was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Ik was moe, maar om er nog even op terug te komen het was een erg handig topic (qua linkjes enz
) maar bedoel je dat het een reeks had moeten worden ofzo?
want hij is dicht omdat ie vol is![]()
(sorry voor het debiele antwoord vannacht,ik moet nu weg dus je antwoord hierop lees ik ook pas laat)
Dat topic kan inderdaad wel verwijderd worden, dat schoont lekker op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:56 schreef SpeedyRich het volgende:
Wie gaat...... kan dit even opgeschoond worden
Mag ik u mijn complimenten geven over het hoge aantal topics de laatste dagen in ONZ!
Is het niveau tegenwoordig PP, wel met je tijd meegaan dudequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
"leuk" Havoc, hans teeuwen quotes dumpen...
je kan wel merken dat mods als Pool en Bupading een positieve invloed hebben op de topic-starters in ONZ!quote:
Die modus kan niet meer uit PP want alles wat je als kritiek aan brengt wordt onder het kopje verzuurd gegooidquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[/verzuurd ex-crew lid modus]
Niet door mij igg, kritiek is goed daar kan je juist wat meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die modus kan niet meer uit PP want alles wat je als kritiek aan brengt wordt onder het kopje verzuurd gegooid.
havoc@fok.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Niet door mij igg, kritiek is goed daar kan je juist wat mee
msn is trouwens ook goeden blocken niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat die echt werkt nu!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft die tijdens je mod tijd ook al gewerkt?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
![]()
,
,
.
Een week nadat ik gestopt was deed ie het ineens.
ze zijn up to date tot 2 maanden geleden of zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de mijne gaat werken.
ze kwamen waarschijnlijk in de war met dirk@fok.nl en dirkh@fok.nl.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:37 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de mijne gaat werken.
ah, de mailtjes die een half jaar geleden naar dirkh@fok.nl zijn gestuurd komen over een maand of wat binnen, give or take a year.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
ze zijn up to date tot 2 maanden geleden of zo.
da's flink wat hatemail, gok is!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ah, de mailtjes die een half jaar geleden naar dirkh@fok.nl zijn gestuurd komen over een maand of wat binnen, give or take a year.
Qua mailadresnamen Dirkhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ah, de mailtjes die een half jaar geleden naar dirkh@fok.nl zijn gestuurd komen over een maand of wat binnen, give or take a year.
Dat zijn de leukste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
da's flink wat hatemail, gok is!
ik zit een beetje bij te lezen eerstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is weer gezellig!, alle ONZ mods zullen wel weer te druk in SHO en B&H aan het posten zijn om op ONZ te letten!
Ik zal je wel even hatemail sturenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Dirkh het volgende:
hmm, het werkt wel.
Poging tot slijmen geslaagd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit een beetje bij te lezen eerst
PP verveel topic ...![]()
Ik had het over het stoppen met slowchatten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zal je wel even hatemail sturen.
En dan hebben ze het over de communicatie binnen de crew, moet je godverdomme eens bij de excrew kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had het over het stoppen met slowchatten.
Ach ja, met een blauw kleurtje erbij zou het wel invloed hebben die opmerking.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had het over het stoppen met slowchatten.
Deze ex-crew luistert gewoon nog steeds niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan hebben ze het over de communicatie binnen de crew, moet je godverdomme eens bij de excrew kijken.
Doe eens heel hard schudden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is toch wel erg, twee ex-mods die uit wanhoop zelf het feedback topic gaan vullen. Schudt hoofd.
twee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is toch wel erg, twee ex-mods die uit wanhoop zelf het feedback topic gaan vullen. Schudt hoofd.
Zet jij even de tags goed? Misschien komt DP er wel even bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
hej, is dit de avond slowchat?
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
hej, is dit de avond slowchat?
*meldt*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit een beetje bij te lezen eerst
PP verveel topic ...![]()
ja, al dat leuke ge-associeer en en showchattenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
de (veel leukere) rest van het forum?
Dit soort dingen vraag ik me ook vaak af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?
Of wat mother-mother dan ook maar deed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, al dat leuke ge-associeer en en showchatten!
Ik lees de topics die ik wil lezen buiten ONZ toch nog wel hoor;)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?
Okee dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef mother-mother het volgende:
Ik lees de topics die ik wil lezen buiten ONZ toch nog wel hoor;)
alleen iets drukker ja![]()
Valt FOKEiland daar ook onder? Dan neem ik mij namelijk het recht voor dit topic ook even te vervuilenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.
Volgens mij was mothermother gewoon een lurkster die veel in onzin kwamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of wat mother-mother dan ook maar deed.
omdat er al tig pogingen zijn gedaan om mij "gek" te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:19 schreef zalmsalade het volgende:
twerd net gezellig M-M!!!
vanwaar het slotje?
had het dan gewoon open gelaten muts!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
omdat er al tig pogingen zijn gedaan om mij "gek" te krijgen![]()
ik had er ff geen zin meer in
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
had het dan gewoon open gelaten muts!
volgens mij zit je niet echt op je plaats als ONZ mod....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doen
ik gooi m weer open en ben offline dus doe je best![]()
Verkapte sollicitatie. Daar trappen we niet in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:27 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
volgens mij zit je niet echt op je plaats als ONZ mod....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doen
ik gooi m weer open en ben offline dus doe je best![]()
>> Mail hem.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef zalmsalade het volgende:
Bupa hij heeft me geblockt op msn wat nu?
nee maar er was wel genoeg over gezegd, ik heb 'm gesloten vooradat er ruzie uitbrakquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:26 schreef TC03 het volgende:
Tijd voor discussie.
Zo erg was ie toch niet?
Er staat ook niet in MED dat jij geen homo bent.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij MOD in ONZ? helemaal geen MED gezien
De sexuele voorkeuren van de users worden in MED niet genoemd. De subfora die ze worden geacht te modereren wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er staat ook niet in MED dat jij geen homo bent.
kloptquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De sexuele voorkeuren van de users worden in MED niet genoemd. De subfora die ze worden geacht te modereren wel.
Wat wl je nu helemaal? Dat ik je topic weer open en jou je zin geef? Ok, ga je gang, veel plezier in je topicquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond die opmerking net zo leuk als dat jij telkens je eigen topics, en die van anderen op slot gooit. Helemaal niet dus. je bent een aardige jongen, maar smurfen heb je in je eigen hok te doen. Tenzij onderbezetting van de ONZ mods. Maar er zijn er 4, dus je zou denken dat ze het zonder jou ook wel redden.
ik ook niet aan jou, laat dat duidelijk zijn. Alleen je hebt 1 klein minpuntje waar ik me aan stoor.quote:
ohh wat gemeen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:11 schreef Alexxxxx het volgende:
net alsof je de hele tijd aan je ONZ vriendjes wilt laten zien: "kijk, ik heb knopjes". Maar dat weet iedereen al lang. Zo een topic van jezelf meteen op slot gooien, is niet grappig, dat is gewoon zielig. En omdat anders niemand het ziet, zet je ook nog even een link in het FB topic, omdat anders niet genoeg mensen zien hoe zielig je bent.
Verder niks op je tegen hoor. Alleen je moet van de ONZ knopjes afblijven. Mijns inziens.
jij hebt heel erg veel minpunten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet aan jou, laat dat duidelijk zijn. Alleen je hebt 1 klein minpuntje waar ik me aan stoor.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is "kwaliteitstopics" niet gewoon één woord?
quote:kwaliteitstopic:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Hij heeft zn eigen speeltuin om in te spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:47 schreef zalmsalade het volgende:
zeg alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
laat conflict gewoon spelen man!!!
Zit je met 4 man op ONZ en nog ben je hulp van buitenaf nodig?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:08 schreef NJ het volgende:
Als er geen ONZmods online zijn en Conflict ziet bagger, mag hij het sluiten.
ja maar dat spelen van conflict kan veel beter in onzquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft zn eigen speeltuin om in te spelen.
Vroeger had je nog mods die zich nog inzette voor hun forum. Mods die hun visite de deur uitkeek, geen familie bezoek wilde, en zich volledig inzette voor Fok. Nu is het patat-generatie, die als het hun uitkomt even kijkt of ze nodig zijn, en zo ja, dat uit de weg gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zit je met 4 man op ONZ en nog ben je hulp van buitenaf nodig?.
zo geweldig was Swets nou ook weer niet!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vroeger had je nog mods die zich nog inzette voor hun forum. Mods die hun visite de deur uitkeek, geen familie bezoek wilde, en zich volledig inzette voor Fok. Nu is het patat-generatie, die als het hun uitkomt even kijkt of ze nodig zijn, en zo ja, dat uit de weg gaan.
Het is niet 'nodig', maar als hij er is en wij niet en er is bagger mag hij het sluiten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Swetsquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zo geweldig was Swets nou ook weer niet!
Conflict man, conflictquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Meer een spiraal...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja;
Pool, Bupa, NJ, M-M, Conflict....
ik zie een lijn, jij niet?
In afnemend IQ of zo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja;
Pool, Bupa, NJ, M-M, Conflict....
ik zie een lijn, jij niet?
Daar hebben we het ook om gedaan!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel ex-onzinmod willen zijn, dan kon ook ik hier gezellig de huidige modjes afzeiken...
Kan ik begrijpen, ik ben ook stikjaloers op jullie!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook om gedaan!
Is het weer zover?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel ex-onzinmod willen zijn, dan kon ook ik hier gezellig de huidige modjes afzeiken...
De scholen zijn al weer begonnen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het weer zover?, iedereen vergeet gewoon dat zomervakantie gelijk staat met een bagger periode die alleen op te lossen is als ONZ tijdelijk op slot gaat
. ( alleen gaan die baggerende pubers dan gewoon ergens anders spelen, kijk maar naar die 1 april grap van een paar jaar geleden
)
Ja maar Pool, als dat zo zou zijn dan moet het lijstje iets aangepast worden...quote:
Ik zag vanmorgen de brugklassertjes alweer door de straat lopen. Ik meen ook een mannetje met een ringbaardje in de bosjes gezien te hebben,die stond zich volgens mij af te trekken. Ik noem geen namen, want anders komt de ex van Stali er achter.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
De scholen zijn al weer begonnen hoor.
Dat is lang geleden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik moest hier posten ofzo?
Ik heb 10 minuten per dag tijd voor FOK! en steeds lag het forum op z'n gat tijdens die 10 minuten.quote:
Ja, goed idee. Laten we in een kring gaan staan en elkaars handen vasthouden en vergeten wat de mods van nu, de mods van toen verweten en elkaar knuffelen Goed plan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef -Angel- het volgende:
Zijn de gefrustreerde ex-modjes nog steeds aan het posten, jongens ga toch eens iets nutigs doen.
Staat Havoc achter je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga wel in het midden staan met mijn broek op de knieėn.
Swaffelen gaat best nog wel hoor, als ik mijn buik kan laten rusten op jouw hoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Niet wéér dat pielemuisje van Dirkh.
Whehehehehequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen de brugklassertjes alweer door de straat lopen. Ik meen ook een mannetje met een ringbaardje in de bosjes gezien te hebben,die stond zich volgens mij af te trekken. Ik noem geen namen, want anders komt de ex van Stali er achter.
Nog niet overal volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
De scholen zijn al weer begonnen hoor.
Ja, het was wel een mooie foto.quote:
Noem nooit een string ondergoed. Een string is pure kunst. Het is een modern instrument om de menselijke nieuwsgierigheid op proef te stellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, het was wel een mooie foto.![]()
Maar vervolgens werden er alleen nog maar wat google-plaatjes geplaatst. Bovendien vind ik het niet zo'n goed idee om mensen aan te sporen stiekeme foto's van ondergoed te maken en te plaatsen.![]()
Hoe heet ze trouwens?
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Noem nooit een string ondergoed. Een string is pure kunst. Het is een modern instrument om de menselijke nieuwsgierigheid op proef te stellen.![]()
Ik denk niet dat ze interesse heeft, ze vrijt namelijk al 1.5 jaar met dezelfde jongen![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:38 schreef Zebbie het volgende:
Kan een moderator eigenlijk berichten die een half jaar geleden geplaatst zijn nog aanpassen?
Zou je naar aanleiding van een spelletje een oude post van me aan willen passen?quote:
Koffer-spel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zou je naar aanleiding van een spelletje een oude post van me aan willen passen?![]()
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Koffer-spel?
Maar dan kunnen ze het never nooit vinden! Da's gemeen!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tieten![]()
alleen mn camera reikt niet ver genoeg om echt iets te zien
Edit:
klein picje gemaakt.
idd, foto's van lelijke ouwe wijven posten is illegaalquote:
Waarom staat dit er dan nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:04 schreef yvonne het volgende:
Snakey!!!!!!, foto komt uit BB5 forum, niet erecte pielen zijn niet tegen de policy.
quote:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Weet ik veelquote:
Hijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:08 schreef Pool het volgende:
Bovendien was hij wel erect, anders kan hij niet zo groot zijn, toch....?
![]()
AHA!!!1!!!!~`quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zou je naar aanleiding van een spelletje een oude post van me aan willen passen?![]()
Welja, waarom niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Snakey, kan jij niet weer snel blauw worden? Jij bent veel online, bent inmiddels gebekt en ziet die hoerige kutbagger.
Dank. En weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:04 schreef Dirkh het volgende:
Beste mods
[..]
Deze staat er nog maar een dag of wat.
Ik zit voor je te kijken Kikooo , was het wel in ONZ ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef kikoooooo het volgende:
ik had em dus in mn bookmarks, maar daar is ie uit verdwenen
jep, 100% zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 08:33 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik zit voor je te kijken Kikooo , was het wel in ONZ ?
Je hebt toch wel gezien hoe het topic heet? een kansloos topicquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:09 schreef Pool het volgende:
Kansloze nachtbagger met alleen maar verwijzingen naar andere baggertopics.
Open dan niets.
Goh, toevallig zeg!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gezien hoe het topic heet? een kansloos topic
Eigenlijk zou elke TT zo goed de lading moeten dekken, vind je niet?quote:
Ik mail pas als ik mijn fok.nl-adres heb.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef Dirkh het volgende:
Mods, kunnen jullie niet eens de enorme mailwisseling tussen jullie en paultjuhhh hier neer plempen, waar jullie aangeven dat het gebagger afgelopen moet zijn.
Of bestaan die mailtjes niet en klessebessen jullie lekker met elkaar op msn, als ware vrienden?
Goed signaal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik mail pas als ik mijn fok.nl-adres heb.![]()
Maar bij deze een streng bericht voor Paultjuhhh: "Foei!"
Leuk dat je er een geintje van maakt maar ondertussen is het een kankerzooi aan het worden, al een paar weken (minimaal).quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Pool het volgende:
[..]
't Gaat ook niet alleen om de bans, maar het beheersen van het gebagger. (niet alleen van paultjuhhh)quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Pool het volgende:
Er wordt tegenwoordig minder snel geband. Een tijdje terug zou Paultjuhhh er waarschijnlijk al eerder uitgevlogen zijn ja. Al zit hij er nu (volgens mij) wel weer dicht tegenaan.
Het gaat er niet om of iemand snel of niet geband wordt. Het gaat erom dat ONZ weer eens vol loopt met bagger en baggeraars waar niks aan gedaan wordt. Er is gewoon niemand, of dat lijkt zo, maar niemand grijpt waar dan ook in.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Pool het volgende:
Er wordt tegenwoordig minder snel geband. Een tijdje terug zou Paultjuhhh er waarschijnlijk al eerder uitgevlogen zijn ja. Al zit hij er nu (volgens mij) wel weer dicht tegenaan.
Dat is in 1994 gesloten, sorry.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:32 schreef Maanvis het volgende:
waar is mijn topic.
Dat wordt dan medio 2023.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik mail pas als ik mijn fok.nl-adres heb.
Begrijpelijk, maar (jawel, een maar) als blijkt dat sommigen daar misbruik van maken en je geen signalen krijgt van weerstand, dan zal dat ook zo moeten blijven, mits je daar zelf ook achter staat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:55 schreef Pool het volgende:
Verder is het besluit om wat losser te modereren en te bannen niet iets wat wij alleen als ONZ-mods onderling hebben afgesproken, maar dat is forumbreed ingesteld. Wat natuurlijk niet wegneemt dat je er kritiek op kunt hebben. Het heeft als voordeel dat de crew wat minder 'van bovenaf' haar eigen mening en humor oplegt aan de users, maar als nadeel dat er meer ruimte is voor bagger.
Neem jij eens een lik van je endeldarm en krijg daarom een verschikkelijke ziekte.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:22 schreef Conflict het volgende:
ik ben tof!
tjonge maak ik s een grapjequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
Waarom is ie dicht M-M?
moet ik je thuis komen opzoeken?
Laat ik hetzelfde doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjonge maak ik s een grapje![]()
ow dat hoeft niet hoor, neem jezelf maar mee:)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:52 schreef zalmsalade het volgende:
M-M wanneer kan ik langskomen?
en moet ik iest menemen? voor de kids ofzo?
coolquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow dat hoeft niet hoor, neem jezelf maar mee:)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:55 schreef Pool het volgende:
Verder is het besluit om wat losser te modereren en te bannen niet iets wat wij alleen als ONZ-mods onderling hebben afgesproken, maar dat is forumbreed ingesteld.
ow ja sorry , was ff bezig maarre dit is eigenlijk niet de sc van ONZquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:01 schreef zalmsalade het volgende:
Ja hoor ik ga helemaal naar beneden
-drinken
-poepen
- cherry tomaatjes eten
kom ik terug en geen reactie
jawel hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow ja sorry , was ff bezig maarre dit is eigenlijk niet de sc van ONZ
sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Dirkh waar bemoei je je meequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef Dirkh het volgende:
Mods, kunnen jullie niet eens de enorme mailwisseling tussen jullie en paultjuhhh hier neer plempen, waar jullie aangeven dat het gebagger afgelopen moet zijn.
Of bestaan die mailtjes niet en klessebessen jullie lekker met elkaar op msn, als ware vrienden?
dudequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:04 schreef Dirkh het volgende:
Beste mods
[..]
Deze staat er nog maar een dag of wat.
huiliequote:Op vrijdag 2 september 2005 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Leuk dat je er een geintje van maakt maar ondertussen is het een kankerzooi aan het worden, al een paar weken (minimaal).
Jij werkt bij de belastingdienst of bij de jeugdzorgquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:29 schreef Dirkh het volgende:
Voorbeeld mailtje:
Hey [insert user name],
De laatste tijd ben je nogal aan het baggeren geslagen, zoals [insert voorbeeld topics].
Uiteraard is er ook op Onzin plaats voor wat bagger, maar hou dat binnen de perken. Eén topic is meer dan genoeg om lol te kunnen hebben, open je er meer dan gaat dat irriteren.
Ik wil je daarom vriendelijk, maar dringend verzoeken om het baggeren te minderen.
Ik wil niet meteen met ban-aanvragen zwaaien, daarom eerst dit mailtje. Ik hoop dat je hier gehoor aan wil geven.
Mod team Onzin.
Ja goed he met jou?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef NJ het volgende:
Hoe is het ermee, Zalmsalade?
hoi je sig is kapot net goed!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:44 schreef kikoooooo het volgende:
hoi
Ja, breuls zou em maken, maar dat doet ie nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
hoi je sig is kapot net goed!!!!
wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:53 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, ik vraag het nog eens.
Waar is mijn topic heen?
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:53 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, ik vraag het nog eens.
Waar is mijn topic heen?
neenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
heb je zelf ook geen flauw vermoeden?
Nee, maar het lijkt me wel leuk. Misschien dat als ik klaar ben met m'n studie ik ooit m'n motorrijbewijs ga halen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
NJ rijdt moter?
Het had zo leuk kunnen worden.quote:en verbaggerde dan ook
tsk tsk tskquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me wel leuk. Misschien dat als ik klaar ben met m'n studie ik ooit m'n motorrijbewijs ga halen.
En over je topic:
Het was het neerplempen van een totaal niet boeiende gebeurtenis en het topic nodigde niet uit tot leuk meeposten en verbaggerde dan ook. Daarom ging het dicht.
Dat is een topic (reeks.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:50 schreef SlimShady het volgende:
waarom is dat "CTRL-V topic" nog niet dicht?
blijft bagger voortaan open?
Opgeschoond dus.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Dilemma!
Op pagina 1 gata het echt perfect.. maar op pagina 2
edit:NJ
![]()
Hij doet het niet:quote:
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Hij heeft 50 posts per pagina ingesteld en verwijst naar pagina 2, maar door het verwijderen van een aantal posts heeft het topic geen 50 reacties meer en bestaat pagina 2 dus niet meer.quote:
Wat jij wilt, lievvie.quote:
Dank u.quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
pool en buppa, u zeit goede mods (vanavond)
Daarvoor dan natuurlijkquote:
Nee.quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef portier het volgende:
[..]
Daarvoor dan natuurlijkDdDddddd!!!!!!1111111111111oneone~~OnE LoVe
Je bent een toffe mod.quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
Ik geef je eerst 'een waarschuwing'..
.
mother-mother stopt op ONZquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
Ze heeft het wel 2 hele weken volgehoudenquote:Op maandag 5 september 2005 13:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
mother-mother stopt op ONZ
I rest my case.
Dat hele topic is matig. Matige OP die overgaat in een matige rel.quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe Vaak?
Kan iemand wat doen aan de erg irritante en onaardige user 'Brainvoyager'?
Thanks voor het dichtgooien.quote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat hele topic is matig. Matige OP die overgaat in een matige rel.
En Brainvoyager mag inderdaad oppassen, vooral omdat hij nog in zijn proeftijd van een ban zit.
quote:Op maandag 5 september 2005 18:20 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Mag ik even nomineren als TTT; Ik kom weer naar huis.
Graag gedaan.
Inmiddels deel 2quote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef Zebbie het volgende:
Een goed topic van paultjuhhh:
Paint *hier* een TV-programma
Omdat dit goede gedrag wel gemotiveerd moet worden
TTT?
maand hoorquote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ze heeft het wel 2 hele weken volgehouden
Ja johquote:
Jou spreek ik over een week of twee wel weer.quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja johGa ff lekker de verzuurde ex-mod uithangen!! [afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef -Angel- het volgende:
Dirkh ik zie weer mogelijkheden, openingen, samen met je vriend Havoc de mod uithangen.
*post bookmarkt*quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jou spreek ik over een week of twee wel weer.
Jij kent Pinky and the Brain dus niet.quote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef -Angel- het volgende:
Is dat nu een rat, links, Dirkh?
:'{quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, ik ben te oud om naar tekenfilms te kijken.![]()
Ja dat kan gebeuren. Ik ben namelijk te jong om me als ouwe lul te gedragen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
hmm, te oud om naar een tekenfilm te kijken zoals een kind dat doet, en blijkbaar nog te jong om een tekenfilm als Pinky & the Brain echt te snappen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
klootzak, jij kijkt ook nog naar tekenfilms? Jongens het wordt tijd dat jullie je naar je leeftijd gaan gedragen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, te oud om naar een tekenfilm te kijken zoals een kind dat doet, en blijkbaar nog te jong om een tekenfilm als Pinky & the Brain echt te snappen.
Heb je van mijquote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Zebbie het volgende:
Ik hoor net dat er een nieuwe tubgirl op de markt was, en vroeg me af of jullie hem al tegen gekomen waren?
Link!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Zebbie het volgende:
Ik hoor net dat er een nieuwe tubgirl op de markt was, en vroeg me af of jullie hem al tegen gekomen waren?
No shit sherlock.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |