Goede suggestie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:57 schreef Troeta het volgende:
Mag rob terug?
Ik kon idd NIKS horen van die streams nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:42 schreef APK het volgende:
-Zou het geluid van de streams iets luider mogen? Mensen vallen van hun stoel als ze een email binnen krijgen of als Windows een foutmelding -met geluid- geeft.
Helemaal mee eens, van dat inzoemen op het gezicht wordt ik nu al gek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:43 schreef scanman01 het volgende:
De regie mag ook wel iets perverser ingesteld zijn
Helemaal eensch! zonder captain hook is het al meteen een stuk saaier..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:47 schreef yvonne het volgende:
Mag Rob weer terug?
Ik was me net lekker aan het ergeren!
http://www.talpa.tv/big-brotherquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:53 schreef XiChico het volgende:
http://www.bigbrother5.nl
Is dit de officele site? Dan is hij bagger. Wat is de goede?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef Darklight het volgende:
Doe eens wat aan dat geluid, klopt geen reet van
Ja joh, even ondertitelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:00 schreef whitef0x het volgende:
Ondertiteling bij de beelden zou ook voldoende zijn
Wat hij zegt!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef Darklight het volgende:
Regie, er zitten dames in de jaccuzi, die woonkamer is niet echt boeiend
* Dementor is het er mee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Troeta het volgende:
Ze lopen erbij als lapzwansen, badjassen, haar in de war, geen make-up.
Geen gezicht.
Kunnen ze niet verplicht worden om er wat verzorgder uit te zien?
Dan kijk ik over 48 uur weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
ben net terug uit aalsmeer, Rob is niet weg, de rest denkt dat wel, maar hij zit 48 uur in een geheime kamer.
Ze komt toch uit haaksbergen? Zal het idd Enschede moeten zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Troel het volgende:
Bij de foto's van Lieske staat het conservatorium in Ede
Nou wordt Enschede vaak wel als E'de geschreven, maar ik denk dat het toch echt Enschede moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |