Helemaal mee eens!! en dan gratis.. geen raar gedoe met decoders enzo..... gewoon 4 kanalen zodat we kunnen zappenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:11 schreef Shellinssa het volgende:
Ik vind dat er gewoon 1 zender 24 uur per dag big brother uitzend.. das veel leuker..![]()
Vooral voor de mensen die geen internet hebben..
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het fietsgebeuren zat notabene bij de aftitelingquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef ruby het volgende:
Gaarne wat verser materiaal uitzenden tijdens de reguliere afleveringen, dank u.![]()
Helemaal mee eens...je moet je volume zowat voluit zetten..(lekker als er een windows geluidje tussendoor komt, je schrikt je te pletter).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:55 schreef APK het volgende:
ZET HET GELUID VAN DE STREAMS NOU GVD EEN KEER HARDER!
Is dat nou zo moeilijk, lieve jongens en meisjes van Talpa?
Bekijken jullie de streams zelf wel eens?
quote:Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: 'live_weblog@athena' for table 'forums'
En als je dat doet, ga dan daarna eens naar jullie eigen schitterende BB-site, en luister (met al je buren) naar die filmpjes die ongevraagd en wél op normaal volume afgespeeld worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:55 schreef APK het volgende:
Bekijken jullie de streams zelf wel eens?
Is een bekende bugquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Wil ik een klacht over het (gebrek aan) volume submitten op het BB.blog krijg ik dit:
[..]
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:13 schreef APK het volgende:
MOET IK HET EVEN AAN HET WEBLOG VAN FOK MELDEN?
Dan weet heel Nederland dat jullie een stel incompetente kneuzen zijn.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan... we blijven vriendelijk... Nee hoor Talpavrienden we menen het goed, we zijn jullie grootste supporters... We doen enkel enige nuttige suggesties... Waarom ons niet helpen? Beter toch van wel? En dan helpen wij op ons beurt jullie weer om het programma een groot succes te laten worden... Zo wordt iederéén er toch wijzer van? Kleine moeite, super resultaat. Daag meneer en mevrouw Talpa! We houden ècht van U!
p.s. U wilt Uw doelgroep toch niet laten zitten? Zonder U geen BB, Okay. Maar: zonder òns wèl een echte BB?! Liefde, samenwerking en vooral ook broeder- en zusterschap. Dat is toch onze gezamenlijke boodschap? God zegene U! En de Hartelijkste Groeten van Ons Allen hier op Fok!
Hear Hear!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef Blackadder2 het volgende:
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan...we blijven vriendelijk...
Nee hoor Talpavrienden we menen het goed, we zijn jullie grootste supporters...
![]()
We doen enkel enige nuttige suggesties...
Waarom ons niet helpen?
Beter toch van wel?
En dan helpen wij op ons beurt jullie weer om het programma een groot succes te laten worden...
Zo wordt iederéén er toch wijzer van?
Kleine moeite, super resultaat.
Daag meneer en mevrouw Talpa!
We houden ècht van U!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s. U wilt Uw doelgroep toch niet laten zitten?Zonder U geen BB, Okay.
Maar: zonder òns wèl een echte BB?!
![]()
Liefde, samenwerking en vooral ook broeder- en zusterschap. Dat is toch onze gezamenlijke boodschap?
God zegene U! En de Hartelijkste Groeten van Ons Allen hier op Fok!
![]()
![]()
Idd, soms mompelden mensen in hun slaap of hoorde je zachte kreungeluidjes uit de kamer waar Karin (getrouwd en moeder van 4 kinderen) samen met Maurice (latent homo) aan het *praten* waren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Lieve jongens en meisjes van Talpa.
Vroeger hadden we 's nachts ook geluid uit de slaapkamer, zelfs als het slechts vervelend gesnurk was.
Misschien doen ze slechts of ze slapen en zijn ze ondertussen snode plannen aan het smeden.
Dudequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Hè, ga nou geen machtsstrijdje aan...we blijven vriendelijk...
Nee hoor Talpavrienden we menen het goed, we zijn jullie grootste supporters...
![]()
We doen enkel enige nuttige suggesties...
Waarom ons niet helpen?
Beter toch van wel?
En dan helpen wij op ons beurt jullie weer om het programma een groot succes te laten worden...
Zo wordt iederéén er toch wijzer van?
Kleine moeite, super resultaat.
Daag meneer en mevrouw Talpa!
We houden ècht van U!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s. U wilt Uw doelgroep toch niet laten zitten?Zonder U geen BB, Okay.
Maar: zonder òns wèl een echte BB?!
![]()
Liefde, samenwerking en vooral ook broeder- en zusterschap. Dat is toch onze gezamenlijke boodschap?
God zegene U! En de Hartelijkste Groeten van Ons Allen hier op Fok!
![]()
![]()
als je de url met een hoofdletter H schrijft heb je dat probleem nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Wil ik een klacht over het (gebrek aan) volume submitten op het BB.blog krijg ik dit:
[..]
Mee eensch!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:58 schreef Scope het volgende:
Beste Regie,
Willen jullie niet meer zo paranoide wegzappen uit de badkamer enzo? Ik hoef echt niet van die inzoompraktijken zoals de Oost-Europese Big Brothers, maar dit wegzappen als er ook maar een tepel of een stukje schaamhaar in beeld lijkt te komen, dat heeft hetzelfde effect als zo'n pieptoontje over het woord "Fuck" zoals ze dat op MTV doen. Kom, we leven in NL, we zijn wel wat gewend hier. Aan dat zogenaamde contract dat badkamerscenes niet worden uitgezonden houden jullie je toch al niet, dus gewoon alles uitzenden.
Met groet, mede namens Scanman, Scope!
PS Op Dido mag wel een beetje ingezoomd worden hoor
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Dr_Greene het volgende:
De menselijke anatomie kan niet goed genoeg bestudeerd worden!!!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Uit een ander topic waar ik deze suggestie al postte:
iemand anders de missie geven om het geld van Lieske te zoeken maar dan wel op een manier zodat niemand het merkt en dan mag diegene het geld verstoppen en houden...
ik zie het al voor me. Lieske die haar geld niet meer kan vinden omdat bijvoorbeeld Chantal het heeft gevonden en zelf heeft verstopt.
Please?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef Jojogirl het volgende:
Mag het geluid wat beter?
Pretty please?
Uhm , ik heb een vrij trage verbinding maar deze doen het goed bij mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef Giggio het volgende:
heerlijk dat gemopper over de streams... jullie zien tenminste iets: ik krijg alleen maar zwart zwart zwart en zwart... hoe fix ik dat ik lopend beeld krijg? of is Chello de boosdoender?
Nope, werkt gewoon bij mij via Chello.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef Giggio het volgende:
of is Chello de boosdoender?
Alleen dat TROS-erige emo babygedoe nog even weg.quote:
had ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef Giggio het volgende:
heerlijk dat gemopper over de streams... jullie zien tenminste iets: ik krijg alleen maar zwart zwart zwart en zwart... hoe fix ik dat ik lopend beeld krijg? of is Chello de boosdoender?
1. Dan is het niet meer live en klopt de titel nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:31 schreef caradoc het volgende:
Geef één goede reden om dit niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |