want want, wat doet ze??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef Day het volgende:
Nu weet ik zeker dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is.
vertel, vertel [ ik heb even geen streams meer nu]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef Day het volgende:
Nu weet ik zeker dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is.
Nee, maar er zal vast wel iets achter zitten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef Day het volgende:
Iemand al opgevallen dat Chantal is geswitcht van groep?
yep gisteravond liet ze verstek gaan bij Menno, Ingrid & Tanjaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef Day het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Even een poging.quote:
Grappige beeldspraak.. bij anorexia-patienten scheet het juist vaak uit het keelgatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dank je wel
Ja sorry hoor, maar schoot me ff in het verkeerde keelgat. Het is zoooo pijnlijk als je je figuur steeds moet verdedigen tegen dat soort mensen
Oh ze zal de andere groep ook wel warm houden hoor. Dat is haar (zoals Roel het zegt) stylo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:20 schreef Wup het volgende:
[..]
yep gisteravond liet ze verstek gaan bij Menno, Ingrid & Tanja
om te rodellen over Menno in de slaapkamer
maar ik weet niet zeker of ze de switch zal maken, aangezien Dido niet echt staat te trappelen om haar verhalen voor zoete koek te slikken
Menno & ingrid hebben gisteravond op roel zitten inpraten over hoe fout Rob is....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef riri het volgende:
Roel die zich afvraagt waar komen die stemmen op Rob allemaal vandaan?
Weet hij dan nog niet dat dat de strategie van Menno en Ingrid is geweest,Rob zwartmaken?
Ze komen er nog wel achter hoe die 2 echt in elkaar zitten,Ingrid en Menno zorgen er zelf wel voor dat ze tegen de lamp lopen met hun geroddel
Volgens mij is chantal het geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef riri het volgende:
Roel die zich afvraagt waar komen die stemmen op Rob allemaal vandaan?
Weet hij dan nog niet dat dat de strategie van Menno en Ingrid is geweest,Rob zwartmaken?
Ze komen er nog wel achter hoe die 2 echt in elkaar zitten,Ingrid en Menno zorgen er zelf wel voor dat ze tegen de lamp lopen met hun geroddel
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Grappige beeldspraak.. bij anorexia-patienten scheet het juist vaak uit het keelgat![]()
Ik denk dat dat ook filnk meespeelt ja. She was not amused... linda en dido ook niet trouwens. Die geloven hem helemaal niet meer nu. Actie van Big Sister geslaagd... haar wraak was zoet... remember 25 septemberquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef b0ng het volgende:
chantal was ook geschrokken van het feit dat menno goed kan liegen, misschien is daarom boos / van groep veranderd.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook filnk meespeelt ja. She was not amused... linda en dido ook niet trouwens. Die geloven hem helemaal niet meer nu. Actie van Big Sister geslaagd... haar wraak was zoet... remember 25 september
Nee, chantal is veel te uitgekookt dus het heeft een andere reden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef b0ng het volgende:
chantal was ook geschrokken van het feit dat menno goed kan liegen, misschien is ze daarom boos / van groep veranderd.
Grote fout van haar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef Day het volgende:
ah oke, nee dat snap ik zo loopt ze de hele dag al te doen idd. Dacht dat je bedoelde dat ze nu echt iets had gezegd of gedaan zodat het superduidelijk was ofzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Even een poging.
Chantal lulde tot nu toe altijd wel mee over Tanja (in de groep), maar verdedigde haar ook altijd (het zijn haar hormonen). Sinds vandaag heeft ze het continue op een negatieve manier over Tanja.
Niet tot het gaatje. Want dan vond Ingrid dat ze "hetzelfde deden als hij."quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:23 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno & ingrid hebben gisteravond op roel zitten inpraten over hoe fout Rob is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |