Toen de ONZ werd gemaakt, was jij nog een wannabe-modquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens....waarom sta ik niet in die mooie "ONZ"?
Is dat de dank die ik krijg voor al mijn werk?Gaan we zo met moderators om?! Hè?!
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Bupa, je bent een toffe, want ik heb de FiPo
Ach ik sta er ook niet inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens....waarom sta ik niet in die mooie "ONZ"?
Is dat de dank die ik krijg voor al mijn werk?Gaan we zo met moderators om?! Hè?!
Ik heb er al een keer ingestaan, maar sinds een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen de ONZ werd gemaakt, was jij nog een wannabe-mod
Je hebt jezelf eruit gehaald?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er al een keer ingestaan, maar sinds een tijdje niet meer.
Toen had je nog een leuke avatarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er al een keer ingestaan, maar sinds een tijdje niet meer.
Nee.quote:
Maar dan krijg ik een stelletje verzuurde-ex-crew-leden achter me aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
gfree, pas die "ONZ" nog eens aan.Maar zet dan de huidige mods linksboven in plaats van dat stelletje verzuurde-ex-crew-leden.
Whehequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:44 schreef gfree het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik een stelletje verzuurde-ex-crew-leden achter me aan.![]()
ok.![]()
![]()
Ja, maar hij is nog op vakantie. Voordat hij terug is, is er vast wel weer iemand uit de ONZ geband.quote:
hey Pool , precies op tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nog op vakantie. Voordat hij terug is, is er vast wel weer iemand uit de ONZ geband.![]()
Bedankt in ieder geval, gfree, ik sta nu linksboven.
![]()
truste dus , doe je bestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
ik ben nog steeds niet naar buiten geweest maar kom toch ff truste zeggen, doe ff andere volgorde eerst pc uit en dan naar buiten
dus toeiiii en slaap lekker voor strax![]()
![]()
Truste!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey Pool , precies op tijd![]()
[..]
truste dus , doe je best![]()
[14.gif]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
pffft , de beste users staan toch in de "N"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |