ik zit een beetje bij te lezen eerstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is weer gezellig!, alle ONZ mods zullen wel weer te druk in SHO en B&H aan het posten zijn om op ONZ te letten!
Ik zal je wel even hatemail sturenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Dirkh het volgende:
hmm, het werkt wel.
Poging tot slijmen geslaagd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit een beetje bij te lezen eerst
PP verveel topic ...![]()
Ik had het over het stoppen met slowchatten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zal je wel even hatemail sturen.
En dan hebben ze het over de communicatie binnen de crew, moet je godverdomme eens bij de excrew kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had het over het stoppen met slowchatten.
Ach ja, met een blauw kleurtje erbij zou het wel invloed hebben die opmerking.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had het over het stoppen met slowchatten.
Deze ex-crew luistert gewoon nog steeds niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan hebben ze het over de communicatie binnen de crew, moet je godverdomme eens bij de excrew kijken.
Doe eens heel hard schudden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is toch wel erg, twee ex-mods die uit wanhoop zelf het feedback topic gaan vullen. Schudt hoofd.
twee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is toch wel erg, twee ex-mods die uit wanhoop zelf het feedback topic gaan vullen. Schudt hoofd.
Zet jij even de tags goed? Misschien komt DP er wel even bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
hej, is dit de avond slowchat?
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
hej, is dit de avond slowchat?
*meldt*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit een beetje bij te lezen eerst
PP verveel topic ...![]()
ja, al dat leuke ge-associeer en en showchattenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
de (veel leukere) rest van het forum?
Dit soort dingen vraag ik me ook vaak af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?
Of wat mother-mother dan ook maar deed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, al dat leuke ge-associeer en en showchatten!
Ik lees de topics die ik wil lezen buiten ONZ toch nog wel hoor;)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?
Okee dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef mother-mother het volgende:
Ik lees de topics die ik wil lezen buiten ONZ toch nog wel hoor;)
alleen iets drukker ja![]()
Valt FOKEiland daar ook onder? Dan neem ik mij namelijk het recht voor dit topic ook even te vervuilenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.
Volgens mij was mothermother gewoon een lurkster die veel in onzin kwamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of wat mother-mother dan ook maar deed.
omdat er al tig pogingen zijn gedaan om mij "gek" te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:19 schreef zalmsalade het volgende:
twerd net gezellig M-M!!!
vanwaar het slotje?
had het dan gewoon open gelaten muts!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
omdat er al tig pogingen zijn gedaan om mij "gek" te krijgen![]()
ik had er ff geen zin meer in
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
had het dan gewoon open gelaten muts!
volgens mij zit je niet echt op je plaats als ONZ mod....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doen
ik gooi m weer open en ben offline dus doe je best![]()
Verkapte sollicitatie. Daar trappen we niet in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:27 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
volgens mij zit je niet echt op je plaats als ONZ mod....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doen
ik gooi m weer open en ben offline dus doe je best![]()
>> Mail hem.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef zalmsalade het volgende:
Bupa hij heeft me geblockt op msn wat nu?
nee maar er was wel genoeg over gezegd, ik heb 'm gesloten vooradat er ruzie uitbrakquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:26 schreef TC03 het volgende:
Tijd voor discussie.
Zo erg was ie toch niet?
Er staat ook niet in MED dat jij geen homo bent.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij MOD in ONZ? helemaal geen MED gezien
De sexuele voorkeuren van de users worden in MED niet genoemd. De subfora die ze worden geacht te modereren wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er staat ook niet in MED dat jij geen homo bent.
kloptquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De sexuele voorkeuren van de users worden in MED niet genoemd. De subfora die ze worden geacht te modereren wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |