ach je wordt toch pl33gv4dUUUR oidquote:
ow sorry ik had idd geen reden van editten ingevuldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom werd mijn bericht verwijderd in het topic over de langpootmug?
Dit is toch onzin of niet?
Sowieso zou het netjes staan als er een reden wordt genoemd van verwijdering. Zomaar een post verwijderen slaat nergens op dus.
Ahhh je had het over die illegale software, en vervolgens delete je het hele bericht. Ahzooo...ik dacht die software om muggen te verwijderen. Nu weet ik waar het over gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja maar dat is nog steeds niet toegestaan![]()
ja ik had idd beter het laatste gedeelte kunnen doen ,ik ga het ff fixenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahhh je had het over die illegale software, en vervolgens delete je het hele bericht. Ahzooo...ik dacht die software om muggen te verwijderen. Nu weet ik waar het over gaat
Maar ik ga ff wat anders doen.
Tenminste duidelijkheid nu. Dacht ff van, waar is mijn bericht over muggen heen.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik had idd beter het laatste gedeelte kunnen doen ,ik ga het ff fixen![]()
tis ook nog zo vroeg![]()
het staat er alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Het is ook nog vroeg inderdaad. Over die illegale software, tja, had ik ook beter niet kunnen doen
Als het niet lukt met terug zetten of het kost teveel tijd dan maakt dat niet uit. Dan schrijf ik in het eerstvolgende topic wel over muggen verwijdering zonder citroen.
Precies in stijl van de rest van je topicsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef Oversight het volgende:
`Mo_Mo,....
M'n eindsprint.... wat doe je?
Gratis Treinreizen [SLOT]
De slóériesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Kunnen jullie nu ook berichten terugzetten? Vroegah kon dat niet.
niet diequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef Oversight het volgende:
`Mo_Mo,....
M'n eindsprint.... wat doe je?
M-M gooi mijn topic weer open, die r&p huillie mod gooide hem dicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet die, ik was aan het opruimen
![]()
Geen lemmings van R&P topics in onzin gastquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
M-M gooi mijn topic weer open, die r&p huillie mod gooide hem dicht.
Het is geen lemmingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen lemmings van R&P topics in onzin gast
Al was ie best grappig
Die R&P huillie mod deed dat omdat het belachelijk maken van users op die manier naar haar mening ongewenst is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
M-M gooi mijn topic weer open, die r&p huillie mod gooide hem dicht.
Sinds wanneer ben jij mod op onzin?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Die R&P huillie mod deed dat omdat het belachelijk maken van users op die manier naar haar mening ongewenst is.
ik had nog niets van dat hele verhaal meegekregen omdat ik net pas online komquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod op onzin?
Of ben je vannacht global geworden?
Beetje debiel hè, een topic in onzin sluiten waar je geen mod bent en bovendien de onzin-mod zelf in post. Of heb je niet zoveel vertrouwen in de [betreffende] onzin-mod?
Myra...?
Ik had m-m er nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod op onzin?
Of ben je vannacht global geworden?
Beetje debiel hè, een topic in onzin sluiten waar je geen mod bent en bovendien de onzin-mod zelf in post. Of heb je niet zoveel vertrouwen in de [betreffende] onzin-mod?
Myra...?
Ah joh ik heb alleen maar een fijne bankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had nog niets van dat hele verhaal meegekregen omdat ik net pas online kom![]()
thx nog Alicey![]()
Waarom gooide je dat topic dan niet meteen dicht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef mother-mother het volgende:
ik had nog niets van dat hele verhaal meegekregen omdat ik net pas online kom![]()
thx nog Alicey![]()
Thanx wie dan ookm-m...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:16 schreef whoops het volgende:
Wie wil deze TT even renamen naar deeltje 173 + iets leuks over het topicid?
[BeF] Deeltje 167
Het topic-id is te mooi om hem te sluiten...
zoals ik al zei , ik had niet meteen in de gaten wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Waarom gooide je dat topic dan niet meteen dicht?
Weet je nog niet helemaal hoe de knopje werken?
Ik BeF me al helemaal lam man...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu nog even die andere dichtbeffen.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet die, ik was aan het opruimen
![]()
Met jouw intellect is dat ook niet verwonderlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zoals ik al zei , ik had niet meteen in de gaten wat er aan de hand was
dacht gewoon een leuk liev hallo topic
Als jij het beetr kunt, waarom hebben ze jou dan niet gevraagd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Piro het volgende:
Nou mother-mother, van modden snap je ook daadwerkelijk geen ruk. Gooi dat topic van Oversight eens open en blijf er voortaan met je klauwen vanaf.
Ik heb het aanbod afgewezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij het beetr kunt, waarom hebben ze jou dan niet gevraagd?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij het beetr kunt, waarom hebben ze jou dan niet gevraagd?
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef Oversight het volgende:
WE ZIJN ERUIT !!
Gratis Treinreizen [Slot] mag weer open!
Ff slotje vewijderen svp.....
Some words of wishdom here.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:55 schreef Piro het volgende:
Nou mother-mother, van modden snap je ook daadwerkelijk geen ruk.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De verkapte doodsverwensing of het topic?![]()
Er mag dus weer verkapt doodgewenst worden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
het topic / de TT dus
Zei ik dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Er mag dus weer verkapt doodgewenst worden...
Was dat verboden dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Er mag dus weer verkapt doodgewenst worden...
Is hetzelfde als wiet. Je mag geen plantage hebben, maar je mag wel wiet kopen en roken. Dus je mag hier niet doodwensen, maar wel verkapt doodwensenquote:
owjah dat is het zelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Is hetzelfde als wiet. Je mag geen plantage hebben, maar je mag wel wiet kopen en roken. Dus je mag hier niet doodwensen, maar wel verkapt doodwensen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:12 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
owjah dat is het zelfde
de vergelijking is kut mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |