Doe eens heel hard schudden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is toch wel erg, twee ex-mods die uit wanhoop zelf het feedback topic gaan vullen. Schudt hoofd.
twee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is toch wel erg, twee ex-mods die uit wanhoop zelf het feedback topic gaan vullen. Schudt hoofd.
Zet jij even de tags goed? Misschien komt DP er wel even bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
hej, is dit de avond slowchat?
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef yvonne het volgende:
hej, is dit de avond slowchat?
*meldt*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zit een beetje bij te lezen eerst
PP verveel topic ...![]()
ja, al dat leuke ge-associeer en en showchattenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
de (veel leukere) rest van het forum?
Dit soort dingen vraag ik me ook vaak af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?
Of wat mother-mother dan ook maar deed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, al dat leuke ge-associeer en en showchatten!
Ik lees de topics die ik wil lezen buiten ONZ toch nog wel hoor;)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bevalt dat een beetje, al die bullshit lezen en slotjes zetten en geen tijd meer hebben voor de (veel leukere) rest van het forum?
Okee dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef mother-mother het volgende:
Ik lees de topics die ik wil lezen buiten ONZ toch nog wel hoor;)
alleen iets drukker ja![]()
Valt FOKEiland daar ook onder? Dan neem ik mij namelijk het recht voor dit topic ook even te vervuilenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
blijkbaar. enige vereiste is dat je ooit ONZ gemod moet hebben.
Volgens mij was mothermother gewoon een lurkster die veel in onzin kwamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of wat mother-mother dan ook maar deed.
omdat er al tig pogingen zijn gedaan om mij "gek" te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:19 schreef zalmsalade het volgende:
twerd net gezellig M-M!!!
vanwaar het slotje?
had het dan gewoon open gelaten muts!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
omdat er al tig pogingen zijn gedaan om mij "gek" te krijgen![]()
ik had er ff geen zin meer in
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
had het dan gewoon open gelaten muts!
volgens mij zit je niet echt op je plaats als ONZ mod....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doen
ik gooi m weer open en ben offline dus doe je best![]()
Verkapte sollicitatie. Daar trappen we niet in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:27 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
volgens mij zit je niet echt op je plaats als ONZ mod....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, nah ja kijk maar wat jullie ermee doen
ik gooi m weer open en ben offline dus doe je best![]()
>> Mail hem.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:21 schreef zalmsalade het volgende:
Bupa hij heeft me geblockt op msn wat nu?
nee maar er was wel genoeg over gezegd, ik heb 'm gesloten vooradat er ruzie uitbrakquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:26 schreef TC03 het volgende:
Tijd voor discussie.
Zo erg was ie toch niet?
Er staat ook niet in MED dat jij geen homo bent.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij MOD in ONZ? helemaal geen MED gezien
De sexuele voorkeuren van de users worden in MED niet genoemd. De subfora die ze worden geacht te modereren wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er staat ook niet in MED dat jij geen homo bent.
kloptquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De sexuele voorkeuren van de users worden in MED niet genoemd. De subfora die ze worden geacht te modereren wel.
Wat wl je nu helemaal? Dat ik je topic weer open en jou je zin geef? Ok, ga je gang, veel plezier in je topicquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond die opmerking net zo leuk als dat jij telkens je eigen topics, en die van anderen op slot gooit. Helemaal niet dus. je bent een aardige jongen, maar smurfen heb je in je eigen hok te doen. Tenzij onderbezetting van de ONZ mods. Maar er zijn er 4, dus je zou denken dat ze het zonder jou ook wel redden.
ik ook niet aan jou, laat dat duidelijk zijn. Alleen je hebt 1 klein minpuntje waar ik me aan stoor.quote:
ohh wat gemeen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:11 schreef Alexxxxx het volgende:
net alsof je de hele tijd aan je ONZ vriendjes wilt laten zien: "kijk, ik heb knopjes". Maar dat weet iedereen al lang. Zo een topic van jezelf meteen op slot gooien, is niet grappig, dat is gewoon zielig. En omdat anders niemand het ziet, zet je ook nog even een link in het FB topic, omdat anders niet genoeg mensen zien hoe zielig je bent.
Verder niks op je tegen hoor. Alleen je moet van de ONZ knopjes afblijven. Mijns inziens.
jij hebt heel erg veel minpunten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet aan jou, laat dat duidelijk zijn. Alleen je hebt 1 klein minpuntje waar ik me aan stoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mag ik u mijn complimenten geven over het hoge aantal kwaliteits topics de laatste dagen in ONZ!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is "kwaliteitstopics" niet gewoon één woord?
quote:kwaliteitstopic:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Hij heeft zn eigen speeltuin om in te spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:47 schreef zalmsalade het volgende:
zeg alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
laat conflict gewoon spelen man!!!
Zit je met 4 man op ONZ en nog ben je hulp van buitenaf nodig?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:08 schreef NJ het volgende:
Als er geen ONZmods online zijn en Conflict ziet bagger, mag hij het sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |