Hahaha I completely second that requestquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
Beste Talpa,
Kunnen jullie één van de streams voortaan volledig wijden aan het volgen van Dido?
Ze zegt namelijk zulke verstandige dingen.
P.S. is Prozac schadelijk tijdens de zwangerschap? Zo niet,gaarne een dagelijkse dosis voor Tanjaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef ruby het volgende:
Beste Talpa, willen jullie er voor zorgen dat er veel drank & drugs (paddo's, xtc, coke, hasj, weed, noemt u maar op) beschikbaar is voor de bewoners?
Het gaat er nu iets te rustig aan toe.
Dit is een serieus verzoek. Dank u.![]()
Kan er niet een legersergeant naar binnenstormen en BRULLEN:quote:
Rob vooropquote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Kan er niet een legersergeant naar binnenstormen en BRULLEN:
Over 5 minuten buiten met volle bepakking, we gaan 20 klilometer rennen!
Ook Jij ROB!
Ja, schande zeg! BB was vroegah zo'n net programma altijd, zonder sex en drank en ranzige praat.quote:Op zondag 4 september 2005 11:36 schreef kinito_mendez het volgende:
beste talpa naar mijn inzien moeten de bewoners een flinke sanctie woorden opgelegt naar mensen gisteravond terug roepen mag toch niet contacht zoeken met camera mensen vanacht wordt toch ook niet toe gestaan en verder heb ik mij dood geergert aan de ransige uitspraken het ging alleen maar over sex het lijkt mij dat julie zich daar ook dood schamen en dit moeilijk kunnen uit zenden op tv dit moet ophouden staks kijkt er niemand meer naar bb het was te ransig voor woorden ik dacht dat bigbrother een ander pograma was
Beter dat ze over seks praten dan over het bloemetjesgordijn van hun oma.quote:Op zondag 4 september 2005 11:36 schreef kinito_mendez het volgende:
beste talpa naar mijn inzien moeten de bewoners een flinke sanctie woorden opgelegt naar mensen gisteravond terug roepen mag toch niet contacht zoeken met camera mensen vanacht wordt toch ook niet toe gestaan en verder heb ik mij dood geergert aan de ransige uitspraken het ging alleen maar over sex het lijkt mij dat julie zich daar ook dood schamen en dit moeilijk kunnen uit zenden op tv dit moet ophouden staks kijkt er niemand meer naar bb het was te ransig voor woorden ik dacht dat bigbrother een ander pograma was
Lieve mensen van Talpa,quote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
Beste mensjes van Talpa,
Voor de veiligheid van Tanja en de baby zullen jullie toch écht maatregelen moeten gaan treffen. Enkele uren per nacht slaap, roken, slecht voor zichzelf zorgen. Als dit mis gaat zal de pers júllie hiervoor aansprakelijk houden, ook al doet ze het natuurlijk zelf....
óf je zet haar uit het huis waarna jullie niet meer verantwoordelijk zijn voor haar welzijn en dat van de baby. óf ze blijft erin en jullie leggen sancties op. (noodrantsoen voor iedereen als ze blijft roken of een avondklok voor Tanja)
Niks moraalridder... Ik erger mezelf dood aan dat mens. Zou normaal gesproken goeie tv zijn, maar in dit geval gaat het ook nog om een babyquote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve mensen van Talpa,
Negeer bovenstaande moraalridder aub.
Mijn nachtrust, wat doe jequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Greetings het volgende:
Waarom geen livestreams op Talpa 's nachts? Lijkt me beter dan herhalingen van NSE of Nickelodeon.
Weet iemand of dit nog gaat gebeuren?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef melonovy het volgende:
Die enorme schelpoorbellen van Dido moeten verboden worden, twinkel twinkel twinkel
dat zouden de betalende Versatel klanten niet waarderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Greetings het volgende:
Waarom geen livestreams op Talpa 's nachts?
ik heb bij die eieren opdrachten een soort telekids idee... beetje kinderachtig, maar kan wel leuk wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:49 schreef charlysilva het volgende:
Meer zwaardere opdrachten.Het fietsen was top,alle lof daarvoorMaar dit gehannes met eieren onder de voeten
Ik stel voor Tanja een week niet laten roken.Lukt het haar niet alle bewoners op rantsoen
![]()
eensch.... die actie van vandaag gaat te ver (hoe irritant tanja ook is)quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Talpja, jullie zijn klootzakken en gaan veel te ver met het 'alles-voor-de-kijkcijfers' principe
ben ik het helemaal mee eens, maar wat ze geflikt hebben vind ik niet kunnen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:27 schreef Herald het volgende:
pfff Tanja heeft sowieso immuniteit om eruit te worden gestuurd tot de bevalling en zal daarna als het moet vrijwillig met de baby het huis verlaten. Daarbij is het enige wat ze de hele dag doet liggen en zitten, beetje over de buik aaien en elk verzoekje van d'r wordt door BB ingewilligd. Dus zo zielig is ze niet.
Joh, alsof ze dit gejank van Tanja op TV uit gaan zenden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Talpa, jullie zijn klootzakken en gaan veel te ver met het 'alles-voor-de-kijkcijfers' principe
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Magneet het volgende:
mag het volume weer een halve slag hoger aub? ik kan het amper volgen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |