Ok eensch. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze is vergeten dat Joost haar van zich af heeft moeten duwen. Dus dan is het gek als je iemand anders daar wel op afrekend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tuurlijk, ben ik helemaal met je eens. Ik probeerde alleen maar uit te leggen waaróm dido zo gestemd heeft... roel heeft ze gevoelens voor en linda heeft haar pijn gedaan, of ze nou dronken was of niet, of ze nou dr excuses heeft aangeboden of niet.
Dus, logische keus is dan dus Linda.
Je moet toch iemand kiezen uiteindelijk
prima, wie had ze dan wel moeten nomineren volgens jou?? er is toch verder niemand met wie ze moeite heeft ofzo??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef style het volgende:
[..]
Dan had Dido simpelweg haar excuses niet moeten acceteren en niet bij het nomineren zeggen:
"tja ze heeft haar excuses wel aangeboden, maar toch"
Roel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
prima, wie had ze dan wel moeten nomineren volgens jou?? er is toch verder niemand met wie ze moeite heeft ofzo??
Geen idee. Ik ben gelukkig Dido nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
prima, wie had ze dan wel moeten nomineren volgens jou?? er is toch verder niemand met wie ze moeite heeft ofzo??
ja dat zouden de andere bgewoners nooit doen he??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal over de actie van Menno:
"Je hebt dan wel misbruik gemaakt van mijn vertrouwen, alleen maar om je eigen reet te redden. Ik snap wel dat je niet op de bank wil, maar je hebt wel alles uit de kast getrokken om het te doen"
Whehehehehe lekker kinderachtig maar wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht geschreven:
retteketet retteketet retteketet
GNA NG! NG! NG!
GNA NG! NG! NG!
retteketet
Volgens mij is ze ook een actrice. Want als die het huis uit komt heeft ze geen leven meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Day het volgende:
Oh my God, Chantal is ECHT te erg voor woorden.
Ik heb nog nooit zo'n walgelijk mens gezien/gehoord als haar!
Klasse conclusie... alleen geen het niet daarom. Het ging om dat ze bepaalde acties van Linda geen stijl vindt. Dat zal het zoenen zijn met Roel, maar zeer zeker ook het gedrag van Linda ná het feestje afgelopen zondag. Dat gedrag stond Dido ook totaal niet aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef style het volgende:
[..]
Lieske heeft dus ook nog gevoelens voor Roel, anders had het haar niets kunnen schelen hoe Linda zich met Roel gedroeg
Simpelweg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef style het volgende:
[..]
Dan had Dido simpelweg haar excuses niet moeten acceteren en niet bij het nomineren zeggen:
"tja ze heeft haar excuses wel aangeboden, maar toch"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Whehehehehe lekker kinderachtig maar wel leuk.![]()
![]()
Dat mens kan toch straks niet meer naar d'r werk? Of naar die tenten die ze in het weekend afloopt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook een actrice. Want als die het huis uit komt heeft ze geen leven meer.
dan heb je Rob gemist...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Chantal echt de enige die ermee zit dat Menno heeft gehandeld zoals ie heeft gehandeld
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef style het volgende:
[..]
Dat is minder erg. In dit geval laat Dido zichzelf verschrikkelijk kennen.
Waarom zou zij zich daaraan storen? Omdat ze graag bij koningin Dido in de hofhouding wil of omdat ze toch nog gevoelens heeft voor Roel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klasse conclusie... alleen geen het niet daarom. Het ging om dat ze bepaalde acties van Linda geen stijl vindt. Dat zal het zoenen zijn met Roel, maar zeer zeker ook het gedrag van Linda ná het feestje afgelopen zondag. Dat gedrag stond Dido ook totaal niet aan.
maar ze heeft nog gevoelens voor hem en wil dat hij kruipend naar haar toe komt om het goed te maken. Wordt lastig als hij eruit ligt nietwaar?? Dus roel is voor dido geen optie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef Day het volgende:
[..]
Roel!
Met hem had ze iets speciaals en hij heeft haar besodemieterd.
Amenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Simpelweg...
Dus iemand komt zijn excuses aanbieden en dan zeg je "simpelweg" dat je die niet accepteert. Zo werkt dat in het dagelijks leven volgens jou?
En als je wél iemands excuses accepteert, dan mag je dat wat diegen gedaan heeft daarna ook helemaal niet meer vervelend vinden?Dan moet je er helemaal overheen zijn?
Wat een onzin zeg. Ik vind het eigenlijk te zot voor woorden dat notabene Dido nog aangevallen wordt op haar nominatie.![]()
Ja vandaar haar opmerking ook dat ze Roel wel even warm zou houden als Dido niet op haar vent paste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Linda over haar zoenen met Roel, tegen Chantal:
"Ik ben geen één keer begonnen hoor... je zult het wel terug zien"
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
laat ook maar, hier komen we niet uit.
FF uitleggen dan maar. Dido heeft 't gewoon ook altijd gedaan, zelfs als Dido het niet heeft gedaan, heeft ze 't toch gedaan. Dat je dat niet ziet man.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik vind het eigenlijk te zot voor woorden dat notabene Dido nog aangevallen wordt op haar nominatie.![]()
Komt nog bij dat het volgens Dido niet eens zozeer te maken had met het zoenen met Roel, maar meer met haar reactie toen het feest afgelopen zondag was afgelopen. Dat zei ze tenminste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Gert het volgende:
door wie dan? gisteren begreep Linda het nog volkomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |