en er nog 10 keer op terug komen in de hoop dat het wat wordtquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:52 schreef Dirkh het volgende:
Dit wilde ik net posten voordat Pool zich er mee bemoeide.
Leuk is dat hè, als je een topic opent en je had kunnen weten dat het niks zou worden en je uiteindelijk zelf voor lul staat.
That's staticquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:54 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
en er nog 10 keer op terug komen in de hoop dat het wat wordt
Precies. Hij zal er wel een keer op moeten reageren, die misvormde spermacel.quote:
Och.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:52 schreef Dirkh het volgende:
Leuk is dat hè, als je een topic opent en je had kunnen weten dat het niks zou worden en je uiteindelijk zelf voor lul staat.
Mijn vierde en zevende stiefmoeder zeiden altijd dat de aanhouder wint maar Spy vraagt wel erg veel geduldquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:09 schreef static het volgende:
Precies. Hij zal er wel een keer op moeten reageren, die misvormde spermacel.
Klopt. Maar hij is op een gegeven moment weer toegestaan, omdat veel users het toch leuk vonden. Slowchat en het gebruik van reeksnummers mogen daar echter niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:04 schreef zalmsalade het volgende:
Ik herriner me dat een tijdje geleden deze postopkrikreeks verboden werd.
Ctrl V topic!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:26 schreef Mr-Z het volgende:
Ik vind dat Pool niet meer in staat is om goed modschap te leveren. Kijk af en toe een foutje maken of je eens lekker laten gaan oke, maar nu zie ik zowat wekelijks dingen waarvan ik vind dat ze ver over de grens zijn. Hier weer een voorbeeld: klik!
Ik eis dat Pool af moet treden!!!
Graag gedaan!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:12 schreef Tokay het volgende:
Dank je Pool! Ik wilde een van jullie vragen dat ene compromitterende plaatje uit mijn topic te verwijderen, maar jij had het al gedaan.![]()
In een notendop:quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:23 schreef zalmsalade het volgende:
NJ hoe was je vakantie?
Hoiquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:26 schreef NJ het volgende:
[..]
In een notendop:
Heel mooi weer, heel bruin geworden, prachtig eiland, gezellige groep!
Ja bedankt voor het vragenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ben je nu al terug?
Drie weken bijbruinen. Als ik nog een week was gebleven, was ik een neger geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ben je nu al terug?
Welkom terug!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Drie weken bijbruinen. Als ik nog een week was gebleven, was ik een neger geworden..
Dank je. Heb ik nog wat gemist?quote:
Verkapt neger topicquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Drie weken bijbruinen. Als ik nog een week was gebleven, was ik een neger geworden..
Volgende week sta ik in de Nieuwe Revu.quote:
Enkele leuke topics, zie TTT.quote:
The usual dus.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Enkele leuke topics, zie TTT.
Wat tips om gratis cola te krijgen.
Een grappig anti-fok-forum.
Een hype met lege posts.
Bagger van Brainvoyager.
Nee. Dat is werkoverleg.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef zalmsalade het volgende:
Ey dit is geen slowchat he!
Sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef zalmsalade het volgende:
Ey dit is geen slowchat he!
en dat gebeurd in het openbaar!quote:
Dan geen openheid.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
en dat gebeurd in het openbaar!
doe dat maar achter de schermen!!!
Als ik 'm zou verplaatsen, zouden we 'm weer net zo hard terug krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
STERF!!! --> The afterparty
@modjes: goed de laatste regel van mn OP lezen he?!
Als Tjabbo m als eerst ziet:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik 'm zou verplaatsen, zouden we 'm weer net zo hard terug krijgen.
Dat blijkt.quote:
.
Ben ik het mee eens. Het was een eerlijke relquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:38 schreef zalmsalade het volgende:
Conflict?
heeft jaguarized jou op dat topic gewezen?
en vanwaar een gastslot? het was niet echt bagger volgens mij.
Het was een bashtopic naar een persoon die niet was, het werd een scheldtopic. Ik vind 'm op het randje, maar hij blijft dicht. Probeer het nog een keer wanneer [onderwerp] online is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Het was een eerlijke rel![]()
Hij was online!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was een bashtopic naar een persoon die niet was, het werd een scheldtopic. Ik vind 'm op het randje, maar hij blijft dicht. Probeer het nog een keer wanneer [onderwerp] online is.
Eerst zeg je dat ie te vaak het NSB knopje gebruikt, en dan kom je met opmerkingen over mailen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hij was online!
volgens mij nu nog! er is hem zelfs op dit topic gewezen.
Wat een loser! Ik wed dat ie conflict gemaild heeft!
dat is ook NSB'en.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ie te vaak het NSB knopje gebruikt, en dan kom je met opmerkingen over mailen?
Ik wed van niet, maar goed, dat doet niet terzake.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hij was online!
volgens mij nu nog! er is hem zelfs op dit topic gewezen.
Wat een loser! Ik wed dat ie conflict gemaild heeft!
Okequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wed van niet, maar goed, dat doet niet terzake.
Het was een bashtopic, maar jaguarized hapte niet. Daardoor werd het geen leuke rel, maar een ordinair scheldtopic. Dus op slot. Volgende keer beter.
Ik had 'm per ongeluk gesloten, dacht ff dattie in PUB stond... Het was de moeite niet om te heropenen en heb het ff aan de ONZ mods over gelatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:38 schreef zalmsalade het volgende:
Conflict?
heeft jaguarized jou op dat topic gewezen?
en vanwaar een gastslot? het was niet echt bagger volgens mij.
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik had 'm per ongeluk gesloten, dacht ff dattie in PUB stond... Het was de moeite niet om te heropenen en heb het ff aan de ONZ mods over gelaten![]()
Wie het krijgt mag het houwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef zalmsalade het volgende:
Ik ben zwanger!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |