Wij weten dat jullie meelezen, dus het leek mij wel makkelijk om een centraal topic te openen met complimenten of advies voor verbeteringen.
Jullie hebben het druk, dus dit is een stukje service van fok!
![]()
Hé jongens en meisjes van Talpa, allereerst een complimentje voor het gratis beschikbaar stellen van de streams.
Ik weet dat het jullie niet om het geld gaat, maar het zou toch leuk zijn als er misschien in jullie spaarse vrije tijd af en toe verbeteringen aangebracht kunnen worden.
![]()
-Zou het geluid van de streams iets luider mogen? Mensen vallen van hun stoel als ze een email binnen krijgen of als Windows een foutmelding -met geluid- geeft.
![]()
-Zou het geluid synchroon met de beelden mogen, zodat wij weten wie er aan het woord is? Wij kennen nog niet allemaal de namen van de personen en weten dus niet precies wie aan het woord is.
![]()
-Zou het geluid bij de bijbehorende beelden mogen? Dat zou het nóg makkelijker maken!
-Zouden de streams mogen blijven lopen als er een dramatische exit van -ik zeg maar wat- bv een veelbelovende ex-voetballer (mid mid) plaats vindt en er tegelijkertijd een ex van een bewoonster het huis binnen komt?
![]()
Meer tips zijn natuurlijk welkom.