Ik mail pas als ik mijn fok.nl-adres heb.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef Dirkh het volgende:
Mods, kunnen jullie niet eens de enorme mailwisseling tussen jullie en paultjuhhh hier neer plempen, waar jullie aangeven dat het gebagger afgelopen moet zijn.
Of bestaan die mailtjes niet en klessebessen jullie lekker met elkaar op msn, als ware vrienden?
Goed signaal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik mail pas als ik mijn fok.nl-adres heb.![]()
Maar bij deze een streng bericht voor Paultjuhhh: "Foei!"
Leuk dat je er een geintje van maakt maar ondertussen is het een kankerzooi aan het worden, al een paar weken (minimaal).quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik mail pas als ik mijn fok.nl-adres heb.![]()
Maar bij deze een streng bericht voor Paultjuhhh: "Foei!"
't Gaat ook niet alleen om de bans, maar het beheersen van het gebagger. (niet alleen van paultjuhhh)quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Pool het volgende:
Er wordt tegenwoordig minder snel geband. Een tijdje terug zou Paultjuhhh er waarschijnlijk al eerder uitgevlogen zijn ja. Al zit hij er nu (volgens mij) wel weer dicht tegenaan.
Het gaat er niet om of iemand snel of niet geband wordt. Het gaat erom dat ONZ weer eens vol loopt met bagger en baggeraars waar niks aan gedaan wordt. Er is gewoon niemand, of dat lijkt zo, maar niemand grijpt waar dan ook in.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Pool het volgende:
Er wordt tegenwoordig minder snel geband. Een tijdje terug zou Paultjuhhh er waarschijnlijk al eerder uitgevlogen zijn ja. Al zit hij er nu (volgens mij) wel weer dicht tegenaan.
Dat is in 1994 gesloten, sorry.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:32 schreef Maanvis het volgende:
waar is mijn topic.
Dat wordt dan medio 2023.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik mail pas als ik mijn fok.nl-adres heb.
Begrijpelijk, maar (jawel, een maar) als blijkt dat sommigen daar misbruik van maken en je geen signalen krijgt van weerstand, dan zal dat ook zo moeten blijven, mits je daar zelf ook achter staat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:55 schreef Pool het volgende:
Verder is het besluit om wat losser te modereren en te bannen niet iets wat wij alleen als ONZ-mods onderling hebben afgesproken, maar dat is forumbreed ingesteld. Wat natuurlijk niet wegneemt dat je er kritiek op kunt hebben. Het heeft als voordeel dat de crew wat minder 'van bovenaf' haar eigen mening en humor oplegt aan de users, maar als nadeel dat er meer ruimte is voor bagger.
Neem jij eens een lik van je endeldarm en krijg daarom een verschikkelijke ziekte.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:22 schreef Conflict het volgende:
ik ben tof!
tjonge maak ik s een grapjequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
Waarom is ie dicht M-M?
moet ik je thuis komen opzoeken?
Laat ik hetzelfde doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tjonge maak ik s een grapje![]()
ow dat hoeft niet hoor, neem jezelf maar mee:)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:52 schreef zalmsalade het volgende:
M-M wanneer kan ik langskomen?
en moet ik iest menemen? voor de kids ofzo?
coolquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow dat hoeft niet hoor, neem jezelf maar mee:)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:55 schreef Pool het volgende:
Verder is het besluit om wat losser te modereren en te bannen niet iets wat wij alleen als ONZ-mods onderling hebben afgesproken, maar dat is forumbreed ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |