Ja bedankt voor het vragenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ben je nu al terug?
Drie weken bijbruinen. Als ik nog een week was gebleven, was ik een neger geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ben je nu al terug?
Welkom terug!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Drie weken bijbruinen. Als ik nog een week was gebleven, was ik een neger geworden..
Dank je. Heb ik nog wat gemist?quote:
Verkapt neger topicquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Drie weken bijbruinen. Als ik nog een week was gebleven, was ik een neger geworden..
Volgende week sta ik in de Nieuwe Revu.quote:
Enkele leuke topics, zie TTT.quote:
The usual dus.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Enkele leuke topics, zie TTT.
Wat tips om gratis cola te krijgen.
Een grappig anti-fok-forum.
Een hype met lege posts.
Bagger van Brainvoyager.
Nee. Dat is werkoverleg.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef zalmsalade het volgende:
Ey dit is geen slowchat he!
Sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef zalmsalade het volgende:
Ey dit is geen slowchat he!
en dat gebeurd in het openbaar!quote:
Dan geen openheid.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
en dat gebeurd in het openbaar!
doe dat maar achter de schermen!!!
Als ik 'm zou verplaatsen, zouden we 'm weer net zo hard terug krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
STERF!!! --> The afterparty
@modjes: goed de laatste regel van mn OP lezen he?!
Als Tjabbo m als eerst ziet:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik 'm zou verplaatsen, zouden we 'm weer net zo hard terug krijgen.
Dat blijkt.quote:
.
Ben ik het mee eens. Het was een eerlijke relquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:38 schreef zalmsalade het volgende:
Conflict?
heeft jaguarized jou op dat topic gewezen?
en vanwaar een gastslot? het was niet echt bagger volgens mij.
Het was een bashtopic naar een persoon die niet was, het werd een scheldtopic. Ik vind 'm op het randje, maar hij blijft dicht. Probeer het nog een keer wanneer [onderwerp] online is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Het was een eerlijke rel![]()
Hij was online!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was een bashtopic naar een persoon die niet was, het werd een scheldtopic. Ik vind 'm op het randje, maar hij blijft dicht. Probeer het nog een keer wanneer [onderwerp] online is.
Eerst zeg je dat ie te vaak het NSB knopje gebruikt, en dan kom je met opmerkingen over mailen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hij was online!
volgens mij nu nog! er is hem zelfs op dit topic gewezen.
Wat een loser! Ik wed dat ie conflict gemaild heeft!
dat is ook NSB'en.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ie te vaak het NSB knopje gebruikt, en dan kom je met opmerkingen over mailen?
Ik wed van niet, maar goed, dat doet niet terzake.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:47 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hij was online!
volgens mij nu nog! er is hem zelfs op dit topic gewezen.
Wat een loser! Ik wed dat ie conflict gemaild heeft!
Okequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wed van niet, maar goed, dat doet niet terzake.
Het was een bashtopic, maar jaguarized hapte niet. Daardoor werd het geen leuke rel, maar een ordinair scheldtopic. Dus op slot. Volgende keer beter.
Ik had 'm per ongeluk gesloten, dacht ff dattie in PUB stond... Het was de moeite niet om te heropenen en heb het ff aan de ONZ mods over gelatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:38 schreef zalmsalade het volgende:
Conflict?
heeft jaguarized jou op dat topic gewezen?
en vanwaar een gastslot? het was niet echt bagger volgens mij.
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik had 'm per ongeluk gesloten, dacht ff dattie in PUB stond... Het was de moeite niet om te heropenen en heb het ff aan de ONZ mods over gelaten![]()
Wie het krijgt mag het houwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef zalmsalade het volgende:
Ik ben zwanger!!!!!!
ach je wordt toch pl33gv4dUUUR oidquote:
ow sorry ik had idd geen reden van editten ingevuldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom werd mijn bericht verwijderd in het topic over de langpootmug?
Dit is toch onzin of niet?
Sowieso zou het netjes staan als er een reden wordt genoemd van verwijdering. Zomaar een post verwijderen slaat nergens op dus.
Ahhh je had het over die illegale software, en vervolgens delete je het hele bericht. Ahzooo...ik dacht die software om muggen te verwijderen. Nu weet ik waar het over gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 06:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja maar dat is nog steeds niet toegestaan![]()
ja ik had idd beter het laatste gedeelte kunnen doen ,ik ga het ff fixenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahhh je had het over die illegale software, en vervolgens delete je het hele bericht. Ahzooo...ik dacht die software om muggen te verwijderen. Nu weet ik waar het over gaat
Maar ik ga ff wat anders doen.
Tenminste duidelijkheid nu. Dacht ff van, waar is mijn bericht over muggen heen.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:02 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik had idd beter het laatste gedeelte kunnen doen ,ik ga het ff fixen![]()
tis ook nog zo vroeg![]()
het staat er alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Het is ook nog vroeg inderdaad. Over die illegale software, tja, had ik ook beter niet kunnen doen
Als het niet lukt met terug zetten of het kost teveel tijd dan maakt dat niet uit. Dan schrijf ik in het eerstvolgende topic wel over muggen verwijdering zonder citroen.
Precies in stijl van de rest van je topicsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef Oversight het volgende:
`Mo_Mo,....
M'n eindsprint.... wat doe je?
Gratis Treinreizen [SLOT]
De slóériesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Kunnen jullie nu ook berichten terugzetten? Vroegah kon dat niet.
niet diequote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:48 schreef Oversight het volgende:
`Mo_Mo,....
M'n eindsprint.... wat doe je?
Gratis Treinreizen [SLOT]
M-M gooi mijn topic weer open, die r&p huillie mod gooide hem dicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
niet die, ik was aan het opruimen
![]()
Geen lemmings van R&P topics in onzin gastquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
M-M gooi mijn topic weer open, die r&p huillie mod gooide hem dicht.
Het is geen lemmingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen lemmings van R&P topics in onzin gast
Al was ie best grappig
Die R&P huillie mod deed dat omdat het belachelijk maken van users op die manier naar haar mening ongewenst is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
M-M gooi mijn topic weer open, die r&p huillie mod gooide hem dicht.
Sinds wanneer ben jij mod op onzin?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Die R&P huillie mod deed dat omdat het belachelijk maken van users op die manier naar haar mening ongewenst is.
ik had nog niets van dat hele verhaal meegekregen omdat ik net pas online komquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod op onzin?
Of ben je vannacht global geworden?
Beetje debiel hè, een topic in onzin sluiten waar je geen mod bent en bovendien de onzin-mod zelf in post. Of heb je niet zoveel vertrouwen in de [betreffende] onzin-mod?
Myra...?
Ik had m-m er nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod op onzin?
Of ben je vannacht global geworden?
Beetje debiel hè, een topic in onzin sluiten waar je geen mod bent en bovendien de onzin-mod zelf in post. Of heb je niet zoveel vertrouwen in de [betreffende] onzin-mod?
Myra...?
Ah joh ik heb alleen maar een fijne bankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had nog niets van dat hele verhaal meegekregen omdat ik net pas online kom![]()
thx nog Alicey![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |