zo zie ik het ook, chantal zat daarachter volgens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is chantal het geweest![]()
![]()
het viel wel mee hoor, Linda lulde aardig mee maar Dido zei dat ze precies hetzelfde had gedaan als Menno [ze had er om een andere reden wat problemen mee, niet het feit dat hij loog]. Daarna verzwakte de verhaaltjes wat af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat dat ook filnk meespeelt ja. She was not amused... linda en dido ook niet trouwens. Die geloven hem helemaal niet meer nu. Actie van Big Sister geslaagd... haar wraak was zoet... remember 25 september
volgens mij zei ze het andersom, dat roel in rob zn groepje zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet tot het gaatje. Want dan vond Ingrid dat ze "hetzelfde deden als hij."
Toen Roel zei dat hij er niets van meegekregen had, zei Ingrid nog zoiets van "Ja maar jij zit niet in ons clubje."
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is Sjankwal Lieske een actrice. Er bestaan toch niet van zulke achterbakse kankerhoeren zoals zij?!
Misschien schat ze in dat Menno het verbruid heeft, omdat Linda, Joost en Dido het niet gaan trekken tov Menno. Ze vertrouwen hem niet meer, omdat hij té goed gelogen heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, chantal is veel te uitgekookt dus het heeft een andere reden.
'ja maar jij hoort bij hem' zei Ingrid, dat vond Roel niet leuk om te horen geloof ik, hij had iig. niet zo een zin in die discussie & ging er nauwleijks op inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef Gert het volgende:
Toen Roel zei dat hij er niets van meegekregen had, zei Ingrid nog zoiets van "Ja maar jij zit niet in ons clubje."
BINGO!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien schat ze in dat Menno het verbruid heeft, omdat Linda, Joost en Dido het niet gaan trekken tov Menno. Ze vertrouwen hem niet meer, omdat hij té goed gelogen heeft.
Daarbij het gegeven dat ook Roel en Rob niet kunnen opschieten met Menno... misschien vindt ze het tijd om Menno en Ingrid te lozen.
Probleem zal dan zijn dat het huis in Aalsmeer staat, moet je wel ver kunnen gooienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:26 schreef Cherryman het volgende:
Chantal is nu aan het proberen om de schade te beperken bij Dido, alleen snapt ze niet dat de enige manier is om dat te doen is haar mond dichtnaaien met staaldraad. Kan Iemand in de buurt van almere dat even over het hek gooien?
Nee hoor. Het was voornamelijk Tanja die het woord voerde. Ingrid en Menno bevestigde het verhaal slechts.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno & ingrid hebben gisteravond op roel zitten inpraten over hoe fout Rob is....
Van slachtoffer en daarvoor kan je niet in je Tanja-Menno-ingrid groepje gaan roddelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef Day het volgende:
Iemand al opgevallen dat Chantal is geswitcht van groep?
Dat heb ik er wel voor over om dat gesnuif van die zeekoe niet meer toe hoeven aanhoren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probleem zal dan zijn dat het huis in Aalsmeer staat, moet je wel ver kunnen gooien![]()
ja stom je hebt gelijk, Tanja & Ingrid voerden het woord & Menno zat ze goedkeurend toe te knikkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
Nee hoor. Het was voornamelijk Tanja die het woord voerde. Ingrid en Menno bevestigde het verhaal slechts.
He psst: het is het Down's syndroomquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nekschot voor Sjankwal
"Zou je abortus laten plegen als je een mongooltje krijgt...": r
Dat heet de Syndroom van Down, vuile greppelhoer!!!!
Dat heeft Ingrid niet gezegd. Tanja zat erbij en die zei steeds:"Eigenlijk moeten we ophouden want nu doen we hetzelfde." en "Misschien zie ik het wel verkeerd hoor"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
idd zo was het ja... niet jij hoort niet bij ons clubje, maar jij hoort bij hem..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef Wup het volgende:
[..]
'ja maar jij hoort bij hem' zei Ingrid, dat vond Roel niet leuk om te horen geloof ik, hij had iig. niet zo een zin in die discussie & ging er nauwleijks op in
In het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer Kun je het adres vinden van het huis en zie je foto's van de buitensituatiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:31 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over om dat gesnuif van die zeekoe niet meer toe hoeven aanhoren.
Ga je nog btw?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
In het topic: Het BB5-huis in Aalsmeer Kun je het adres vinden van het huis en zie je foto's van de buitensituatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |