En toen zat mijn broodje pindakaas ineens in me neus..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: ik vind eerlijkheid het allerbelangrijkste![]()
![]()
![]()
[uitvluchtenmodus]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Loedertje het volgende:
Zou jij af en toe een korte samenvatting van gesprekken in het streamverslagentopic willen plaatsen?
chantal heeft idd een hoop jongere vrienden en vriendinnen als ik het goed begrepen heb...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
[..]
wat ik dan niet snap is dat ze ook allemaal vriendinnen heeft die met haar mee gaan?
of zijn die gewoon jonger [ kan haast niet want dan is mevrouw fulltime jaloers]
Waarom? Heb ik dan toch gemist dat Dido en Roel in het geheim getrouwd waren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido had zo'n beetje de beste reden van alle bewoners om iemand te nomineren.
Objectief zijn hoeft tegenwoordig niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[uitvluchtenmodus]
Vandaag een beetje lui![]()
En ik ben niet zo objectief enzo
Misschien Scan?
[/uitvluchtenmodus]
Dat vind ik dan raar, dat jij hjet "grote onzin" vindt. Er worden me dunkt wel mensen om mindere redenen genomineerd zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef style het volgende:
[..]
Waarom? Heb ik dan toch gemist dat Dido en Roel in het geheim getrouwd waren?
Ze had niet eens een relatie met die vent. Sorry hoor, maar ik vind het echt grote onzin van Dido.
Als er iets heel boeiends gebeurt, plaats ik meestal wel een verslag. Dat is alleen maar heel zeldzaam. Wat er nu gebeurt, is iets wat we al 100 keer gezien/gehoord hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien Scan?
Dan had Dido simpelweg haar excuses niet moeten acceteren en niet bij het nomineren zeggen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
"Linda was dronken toen ze dat zei."
O nu is dronkenschap ineens wél een excuus!
quote:
tuurlijk, ben ik helemaal met je eens. Ik probeerde alleen maar uit te leggen waaróm dido zo gestemd heeft... roel heeft ze gevoelens voor en linda heeft haar pijn gedaan, of ze nou dronken was of niet, of ze nou dr excuses heeft aangeboden of niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is ook echt een opmerking die compleet uit zn verband is gerukt. Ze was zo lam als maar kon en geil. Ondertussen probeerde Dido Joost te zoenen. Dus vind ik het superhypocriet dat Dido daar over gevallen is.
Daarmee geef ik aan dat ik er niet zoveel waarde aan zou hechten. Helemaal niet als ik ondertussen ook iemand wil zoenen terwijl ik hetzelf van de andere persoon in kwestie afkeur. Dat noem ik hypocriet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Gert het volgende:
"Linda was dronken toen ze dat zei."
O nu is dronkenschap ineens wél een excuus!
Eigenlijk wel ja. Ik had niet verwacht dat Dido en Lieske het eigenlijk ooit zo eens zouden zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido had zo'n beetje de beste reden van alle bewoners om iemand te nomineren.
Dat is minder erg. In dit geval laat Dido zichzelf verschrikkelijk kennen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik dan raar, dat jij hjet "grote onzin" vindt. Er worden me dunkt wel mensen om mindere redenen genomineerd zeg.
Dát heb ik hier al een paar weken gemerkt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeg, je bent je ervan bewust dat er een leeftijdsgrens zit aan de deelnemers van dit forum??
Lieske heeft dus ook nog gevoelens voor Roel, anders had het haar niets kunnen schelen hoe Linda zich met Roel gedroegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ik had niet verwacht dat Dido en Lieske het eigenlijk ooit zo eens zouden zijn
ah mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
Chantal speelt een lekker spelletje....
Nu begint ze met het zwartmaken van Ingrid en Menno...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |