Vrouwelijk gezelschap is aanwezigquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
Ella Enchanted ken ik niet. Hellboy wel leuk maar verveelt redelijk vlot.... Bridget Jones is leuk maar kijk je liever in vrouwelijk gezelschap. Ik zou voor Kirsten Dunst gaan in Wimbledon.
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Potdomme, ik dnek ik heb het een sniet over mn velroofde,
Dan zou ik dus gaan voor BJ, anders Wimbledon, maar das er echt een om weg te kwijlen bij Kirsten Dunst.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrouwelijk gezelschap is aanwezig
Potdomme, ik dnek ik heb het een sniet over mn velroofde, begin jij er over![]()
Mn wederhelt is gek op Paul Bettany, dus dat compenseert welquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan zou ik dus gaan voor BJ, anders Wimbledon, maar das er echt een om weg te kwijlen bij Kirsten Dunst.![]()
En na de film zitten jullie allebei onder het kwijl.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn wederhelt is gek op Paul Bettany, dus dat compenseert wel
De films hebben wel een happy end.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef MaxPowered het volgende:
Damn, je kunt beter van een flat afspringen. Leuker als die films...
Bambi ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De films hebben wel een happy end.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |