ja maar dat spelen van conflict kan veel beter in onzquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft zn eigen speeltuin om in te spelen.
Vroeger had je nog mods die zich nog inzette voor hun forum. Mods die hun visite de deur uitkeek, geen familie bezoek wilde, en zich volledig inzette voor Fok. Nu is het patat-generatie, die als het hun uitkomt even kijkt of ze nodig zijn, en zo ja, dat uit de weg gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zit je met 4 man op ONZ en nog ben je hulp van buitenaf nodig?.
zo geweldig was Swets nou ook weer niet!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vroeger had je nog mods die zich nog inzette voor hun forum. Mods die hun visite de deur uitkeek, geen familie bezoek wilde, en zich volledig inzette voor Fok. Nu is het patat-generatie, die als het hun uitkomt even kijkt of ze nodig zijn, en zo ja, dat uit de weg gaan.
Het is niet 'nodig', maar als hij er is en wij niet en er is bagger mag hij het sluiten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Swetsquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zo geweldig was Swets nou ook weer niet!
Conflict man, conflictquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Meer een spiraal...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja;
Pool, Bupa, NJ, M-M, Conflict....
ik zie een lijn, jij niet?
In afnemend IQ of zo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou ja;
Pool, Bupa, NJ, M-M, Conflict....
ik zie een lijn, jij niet?
Daar hebben we het ook om gedaan!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel ex-onzinmod willen zijn, dan kon ook ik hier gezellig de huidige modjes afzeiken...
Kan ik begrijpen, ik ben ook stikjaloers op jullie!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook om gedaan!
Is het weer zover?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel ex-onzinmod willen zijn, dan kon ook ik hier gezellig de huidige modjes afzeiken...
De scholen zijn al weer begonnen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het weer zover?, iedereen vergeet gewoon dat zomervakantie gelijk staat met een bagger periode die alleen op te lossen is als ONZ tijdelijk op slot gaat
. ( alleen gaan die baggerende pubers dan gewoon ergens anders spelen, kijk maar naar die 1 april grap van een paar jaar geleden
)
Ja maar Pool, als dat zo zou zijn dan moet het lijstje iets aangepast worden...quote:
Ik zag vanmorgen de brugklassertjes alweer door de straat lopen. Ik meen ook een mannetje met een ringbaardje in de bosjes gezien te hebben,die stond zich volgens mij af te trekken. Ik noem geen namen, want anders komt de ex van Stali er achter.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
De scholen zijn al weer begonnen hoor.
Dat is lang geleden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik moest hier posten ofzo?
Ik heb 10 minuten per dag tijd voor FOK! en steeds lag het forum op z'n gat tijdens die 10 minuten.quote:
Ja, goed idee. Laten we in een kring gaan staan en elkaars handen vasthouden en vergeten wat de mods van nu, de mods van toen verweten en elkaar knuffelen Goed plan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:54 schreef -Angel- het volgende:
Zijn de gefrustreerde ex-modjes nog steeds aan het posten, jongens ga toch eens iets nutigs doen.
Staat Havoc achter je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga wel in het midden staan met mijn broek op de knieën.
Swaffelen gaat best nog wel hoor, als ik mijn buik kan laten rusten op jouw hoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
Niet wéér dat pielemuisje van Dirkh.
Whehehehehequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen de brugklassertjes alweer door de straat lopen. Ik meen ook een mannetje met een ringbaardje in de bosjes gezien te hebben,die stond zich volgens mij af te trekken. Ik noem geen namen, want anders komt de ex van Stali er achter.
Nog niet overal volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
De scholen zijn al weer begonnen hoor.
Ja, het was wel een mooie foto.quote:
Noem nooit een string ondergoed. Een string is pure kunst. Het is een modern instrument om de menselijke nieuwsgierigheid op proef te stellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, het was wel een mooie foto.![]()
Maar vervolgens werden er alleen nog maar wat google-plaatjes geplaatst. Bovendien vind ik het niet zo'n goed idee om mensen aan te sporen stiekeme foto's van ondergoed te maken en te plaatsen.![]()
Hoe heet ze trouwens?
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Noem nooit een string ondergoed. Een string is pure kunst. Het is een modern instrument om de menselijke nieuwsgierigheid op proef te stellen.![]()
Ik denk niet dat ze interesse heeft, ze vrijt namelijk al 1.5 jaar met dezelfde jongen![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:38 schreef Zebbie het volgende:
Kan een moderator eigenlijk berichten die een half jaar geleden geplaatst zijn nog aanpassen?
Zou je naar aanleiding van een spelletje een oude post van me aan willen passen?quote:
Koffer-spel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zou je naar aanleiding van een spelletje een oude post van me aan willen passen?![]()
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Koffer-spel?
Maar dan kunnen ze het never nooit vinden! Da's gemeen!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tieten![]()
alleen mn camera reikt niet ver genoeg om echt iets te zien
Edit:
klein picje gemaakt.
idd, foto's van lelijke ouwe wijven posten is illegaalquote:
Waarom staat dit er dan nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:04 schreef yvonne het volgende:
Snakey!!!!!!, foto komt uit BB5 forum, niet erecte pielen zijn niet tegen de policy.
quote:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Weet ik veelquote:
Hijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:08 schreef Pool het volgende:
Bovendien was hij wel erect, anders kan hij niet zo groot zijn, toch....?
![]()
AHA!!!1!!!!~`quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zou je naar aanleiding van een spelletje een oude post van me aan willen passen?![]()
Welja, waarom niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Snakey, kan jij niet weer snel blauw worden? Jij bent veel online, bent inmiddels gebekt en ziet die hoerige kutbagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |