zal tijd worden verdorie...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:34 schreef schatje het volgende:
Chantal draait wel weer bij.
Anders nomineren Ingrid en Menno haar gewoon.
Ik heb het idee dat Ingrid haar ook niet helemaal meer vertrouwd.
Toen Chantal nog een klein meiske was (en CGJung ook) heette het officieel mongooltje, syndroom van Down hadden we toen nog niet van gehoord....(shit, zit ik nou Chantal te verdedigenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nekschot voor Sjankwal
"Zou je abortus laten plegen als je een mongooltje krijgt...": r
Dat heet de Syndroom van Down, vuile greppelhoer!!!!
nee dat is lekker binnenkomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef scanman01 het volgende:
Zet ik de streams aan, hoor ik Nathalie weer: "Ja"..... "Inderdaad"..... "Is ook zo"..... enz enz
Dat is Rob zeker niet,je hebt je al aardig laten bewerken door het roddeltrio Menno,Ingrid en Tanjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was voornamelijk Tanja die het woord voerde. Ingrid en Menno bevestigde het verhaal slechts.
Dat voorbeeld dat Tanja aanhaalde was dat Rob aan Ingrid vertelde dat ze aardiger moest doen tegen Joost omdat ze hem links zou laten liggen en teveel met Menno zou omgaan. Joost zou dit als kwetsend ervaren. Hij zou ook op het spreekuur van Rob ook hebben verteld heel verdrietig te zijn hoe Menno en Ingrid hem enige tijd hebben behandeld. Zij ging vervolgens ook verhaal halen bij Joost die vervolgens zei dat er helemaal niets aan de hand was, en dat sommige dingen helemaal niet waren gezegd.
Rob de stoker en viespeuk![]()
![]()
.
zeg, je bent je ervan bewust dat er een leeftijdsgrens zit aan de deelnemers van dit forum??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef CGJung het volgende:
[..]
Toen Chantal nog een klein meiske was (en CGJung ook) heette het officieel mongooltje, syndroom van Down hadden we toen nog niet van gehoord....(shit, zit ik nou Chantal te verdedigen)..toen was het (en is nog steeds) kwetsend als je debiel zei.......Bio hebben we ook nog een tijd gehad, zat je in de bioscoop, kwam de biobus langs, kon je een bijdrage leveren (grote tv-shows voor goede doelen waren zeldzaam in de tijd van alleen Nederland 1 en 2, bioscoop....moet ik dat nog uitleggen ???)...
Nou Opa sluit effe af, want de verzorgster komt om CGJung zijn dagelijks brood in de muil te proppen
![]()
Geeft niks hoor.. staat inmiddels al weer op mute.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee dat is lekker binnenkomen![]()
arme scanman..![]()
wat heeft menno dan vals en vuil gedaan??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is Rob zeker niet,je hebt je al aardig laten bewerken door het roddeltrio Menno,Ingrid en Tanja
je hebt ze zeker gisteren op de bank niet gehoord.
Rob voelt heel goed aan dat er iets aan Menno niet klopt,menno speelt het spel vals en vuil en Ingrid idem dito
Ik ben anders net van stream 3 en 4 gevlucht omdat Chantal nu nóg meer tijd heeft om met haar mitrailleurvuur van gesnater de ether te vervuilen. Er zit immers geen sigaret meer in haar hoofd op gezette tijden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef scanman01 het volgende:
Zet ik de streams aan, hoor ik Nathalie weer: "Ja"..... "Inderdaad"..... "Is ook zo"..... enz enz
Ja, of jij door Robquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is Rob zeker niet,je hebt je al aardig laten bewerken door het roddeltrio Menno,Ingrid en Tanja
je hebt ze zeker gisteren op de bank niet gehoord.
Jaha, ik leef al een tijd.......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeg, je bent je ervan bewust dat er een leeftijdsgrens zit aan de deelnemers van dit forum??
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:32 schreef Gert het volgende:
Go Linda!!!![]()
Morgen is het alweer zaterdag!!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef Loedertje het volgende:
Nieuwste missie van Chantal
tanja moet eruit...
Chantal zit al een tijdje buiten (met Roel, natalie, Linda)
Chantal over Tanja....
*haaaaar achterban (je weet wel, die allemaal aanwezig waren in de Studio omdat ze zich niet doodgeneren dat ze tot haar kennissenkring behoorden) zou het ook niet snappen dat Tanja in het huis blijft zitten.
Rob had het volgens haar écht niet verwacht (zegt Chantal over de nominaties)
Roel : Ik snap het ook niet dat hij zoveel stemmen heeft hoor, van Menno wist ik het wel die liggen elkaar gewoon niet...
Chantal : Misschien Ingrid....
Roel blijkt ondanks zijn ruzie met Tanja vorige week toch te begrijpen dat Tanja stress had door het roken en hormonen, Chantal weet niet hoe snel ze daarop in moet gaan
Chantal "ja maar Roel, jij had het ook heel erg moeilijk, ik heb toch het idee dat Tanja het allemaal expres heeft gedaan hoor..."
Zoenen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
fuck, ik draaide net een shaggie toen Roel Linda zoende
WTF??? en ik heb net de streams uit gedaan omdat ik toch de verslagen niet meer doe...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
fuck, ik draaide net een shaggie toen Roel Linda zoende
Waarschijnlijk wel maar meer dan foto's maken zal er niet gebeurenquote:
Je gaat er even aan voorbij dat dit alles een gevolg is van ruim een week elke nacht een Chantal die tot in de treuren dingen beelf herhalen ten nadele van Rob....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef riri het volgende:
Menno en Ingrid zijn niet te vertrouwen,hebben Tanja al ingepalmd,Rob moet geslachtofferd want Menno weet dat Rob hem doorheeft,dus gewoon zorgen met valse achterklap Rob zwartgemaakt wordt,daar is dat duo mee bezig
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:45 schreef Wup het volgende:
arg scanman genoeg van dat walgelijke stel
ik weet het niet hoor, maar kan het zijn dat jij een hoop gemist hebt??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef riri het volgende:
Menno en Ingrid zijn niet te vertrouwen,hebben Tanja al ingepalmd,Rob moet geslachtofferd want Menno weet dat Rob hem doorheeft,dus gewoon zorgen met valse achterklap Rob zwartgemaakt wordt,daar is dat duo mee bezig
Hoe kún je dat nou zeggen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:45 schreef Wup het volgende:
Je vergeet er wel bij te zeggen dat de dingen die over Rob gezegd zijn, ook echt zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef riri het volgende:
Menno en Ingrid zijn niet te vertrouwen,hebben Tanja al ingepalmd,Rob moet geslachtofferd want Menno weet dat Rob hem doorheeft,dus gewoon zorgen met valse achterklap dat Rob zwartgemaakt wordt,daar is dat duo mee bezig
Tjah, had ie maar bij Dido uit de buurt moeten blijven, domme domme Joost (en Joost is uiteraard een bedreiging voor de 1e plaats die Roel denkt te gaan bereiken aan het einde van de BB rit)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:48 schreef schatje het volgende:
Roel nomineert Joost de volgende keer. Dat lijkt me zo goed als zeker.
stukken duidelijker dan mijn betoog en je slaat de spijker op zn kopquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:48 schreef Day het volgende:
[..]
Je vergeet er wel bij te zeggen dat de dingen die over Rob gezegd zijn, ook echt zijn gebeurd.
En als er iemand Rob zwart gemaakt heeft, is het Chantal wel. Net zoals ze nu Tanja zwart aan het maken is.
Precies, snap dan ook niet wat daar over te roddelen valt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef Loedertje het volgende:
Rob en Menno hebben hetzelfde doel én er is geen chemie tussen hen (wat ze beiden toegeven)
Niets mis mee, kan gebeuren.
nu je hierover begint, er werd gisteren ook al gesuggereerd dat Dido de reden was dat Joost Roel had genomineerd. [ Chantal of Tanja, ik weet het niet meer]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:49 schreef Loedertje het volgende:
Tjah, had ie maar bij Dido uit de buurt moeten blijven, domme domme Joost (en Joost is uiteraard een bedreiging voor de 1e plaats die Roel denkt te gaan bereiken aan het einde van de BB rit)
Sorry, deze message zie ik net te laatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:45 schreef Wup het volgende:
Joost is voor mij de enige waarvoor ik eventueel het risico zou willen lopen met mijn naam en woonplaats in beeld te verschijnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:49 schreef Loedertje het volgende:
Tjah, had ie maar bij Dido uit de buurt moeten blijven, domme domme Joost (en Joost is uiteraard een bedreiging voor de 1e plaats die Roel denkt te gaan bereiken aan het einde van de BB rit)
het was geen verstandige post ook:)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, deze message zie ik net te laat
wat een looser die roelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:48 schreef schatje het volgende:
Roel nomineert Joost de volgende keer. Dat lijkt me zo goed als zeker.
Als Ingrid nou íets lager gaat liggen kan ze iets anders in d'r mond stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |