Goede suggestie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:57 schreef Troeta het volgende:
Mag rob terug?
Ik kon idd NIKS horen van die streams nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:42 schreef APK het volgende:
-Zou het geluid van de streams iets luider mogen? Mensen vallen van hun stoel als ze een email binnen krijgen of als Windows een foutmelding -met geluid- geeft.
Helemaal mee eens, van dat inzoemen op het gezicht wordt ik nu al gek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:43 schreef scanman01 het volgende:
De regie mag ook wel iets perverser ingesteld zijn
Helemaal eensch! zonder captain hook is het al meteen een stuk saaier..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:47 schreef yvonne het volgende:
Mag Rob weer terug?
Ik was me net lekker aan het ergeren!
http://www.talpa.tv/big-brotherquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef XiChico het volgende:
http://www.bigbrother5.nl
Is dit de officele site? Dan is hij bagger. Wat is de goede?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef Darklight het volgende:
Doe eens wat aan dat geluid, klopt geen reet van
Ja joh, even ondertitelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef whitef0x het volgende:
Ondertiteling bij de beelden zou ook voldoende zijn
Wat hij zegt!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef Darklight het volgende:
Regie, er zitten dames in de jaccuzi, die woonkamer is niet echt boeiend
* Dementor is het er mee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Troeta het volgende:
Ze lopen erbij als lapzwansen, badjassen, haar in de war, geen make-up.
Geen gezicht.
Kunnen ze niet verplicht worden om er wat verzorgder uit te zien?
Dan kijk ik over 48 uur weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
ben net terug uit aalsmeer, Rob is niet weg, de rest denkt dat wel, maar hij zit 48 uur in een geheime kamer.
Ze komt toch uit haaksbergen? Zal het idd Enschede moeten zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Troel het volgende:
Bij de foto's van Lieske staat het conservatorium in Ede
Nou wordt Enschede vaak wel als E'de geschreven, maar ik denk dat het toch echt Enschede moet zijn
Helemaal mee eens!! en dan gratis.. geen raar gedoe met decoders enzo..... gewoon 4 kanalen zodat we kunnen zappenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:11 schreef Shellinssa het volgende:
Ik vind dat er gewoon 1 zender 24 uur per dag big brother uitzend.. das veel leuker..![]()
Vooral voor de mensen die geen internet hebben..
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het fietsgebeuren zat notabene bij de aftitelingquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef ruby het volgende:
Gaarne wat verser materiaal uitzenden tijdens de reguliere afleveringen, dank u.![]()
Helemaal mee eens...je moet je volume zowat voluit zetten..(lekker als er een windows geluidje tussendoor komt, je schrikt je te pletter).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:55 schreef APK het volgende:
ZET HET GELUID VAN DE STREAMS NOU GVD EEN KEER HARDER!
Is dat nou zo moeilijk, lieve jongens en meisjes van Talpa?
Bekijken jullie de streams zelf wel eens?
quote:Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: 'live_weblog@athena' for table 'forums'
En als je dat doet, ga dan daarna eens naar jullie eigen schitterende BB-site, en luister (met al je buren) naar die filmpjes die ongevraagd en wél op normaal volume afgespeeld worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:55 schreef APK het volgende:
Bekijken jullie de streams zelf wel eens?
Is een bekende bugquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Wil ik een klacht over het (gebrek aan) volume submitten op het BB.blog krijg ik dit:
[..]
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:13 schreef APK het volgende:
MOET IK HET EVEN AAN HET WEBLOG VAN FOK MELDEN?
Dan weet heel Nederland dat jullie een stel incompetente kneuzen zijn.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan... we blijven vriendelijk... Nee hoor Talpavrienden we menen het goed, we zijn jullie grootste supporters... We doen enkel enige nuttige suggesties... Waarom ons niet helpen? Beter toch van wel? En dan helpen wij op ons beurt jullie weer om het programma een groot succes te laten worden... Zo wordt iederéén er toch wijzer van? Kleine moeite, super resultaat. Daag meneer en mevrouw Talpa! We houden ècht van U!
p.s. U wilt Uw doelgroep toch niet laten zitten? Zonder U geen BB, Okay. Maar: zonder òns wèl een echte BB?! Liefde, samenwerking en vooral ook broeder- en zusterschap. Dat is toch onze gezamenlijke boodschap? God zegene U! En de Hartelijkste Groeten van Ons Allen hier op Fok!
Hear Hear!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef Blackadder2 het volgende:
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan...we blijven vriendelijk...
Nee hoor Talpavrienden we menen het goed, we zijn jullie grootste supporters...
![]()
We doen enkel enige nuttige suggesties...
Waarom ons niet helpen?
Beter toch van wel?
En dan helpen wij op ons beurt jullie weer om het programma een groot succes te laten worden...
Zo wordt iederéén er toch wijzer van?
Kleine moeite, super resultaat.
Daag meneer en mevrouw Talpa!
We houden ècht van U!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s. U wilt Uw doelgroep toch niet laten zitten?Zonder U geen BB, Okay.
Maar: zonder òns wèl een echte BB?!
![]()
Liefde, samenwerking en vooral ook broeder- en zusterschap. Dat is toch onze gezamenlijke boodschap?
God zegene U! En de Hartelijkste Groeten van Ons Allen hier op Fok!
![]()
![]()
Idd, soms mompelden mensen in hun slaap of hoorde je zachte kreungeluidjes uit de kamer waar Karin (getrouwd en moeder van 4 kinderen) samen met Maurice (latent homo) aan het *praten* waren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Lieve jongens en meisjes van Talpa.
Vroeger hadden we 's nachts ook geluid uit de slaapkamer, zelfs als het slechts vervelend gesnurk was.
Misschien doen ze slechts of ze slapen en zijn ze ondertussen snode plannen aan het smeden.
Dudequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan...we blijven vriendelijk...
Nee hoor Talpavrienden we menen het goed, we zijn jullie grootste supporters...
![]()
We doen enkel enige nuttige suggesties...
Waarom ons niet helpen?
Beter toch van wel?
En dan helpen wij op ons beurt jullie weer om het programma een groot succes te laten worden...
Zo wordt iederéén er toch wijzer van?
Kleine moeite, super resultaat.
Daag meneer en mevrouw Talpa!
We houden ècht van U!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s. U wilt Uw doelgroep toch niet laten zitten?Zonder U geen BB, Okay.
Maar: zonder òns wèl een echte BB?!
![]()
Liefde, samenwerking en vooral ook broeder- en zusterschap. Dat is toch onze gezamenlijke boodschap?
God zegene U! En de Hartelijkste Groeten van Ons Allen hier op Fok!
![]()
![]()
als je de url met een hoofdletter H schrijft heb je dat probleem nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Wil ik een klacht over het (gebrek aan) volume submitten op het BB.blog krijg ik dit:
[..]
Mee eensch!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:58 schreef Scope het volgende:
Beste Regie,
Willen jullie niet meer zo paranoide wegzappen uit de badkamer enzo? Ik hoef echt niet van die inzoompraktijken zoals de Oost-Europese Big Brothers, maar dit wegzappen als er ook maar een tepel of een stukje schaamhaar in beeld lijkt te komen, dat heeft hetzelfde effect als zo'n pieptoontje over het woord "Fuck" zoals ze dat op MTV doen. Kom, we leven in NL, we zijn wel wat gewend hier. Aan dat zogenaamde contract dat badkamerscenes niet worden uitgezonden houden jullie je toch al niet, dus gewoon alles uitzenden.
Met groet, mede namens Scanman, Scope!
PS Op Dido mag wel een beetje ingezoomd worden hoor
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Dr_Greene het volgende:
De menselijke anatomie kan niet goed genoeg bestudeerd worden!!!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Uit een ander topic waar ik deze suggestie al postte:
iemand anders de missie geven om het geld van Lieske te zoeken maar dan wel op een manier zodat niemand het merkt en dan mag diegene het geld verstoppen en houden...
ik zie het al voor me. Lieske die haar geld niet meer kan vinden omdat bijvoorbeeld Chantal het heeft gevonden en zelf heeft verstopt.
Please?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef Jojogirl het volgende:
Mag het geluid wat beter?
Pretty please?
Uhm , ik heb een vrij trage verbinding maar deze doen het goed bij mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef Giggio het volgende:
heerlijk dat gemopper over de streams... jullie zien tenminste iets: ik krijg alleen maar zwart zwart zwart en zwart... hoe fix ik dat ik lopend beeld krijg? of is Chello de boosdoender?
Nope, werkt gewoon bij mij via Chello.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef Giggio het volgende:
of is Chello de boosdoender?
Alleen dat TROS-erige emo babygedoe nog even weg.quote:
had ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef Giggio het volgende:
heerlijk dat gemopper over de streams... jullie zien tenminste iets: ik krijg alleen maar zwart zwart zwart en zwart... hoe fix ik dat ik lopend beeld krijg? of is Chello de boosdoender?
1. Dan is het niet meer live en klopt de titel nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:31 schreef caradoc het volgende:
Geef één goede reden om dit niet te doen.
Hahaha I completely second that requestquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
Beste Talpa,
Kunnen jullie één van de streams voortaan volledig wijden aan het volgen van Dido?
Ze zegt namelijk zulke verstandige dingen.
P.S. is Prozac schadelijk tijdens de zwangerschap? Zo niet,gaarne een dagelijkse dosis voor Tanjaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef ruby het volgende:
Beste Talpa, willen jullie er voor zorgen dat er veel drank & drugs (paddo's, xtc, coke, hasj, weed, noemt u maar op) beschikbaar is voor de bewoners?
Het gaat er nu iets te rustig aan toe.
Dit is een serieus verzoek. Dank u.![]()
Kan er niet een legersergeant naar binnenstormen en BRULLEN:quote:
Rob vooropquote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Kan er niet een legersergeant naar binnenstormen en BRULLEN:
Over 5 minuten buiten met volle bepakking, we gaan 20 klilometer rennen!
Ook Jij ROB!
Ja, schande zeg! BB was vroegah zo'n net programma altijd, zonder sex en drank en ranzige praat.quote:Op zondag 4 september 2005 11:36 schreef kinito_mendez het volgende:
beste talpa naar mijn inzien moeten de bewoners een flinke sanctie woorden opgelegt naar mensen gisteravond terug roepen mag toch niet contacht zoeken met camera mensen vanacht wordt toch ook niet toe gestaan en verder heb ik mij dood geergert aan de ransige uitspraken het ging alleen maar over sex het lijkt mij dat julie zich daar ook dood schamen en dit moeilijk kunnen uit zenden op tv dit moet ophouden staks kijkt er niemand meer naar bb het was te ransig voor woorden ik dacht dat bigbrother een ander pograma was
Beter dat ze over seks praten dan over het bloemetjesgordijn van hun oma.quote:Op zondag 4 september 2005 11:36 schreef kinito_mendez het volgende:
beste talpa naar mijn inzien moeten de bewoners een flinke sanctie woorden opgelegt naar mensen gisteravond terug roepen mag toch niet contacht zoeken met camera mensen vanacht wordt toch ook niet toe gestaan en verder heb ik mij dood geergert aan de ransige uitspraken het ging alleen maar over sex het lijkt mij dat julie zich daar ook dood schamen en dit moeilijk kunnen uit zenden op tv dit moet ophouden staks kijkt er niemand meer naar bb het was te ransig voor woorden ik dacht dat bigbrother een ander pograma was
Lieve mensen van Talpa,quote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
Beste mensjes van Talpa,
Voor de veiligheid van Tanja en de baby zullen jullie toch écht maatregelen moeten gaan treffen. Enkele uren per nacht slaap, roken, slecht voor zichzelf zorgen. Als dit mis gaat zal de pers júllie hiervoor aansprakelijk houden, ook al doet ze het natuurlijk zelf....
óf je zet haar uit het huis waarna jullie niet meer verantwoordelijk zijn voor haar welzijn en dat van de baby. óf ze blijft erin en jullie leggen sancties op. (noodrantsoen voor iedereen als ze blijft roken of een avondklok voor Tanja)
Niks moraalridder... Ik erger mezelf dood aan dat mens. Zou normaal gesproken goeie tv zijn, maar in dit geval gaat het ook nog om een babyquote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve mensen van Talpa,
Negeer bovenstaande moraalridder aub.
Mijn nachtrust, wat doe jequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Greetings het volgende:
Waarom geen livestreams op Talpa 's nachts? Lijkt me beter dan herhalingen van NSE of Nickelodeon.
Weet iemand of dit nog gaat gebeuren?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef melonovy het volgende:
Die enorme schelpoorbellen van Dido moeten verboden worden, twinkel twinkel twinkel
dat zouden de betalende Versatel klanten niet waarderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Greetings het volgende:
Waarom geen livestreams op Talpa 's nachts?
ik heb bij die eieren opdrachten een soort telekids idee... beetje kinderachtig, maar kan wel leuk wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:49 schreef charlysilva het volgende:
Meer zwaardere opdrachten.Het fietsen was top,alle lof daarvoorMaar dit gehannes met eieren onder de voeten
Ik stel voor Tanja een week niet laten roken.Lukt het haar niet alle bewoners op rantsoen
![]()
eensch.... die actie van vandaag gaat te ver (hoe irritant tanja ook is)quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Talpja, jullie zijn klootzakken en gaan veel te ver met het 'alles-voor-de-kijkcijfers' principe
ben ik het helemaal mee eens, maar wat ze geflikt hebben vind ik niet kunnen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:27 schreef Herald het volgende:
pfff Tanja heeft sowieso immuniteit om eruit te worden gestuurd tot de bevalling en zal daarna als het moet vrijwillig met de baby het huis verlaten. Daarbij is het enige wat ze de hele dag doet liggen en zitten, beetje over de buik aaien en elk verzoekje van d'r wordt door BB ingewilligd. Dus zo zielig is ze niet.
Joh, alsof ze dit gejank van Tanja op TV uit gaan zenden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Talpa, jullie zijn klootzakken en gaan veel te ver met het 'alles-voor-de-kijkcijfers' principe
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Magneet het volgende:
mag het volume weer een halve slag hoger aub? ik kan het amper volgen nu
*mee eens is*quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:19 schreef teamlead het volgende:
Beste Talpa
Kunnen jullie alsjeblieft Tanja er nu uitschoppen?? Deze actie slaat werkelijk nergens op.. en haalt een belangrijk deel van de fun uit het programma....
Voor mijn part laten jullie haar nog een keer opdraven in een live-uitzending om dat kind te showen.. maar dit gaat echt te ver
quote:Op zondag 11 september 2005 17:52 schreef strandgast het volgende:
@ Talpa
Het is triest maar logisch jullie konden slechts een bij Dé Bevalling afgewezen labiele ex-drugsverslaafde hoogzwangere moeder in het huis krijgen want een normale vrouw zou nooit meewerken aan dit soort leedvermaak programma's en zeker niet haar baby exploiteren voor zo'n onzinnig programma als Big Brother.
Tanja ach die zal er hoe dan ook uitgeschopt gaan worden door de kijkers, maar pas nadat ze geworpen heeft natuurlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Greetings het volgende:
Waarom geen livestreams op Talpa 's nachts? Lijkt me beter dan herhalingen van NSE of Nickelodeon.
Weet iemand of dit nog gaat gebeuren?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:58 schreef MPP het volgende:
ZO NIET DAN MOETEN WIJ VAN DE BUITENWERLEND ONS MAAR GAAN BERADEN OP HARDE ACTIES PROGRAMMA VERSTORING, KAPEN VAN HET HUIS, BOMMEN GOOIEN IN DE TUIN EN NOG VEEL MEER
Ik vraag me af of ze dat meisje niet beter heel haar leven kunnen laten verzorgen door BB. ik denk dat tanja er niets van gaat bakken!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef cuall het volgende:
Beste mensen van Talpa, haal Tanja met onmiddelijke ingang uit dat huis. Niet in 1e instantie voor haar, maar omwille van haar kindje. Als dat meisje later te zien en/of te horen krijgt hoe haar moeder over haar dacht en sprak dan kan zij daar ernstige schade door ondervinden. Dit ongeboren moppie verdient alle kansen die er zijn en hoe langer haar moeder in dat huis zit hoe ernstiger het voor haar wordt.
Dat Tanja zelf uitgekotst wordt en dit ook na dit programma zal bemerken kan mij geen rotzorg schelen, daar heeft ze er zelf naar gemaakt en ik hoop dat ze later spijt van haar gedrag zal hebben.
Ik vind echt dat jullie de baby moeten beschermen, dus exit
ok, dan zetten we em wel UITquote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef MissHobje het volgende:
Beste Talpa prutsers,
Zorg er is voor dat er een normaal beeld is tijdens de live uitzending!!!
Niet steeds aan en uit maar ôf aan ôf uit!
Liefst aan natuurlijk want dit gaat nergens over!!
DANK!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef Pinball het volgende:
Kom op BB!
Laat dat zooitje eens niet inslapen!
De peuken zijn op, tijd voor een stressmoment in het huis![]()
Laat wat beelden zien van roddelende bewoners!
Zeg dat de boodschappenlijst kwijt is en dat er opnieuw besteld moet worden!
Laat 'per ongeluk' door de speakers horen dat er vanavond iemand uit moet!
Laat Dido's geroddel horen!
Zeg dat er wegens arbo-regels voor de cameramensen niet meer gerookt mag worden!
ZORG VOOR STRESS, NU!
maar voortaan meer alcoholquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Wishjuh het volgende:
Ja... ik heb een mededeling voor Talpa: Hou die Feestjes met Muziek op zaterdag avond erin! Geweldig!
Beste mensen van Talpa,quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Nog meer? Dan kunnen ze Linda helemaal opdwijlen ghehe![]()
ja het liefst snachts na 00.00 uur dan kan ik die ook eens zienquote:Op maandag 19 september 2005 01:00 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie de live uitzendingen eens gaan herhalen? Heb het al eerder gevraagd maar er wordt niet naar me geluisterd![]()
echt wel, afgelopen vrijdag nog!quote:Op maandag 19 september 2005 01:00 schreef MaJo het volgende:
Kunnen jullie de live uitzendingen eens gaan herhalen? Heb het al eerder gevraagd maar er wordt niet naar me geluisterd![]()
Helaas zonder de spanning van de echte uitzending.quote:
en zonder de opruiende teksten van Moeder Roel!quote:Op maandag 19 september 2005 01:54 schreef APK het volgende:
Helaas zonder de spanning van de echte uitzending.
Was dat echt zo?quote:Op maandag 19 september 2005 02:49 schreef Herald het volgende:
[..]
en zonder de opruiende teksten van Moeder Roel!
quote:Op maandag 19 september 2005 02:47 schreef Uiruru het volgende:
Beste Talpa,
Kunnen jullie misschien al wat meer vertellen over die nieuwe show van jullie? "Het Pleeggezin" gaat het toch heten?
Het is echt heel nobel van jullie dat het kind van Tanja een kans krijgt om uit dat milieu te komen. Ik ga zeker kijken!
Eens.quote:Op maandag 19 september 2005 08:55 schreef teamlead het volgende:
..snip..
Dit is wel heel erg soft....![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Het is dieptriest voor dit kleine meisjequote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef cuall het volgende:
Beste mensen van Talpa, haal Tanja met onmiddelijke ingang uit dat huis. Niet in 1e instantie voor haar, maar omwille van haar kindje. Als dat meisje later te zien en/of te horen krijgt hoe haar moeder over haar dacht en sprak dan kan zij daar ernstige schade door ondervinden. Dit ongeboren moppie verdient alle kansen die er zijn en hoe langer haar moeder in dat huis zit hoe ernstiger het voor haar wordt.
Dat Tanja zelf uitgekotst wordt en dit ook na dit programma zal bemerken kan mij geen rotzorg schelen, daar heeft ze er zelf naar gemaakt en ik hoop dat ze later spijt van haar gedrag zal hebben.
Ik vind echt dat jullie de baby moeten beschermen, dus exit
Ik vind het er idd ook vrij soft aan toegaan allemaal. Bovendien worden de dames behoorlijk bevoordeeld. En ik snap ook helemaal niet dat de kerels geen tegenactie uitgehaald hebbenquote:Op maandag 19 september 2005 08:55 schreef teamlead het volgende:
beste Talpa
Waar is nu die "keiharde" BB die ons beloofd werd? Tot nu toe zie ik BB allleen maar proberen om de vrede te bewaren en de zeug tanja in het huis te houden.
Roel zou een sanctie krijgen, maar die sanctie is ook alweer van een geitenwollensokken-niveau. Komop! grijp eens keihard in. Een sadistische weekopdracht (die vandaag begint en niet pas dinsdagmiddag) en een rookverbod ofzo.
Dit is wel heel erg soft....![]()
Maar dan op een andere dag. Nu moet je die hele geweldige zaterdag (de peukenstress overdag en het feest ´s avonds) samen met vrijdag én zondag in die 18 minuten op maandag proppen.quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef flugeltje het volgende:
O ja... Als jullie besluiten harder te worden, laat ajb wél de zaterdagavond/drankavond bestaan. Is het leukste momente van de week!!
Ze kunnen ook iedere maandag een uur uitzenden....quote:Op maandag 19 september 2005 11:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dan op een andere dag. Nu moet je die hele geweldige zaterdag (de peukenstress overdag en het feest ´s avonds) samen met vrijdag én zondag in die 18 minuten op maandag proppen.![]()
Ik vergis me een uitzending geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was dat echt zo?
Is me niet opgevallen
Misschien mag moeder Tanja volgende keer wel komen vertellen dat ze Roel geen lichtend voorbeeld vindt
Zou dat niet mooi zijn sjon?quote:
Nieuwe regels voor euthanasie baby
DEN HAAG Een toetsingscommissie gaat in
de toekomst oordelen over euthanasie
bij pasgeboren baby's.Nu moeten artsen
dat nog melden bij justitie,omdat ze in
principe strafbaar zijn.De ministeries
van Volksgezondheid en Justitie zetten
de commissie van deskundigen op.
Het kabinet hoopt dat artsen eerder
gevallen van levensbeëindiging bij
pasgeborenen willen melden als ze niet
meer naar het OM hoeven.
In de commissie zitten een kinderarts,
een gynaecoloog en een jurist.Ze werken
aan de hand van een protocol,dat artsen
van het UMC in Groningen in overleg met
het OM hebben opgesteld.
Saai en ze hebben het nog niet gehaald ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef APK het volgende:
Lieve jongens en meisjes van Talpa,
Mag deze weekopdracht effe op Fast Forward?
[afbeelding]HET IS NAMELIJK FUCKING SAAI! [afbeelding]
Goed punt! Irriteer ik me ook al aan... je verstaat ze slechter en je wordt gek van het geluid.quote:
BB1 met zo'n storvat (of hoe je dat ook schrijft) zat men er anders ook eindeloos inquote:Op donderdag 22 september 2005 15:31 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Goed punt! Irriteer ik me ook al aan... je verstaat ze slechter en je wordt gek van het geluid.
Maarja wat is een jacuzzi zonder bubbelsDan gaan ze er helemaal niet in zitten....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:Talpa, zouden jullie op zondag een samenvatting van de afgelopen week kunnen uitzenden?
Nog meer herhalingen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef ilona-scuderia het volgende:Talpa, zouden jullie op zondag een samenvatting van de afgelopen week kunnen uitzenden?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:53 schreef crazymamma het volgende:
want de romance tussen Menno en Ingrid is juist voor veel mensen interressant om te volgen.
Er wordt in de Bredase homoscene om grof geld gewed over Menno's geaardheid.quote:
Je moet het vriendelijk vragen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:34 schreef Sanne het volgende:
Zitten jullie eens niet steeds zo te kloten met dat geluid.
En vier keer een paar lege stoelen is ook niet echt boeiend op de lange duur.
En jij denkt dat dat helpt? Dat er dan daar één denkt, ow, ze vraagt het vriendelijk, we schuiven hem maar weer open?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat helpt? Dat er dan daar één denkt, ow, ze vraagt het vriendelijk, we schuiven hem maar weer open?
Ze lezen heus wel mee in dit topic.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
is er hier eigenlijk al gereageerd door medewerkers van BB / Talpa of zitten we hier voor de katse k*t te klagen...
Laten we het hopen,quote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ze lezen heus wel mee in dit topic.
Niet in het mongolen slowchattopic, dat kan slechts door werkeloze -of zwangere- koffiedames gevolgd worden met die postsnelheid.
Lang niet iedereen die iets doet bij BB heeft inzicht in wat er bij andere afdelingen gebeurd. De informatie wordt heel krampachtig gescheiden kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laten we het hopen,stiekem meelezende medewerker van BB, reageer eens als je durft!
![]()
Ja. Steeds zoveel streams op die uien en pindakaas.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:42 schreef crazymamma het volgende:
Waarom zijn er steeds zoveel streams op hetzelfde gerecht.
Ik denk dat wat je nu noemt idd meespeelt in het blocken van bepaalde beelden en afscherming van de regiequote:Op woensdag 28 september 2005 09:42 schreef crazymamma het volgende:
Het lijkt wel of er sinds zondag (kwestie Menno) een heleboel buiten de streams wordt gehouden.
Het Menno fantopic is hier: Mennoquote:Op woensdag 28 september 2005 14:06 schreef crazymamma het volgende:
Ik denk dat Menno zijn lesje wel heeft geleerd en ze niet bang meer hoeven zijn voor andere teospelingen van zijn kant.
Ik krijg nu de indruk dat hij een beetje buiten de streams wordt gehouden om hem zo min mogelijk aandacht te geven.
Dat vind ik persoonlijk wel erg jammer, omdat rondom hem heen altijd wel de meest interressante ontwikkelingen plaatsvinden.
Tijdens BB1 belden de deelnemers regelmatig met hun kinderen, Karin mocht zelfs met haar ega praten en ze ontvingen ook post van buiten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was al van de zotte dat ze met dr moeder mocht praten, want dat is echt tegen het Big Brother principe,
Klopt, maar BB5 zou gemener dan ooit zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tijdens BB1 belden de deelnemers regelmatig met hun kinderen, Karin mocht zelfs met haar ega praten en ze ontvingen ook post van buiten.
hahahahhahahahhha dat is een goeiequote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef CGJung het volgende:
[..]
Klopt, maar BB5 zou gemener dan ooit zijnwe merken er alleen zo weinig van
![]()
nog zo een goeiequote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef svann het volgende:
Het gemene bestaat eruit dat Tanja alleen maar aanwezig hoeft te zijn en de andere bewoners slechts decor zijn.
Ja zelfs de bewoners hebben dat inmiddels in de gaten, helaas verzetten ze zich er niet tegenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef svann het volgende:
Het gemene bestaat eruit dat Tanja alleen maar aanwezig hoeft te zijn en de andere bewoners slechts decor zijn.
Inderdaad Q'tje was ik al bijna vergeten, 1 minuut telefontijd kregen ze, was dat in BB2 ook niet zo??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tijdens BB1 belden de deelnemers regelmatig met hun kinderen, Karin mocht zelfs met haar ega praten en ze ontvingen ook post van buiten.
Inderdaad, want wacht maar als ze niet meer weten hoe laat het is, dan, dan eh, nou, dan.... eeeeee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen jullie echt niets aan die tijd veranderen? Beetje suf dat ze precies weten hoelaat het is
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:55 schreef Pinball het volgende:
Snoeiharde muziek dat huis in. The prodigy, RATM of iets ergers. Vol open tot iedereen staat. ^
Ook goed, als ze die laffe haan maar terugschoppen naar de vara.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 05:36 schreef Loedertje het volgende:
Irritatie over muziek zul je pas krijgen als je de zangeres zonder naam, hepie&hepie en andere piratenmuziek keihard gaat draaien (minimaal een uur)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:04 schreef APK het volgende:
Aangezien de mannen het zo heerlijk vonden om als vrouw verkleed te gaan, lijkt het mij wel leuk als ze zich vanavond -tijdens de live uitzending met de homo nominaties- op moeten tuigen als leernichten en lipstick lesbo's.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef aad007 het volgende:
Jullie hebben geluk dat FOK! hier iets aan doet!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef Loedertje het volgende:
BB--> Chantal en Dido ook stoppen met roken tot aanstaande donderdag
Dit omdat ze commentaar heeft op Menno's laatste opdracht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Day het volgende:
BB, willen jullie PLEASE PLEASE Chantal een geheime opdracht geven, waarbij ze ongelooflijk moet liegen?? (Zal niet zo'n grote moeite voor d'r moeten zijn)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen jullie een nieuwe weekopdracht in de groep gooien?
Iedereen krijgt 20.000 euro als ze samen Chantal ritueel verbranden opsluiten in het washok voorzien van ducktape.
ja dat stelde iemand anders net ook al voor, volgende week dan de herkansing!!quote:uit SC topic:
[quote]Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is niet gemeen, zo zie ik het ook![]()
Hoop alleen dat BB echt tot donderdagavond wacht, laat ze nog maar even zweten![]()
![]()
Misschien krijgen ze donderdag wel te horen dat ze alsnog kunnen halen als ze het nog een week volhouden![]()
![]()
geniaal, kan ik eindelijk expeditie robinson kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
had ik ook
even mediaplayer opstarten
extra -> opties -> prestaties -> rondje bij:
de verbindingssnelheid bepalen (aanbevolen)
standaardbuffermethode gebruiken (aanbevolen)
worked for me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |