je ondertitel klopt niet. In 'the da vinci code' wordt geschreven dat jij eigenlijk een hoer bent en dat je door jezus meerdere malen gepaald bent...of je bent gewoon iemand die incest wel een leuk iets vindtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef Maagd_Maria het volgende:
Moslims hangen de verkeerde Heer aan en ik kan het weten. Bedenk hier, samen met mij, straffen om moslims aan te pakken.
waarom alleen bij de mannen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef sebabje het volgende:
Hoofddoekjes in de brandstekenEn bij de mannen de snor weghale
Ik zou het boek nog maar eens opnieuw lezen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
je ondertitel klopt niet. In 'the da vinci code' wordt geschreven dat jij eigenlijk een hoer bent en dat je door jezus meerdere malen gepaald bent...of je bent gewoon iemand die incest wel een leuk iets vindt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
je ondertitel klopt niet. In 'the da vinci code' wordt geschreven dat jij eigenlijk een hoer bent en dat je door jezus meerdere malen gepaald bent...of je bent gewoon iemand die incest wel een leuk iets vindt
Bij de vrouwen de hoofddoekjes in de fikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:46 schreef Fok_you het volgende:
[..]
waarom alleen bij de mannen?
discriminatie zeg ik je![]()
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:53 schreef Dirkh het volgende:
Om het meest effectief te zijn, lijkt het me handig om het eerst uit te voeren op de christenen.
zielig gefrustreerd persoonsgevalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:53 schreef Dirkh het volgende:
Om het meest effectief te zijn, lijkt het me handig om het eerst uit te voeren op de christenen.
Laten we dan jou al eerste nemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef Fok_you het volgende:
[..]
zielig gefrustreerd persoonsgeval![]()
ownagequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef Sessy het volgende:
We doen de moslimmannen de burqua om en de vrouwen krijgen de broek aan, hoe klinkt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |