verkapt iemand kutmongool noemen is ook in of zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:12 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
owjah dat is het zelfde
de vergelijking is kut mongool
Zo verkapt was dat ook weer nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verkapt iemand kutmongool noemen is ook in of zo?
Al is de bagger nog zo snel...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:31 schreef piepster het volgende:
Gut, ik kwam net terug van de plee, zit er al een slotje op.
En ik drink rose, maar het effect is idd hetzelfde.
Je bent wel erg snel trouwens !-)
Bedankt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:43 schreef piepster het volgende:
lol
Het was ook een soortement van compliment (hoe dichterlijk)
Misschien in LIF, maar hier in ONZ zijn we meer van het bier.quote:Is er ergens een rose topic dan?
PS de bedoeling was goed.
zeg het danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:55 schreef piepster het volgende:
hupfh, dat klinkt moeilijk.
Ik probeer wel ff wat minder te plassen anders.
Thanx anyway
ps zalmsalade is voor... nou ja,
...laat maar
jawel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef piepster het volgende:
visafslagmedewerkers
maar volgens mij is dit geen SC
Opgelost.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
en inderdaad ik werk bij de vis afslag
Dat doe je dus verkeerd.quote:
zo ruik je anders wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef zalmsalade het volgende:
grapje ik werk niet bij de visafslag
Kijk Alexxxx, deze kon je ook al van mijlenver zien aankomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef zalmsalade het volgende:
grapje ik werk niet bij de visafslag
Jullie doen het goed!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk Alexxxx, deze kon je ook al van mijlenver zien aankomen.
En ik ga geen bagger openen, om van bagger af te zijn.
Dus nu gaan we weer allemaal heel leuk verder met het geven van positieve FB (want jullie hebben toch niks te klagen over ons..).
Oh NJ wat ben je toch geweldig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk Alexxxx, deze kon je ook al van mijlenver zien aankomen.
En ik ga geen bagger openen, om van bagger af te zijn.
Dus nu gaan we weer allemaal heel leuk verder met het geven van positieve FB (want jullie hebben toch niks te klagen over ons..).
Sorry. We zijn gewoon te goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Jullie doen het goed!
ga zo door!
vroeger was hier nog welleens wat te beleven. Ruzie enzo. Nu is het zelfsgezellig
hier
Deja Vu!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh NJ wat ben je toch geweldig.
JIj bent homo man...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef piepster het volgende:
ff een plas doen hoor...
Klopt die zeiken altijd veelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef piepster het volgende:
Haha, ik = een meisje.
Dar ga je van vanzelf veel van zeiken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef piepster het volgende:
Haha, ik = een meisje.
Bij mij staat ook man maar zoals je weet ben ik zwangerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef NJ het volgende:
[..]
.
De volgende keer even in het profiel kijken, Zalmsalade.
Nou ja, ze zei geen 'NJ', maar toch...quote:
Ja, maar jij bent een freak of nature.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Bij mij staat ook man maar zoals je weet ben ik zwanger
Ach, het went...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:39 schreef NJ het volgende:
[..].
De volgende keer even in het profiel kijken, Zalmsalade.
Ja, ik vertrek zometeen richting stad. Niet als NJ, maar als Bob.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef piepster het volgende:
[..]
Ach, het went...
Wel weer scherp van je.
Ben je nuchter ofzo?
>>> KLDquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou ja, ze zei geen 'NJ', maar toch...
Nee. Ik kom uit de buurt van Rotterdam.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:46 schreef piepster het volgende:
Godver, je werkt toch niet voor de een of andere tuin?
Zoals in: Nijmegen?
Waarom? Alle kutbaggeraars in één topic, wat wil je nog meer?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:17 schreef static het volgende:
Niemand online? Wat een schertsvertoning.
Of je leest mijn vraag even, is wel zo makkelijk.quote:
okquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Of je leest mijn vraag even, is wel zo makkelijk.
Lees je je eigen FB topics wel eens door?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ok![]()
niemand online? was je vraag toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Lees je je eigen FB topics wel eens door?
Dus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:47 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow die vraag ervoor, ja was idd makkelijk alles in 1 topic
![]()
al doende leer ik![]()
Wat een non-antwoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ga ik lekker naar bed![]()
truste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |